Reg. datum: 25 september 2004
Reg. datum: 25 september 2004
Al gekeken in about:config --> layout.spellcheckdefaultquote:smeerbartje schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:28:
Sinds een herinstall van m'n complete Windows werkt mijn automatische spellingscontrole tijdens het typen niet meer. Ik gebruik de Engelse versie van Firefox, versienummer 2.0.0.1. Ik heb geen extra dictionary geinstalleerd, omdat ik wil dat Firefox in het Engels controleert op spelling.
Wat doe ik verkeerd? In de opties, onder advanced, staat netjes een vinkje voor 'check my spelling while I type'. Ik weet het niet meer! Help! Ook heb ik al geprobeerd om m'n profile-directory compleet te verwijderen en opnieuw aan te maken. Helpt ook niks.
[edit]
Heb zojuist een herinstall van Firefox gedaan, maar ook dit helpt niet. Voorheen had ik bijvoorbeeld in het 'new-topic'-venster van GOT netjes een spellingscontrole. Er werden weliswaar alle Nederlandse woorden gemarkeerd als 'fout', maar toch... het werkte. Ik mis die mooie rode strepen!
[edit]
Heb ook even getest door de portable edition van Firefox te downloaden. Hier werkt de spellingscontrole wel goed. Snap er echt geen zak meer van. Wat kan ik nog meer doen dan opnieuw installeren?
Deze moet op "1"staan.
Is volgens mij ook in te stellen van uit de opties --> advanced --> check my spelling as I type.