Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
jgoessens schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:31:
[...]
ja dat van dat activiteiten menu heb ik ook weer .ik had gehoopt dt dt was opgelost.
NET als dat van dat je geen gemiste gesprekken ziet of de gevoerde nummers :X
Jongens jongens... Ik kan ook nog steeds geen gemiste gesprekken zien. Dit is toch een schande. Aangezien je dan dus niet kan zien wie je gebeld heeft. Ik ervaar dit als een grote last en moet elke keer aan mensen die mij bellen uitleggen dat ik dat niet kan zien. Ik begrijp echt niet dat dit in de nieuwe update niet is aangepast. Hoe lossen we dit op.

Dat probleem komt lang niet bij alle K800's voor, bij mij werkt dit gewoon goed (zowel voor- als na de update) ;)
quote:
Speedy-Andre schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:26:
Dat probleem komt lang niet bij alle K800's voor, bij mij werkt dit gewoon goed (zowel voor- als na de update) ;)
same here :) ik krijg alle gemiste oproepen gewoon

a800-V525-E630-K800i

ik ook niet en dit is zeer hinderlijk ik zie ook geen gevoerde gesprekken meer :( :X

quote:
jgoessens schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 10:41:
ik ook niet en dit is zeer hinderlijk ik zie ook geen gevoerde gesprekken meer :( :X

Hiero ook nergens last van.

Iemand als eens geprobeerd om het probleem op de lossen door langs een van de SonyEricsson Service Points (SESP) te gaan? 'k Weet niet of er verschil zit tussen het opnieuw laten flashen van de firmare op een service point en het zelf thuis doen... maar als je even langs een Service Point gaat ben je in ieder geval niet je telefoon een paar weken kwijt.

a800-V525-E630-K800i

hmm..ik weet niet,mss dat ik eens contact op moet nemen met dynafix anders ga k er voor niks naar toe.
Is er geen update service van een kpn service center want op de hi site staat dat als er problemen zijn met je telefoon je naar een primafoon of kpn service center kan gaan

mensen ! gister optreden nick en simon

met de k800i + nieuwste firmware een aantal foto's gemaakt, hiervan 1:

http://members.chello.nl/k.wagenaar/DSC00128.JPG

toch netjes ! weinig ruis maar mocht nog ietsjes scherper.

Rudyyy wijzigde dit bericht 15-10-2006 12:03 (8%)

a800-V525-E630-K800i

http://img141.imageshack.us/img141/8165/dsc00146mc4.jpg

gemaakt toenstraks best mooi (btw met de nieuwe firmware)

applein wijzigde dit bericht 15-10-2006 12:14 (43%)

Ik heb sinds gister de k800i, ik kan hem alleen niet opladen via de normale adapter ?? 8)7

Als ik em echter in de computer stop laadt ie wel gewoon op via de usb kabel 8)7
Ik ga vandaag of morgen maar ff t-mobile bellen of langs een t-mobile shop ( ik heb hem via hun online systeem besteld)

Xboxlive Gamertag: EK FiReWiRe

Ik heb momenteel een w800 en overweeg een k800 te kopen.
Is het geluid te vergelijken met de k800 qwa telefoonspeaker en geluid via oortelefoon?

a800-V525-E630-K800i

quote:
gravy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:10:
Is het geluid te vergelijken met de k800 qwa telefoonspeaker en geluid via oortelefoon?
Ik vind zelf beter ,maar de oordoppen zijn wel anders.En megabass wordt niet ondersteund bij de k800i,het is ook meer een cameratelefoon

Reg. datum: 18 september 2006

quote:
gravy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:10:
geluid over de speakers is vrijwel hetzelfde maar mijn ervaring met de oordopjes is de k800 heel zacht ik blijf qua muziek me w800 gebruiken ;)

whuh, net software update geinstalleerd bij een vriend, gaat ie in een keer in het engels en via profiel kan je hem niet wijzigen in NL :(

a800-V525-E630-K800i

[quote]Rudyyy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:56:
whuh, net software update geinstalleerd bij een vriend, gaat ie in een keer in het engels en via profiel kan je hem niet wijzigen in NL :([/quote/]
Heb je nederland als taal mss verkeerd ingevult?je kan je daarin snel vergissen

applein wijzigde dit bericht 15-10-2006 15:15 (5%)

Reg. datum: 13 oktober 2006

trouwens, ik krijg morgen mn k800i binnen, maar zijn alle menu's in het engels of in het nederlands? verder ben ik er wel erg benieuwd naar!

a800-V525-E630-K800i

in het nederlands ;) als je een europese versie hebt

quote:
jgoessens schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:14:
[quote]Rudyyy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:56:
whuh, net software update geinstalleerd bij een vriend, gaat ie in een keer in het engels en via profiel kan je hem niet wijzigen in NL :([/quote/]
Heb je nederland als taal mss verkeerd ingevult?je kan je daarin snel vergissen
Nee, allles was in het nederlands, naja dan maar in het engels :) heb het met mn eigen k800i niet.

quote:
Rudyyy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:02:
mensen ! gister optreden nick en simon

met de k800i + nieuwste firmware een aantal foto's gemaakt, hiervan 1:

http://members.chello.nl/k.wagenaar/DSC00128.JPG

toch netjes ! weinig ruis maar mocht nog ietsjes scherper.

Best goede foto. Met welke instellingen heb je hem gemaakt? Ben zelf gisteren naar namelijk naar de oktoberfeesten hier net over de grens geweest en heb daar foto's in de schemerportretstand gemaakt. Moet zeggen dat de kwaliteit ervan erg tegenvalt....

Wat de batterijduur betreft, die is echt enorm toegenomen zeg. Vorige week zaterdag opgeladen en nu pas op 18% :)

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

Batterij heeft idd een langer leven,woensdag opgeladen en nu nog 52% :)

Geen hogere fotokwaliteit helaas..

a800-V525-E630-K800i

Yes,bedankt Ramonio .voor die tip om de gesprekslijst te wissen.NU krijg ik alles door van gemiste oproepen +gevoerde ,wat ik dus eerst niet door kreeg :*)

bij mij werkt de afstandsbedieningsfunctie niet op itunes, wel op media player. Is dit normaal?, kan je der wat aan doen oid, ff patche/downe/instellen in itunes, whatever

hopelijk ken ieman mij helpen:)
top telefoon btw
weet iemand misschien ook nog of die actie van die 512 geheugestick nog steeds geld (heb hem afgelope week bij Hi gekocht).

itunes wordt niet ondersteund geloof ik

quote:
Ramonio schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 19:20:
[...]

Best goede foto. Met welke instellingen heb je hem gemaakt? Ben zelf gisteren naar namelijk naar de oktoberfeesten hier net over de grens geweest en heb daar foto's in de schemerportretstand gemaakt. Moet zeggen dat de kwaliteit ervan erg tegenvalt....

Wat de batterijduur betreft, die is echt enorm toegenomen zeg. Vorige week zaterdag opgeladen en nu pas op 18% :)
ook met schemerstand verder niks speciaals en de camera zo goed mogelijk stil houden :)

quote:
barracuda841 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:18:
bij mij werkt de afstandsbedieningsfunctie niet op itunes, wel op media player. Is dit normaal?, kan je der wat aan doen oid, ff patche/downe/instellen in itunes, whatever

hopelijk ken ieman mij helpen:)
top telefoon btw
weet iemand misschien ook nog of die actie van die 512 geheugestick nog steeds geld (heb hem afgelope week bij Hi gekocht).
moet je ff kijken tot waneer die actie geld. of ff bellen ;)

quote:
Rudyyy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:54:
[...]
ook met schemerstand verder niks speciaals en de camera zo goed mogelijk stil houden :)
schemerstand of schemerportret met flits?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws