Reg. datum: 11 september 2006
Het grote Digitenne/KPN Digitale TV (DVB-T) topic deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Nieuw TopicReg. datum: 11 september 2006
Hallootjes Xbox360 GamerTag 'QuarterCask'
Reg. datum: 05 juli 2000
Erger: sinds vandaag is AT5 opeens verdwenen van mijn Digitenne?!quote:fulgore schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 01:26:
Ik heb er sinds vandaag (in A'dam) 2 zenders bij tw tv gelderland en tv brabant. Daar zat ik op te wachten
Een nieuwe zenderscan bracht de oplossing niet. Het AT5/Nickelodeon kanaal is nergens te vinden.
En ik krijg nu DRIE keer NED1/2/3, waarvan 2 keer natuurlijk zwart beeld. En slechte ontvangst op TV Gelderland en TV Brabant. Volgens mij kan ik op mijn Topfield TF3000COT-d tuner die kanalen niet weggooien. Handig!
Maar weet iemand hoe het zit met AT5? Zijn er meer mensen in regio Amsterdam die hier last van hebben?
Lezen mensen het info kanaal uberhaupt wel eens?quote:Cap schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 05:02:
[...]
Erger: sinds vandaag is AT5 opeens verdwenen van mijn Digitenne?!![]()
Een nieuwe zenderscan bracht de oplossing niet. Het AT5/Nickelodeon kanaal is nergens te vinden.
En ik krijg nu DRIE keer NED1/2/3, waarvan 2 keer natuurlijk zwart beeld. En slechte ontvangst op TV Gelderland en TV Brabant. Volgens mij kan ik op mijn Topfield TF3000COT-d tuner die kanalen niet weggooien. Handig!![]()
Maar weet iemand hoe het zit met AT5? Zijn er meer mensen in regio Amsterdam die hier last van hebben?
Het viel mij op dan ik op NLD1 tijdens het schaatsen het beeld af en toe even van 4x3 naar 16x9 zag springen en weer terug, dus blijkbaar word het signaal wel een aantal keer meegezonden, misschien dat de feed vanuit belgie het signaal af en toe niet goed meezend?quote:klaas b schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 00:13:
Op het moment van schrijven klopt alles, maar ik weet dat als ik morgen op een willekeurig moment naar Belgie EEN zap, dat de kans groot is dat de proporties niet correct zijn.
.
MeNTaL_TO wijzigde dit bericht 09-01-2007 06:44 (29%)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance
Reg. datum: 22 juni 2003
Weet iemand meer over de reden dat ze niet meer te krijgen zijn? Ik hoorde / las iets over conflicten over contracten en ook tussen Topfield europa en korea?
daarnaast las ik ( heleboel aantal posts terug) dat er binnenkort een nieuwe actie aankomt bij KPN , iemand iets meer kennis hierover?
amd 2400+,asus a7n8x,kingston hyper-x 2x256mb ddr 2700,ati radeon 9800 pro,etc,etc
Reg. datum: 07 december 2006
bij foka. nl hebben ze er nog staan volgens hun site.quote:Jeronimusius schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:34:
Weet er iemand of er nog van die Topfield harddisks van KPN ergens anders te koop zijn? Ik weet dat ze bij KPN uitverkocht zijn.
Weet iemand meer over de reden dat ze niet meer te krijgen zijn? Ik hoorde / las iets over conflicten over contracten en ook tussen Topfield europa en korea?
daarnaast las ik ( heleboel aantal posts terug) dat er binnenkort een nieuwe actie aankomt bij KPN , iemand iets meer kennis hierover?
de 50 euro korting geldt niet meer.
Reg. datum: 07 januari 2007
In Smilde zitten alle 5 zenders:quote:ferdius schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:48:
Ik hoop dat ze hier ook eens die digitenne in de lucht gooien! Wie weet hoe dat zit in de omgeving Emmen-Assen?
http://www.at-ez.nl/dav/index.html Drente /alle kiezen
Harkje op z'n kant richting Smilde doet alles.
Reg. datum: 06 juni 2003
quote:ferdius schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:48:
Ik hoop dat ze hier ook eens die digitenne in de lucht gooien! Wie weet hoe dat zit in de omgeving Emmen-Assen?
Klopt hier achter Zwolle (Veluwe) strakke ontvangst van het complete Digitenne pakket via de zender Smilde (60 km).quote:bitli schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:06:
[...]
In Smilde zitten alle 5 zenders: (Kn. 25, 30, 33, 54 en 60)
http://www.at-ez.nl/dav/index.html Drente /alle kiezen
Harkje op z'n kant richting Smilde doet alles.
Dus moet het zeker bij jou lukken
EdjeK wijzigde dit bericht 09-01-2007 19:04 (23%)
Reg. datum: 22 juni 2003
Ik vraag me af hoe het kan dat zij de enige zijn die deze verkopen. Lijkt me een beetje duister. ik zal ze morgen eens bellen.quote:hubert01 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:30:
[...]
bij foka. nl hebben ze er nog staan volgens hun site.
de 50 euro korting geldt niet meer.
Daarnaast worden ze ook niet echt meer ondersteund door KPN. Iemand tips wat ik het beste kan doen?
amd 2400+,asus a7n8x,kingston hyper-x 2x256mb ddr 2700,ati radeon 9800 pro,etc,etc
Reg. datum: 16 juni 2003
Zipzooi
Reg. datum: 25 december 2003
De Topfield bevalt mij zeer goed.quote:Jeronimusius schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:02:
[...]
Ik vraag me af hoe het kan dat zij de enige zijn die deze verkopen. Lijkt me een beetje duister. ik zal ze morgen eens bellen.
Daarnaast worden ze ook niet echt meer ondersteund door KPN. Iemand tips wat ik het beste kan doen?
Kan eigenlijk geen goede dealer vinden voor de topfield non-KNP recorders.
En wat me zowiezo bij de Primafoon tegenviel is het gebrek aan kennis van het fenomeen DVB-t (storingen etc) en van wat er komen gaat "nee, nu is er geen actie, maar die zal er vast wel weer komen", "ja, er komen vast binnenkort wel zenders bij".
Ook voor Mine hoef je al niet bij de primafoon aan te kloppen, weet men niets van en je wordt verwezen naar het internet.
Ondertussen weet ik eerlijk nog niet of dat ik bij digitenne moet blijven, of naar DVB-s, DVB-c, Mine of desnoods de normale kabel moet gaan overstappen...
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
Reg. datum: 11 september 2006
Dit lachspiegel effect speelt nu al een aantal weken en ik heb meerdere malen contact met KPN gezocht, maar veel meer dan een standaard brief is er niet uitgekomen.
klaas b wijzigde dit bericht 10-01-2007 19:41 (3%)
“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
PSN ID: Atomsk73
Wees blij dat je nederland 1-3 kan kijken....quote:Atomsk schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:00:
Mja.. en Ned 1 - 3 verspringen bij mij nu regelmatig van beeldformaat voor een fractie van een seconde.Wat werken daar voor prutsers?
Ik heb eergister maar eens een mailtje gestuurd aan de KPN met de vraag wat de procedure is voor het opzeggen. Ik heb liever helemaal geen tv, dan dit drama..
Tis helaas nog even wachten tot de Dreambox dm600 uitkomt..
Het is echt heel slecht. Het lijkt wel of de kwaliteit van Digitenne hard achteruit holt. Helaas heb ik geen alternatief, in deze (tijdelijke) studentenwoningen is geen kabeltelevisie, geen telefoonaansluiting en een schotel mag je niet ophangen. Anders was ik allang weg bij Digitenne.quote:Atomsk schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:00:
Mja.. en Ned 1 - 3 verspringen bij mij nu regelmatig van beeldformaat voor een fractie van een seconde.Wat werken daar voor prutsers?
Alleen als het grootse landelijke storingen zijn wordt dit vermeld in het interne informatiesysteem. En wat betreft acties, die worden relatief kort van te voren gemeld aan het personeel. Wat betreft uitbreiding van de kanalen, die staat, zover ik weet, wel gepland, maar daar zijn verder ook geen concrete plannen over welke gemeld zijn aan het personeel.quote:surfpunk schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:58:
En wat me zowiezo bij de Primafoon tegenviel is het gebrek aan kennis van het fenomeen DVB-t (storingen etc) en van wat er komen gaat "nee, nu is er geen actie, maar die zal er vast wel weer komen", "ja, er komen vast binnenkort wel zenders bij".
Dat klopt, dat is pas vanaf 1 februari beschikbaar in alle primafoons. Vanaf dat moment kan er ook pas inhoudelijke informatie worden gegeven.quote:Ook voor Mine hoef je al niet bij de primafoon aan te kloppen, weet men niets van en je wordt verwezen naar het internet.
Opzeggen gaat alleen via de klantenservice, 0900-0576.quote:MrBarBarian schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:21:
Ik heb eergister maar eens een mailtje gestuurd aan de KPN met de vraag wat de procedure is voor het opzeggen. Ik heb liever helemaal geen tv, dan dit drama..
"Never give children a chance of imagining that anything exists in isolation. Make it plain from the very beginning that all living is relationship." - Aldous Huxley
Reg. datum: 07 december 2006
En ik in Eindhoven hebt er AT5 bij. Zat ik ook net op te wachten. :-)quote:fulgore schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 01:26:
Ik heb er sinds vandaag (in A'dam) 2 zenders bij tw tv gelderland en tv brabant. Daar zat ik op te wachten
Reg. datum: 18 november 1999
Reg. datum: 10 oktober 2006
samen bij nickquote:hubert01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:55:
[...]
En ik in Eindhoven hebt er AT5 bij. Zat ik ook net op te wachten. :-)
tien is nu 24 uurs...
Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!
Reg. datum: 02 mei 2004
Reg. datum: 06 juni 2003
Kun je misschien aangeven, waarom??quote:Servor schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:01:
Waar zijn ze bij KPN mee bezig? Het is inderdaad huilen met de pet op. Heb ik vorig jaar geinvesteerd in decoders, antennes en weet ik veel wat, krijgen we dit gelazer...
Jammer KPN!
Computer games don't affect kids. If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Voor mij is de maat ook vol. Misschien tele2 nu, naar casema ga ik echt nooit meer terug. Zijn er nog andere alternatieven, behalve satelliet?quote:dennismaus schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:06:
Wij kijken hier niet eens meer met KON met de brakke kabel weer nu omdat het beeld bij KPN echt janken is sinds die laatste omzetting....
Jammer KPN!
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.