Windows Live Messenger - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 1.314
Reg. datum: 01 augustus 2004
Kon vroeger wel bij Msn 5.0 met een patch, maar tegenwoordig niet meer helaas.
Ik gebruik live messenger 8 met msnplus 4.01
Nu heb ik vanmiddag een webcam aangesloten van logitech. Alles werkt mooi, maar nu heb ik als ik cam en typ soms dat sommige berichten niet willen aankomen.
Nu heb ik vanmiddag een webcam aangesloten van logitech. Alles werkt mooi, maar nu heb ik als ik cam en typ soms dat sommige berichten niet willen aankomen.
Heb het nooit eerder gehad, dus misschien iets met bandbreedte ofzo? Heb wel adsl2 met ~100kb/s up en 1mb/s down. Weet iemand waaraan het zou kunnen liggen?quote:
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
suc6 met vergadering
Me zus vind Live Spaces leuk en handig, en wie ben ik dan om er wat van te zeggen (desalniettemin doe ik dat toch
). Maar als je in Messenger toegang tot Spaces zoekt (haar profiel klikt), opent die IE.
Hoe dwing ik hem om Firefox te gebruiken?
Knappe vraag, heb ik me ook al over doodgepiekerd. Veel van mijn vrienden gebruiken namelijk Spaces, ik heb er zelf geen maar breng toch graag een bezoekje op die van mijn contact listquote:Sjah schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:39:
Me zus vind Live Spaces leuk en handig, en wie ben ik dan om er wat van te zeggen (desalniettemin doe ik dat toch). Maar als je in Messenger toegang tot Spaces zoekt (haar profiel klikt), opent die IE.
Hoe dwing ik hem om Firefox te gebruiken?
Chemical Resistance
dan zal het wel niet kunnen, zal wel hardcoded zijn. je zou toch denken dat Ms geleerd heeft, na een marktaandeel van fx van over de 12%...........
Hernoem iexplore.exe naar een ander bestand en maak een wrapper die firefox.exe opent?
wrapper, wat is dat/hoe maak je dat. En heb eigenlijk geen zin om iexplore.exe anders te noemen, vanwege een #%^&%$% messenger-feature..... 
Maak in een programmeertaal naar keuze een exe die firefox.exe opstart.
AutoIt (ongetest):
code:
AutoIt (ongetest):
code:
1
2
3
4
| Dim $args
For $i = 1 To $CmdLine[0]
$args = $args & $CmdLine[$i] & " "
Next
Run("C:\program files\Mozilla Firefox\firefox.exe " & $args) |
quote:Alex schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:26:
Hernoem iexplore.exe naar een ander bestand en maak een wrapper die firefox.exe opent?
Okay ik heb het getest en standalone werkt het perfect, maar.. als je de originele iexplore.exe overschrijft of hernoemt dan verandert Windows het na 10 secs terug naar de originele. Hoe ergquote:Alex schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:04:
Maak in een programmeertaal naar keuze een exe die firefox.exe opstart.
AutoIt (ongetest):
code:
1 2 3 4Dim $args For $i = 1 To $CmdLine[0] $args = $args & $CmdLine[$i] & " " Next Run("C:\program files\Mozilla Firefox\firefox.exe " & $args)
Chemical Resistance
Lijkt me opzich het punt niet aangezien de Spaces bij mij dan niet zo mooi openen als in IE.
Dan moet je het vanuit de veilige modus doen, dan is de Windows Bestandsbescherming (SFC) niet actief...
OMG, dat juist ík, van alle mensen, iemand van IE afhelp en help om Fx te krijgen... OMG
OMG, dat juist ík, van alle mensen, iemand van IE afhelp en help om Fx te krijgen... OMG
Alex) wijzigde dit bericht 31-08-2006 00:24 (33%)
Sinds een week ofzo geeft WLM niet meer weer naar welke nummers ik luister (niet in WMP, niet in iTunes etc.). Ik gebruik versie 8.0.0812.00. Als ik de optie in het menuutje onder 'persoonlijk bericht' wil aanzetten, begint ie te mekkeren dat je Media Player 9 of hoger voor die optie nodig hebt. Vervolgens mag ik klikken om een nieuwe versie van Media Player te downloaden. Heel aardig, maar ik had WMP versie 10 al en die werkte tot voor kort perfect. In WMP staat de plugin aangevinkt in het menuutje Plugins.
Iemand een oplossing voor dit 'probleem'?
Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N
quote:Alex schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:24:
Dan moet je het vanuit de veilige modus doen, dan is de Windows Bestandsbescherming (SFC) niet actief...
Je bent wel een Ms-lover zo te zien/horen.
Ik ben absoluut Ms-fan als het om hun Os'en gaat, maar die middleware kan me gestolen worden. Fx all the way, en Messenger ook de deur uit, mocht Googletalk nog 'ns wat worden.
Reg. datum: 17 januari 2004
Reg. datum: 17 januari 2004
Sinds vanochtend gedraagt Live Messenger zich bij mij een beetje vreemd. Toen ik hem opstarte verscheen er een installatie scherm. Ik heb dit maar geannuleerd en Live Messenger opnieuw geinstalleerd, maar telkens gebeurd het volgende:
1. Installeren lukt
2. Enkele seconden na het inloggen sluit hij zichzelf af
3. Bij de tweede keer opstarten verschijnt het installatie scherm weer
Hebben meerdere mensen hier last van of weet iemand misschien wat de oorzaak hier van is?
1. Installeren lukt
2. Enkele seconden na het inloggen sluit hij zichzelf af
3. Bij de tweede keer opstarten verschijnt het installatie scherm weer
Hebben meerdere mensen hier last van of weet iemand misschien wat de oorzaak hier van is?
quote:RoelJewel schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 01:31:
Sinds een week ofzo geeft WLM niet meer weer naar welke nummers ik luister (niet in WMP, niet in iTunes etc.). Ik gebruik versie 8.0.0812.00. Als ik de optie in het menuutje onder 'persoonlijk bericht' wil aanzetten, begint ie te mekkeren dat je Media Player 9 of hoger voor die optie nodig hebt. Vervolgens mag ik klikken om een nieuwe versie van Media Player te downloaden. Heel aardig, maar ik had WMP versie 10 al en die werkte tot voor kort perfect. In WMP staat de plugin aangevinkt in het menuutje Plugins.
Ga naar Windows Media Player en ga naar Extra > Opties > Invoegtoepassingen. Kies vervolgens in de linkerkolom voor achtergrond, in het venster er naast zou je nu "Muziek Plug-in voor Windows Live Messenger moeten zien. Zorg ervoor dat dit is aangevinkt. Indien dit reeds geval is laat dan de setup van WLM nog eens lopen en kies de herstel optie.
Screenshotje vindt je op http://wlm.scottisafool.co.uk/index.php?lang=nl. Daar ga je naar overig en de vraag die hier van belang is.
quote:Makavelibrox2 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:45:
Tussen al dit serieuze nieuws eens een interessant, onnozel vraagje.
Is het mogelijk om een custom smiley in je nickname te zetten?
Die standaard smilies zijn zo 2005![]()
ik wil graag eenin mijn nickname hebben
iemand een idee?
Nee dat kan niet, alleen standaard emots kunnen in je naam worden weergegeven.
Voor custom emots:
quote:spokje schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:17:
Ik weet niet of er mensen zijn die de GoT smileys gebruiken in MSN, maar krijgen jullie het voor elkaar om nu nog GoT smileys toe te voegen zonder dat ze in lengte of breedte helemaal verkracht worden? Ook zit er vaak een soort zwart vierkantje omheen
quote:Kaspers schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:00:
Ja dat moet je handmatig gaan vergroten.
Ik heb zelf deze smiley ->omgezet,
je typt in een msn gesprek een emot, kopieert deze naar een image editor, je behoudt de canvas size, en je plakt bijvoorbeeld de helft van de zojuist aangegeven emot in de afbeelding. Daarna sla je deze op, en je doet hetzelfde met de andere helft.
Kaspers wijzigde dit bericht 31-08-2006 16:11 (6%)
de leven is hard
quote:meow schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:48:
[...]
[...]
Okay ik heb het getest en standalone werkt het perfect, maar.. als je de originele iexplore.exe overschrijft of hernoemt dan verandert Windows het na 10 secs terug naar de originele. Hoe erg
Goed, nu werkt het wel dus. Bedoel ik even dat de Firefox wrap blijft staan, maar Spaces openen doet hij niet. Hij opent gewoon FFquote:Alex schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:24:
Chemical Resistance
Reg. datum: 06 september 2004
Reg. datum: 06 september 2004
Sinds vanmiddag heb ik een probleem,
Ik ben online, maar anderen zien dat ik offline ben? HOe kan dit?
Trouwens, ik heb geen foutmeldingen. Behalve dan van mijn contactpersonen
Groeten Koen
Groeten Koen
Zou je het eens willen proberen met dit script:
code:
En dan de inhoud van die messagebox even overtypen?
code:
1
2
3
4
5
| Dim $args
For $i = 1 To $CmdLine[0]
$args = $args & $CmdLine[$i] & " "
Next
Msgbox(16, "", $args);
Run("C:\program files\Mozilla Firefox\firefox.exe " & $args) |
En dan de inhoud van die messagebox even overtypen?
Nu krijg ik een foutmelding met -Embedding op 
Chemical Resistance
Ik heb dit probleem dus blijkbaar al heel de week. Kom er net pas achterquote:shoarmaboer21 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:02:
Sinds vanmiddag heb ik een probleem,
Groeten Koen
When I read about the dangers of drinking beer, I gave up reading...
Dan zou ik het niet weten, nouja, het was te proberen...quote:
Reg. datum: 14 januari 2004
Reg. datum: 14 januari 2004
Ik heb nog grotere problemen met live messenger, al sinds woensdag....
Ik heb een passport account met een niet MSN of Hotmail adres en ik heb wel eens vaker gewhad dat hij niet wou inloggen op mijn passport maar wel op het msn adres van mn zus.
Maar nu log ik gewoon in en mijn status staat op online
maar voor andere mensen sta ik Offline. Ik heb mn eigen adres in msn en daarbij sta ik ook niet online.
Ik heb van alles geprobeerd, messenger opnieuw installeren zelfs windows hebk vandaag opnieuw geinstalleerd! Niets helpt!
Het ligt niet aan mn internetverbinding want kheb @Home Breedband (redelijk snel)
Iemand ideetjes/suggesties?
Als jullie wat meer willen weten, vraag me gerust
Ik heb een passport account met een niet MSN of Hotmail adres en ik heb wel eens vaker gewhad dat hij niet wou inloggen op mijn passport maar wel op het msn adres van mn zus.
Maar nu log ik gewoon in en mijn status staat op online
maar voor andere mensen sta ik Offline. Ik heb mn eigen adres in msn en daarbij sta ik ook niet online.
Ik heb van alles geprobeerd, messenger opnieuw installeren zelfs windows hebk vandaag opnieuw geinstalleerd! Niets helpt!
Het ligt niet aan mn internetverbinding want kheb @Home Breedband (redelijk snel)
Iemand ideetjes/suggesties?
Als jullie wat meer willen weten, vraag me gerust
Slitch wijzigde dit bericht 01-09-2006 21:07 (18%)
Reden: werkte niet
http://specs.tweak.to/9079 WC: Liang, Cooplex 25, Cooltek Exstream, D-Tek Fuzion (binnekort gebowd + nozzle)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last