Reg. datum: 10 maart 2005
Reg. datum: 10 maart 2005
quote:Remy schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:06:
En ik verwacht ook nog wat van Olympus.
e-400, ook 10 MP verder niet veel bijzonders. iig niet de camera waar ik op zit te wachten.
dat doet ie dan ook niet, hij zegt alleen dat weasther-sealing meer iets is voor het (semi-)pro segment en daar heeft ie natuurlijk ook gelijk in. er is gewoon geen enkele <¤1000,- 10MP camera met weathersealing. weathersealing is iets wat je (buiten deze Pentax) alleen in (semi)pro modellen terug ziet. nu zijn het naar mijn mening ook niet zo zeer de specs die een camera een (semi)pro maken, maar met name de bouwkwaliteit en betrouwbaarheid. snelheid is niet voor elke pro even belangrijk, betrouwbaarheid wel. nu zeg ik niet dat deze pentax de bouwkwaliteit van een probody krijgt, maar het zou natuurlijk wel een geniale zet van Pentax zijn. er zijn genoeg pro's die niet de snelheid van een 1d(xxxx) nodig hebben, maar wel een betrouwbare, degelijke body. maar we zullen wel zien wat deze body te bieden heeft.quote:Remy schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:31:
als je alleen vanwege het weather-sealing verhaal gelijk de K10D in dat semi-pro segment schuift, poeh