Reg. datum: 18 mei 2004
Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 5
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Nieuw TopicBerichten: 273
offtopic:
@ Tinux: gefeliciteerd met je promotie tot moderator van PSGG
@ Tinux: gefeliciteerd met je promotie tot moderator van PSGG
TinuX wijzigde dit bericht 12-10-2006 18:36 (12%)
Everything was going great, until I ran out of airspeed, altitude and ideas at the same time.
Waar in A'dam? Ik ben toevallig dit weekend in A'damquote:Tsjabbie schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:22:
[...]
wat ik gehoort heb zijn ze dit weekend zover om de k800i te kunnen unlocken altans in Adam
setup specs: ASUS P5E, Intel Core 2 Duo E8200@3800Mhz, 2x2GB OCZ XTC, Geforce 7900GTO 512mb, 2x 300GB SATA + 2x 500GB SATA
Reg. datum: 01 januari 2006
vergleken met de w800i precies hetzelfde. ik was ook bang dat de phone op dit gebied minder was maar dat is niet waar. je heb alleen niet zo een walkman knopje maar je kan de mp3 speler ook als snelkoppeling onder pijl omhoog zetten ofzo.quote:Licko schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:48:
hoe is de mp3 functie vergeleken met de walkman serie?
Reg. datum: 24 september 2006
Reg. datum: 24 september 2006
quote:pimster99 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:56:
Google maps voor de K800i gedownload www.google.nl/gmm met telefoon en geinstalleerd (op MS). Na starten applicatie OK geven op vraag: Toestaan dat applicatieuploads uitvoert?
Dan staat er Laden Algemene voorwaarden ......... en .... dan....
Netwerk niet beschikbaar?
Wie helpt. Ik kan mailen, internetten, RSS, WAPpen (via XS4ALL GPRS), updaten -laatste versie- en dat werkt allemaal OK.
grtjes
Pim
ik kan dus geen van allen, ik kan wel op e-msn met een jar programma en MMS versturen, maar kan niet internetten mailen of RSS etc. heb HI abonnement ... wie weet hoe dat komt? heb al de internetinstellingen van HI.nl naar me toe laten zenden maar werkt nog steeds niet.
UPDATE: Heb het aan de gang gekregen!
rob2iecorte7m wijzigde dit bericht 12-10-2006 22:43 (3%)
Reg. datum: 18 september 2006
Reg. datum: 18 september 2006
alleen jammer dat het geluid niet hetzelfde is als de w800i ik irriteer me daar echt te erg aanquote:Borix schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:22:
[...]
vergleken met de w800i precies hetzelfde. ik was ook bang dat de phone op dit gebied minder was maar dat is niet waar. je heb alleen niet zo een walkman knopje maar je kan de mp3 speler ook als snelkoppeling onder pijl omhoog zetten ofzo.
Heeft iemand ervaring met de opneemfunctie? Ik moet een interview opnemen voor school en ik was erg benieuwd of het mogelijk was op te nemen met de telefoon zonder dat deze om de paar min stopt. Dus mijn vraag is: kan je gewoon oneindig door-opnemen of zit er een limiet aan (behalve vol geheugen)?
ik zou zeggen, gewoon nu even proberen en dan gooi je hem vanavond in de oplader als dat nodig is.quote:ViRaX schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:41:
Heeft iemand ervaring met de opneemfunctie? Ik moet een interview opnemen voor school en ik was erg benieuwd of het mogelijk was op te nemen met de telefoon zonder dat deze om de paar min stopt. Dus mijn vraag is: kan je gewoon oneindig door-opnemen of zit er een limiet aan (behalve vol geheugen)?
Reg. datum: 27 oktober 2004
Reg. datum: 27 oktober 2004
Of gewoon op play knopje aan de zijkant drukkenquote:Borix schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:22:
[...]
vergleken met de w800i precies hetzelfde. ik was ook bang dat de phone op dit gebied minder was maar dat is niet waar. je heb alleen niet zo een walkman knopje maar je kan de mp3 speler ook als snelkoppeling onder pijl omhoog zetten ofzo.
swing - m35i - 3510i - k700i - k800i
Het schijnt dat de zilvere versie ook Nederland aan doet:

Echter klopt dat verhaaltje niet, dit aangezien de bruine versie niet naar Nederland komt
Na het succes van de huidige Sony Ericsson K800i Cyber-Shot telefoon die geleverd wordt in de standaard zwarte kleur/tint zal Sony Ericsson in de komende periode naast de nieuwe kleur Allure Bruin en een zilveren editie van het succesnummer brengen.
Het toestel verschilt niet ten opzichte van de normale or bruine K800i. Alleen de kleur van het toestel is gewijzigd en heeft veel weg van de zilveren kleuren waarin de K750i geleverd werd. De kleur is minder chic dan de bruine en erg standaard qua kleur. De prijs en verkrijgbaarheid zijn tot op heden nog niet bekend. We verwachten het toestel de komende weken.
De specificaties van de K800i zijn 262.000 kleuren TFT scherm, UMTS, videobellen, Memory Stick Micro (M2) geheugenkaartslot en een 3.2 Mpixel camera met autofocus, xenon flitser, videocamera en diverse handige camerafuncties, zoals BestPic en panorama modus. Voor meer informatie over het toestel bekijk de toestelpagina. Bekijk ook de foto's en video's gemaakt door en van het toestel.
Nieuwe gebruikers die interesse hebben in de K800i Silver Edition kunnen zich opgeven voor de toestelnotificatie mailing. Zodra het toestel leverbaar is kan men van ons gratis een mail verwachten.
Bekijk hieronder de eerste fotopreview van het toestel. Lees hier de Sony Ericsson K800i review.
Naast de K800i is er ook een zilveren variant van de K790i. De verwachting is dat deze niet naar Nederland of de Benelux gaat komen. Zodra daar meer informatie over is dan kan men dat van ons verwachten.
Voor meer informatie over het toestel bekijk de toestelpagina. Bekijk ook de foto's en video's gemaakt door en van het toestel.
Nieuwe gebruikers die interesse hebben in de K800i Silver Edition kunnen zich opgeven voor de toestelnotificatie mailing. Zodra het toestel leverbaar is kan men van ons gratis een mail verwachten.
Reg. datum: 12 oktober 2006
Reg. datum: 12 oktober 2006
Ik heb een simlock-vrije telefoon en heb een firmware update gedaan via de updateservice van SE (nieuwste versie). De update verliep zonder problemen. Het enige waar ik nu tegen aan loop is dat Engels de enige taal is die ik kan selecteren. Geen Nederlands meer dus. Ik heb niemand hier nog over gehoord. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en daar wellicht een oplossing voor heeft?
quote:crazone schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:21:
[...]
alleen jammer dat het geluid niet hetzelfde is als de w800i ik irriteer me daar echt te erg aan
heb zelf een w900i en kan deze gsm krijgen met verlenging
is het zoveel slechter?
geen idee zou je moeten testen in de winkel
Heb hem tot 12 % laten gaan. Dus had nog wel tot morgen tegen de middag uitgehouden. Erg netjes hoor. Van zaterdag tot met donderdag.quote:
Heb je er wel mee gebeld? Of heeft ie aleen maar standby staan niksen al die tijd?quote:Graham schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:51:
[...]
Heb hem tot 12 % laten gaan. Dus had nog wel tot morgen tegen de middag uitgehouden. Erg netjes hoor. Van zaterdag tot met donderdag.
Worldcup 2006 Final: Argentina - Spain
Reg. datum: 06 september 2005
Reg. datum: 06 september 2005
Weet je het zeker want ik was van plan om een bruine te kopen? Anders ga ik voor de N73quote:DaannO schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:13:Echter klopt dat verhaaltje niet, dit aangezien de bruine versie niet naar Nederland komt
In antwoord op mijn eigen vraag , uit de KB van SE:
Dus zo fast is de "fastport" niet, had toch echt gehoopt op wat meer megabitjes ....
Ik voel me een beetje bekocht daarmee.
quote:
Fast port devices and USB 2.0 (K750/K800/W550/W800/W810 series)
The Fast Port Connector is not USB 1or USB 2.
It is just a serial interface capable of interfacing with a USB1 or USB2 interface.
USB 1 or USB 2 depends on what the PC supports.
The fast Port Connector is just a connector compatiable to the USB. Thats why you did not see an error message from the computer when you plug in the DCU-60.
The transfer rate of data from Fast Data Port is 3-4 Mb/s.
Dus zo fast is de "fastport" niet, had toch echt gehoopt op wat meer megabitjes ....
Ik voel me een beetje bekocht daarmee.
blaat!
Zo goed als inderdaad. Het schijnt namelijk een test versie geweest te zijn voor demo doeleinden. Echter was het nooit de bedoeling dat hij in de winkel zou komen. Zeker weten doe ik het echter niet!quote:aleminkirali schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:37:
[...]
Weet je het zeker want ik was van plan om een bruine te kopen? Anders ga ik voor de N73
Jup, bellen, smsen en foto's gemaakt.quote:mrVB schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:56:
[...]
Heb je er wel mee gebeld? Of heeft ie aleen maar standby staan niksen al die tijd?
quote:
ik red het meestal van zondagavond - zondagavond
en dan bel en sms ik regelmatig
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Reg. datum: 26 augustus 2002
Reg. datum: 26 augustus 2002
Maar de walkman versie heeft een 'mega bass' functie, deze ontbreekt bij de k800i, wel jammer..quote:Borix schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:22:
[...]
Ok, vraagje, mijn zusje belt me net en ik hoor haar gewoon, opeens hoor ik haar niet meer, ik zal vast knoppie ingedrukt hebben met me wang, maar ik hoor nu dus NIETS als ik gewoon aant bellen ben. Het kan dus zijn dat het luidsprekertje er ineens mee uit gescheden is, of ik een knoppie ingedrukt heb. Iemand dit nog meer gehad? En weet iemand de oplossing hiervoor?
Bellen via de luidspreker werkt wel gewoon
Harder, Better, Faster, Stronger
Geluid terug harder zetten? Ik heb het ook wel eens maar dan zet ik gewoon met de knopjes aan de zijkant het geluid harder. Werkt trouwens alleen tijdens bellen maar je krijgt er wel een indicatie van (bolletjes).quote:ye-roon schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:01:
Ok, vraagje, mijn zusje belt me net en ik hoor haar gewoon, opeens hoor ik haar niet meer, ik zal vast knoppie ingedrukt hebben met me wang, maar ik hoor nu dus NIETS als ik gewoon aant bellen ben. Het kan dus zijn dat het luidsprekertje er ineens mee uit gescheden is, of ik een knoppie ingedrukt heb. Iemand dit nog meer gehad? En weet iemand de oplossing hiervoor?
Graham wijzigde dit bericht 13-10-2006 18:17 (6%)
quote:Rudyyy schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:20:
[...]
Maar de walkman versie heeft een 'mega bass' functie, deze ontbreekt bij de k800i, wel jammer..
ow, die gebruik ik eigenlijk nooit
is het echt zo dat de filmpjes die ie kan maken zo beroerd zijn?
mja staat op ze hardstquote:Graham schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:17:
[...]
Geluid terug harder zetten? Ik heb het ook wel eens maar dan zet ik gewoon met de knopjes aan de zijkant het geluid harder. Werkt trouwens alleen tijdens bellen maar je krijgt er wel een indicatie van (bolletjes).
Harder, Better, Faster, Stronger
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.