Dat zeg ik... Tweak City!
Reg. datum: 30 september 2007
dus;
Games for Windows PC DVD - > Civilization IV Complete (includes Civilization IV Game of the Year plus WARLORDS and BEYOND THE SWORD expansion packs).
voor maar ¤10,- bij de BartSmit
Zometeen maar eens installeren en dan kijken we wel weer verder
quote:Lt. Marx schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:42:
Dat is inderdaad wat apart. Maar je kan de warlords icoon gewoon weggooien en eigenlijk de normale civ ook. Beyond the sword is een hoop beter en leuker!
Gister (en eigenlijk van het weekend ook
"Testing with Vision" | Ben jij Tester? Of wil je Tester worden? En wil je ook een iPhone? DM staat aan!
Je kunt de workers zelf opdracht geven tot het aanleggen van routes. Je doet dan 1 tile per keer of meer wanneer de route je bevalt.quote:djidee schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:02:
[...]
Erger me alleen aan de niet rechte weggetjes, of onlogische routes... Ik wil gewoon wat meer rechte wegen, en niet dat ze vreemd afbuigen, of dat ze niet mooi parallel aan een rivier kunnen lopen.. Oh, wat een zeikerd ben ik toch, het nut is 0,0 (behalve het oog wil ook wat dan)
Ook weer installed sinds mijn nieuwe comp
E8400, x4500 en 2GB doet met gemak huge maps.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Dat doe ik ookquote:PcDealer schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:13:
[...]
Je kunt de workers zelf opdracht geven tot het aanleggen van routes. Je doet dan 1 tile per keer of meer wanneer de route je bevalt.
Ook weer installed sinds mijn nieuwe comp
E8400, x4500 en 2GB doet met gemak huge maps.
"Testing with Vision" | Ben jij Tester? Of wil je Tester worden? En wil je ook een iPhone? DM staat aan!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Om een brug te kunnen bouwen moet je een bepaalde tech hebben. Ik dacht mathmatics.quote:djidee schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:00:
[...]
Dat doe ik ookAlleen maakt de pc zelf zeg maar knooppuntjes, of als je parallel aan een rivier legt, gaat hij aftakkingen daarheen maken, of soms geen brug leggen... Moeilijk uit te leggen, ik zal screens maken thuis
Comp specs LinkedIn
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Dat bedoel ik, moeilijk uit mn woorden komen... En ach, moet mn gameplay er ook niet door laten vergallen.. Zal zo verder gaan, denk dat ik ze er wel onder krijg vanavond, dan direct maar een hugemap erin gooienquote:Shabbaman schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:57:
Ik denk dat hij de grafische weergave van de wegen bedoeld, niet zozeer de functionaliteit daarvan.
Oh, voor de geïnteresseerde: Bij de SATURN in Tilburg kost CivIV Complete ¤8,99 en ze hebben een hele stapel.
Nee, BTS is Civ4+alles van warlords+alles van BTSquote:Malandro schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:44:
Ok nog steeds niet gespeeldWel patch 317 erop gezet. Als ik alleen Beyond The Sword speel, mis ik dan niets?
Rosa sat so King could walk, King walked so Obama could run.
Ok dus stiekem toch alles in 1quote:anandus schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:46:
[...]
Nee, BTS is Civ4+alles van warlords+alles van BTS
Iemand een idee wat dat kan zijn?
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Ik denk dat je de BTS-patch moet nemenquote:Goverman schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:55:
ik heb net de complete set gekocht (met games for windows logo), de oude versie van Civ IV ge-uninstalled en de nieuwe versie geïnstalleerd. Wil ik de nieuwste patch gaan installeren (v. 1.74), zegtie dat ik geen Civ IV heb.
Die 1.74 is de gewone Civ4-patch (welke al in de uitbreidingen zit verwerkt)
Hier in Leiden hadden ze hem niet bij Bart Smit, maar wel bij Game Mania
anandus wijzigde dit bericht 19-11-2008 18:58 (14%)
Reden: Link toegevoegd
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Omdat ik niet heel veel meer kon groeien dacht ik de buurman maar aan te vallen. Zeppelins deden vrijwel niets. Komt door gemis aan gunpowder?
Reg. datum: 13 mei 2004
zeppelins -> collateral damage met air strike, en verzwakken van muren door middel van bombardementen...quote:Malandro schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:32:
Pas heel kort gespeeld. Werkt lekker op mijn nieuwe laptop. Was al snel nr2 in rang. Had chariots en zeppelinsLeuke combi. Alleen jammer dat de zeppelins weinig kunnen.
Omdat ik niet heel veel meer kon groeien dacht ik de buurman maar aan te vallen. Zeppelins deden vrijwel niets. Komt door gemis aan gunpowder?
het slimste is om gewoon kata's/trebs te bouwen en city defences te slopen. vervolgens val je aan met 2 of 3 kata's, met kans op retreat... Dan bulder je er met een paar voetmannen overheen en je hebt het dorp.
kortgezegd: muren slopen -> collateral damage doen -> aanvallen!
Hoe zit het met religies als 2 civs bijv. hinduism kiezen? Wie krijgt de tech?
Als je Civ Complete hebt gekocht, dan is die volgens mij volledig geupdate.quote:Goverman schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:55:
ik heb net de complete set gekocht (met games for windows logo), de oude versie van Civ IV ge-uninstalled en de nieuwe versie geïnstalleerd. Wil ik de nieuwste patch gaan installeren (v. 1.74), zegtie dat ik geen Civ IV heb.
Ik zou niet op GoT moeten zijn tussen 9:00 en 17:00 (lees de reden hier). Kom je me toch tegen, stuur dan een DM. Alvast bedankt!
317 voor BTS kun je nog wel gebruiken, maar geloof dat hij daar al achter was.quote:mr_obb schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:35:
[...]
Als je Civ Complete hebt gekocht, dan is die volgens mij volledig geupdate.
Of je gebruikt de "Update" functie in het spel zelf.quote:mr_obb schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:35:
[...]
Als je Civ Complete hebt gekocht, dan is die volgens mij volledig geupdate.
Ik denk degene die als eerste een stad heeft gebouwd.quote:anandus schreef op zondag 30 november 2008 @ 14:52:
Vraagje over advanced start:
Hoe zit het met religies als 2 civs bijv. hinduism kiezen? Wie krijgt de tech?
PcDealer wijzigde dit bericht 02-12-2008 08:59 (31%)
Comp specs LinkedIn
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last