quote:Bigs schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:35:
[...]
'Ook al' ja.. die zenders zitten in het Extra Channel Pack van ~2 euro per maand.
Vreemd genoeg is dit het enige pakket waar je direct een jaar aan vast zit, die andere tv-paketten gaan volgens mij per half jaar en het gewone digitale tv-abbonement kun je maandelijks opzeggen.
Ik was wel een beetje boos op upc toen ik daar achter kwam. Het is niet zo dat ze hier heel duidelijk over zijn ofzo... Ze hebben het alleen over gratis dit en gratis dat proberen, maar zetten er met hele kleine lettertjes bij dat het extra channelpakket gelijk een jaar lang is...
Waarom trouwens dit een jaar dat een half jaar en het volgende weer maandelijks... verwarrend... en de meeste mensen vinden zo een mediabox al verwarrend genoeg...
Maarja, aan de ene kant snap ik het wel van upc. Deze "strategie" van het jaar abbo op extra channel pakket, heeft mij ertoe gezet om destijds niet direct naar sateliet uit te wijken. Ik dacht toen, "laat ik maar dat laatste halfjaartje nog even uitzitten, ook al gaat het om maar 6 maal 2 euro. Het is toch zonde van het geld en de aanschaf van een goed satelietsetje kost ook niet niets"
Ik ben door die rede dus ook gebleven bij upc, maar ik moet zeggen dat dit mij klant-tevredenheid op een lager pitje heeft doen zetten... Ik hou niet zo van verassingen achteraf, ook al is het maar een verassing van enkele tientjes op jaarbasis...
Maar ik moet zeggen dat upc-dtv sterk verbeterd is het laatste half jaar... Maar of het sterk genoeg verbeterd is om niet naar sateliet over te stappen.... dat weet ik nog niet. Sateliet geeft betere kwaliteit tegen een lager tarief... (en ik heb toch geen analoog signaal nodig voor overige tv's in huis, althans... de komende jaren nog niet)
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...