![]() | |||
| |||
![]() | |||
| |||
![]() | |||
| |||
![]() | |||
| |||
![]() | |||
| |||
![]() | |||
| |||
![]() | |||
![]() | |||
| |||
![]() |
[ Voor 6% gewijzigd door Alex) op 06-02-2007 23:57 . Reden: Offline Instant Messaging is aangepast / URL's naar plaatjes aangepast ]
We are shaping the future
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||
| |||
![]() | |||
| |||
![]() | |||
| |||
![]() | |||
| |||
![]() | |||
| |||
![]() | |||
| |||
![]() | |||
![]() | |||
| |||
![]() |
[ Voor 6% gewijzigd door Alex) op 06-02-2007 23:57 . Reden: Offline Instant Messaging is aangepast / URL's naar plaatjes aangepast ]
[ Voor 19% gewijzigd door Alex) op 29-07-2006 18:33 ]
Ik zie het al, probleem is custom forum layout die ik hier heb.Alex schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:32:
Overigens past bij mij alles perfect, ligt misschien aan je browser?
WLM zit niet meer in beta fase hoor. Het is al gereleased!VerkerkSander schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:13:
Het zit nog steeds in Beta fase dus heb ik zo iets niet gebruiken. Vreet alleen maar geheugen en loopt vast.
Kunnen jullie hier iets over zeggen?
En dan lees je de waarschuwing onder mijn post even. Die ene in het rood en blauwW00fer schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:09:
Zeer zeer mooie grafische topicstart, als je hem nog wat uitbreid met INFO over patches, dus geen links ernaartoe is dat natuurlijk helemaal geweldig.
[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 30-07-2006 00:12 ]
heb je wel de recente versie?Pred schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:09:
Op dit moment ondervind ik een groot probleem met Live messenger, iedere keer als ik het start krijg ik na ca 10 seconden een foutenrapport te zien en wordt Live messenger afgesloten. Het gebeurt iedere keer en alleen vandaag. Computer opnieuw opstarten, MSG-plus live de-installeren, Live messenger opnieuw installeren, niks werkt.
Iemand enig idee, of hetzelfde probleem?
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
hier ook,steeds foutmeldingPred schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:09:
Op dit moment ondervind ik een groot probleem met Live messenger, iedere keer als ik het start krijg ik na ca 10 seconden een foutenrapport te zien en wordt Live messenger afgesloten. Het gebeurt iedere keer en alleen vandaag. Computer opnieuw opstarten, MSG-plus live de-installeren, Live messenger opnieuw installeren, niks werkt.
Iemand enig idee, of hetzelfde probleem?
Jep, bij de herinstallatie heb ik de laatste versie gedownload van messenger.live.com
[ Voor 17% gewijzigd door Ascathon op 01-08-2006 11:22 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Anoniem: 117498
Getest met meerdere personen. Van sommige krijg ik een offline message. Van anderen verdwijnt die in de hotmail inbox. Contact opgenomen met Microsoft/WLM support. "Uninstall Messenger Plus! Live." Denk niet dat het hier aan ligt.Ascathon schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:15:
Ik kreeg vandaag een mail op hotmail dat eigenlijk een offline message had moeten zijn. Is dan maar van een persoon, maar ik kan het helaas niet met anderen testen. Bijna nooit iemand aanwezig. Kent iemand dit probleem, ligt het aan mij, de ander, of toch bij de Messenger service?
Edit: Ook getest met iemand anders. En dan krijg ik weer het bericht in mn inbox ipv een messenger chat venster.
Anoniem: 146368
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ik bedoel dus dat het liedje achter je naam staat in het MSN hoofdvenster.W00fer schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:36:
Met apatch kan je dat wel doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Minkie op 06-08-2006 17:17 ]
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ja dat bedoel ik ookMinkie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:14:
[...]
Ik bedoel dus dat het liedje achter je naam staat in het MSN hoofdvenster.
edit://Heb hem gevonden http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe
Klik op de knop met pijltje naar boven en beneden naast de zoek naar een contactpersoon vakje, dan moet je aanvinken dat je ook de detials van de gebruiker wilt zienRwD schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:01:
Mis ik iets aan live messenger? Ik kan ineens niet meer de display pictures van anderen weergeven in de contactlist? dit kon in versie 7 wel, maar in 8 kan ik m niet vinden
Anoniem: 110004
Anoniem: 45135
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 45135 op 10-08-2006 09:22 . Reden: Recente info ]
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Krijg hier dezelfde melding, terwijl mijn collega (die tegenover me zit) geen problemen heeft.Anoniem: 45135 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 09:14:
Zijn er problemen met de MSN service? Volgens MSN zelf niet, maar als ik wil aanmelden krijg ik de volgende foutcode ''81000314'' Aanmelden mislukt etc..
Heb t even opgezocht en de foutcode staat voor: ''Fout 81000314, 81000377 of 81000378:
Als een van deze berichten wordt getoond is het adresboek of de contactpersonenlijst niet beschikbaar of alleen-lezen. Wacht enkele minuten en probeer je opnieuw aan te melden.''
Firewall heb ik al uitgezet en ook een ander hotmailadres geprobeerd.
Anoniem: 45135
Ik kan me gewoon aanmelden met mijn hotmail adres, maar niet met mijn andere msn adres (geen @hotmail.com)kevin schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:15:
[...]
Krijg hier dezelfde melding, terwijl mijn collega (die tegenover me zit) geen problemen heeft.
[ Voor 14% gewijzigd door Feanaro op 10-08-2006 12:03 ]
Aurë Entuluva!
Anoniem: 146790
Heb deze ook gedownload en geinstalleerd maar bij mij veranderd mijn status helemaal nietMinkie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:14:
[...]
Ik bedoel dus dat het liedje achter je naam staat in het MSN hoofdvenster.
edit://Heb hem gevonden http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe
Anoniem: 100334
Heb je die optie wel aangevinkt in MSN dan? Kan op de plek waar je ook wat achter je naam kan zetten. Even op dat pijltje drukken en dan die optie aanvinken.thejoker80 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:00:
[...]
Heb deze ook gedownload en geinstalleerd maar bij mij veranderd mijn status helemaal niet
is al gelukt, zag niet dat dat onder je naam stondMinkie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:48:
[...]
Heb je die optie wel aangevinkt in MSN dan? Kan op de plek waar je ook wat achter je naam kan zetten. Even op dat pijltje drukken en dan die optie aanvinken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik gebruik *knip* daarvoor, erg handig toolje waarmee je zeer veel dingen kan aanpassen. Er zit ook een backup functie op, dus als het je niet bevalt kan je zo weer terug.MAX3400 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:24:
[afbeelding]
Weet iemand toevallig hoe je van bovenstaand screenshotje "de helft" kan weghalen, dus "Find a contact or number" en het Customer Program? Op zich heb ik er thuis niet zo'n probleem mee maar op mijn laptop vreet het een aanzienlijk gedeelte van mijn vertical resolutie op waardoor ik veel meer moet scrollen in mijn contact-list.
[ Voor 5% gewijzigd door pasta op 11-08-2006 18:53 ]
Dat Customer Program gaat weg als je erop klikt en voor No (of iets dergelijks) kiest. Dat zoekveld vind ik overigens best handig.MAX3400 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:24:
[afbeelding]
Weet iemand toevallig hoe je van bovenstaand screenshotje "de helft" kan weghalen, dus "Find a contact or number" en het Customer Program? Op zich heb ik er thuis niet zo'n probleem mee maar op mijn laptop vreet het een aanzienlijk gedeelte van mijn vertical resolutie op waardoor ik veel meer moet scrollen in mijn contact-list.
[ Voor 3% gewijzigd door Ascathon op 11-08-2006 17:58 ]
Helemaal goed!!!! Messenger ziet er nu weer uit zoals de oude 6.x versie en dus helemaal naar mijn smaak.Barfman schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:25:
[...]
Ik gebruik *knip* daarvoor, erg handig toolje waarmee je zeer veel dingen kan aanpassen. Er zit ook een backup functie op, dus als het je niet bevalt kan je zo weer terug.
[ Voor 4% gewijzigd door pasta op 11-08-2006 18:53 ]
Graag gedaan, wist trouwens niet dat dit onder niet gewenst viel, tis toch net zoiets als msn live alleen met wat andere getweakte onderdelenMAX3400 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:00:
[...]
Helemaal goed!!!! Messenger ziet er nu weer uit zoals de oude 6.x versie en dus helemaal naar mijn smaak.
Mijn excuses voor "het in de val lokken" van anderen omtrent dit programmaatje.Barfman schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:26:
[...]
Graag gedaan, wist trouwens niet dat dit onder niet gewenst viel, tis toch net zoiets als msn live alleen met wat andere getweakte onderdelen
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Waarschijnlijk zijn zulke dingen gewoon combinaties van WML met andere programma's op jouw pc. Hetzelfde had ik met Media Player 11 beta. Had ik ook regelmatig 100% load. Terwijl anderen daar geen last van hebben.MueR schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:15:
Ik vind het maar een kl*te progsel. Regelmatig zit Live Messenger ineens op 100% CPU, zonder dat ik gesprekken open heb of mappen gedeeld heb staan. Stom misbaksel van een programma zeg.
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Vast wel een Gek iemand die dat al gedaan heeft. Hoef ik het niet meer te doenKaspers schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:00:
Ja dat moet je handmatig gaan vergroten.
Ik heb zelf deze smiley ->omgezet,
je typt in een msn gesprek een emot, kopieert deze naar een image editor, je behoudt de canvas size, en je plakt bijvoorbeeld de helft van de zojuist aangegeven emot in de afbeelding. Daarna sla je deze op, en je doet hetzelfde met de andere helft.
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Ja bestaat maar aangezien ik denk dat dat ook valt onder "modificatie van MSN" zoals in de startpost staat, kan/wil ik voorlopig geen links neerzetten.Game-Freak schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:47:
Is er misschien een (simpele) plugin of patch waarmee ik twee Live Messengers tegelijkertijd kan draaien? Dus eigenlijk met twee e-mailadressen of hotmail accounts online zijn op een PC?
Ik dacht dat het wel in MSN Plus zit, maar ik heb liever niet al die extra dingen wat ik toch niet gebruik.
Anoniem: 100334
echt niemand? zoek al tijdje en vind het echt nietAnoniem: 100334 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:40:
Hmmm heb vraagje:
heb amp-affaire geinstalleerd om itunes/winamp mijn liedje door te laten verwijzen nr mijn nick..
Nu moet ik die optie uiteraard aanvinken in WLM ('Laat de nummers zien nr welke ik lusiter')
Dit gaat namelijk niet omdat ik geen windows media player heb geinstaleerd...
Vroeger had ik dit ook maar had ik een work around gevondennu ben ik die kwijt
(en NEE WMP komt niet op mijn pc)
Firewall probleem, of je moet ff in de troubleshooter van WLM kijken.PacinoAllstars schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:00:
Mijn filetransfers zijn echt belachelijk langzaam met msn live.
Als ik wat upload of download haal ik wel de volle snelheden.
Iemand enig idee, hoe dit mogelijk is.
ik zit hier ook mee en heb nu al 4 verzoeken en krijg ze niet weg. iemand een idde hoe het el kan?sajoku schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:22:
Prima topicstart.
Vraagje. Ik krijg het "Je hebt 1 verzoek" niet weg. Het verzoek is:
Je persoonlijke contactgegevens weergeven +
Je zakelijke contactgegevens weergeven.
Geef ik wat contactgegevens op en sla dat op, zou je verwachten dat het verzoek weggaat. Dat gebeurd dus niet..
Iemand enig idee?
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Heb je een link naar dat progje ?Barfman schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:25:
[...]
Ik gebruik [mbr]*knip*[/] daarvoor, erg handig toolje waarmee je zeer veel dingen kan aanpassen. Er zit ook een backup functie op, dus als het je niet bevalt kan je zo weer terug.
[mbr]Zie topicwaarschuwing ;)[/]
Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
Ik heb het deze pagina nog aangegeven:spokje schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:17:
Ik weet niet of er mensen zijn die de GoT smileys gebruiken in MSN, maar krijgen jullie het voor elkaar om nu nog GoT smileys toe te voegen zonder dat ze in lengte of breedte helemaal verkracht worden? Ook zit er vaak een soort zwart vierkantje omheen
Kaspers schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:00:
je typt in een msn gesprek een emot, kopieert deze naar een image editor, je behoudt de canvas size, en je plakt bijvoorbeeld de helft van de zojuist aangegeven emot in de afbeelding. Daarna sla je deze op, en je doet hetzelfde met de andere helft.
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
het probleem met het uploadem van fotos is opgelost. ik had veel aan de info op de hierboven genoemde site.Alex schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:04:
Geef eens iets meer info? Welke browser gebruik je? Al een andere browser geprobeerd? Cache al geleegd? http://thespacecraft.spaces.live.com al gelezen?
Heb het nooit eerder gehad, dus misschien iets met bandbreedte ofzo? Heb wel adsl2 met ~100kb/s up en 1mb/s down. Weet iemand waaraan het zou kunnen liggen?Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
suc6 met vergadering
Knappe vraag, heb ik me ook al over doodgepiekerd. Veel van mijn vrienden gebruiken namelijk Spaces, ik heb er zelf geen maar breng toch graag een bezoekje op die van mijn contact listSjah schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:39:
Me zus vind Live Spaces leuk en handig, en wie ben ik dan om er wat van te zeggen (desalniettemin doe ik dat toch). Maar als je in Messenger toegang tot Spaces zoekt (haar profiel klikt), opent die IE.
Hoe dwing ik hem om Firefox te gebruiken?
1
2
3
4
5
| Dim $args For $i = 1 To $CmdLine[0] $args = $args & $CmdLine[$i] & " " Next Run("C:\program files\Mozilla Firefox\firefox.exe " & $args) |
Alex schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:26:
Hernoem iexplore.exe naar een ander bestand en maak een wrapper die firefox.exe opent?
Okay ik heb het getest en standalone werkt het perfect, maar.. als je de originele iexplore.exe overschrijft of hernoemt dan verandert Windows het na 10 secs terug naar de originele. Hoe ergAlex schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:04:
Maak in een programmeertaal naar keuze een exe die firefox.exe opstart.
AutoIt (ongetest):
code:
1 2 3 4 5 Dim $args For $i = 1 To $CmdLine[0] $args = $args & $CmdLine[$i] & " " Next Run("C:\program files\Mozilla Firefox\firefox.exe " & $args)
[ Voor 33% gewijzigd door Alex) op 31-08-2006 00:24 ]
Je bent wel een Ms-lover zo te zien/horen.Alex schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:24:
Dan moet je het vanuit de veilige modus doen, dan is de Windows Bestandsbescherming (SFC) niet actief...
OMG, dat juist ík, van alle mensen, iemand van IE afhelp en help om Fx te krijgen... OMG
Ga naar Windows Media Player en ga naar Extra > Opties > Invoegtoepassingen. Kies vervolgens in de linkerkolom voor achtergrond, in het venster er naast zou je nu "Muziek Plug-in voor Windows Live Messenger moeten zien. Zorg ervoor dat dit is aangevinkt. Indien dit reeds geval is laat dan de setup van WLM nog eens lopen en kies de herstel optie.RoelJewel schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 01:31:
Sinds een week ofzo geeft WLM niet meer weer naar welke nummers ik luister (niet in WMP, niet in iTunes etc.). Ik gebruik versie 8.0.0812.00. Als ik de optie in het menuutje onder 'persoonlijk bericht' wil aanzetten, begint ie te mekkeren dat je Media Player 9 of hoger voor die optie nodig hebt. Vervolgens mag ik klikken om een nieuwe versie van Media Player te downloaden. Heel aardig, maar ik had WMP versie 10 al en die werkte tot voor kort perfect. In WMP staat de plugin aangevinkt in het menuutje Plugins.
Iemand een oplossing voor dit 'probleem'?
Nee dat kan niet, alleen standaard emots kunnen in je naam worden weergegeven.Makavelibrox2 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:45:
Tussen al dit serieuze nieuws eens een interessant, onnozel vraagje.
Is het mogelijk om een custom smiley in je nickname te zetten?
Die standaard smilies zijn zo 2005![]()
ik wil graag eenin mijn nickname hebben
iemand een idee?
spokje schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:17:
Ik weet niet of er mensen zijn die de GoT smileys gebruiken in MSN, maar krijgen jullie het voor elkaar om nu nog GoT smileys toe te voegen zonder dat ze in lengte of breedte helemaal verkracht worden? Ook zit er vaak een soort zwart vierkantje omheen
Kaspers schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:00:
[ Voor 6% gewijzigd door Kaspers op 31-08-2006 16:11 ]
Anoniem: 146368 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:48:
[...]
[...]
Okay ik heb het getest en standalone werkt het perfect, maar.. als je de originele iexplore.exe overschrijft of hernoemt dan verandert Windows het na 10 secs terug naar de originele. Hoe erg
Goed, nu werkt het wel dus. Bedoel ik even dat de Firefox wrap blijft staan, maar Spaces openen doet hij niet. Hij opent gewoon FFAlex schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:24:
Dan moet je het vanuit de veilige modus doen, dan is de Windows Bestandsbescherming (SFC) niet actief...
OMG, dat juist ík, van alle mensen, iemand van IE afhelp en help om Fx te krijgen... OMG
1
2
3
4
5
6
| Dim $args For $i = 1 To $CmdLine[0] $args = $args & $CmdLine[$i] & " " Next Msgbox(16, "", $args); Run("C:\program files\Mozilla Firefox\firefox.exe " & $args) |
Anoniem: 44162
Ik heb dit probleem dus blijkbaar al heel de week. Kom er net pas achtershoarmaboer21 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:02:
Sinds vanmiddag heb ik een probleem,
Ik ben online, maar anderen zien dat ik offline ben? HOe kan dit?
Trouwens, ik heb geen foutmeldingen. Behalve dan van mijn contactpersonen
Groeten Koen
Dan zou ik het niet weten, nouja, het was te proberen...Anoniem: 146368 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 00:50:
Nu krijg ik een foutmelding met -Embedding op
[ Voor 18% gewijzigd door Slitch op 01-09-2006 21:07 . Reden: werkte niet ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq