Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
NoStra schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:39:
Ik heb dus net een K800I opgehaald bij een 1 jarig KPN 30 abbonement. Maar is er op geen enkele andere manier die telefoon simlock vrij te krijgen, behalve door KPN 70Euro te betalen? Niet een online service die hem dmv betaling simlock vrij kan maken ofzoiets? Ik moet hem echt simlock vrij hebben namelijk....
wat ik gehoort heb zijn ze dit weekend zover om de k800i te kunnen unlocken altans in Adam

quote:
D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:10:
[...]
\

Mocht het in een verlaten kastje onder de stof liggen, dan mag je ze ook wel door verkopen aan mij :*)
Nou het zal vast niet in een verlaten kastje liggen... ik zit alleen niet elke keer als ik er ben met haar speeltjes te spelen.

Ik heb net zitten zoeken en zoeken in dit topic en de vorige.. maar kan iets niet meer vinden.

Ik dacht dat iemand het er over had dat je voor wat harder geluid mp4 bestanden moest gebruiken. Je zou dan het geluid harder in kunnen stellen ofzo. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren wat er stond... maar kan de post ook met geen mogelijkheid terug vinden :? heb al gezocht op mp4, mp3, geluid enz.

Weet iemand hier iets over dat mp4 gebeuren???

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

#@$#@#$@ TELEFOON KLERE DING, HEEL HET GEHEUGEN IS NU LEEG, ALLE CONTACTEN WEG, ALLE SMSJES WEG, DE HELFT WERKT NIET MEER...

DAMN!
quote:
D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:00:
#@$#@#$@ TELEFOON KLERE DING, HEEL HET GEHEUGEN IS NU LEEG, ALLE CONTACTEN WEG, ALLE SMSJES WEG, DE HELFT WERKT NIET MEER...

DAMN!
hoe krijg je dat voor mekaar ??? 8)

[M]

quote:
Tsjabbie schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:03:
[...]

hoe krijg je dat voor mekaar ??? 8)
Vraag dat maar aan mijn telefoon, ik ga nu rechtstreeks naar de winkel toe
quote:

DAMN!
lol.. :D

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

quote:

Ik geloof vijf tientjes ofzo. Kon er niet van wakker liggen in ieder geval.

quote:
D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:19:
Nog een bug gevonden: Via agenda naar ''applicaties'' werkt niet...

EDIT EDIT:

WTF, MAPJE GAMES + APPLICATIES IS BIJ MIJ DEFECT,

''BEWERKING IS MISLUKT''

NOG MEER MENSEN DIT PROBLEEM???? EN WAT IS DE OPLOSSING? TELEFOON AL UIT EN AAN GEZET...

edit 2

Zelfs een masterresett heeft niet geholpen?

Heb ik ook. je zal al die dingen er wel opnieuw in moeten zetten.
En dat je nu alles kwijt bent komt door die masterreset.

Rio wijzigde dit bericht 11-10-2006 17:16 (16%)

tja, je hebt van die mensen en die doen zó maar een masterreset hè..

[M]

quote:
hardcore_bass schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:21:
tja, je hebt van die mensen en die doen zó maar een masterreset hè..

Zomaar? Ik begon eerst met de herstel master reset nadat dat niet hielp gehelen master reset gedaan.... Ik kon niet 123 vinden hoe ik een backupp moest maken van mijn contact personen en ik had een vermoeden dat ze opgeslagen stonden op de sim kaart....

èèn ding vertrouw nooit een telefoon!

-------

Net naar de winkel geweest, ze zeiden mij eerst dat het een software fout was en ik hem thuis moet proberen te updaten. (ik heb al de recente software, maargoed)

Of ik kan hem laten opsturen en dan ben ik hem voor 2 weken kwijt (hij is niet verzekerd)

Heb niks bijzonders met de telefoon gedaan/niks erop geïnstalleerd vandaag, en opeens ik wil effen kijken en het werkt niet meer.....

Denk dat ik maar overschakel naar de nokia 3310
quote:
D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:45:
Denk dat ik maar overschakel naar de nokia 3310
Beetje hypocriet vind je niet? Eerst prijs je de k800i de hemel in. 'Je keek al zo erg uit naar de volgende update' 'Je begon steeds meer te houden van je k800i'

[M]

quote:
Rio schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:15:
[...]

Ik geloof vijf tientjes ofzo. Kon er niet van wakker liggen in ieder geval.

[...]

Heb ik ook. je zal al die dingen er wel opnieuw in moeten zetten.
En dat je nu alles kwijt bent komt door die masterreset.

Zelfde probleem? Alle games stonden op mijn geheugen kaartje....

En hoe heb je het probleem verholpen?
quote:

DAMN!

En eerst was je nog zo blij.. ;)

Heb wel met je te doen,veel succes in de winkel.

quote:
rob2iecorte7m schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:32:
[...]

Nou ik heb op aanraden van een klasgenoot ook zo'n crystal case gekocht. Bij telecomtelecom! Ik vind het helemaal niks, het ziet er gewoon niet uit vind ik haha! Mijn abbo is 1 jaar en heb garantie ik heb liever dat ie kapot gaat en 2 weken of 3 weken weg is dan dat ik de hele tijd met zo'n debiel plastic stuk om mijn mobiel loop. Maarjah dat is natuurlijk mijn mening!

Btway al mensen die msn gebruiken op huh K800 i? e-msn bevalt me niet!

al de mijn vrienden fuctie gezien bij berichten? voor de instellingen kun je naar www.SmartVas.com gaan dan kun je msnen met je k800i werkt echt super!! Er is ook Yamigo maar dat vind ik persoonlijk wat minder.
je hoeft er helemaal niks voor te instaleren op je telefoon gewoon even wat instellingen invoeren en klaar is kees :)

DaveD

@JorisdeKloris,
Heb jij hem dan niet via de pc geupdate?
Heb je ook mijn vrienden terug?
Ben benieuwd :/

ROAR

Ok, dit ding maakt best relaxte foto's en filmpjes zijn ook best ok. Maar nu heb ik een boel mensen die graag mijn hoofd zien als ik op msn zit. Ik snap niet waarom ze dat willen, ma goed, ik heb dus geen webcam en ook geen zin om er 1 te kopen. Heeft iemand een idee of ik dit ding kan gebruiken als webcam en zo ja hoe? Lijkt me wel stoer als da kan namelijk :)

Harder, Better, Faster, Stronger

Since 1983

waar ik echt super blij mee ben is de toegenomen batterijduur na de update.

ben een vrij frequent gsm gebruiker, kon hem voor de update zeker elke 1,5 dag opladen. nu staat ie na 2 dagen nog op 54% met hetzelfde bel/sms gedrag _/-\o_ best een groot verschil dus

heb voor de rest het idee dat de telefoon iets soepeler en sneller reageerd, ik kan me dit ook verbeelden :) het enige waar ik nog aan moet wennen is dat de telefoon niet meer is 'wakker' te maken met het joystickje

[M]

Ik heb nog effe op google gekeken naar het probleem, is een zeer bekend probleem... veel mensen hebben hier last van, dus ik waarschuw jullie alvast...

je kunt dit enkel oplossen door de telefoon terug te sturen naar SonyEricsson...

EDIT:

Of een update van 7 euro die niet van SonyEricsson zelf is....

D467 wijzigde dit bericht 11-10-2006 19:41 (47%)

a800-V525-E630-K800i

ow dat is vervelend ,maarja zit niks anders op dn opsturen maar al si het wel vervelend.

wie weet hier wat op?:
Ik heb nu weer problemen met gemiste gesprekke dan zie ik een oproep op gsm je hebt 1 gemist egsprek en dankijk ik op de telefoon en dan zie ik er zijn geen gemiste gesprekke :X :? 8)7

Blits toestel die Nokia 3310 8)7

Reg. datum: 20 oktober 2004

quote:
D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:18:
Ik heb nog effe op google gekeken naar het probleem, is een zeer bekend probleem... veel mensen hebben hier last van, dus ik waarschuw jullie alvast...

je kunt dit enkel oplossen door de telefoon terug te sturen naar SonyEricsson...

EDIT:

Of een update van 7 euro die niet van SonyEricsson zelf is....

Heb hetzelfde probleem als jou. Kreeg ik al voordat ik de software geupdate had. Had eigenlijk gehoopt dat het probleem daarmee verholpen was.. helaas..

Maargoed,
Zal hem dan maar opsturen naar Sony Ericsson, maar hopen dat ze er wat aan kunnen doen, hebook geen verzekering!

[M]

quote:
NiekyG schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:37:
[...]

Heb hetzelfde probleem als jou. Kreeg ik al voordat ik de software geupdate had. Had eigenlijk gehoopt dat het probleem daarmee verholpen was.. helaas..

Maargoed,
Zal hem dan maar opsturen naar Sony Ericsson, maar hopen dat ze er wat aan kunnen doen, hebook geen verzekering!

Dan ben je ook 2 weken je telefoon kwijt.....

Heb je al op google gekeken hoeveel mensen hier last van hebben?

http://www.google.nl/sear...&btnG=Zoeken&meta=

Dat SonyEricsson hier (nog) niks mee doet....

Ik stuur de telefoon morgen met veel tegenzin maar op....

Werkt bij de rest nog wel het mapje games/applications?

D467 wijzigde dit bericht 11-10-2006 19:41 (9%)

quote:
G-PHREAK schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:04:
waar ik echt super blij mee ben is de toegenomen batterijduur na de update.

ben een vrij frequent gsm gebruiker, kon hem voor de update zeker elke 1,5 dag opladen. nu staat ie na 2 dagen nog op 54% met hetzelfde bel/sms gedrag _/-\o_ best een groot verschil dus
Hier vanaf zaterdag tot nu @ 48% ;)

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

Ja, mapje games en apps werkt nog.

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Ja, mapje games en apps werkt nog. steeds

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws