Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote Digitenne/KPN Digitale TV (DVB-T) topic deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 22 december 2003

Ik hoop dat ik binnenkort uberhaupt een zender kan ontvangen :)
Afwachten maar wat er eerder in Eindhoven beschikbaar komt: Mine of Digitenne.
Op dit moment zit ik te ver van de centrale voor Mine, maar dit zou vanaf januari geen probleem meer moeten zijn...
Digitenne staat nog steeds op 4e kwartaal 2006...

Is het eigenlijk bekend of er op elk moment overgestapt kan worden van Digitenne naar Mine?

Reg. datum: 04 september 2006

Je kan ook beide draaien, dan heb je en een volwaardige concurent voor de kabel digitalen EN nog 3 tv's in huis of boot digitaal via de ether :D
En dat voor maar 8 euros per maand meer dan een UPC...

Seicento Powered!
Reg. datum: 11 januari 2003

Beter! Lekker thuis genieten van voetbal. Word een mooi weekend.

Acer Travelmate 5515, Nintendo Wii, DS, Gamecube, Gba SP, N64, Gameboy, Snes, Nes

Reg. datum: 01 juli 2004

Verdomme ze hebben me een ouwe Samsung meegegeven ipv een Topfield, kom ik thuis pas achter...
Business point is telefonisch niet bereikbaar. Nu sta ik al 20 min in de wacht bij de klantenservice a 0,10 euro per minuut. En om 5 uur zijn alle winkels van hun dicht...
Hopelijk mag ik hem nog ergens omruilen.

Het is trouwens ook een drama bij hun met het op tijd koppelen van de voetbalkanalen aan de abonnees... normaal gesproken staat er een week voor voordat het verwerkt is. Vanwege de advertentie in de dagbladen (NEEM VANDAAG NOG DIGITENNE EN KIJK MORGEN DE KLASSIEKER LIVE!!!) mogen ze dat nu vandaag nog allemaal afronden. Ik moest er al een hoop moeite voor doen om ze zover te krijgen. Reken maar dat ik niet de enige ben, sta niet voor niks zo lang in de wacht daar.

Reg. datum: 15 november 2001

quote:
sjakietrekhakie schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:08:
Verdomme ze hebben me een ouwe Samsung meegegeven ipv een Topfield, kom ik thuis pas achter...
Business point is telefonisch niet bereikbaar. Nu sta ik al 20 min in de wacht bij de klantenservice a 0,10 euro per minuut. En om 5 uur zijn alle winkels van hun dicht...
Hopelijk mag ik hem nog ergens omruilen..

huh?

Je hebt wel de aanbieding genomen? Er staat toch echt heeeel groot PVR op hoor ;-)

Overigens..voor laptopeigenaren. Ik heb van de week via Ebay een dvb-t usb sitcky gekochten vandaag binnen gekregen uit hong kong. Hier kan je nu nog alleen ned 2 mee ontvangen en vanaf eind van het jaar ned 1,2,3. Zit een antennetje bij en afstandsbediening! Koste me nog een 18 pond inclusief verzendkosten ;) Gewoon even zoeken op Ebay ;-)

quote:
xon schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:13:
[...]

huh?

Je hebt wel de aanbieding genomen? Er staat toch echt heeeel groot PVR op hoor ;-)

Overigens..voor laptopeigenaren. Ik heb van de week via Ebay een dvb-t usb sitcky gekochten vandaag binnen gekregen uit hong kong. Hier kan je nu nog alleen ned 2 mee ontvangen en vanaf eind van het jaar ned 1,2,3. Zit een antennetje bij en afstandsbediening! Koste me nog een 18 pond inclusief verzendkosten ;) Gewoon even zoeken op Ebay ;-)

Samsung heeft ook 2 recorders (ook 80 en 160GB), ze hebben me een Samsung 80GB meegegeven...

Heb hem weer teruggebracht en geld terug gekregen want ze hadden geen Topfields. Morgen even KPN bellen of alles netjes stopgezet is en dan maar via de KPN site eentje bestellen.

Leuke site voor de Topfield eigenaren: http://www.toppy.org.uk

ok! Hij is veel veel duurder de samsung recorder!!

Denk dat je misgrijpt..http://www.kpn.com/kpn/show/id=1589345

misschien heb je wel mazzel en krijg je 160 voor zelfde prijs

Maar de Samsungs hebben toch een matige beeldkwaliteit vergeleken met de Topfields?
De 80GB Samsung was trouwens ook gewoon 90 euro.

Seicento Powered!
Reg. datum: 11 januari 2003

De activering van de tele 2 kanalen gaat heel snel. Donderdagavond om 23 uur had ik me aangemeld via kpn.com en om 0:00 was het al gedaan. Netjes gedaan van kpn:)

Acer Travelmate 5515, Nintendo Wii, DS, Gamecube, Gba SP, N64, Gameboy, Snes, Nes

Reg. datum: 23 september 2006

Ohhh, die van mij is nogsteeds niet klaar, had het om vrijdag rond de klok van achten gedaan..
Jammer, nu mis ik dé klassieker :(

quote:
deGuzman schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:06:
Ohhh, die van mij is nogsteeds niet klaar, had het om vrijdag rond de klok van achten gedaan..
Jammer, nu mis ik dé klassieker :(
Je had gewoon het 0900 nummer van Digitenne moeten bellen. Dan hadden ze het gisteravond nog handmatig voor je geactiveerd.

I've been in between....

Er is weer een nieuwe DVB-T receiver op de markt. De Anysee E30; een usb ontvangertje voor oa bij een notebook. De ontvanger heeft een eigen antenne, maar kan ook gebruik maken van de antennes met ingebouwde versterker.

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
All systems are GO!
Welkom in het ziekenhuis!

Erg cool dat ding, iet wat prijzig maar verder erg cool.
Is toch wel iets jammer dat je maar 3 kaartjes mag gebuiken, moet je steeds een kaartje mee gaan nemen als je hem denkt te gaan gebruiken ergens.

Reg. datum: 02 januari 2006

quote:
Oceria schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:15:
Er is weer een nieuwe DVB-T receiver op de markt. De Anysee E30; een usb ontvangertje voor oa bij een notebook. De ontvanger heeft een eigen antenne, maar kan ook gebruik maken van de antennes met ingebouwde versterker.

Dat is een leuk ding. Ik zie dat er ook MCE ondersteuning is! Dat is geweldig.

Zou je deze via USB kunnen aansluiten op de Media Centers van Philips?

http://www.consumer.phili...JBLTSLJ0RMRCSHQVHKFSESI5P

Dat zou echt geweldig zijn namelijk!

I've been in between....

@ sioux1978:
Dat zou zeker leuk zijn, maar ik kan het je simpelweg niet zeggen.

Overigens bedacht ik me net: die Twinhan kaarten hebben voor zo ver ik kan zien maar 1 tuner, waardoor PiP wel mogelijk is, maar kijken terwijl je iets anders opneemt niet!

All systems are GO!

Large and in charge

Complimenten aan KPN trouwens hoe goed het werkt dat voetbal. Voor weinig geld toch eerst rang :)

Vidi, Vici, Veni

quote:
Oceria schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:09:
@ sioux1978:
Dat zou zeker leuk zijn, maar ik kan het je simpelweg niet zeggen.

Overigens bedacht ik me net: die Twinhan kaarten hebben voor zo ver ik kan zien maar 1 tuner, waardoor PiP wel mogelijk is, maar kijken terwijl je iets anders opneemt niet!
Met één tuner lijkt het me lastig twee zenders bekijken...

www.carina-avensisclub.nl

PD7F

quote:
MikeyMan schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:45:
[...]

Met één tuner lijkt het me lastig twee zenders bekijken...
Ach, zolang de zenders op dezelfde frequentie zitten moet dat wel lukken maar het heeft beperkingen inderdaad.

Uiteindelijk was die OWM zo gek nog niet ...

Mok, mok, mok...
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
Ferret schreef op donderdag 28 september 2006 @ 07:45:
Ik begin er toch steeds meer voor te voelen om zo'n Topfield te halen. Het blijkt dat ze hem hier bij de MM wel degelijk hebben en ook voor 149 euro.
Echter, ik voel me nog steeds een beetje bekocht door KPN dus ik heb vanochtend een klachtbrief gestuurd dat ik het oneerlijk vind dat je als bestaande abonnee geen recht hebt op die extra korting van 50 euro en dat ik met zo'n belabberde Samsung ontvanger blijf zitten.

Ben benieuwd naar de reactie 8)

Ik ben zojuist gebeld door de KPN en wat denk je..... Ze vinden dat ik gelijk heb en dat het niet duidelijk vermeld stond op www.kpn.com dat het niet gold voor huidige abo's. Als ik nog belangstelling had dan mocht ik er 1 kopen en krijg ik die ¤ 50,- weer terug op m'n rekening >:)
Ben dus net naar de winkel gereden en heb er 1 gehaald. _/-\o_

quote:
Ferret schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:56:
[...]

Ik ben zojuist gebeld door de KPN en wat denk je..... Ze vinden dat ik gelijk heb en dat het niet duidelijk vermeld stond op www.kpn.com dat het niet gold voor huidige abo's. Als ik nog belangstelling had dan mocht ik er 1 kopen en krijg ik die ¤ 50,- weer terug op m'n rekening >:)
Ben dus net naar de winkel gereden en heb er 1 gehaald. _/-\o_
Moooi..weet ik wel dat ik ook even briefje ga tikken!

Net op de tv van kpn factuur:
In de maanden oktober, november en december 2006 is de nieuwe software voor de Topfield personal recorder beschikbaar.
Ben heel benieuwd wat die allemaal fixed, nergens info over te vinden...

MDC HR
Reg. datum: 05 april 2000

Digitale TV van KPN begint mij de laatste paar weken flink te irriteren. Als het slecht weer is krijg ik praktisch op geen enkel kanaal meer beeld behalve een paar blokjes. De reciever heb ik ook al op meerdere plekken gezet. Hoe kan ik het signaal verbeteren of ben ik opgezadeld met een systeem wat alleen werkt met mooi weer :/

Reg. datum: 22 januari 2004

quote:
franssie schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:59:
[...]

Ach, zolang de zenders op dezelfde frequentie zitten moet dat wel lukken maar het heeft beperkingen inderdaad.
Maar je hebt dan toch nog steeds maar één decoder zodat je maar één kanaal tegelijk kan kijken :?

Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth

Reg. datum: 24 oktober 2006

ik had een van de eerdere kastjes maar dat ding stoorde al als er een mobiele telfoon af ging of een brommer lang kwam. Ik heb het abo opgezegd en was van plan naar upc te gaan. Bleek na aanmelding mijn aansluiting in huis niet van upc te zijn :? Heel gedoee, abo wee ropgezegd en dus maar weer terug naar kpn en dan de storingen maar voor lief nemen.

Ik heb nu dus de topfield 80 Gb gehaald en zag dat je opgenomen films naar je dvd-recorder kan sturen dmv scart, weet iemand of dit andersom ook mogelijk is? Dus films op de hd opnemen van dvd-speler?

Amd x2 4200 @ 2740 :: Asus A8V-Deluxe :: His x1950 512 agp, 1024 mb dual, samsumng 226 bw

I've been in between....

Volgens de handleiding van de topfield is dat niet mogelijk.

All systems are GO!

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: