Velodyne SPL-800R
http://www.audioholics.co.../SPL-1200_fr_grill_lg.jpg
en een Monstercable subkabeltje om hem aan te sluiten!
Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 23
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
Die is zo ranzig mooiquote:Daklem schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:35:
Mijn nieuwe speeltje die ik a.s. Dinsdag binnen krijg:
Velodyne SPL-800R
Leuk inderdaad, maar ik vind de L-Sub van Quad toch beter bij de 12L's passen hoor! Zie ook mijn eerdere post voor pics hier en hier.quote:Koeitje schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:30:
[...]
Die is zo ranzig mooi. Die zou ik wel bij mn Quad 12L's willen hebben
Mooi zitten? Barcelona chair!
quote:Koeitje schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:30:
[...]
Die is zo ranzig mooi. Die zou ik wel bij mn Quad 12L's willen hebben
Daklem wijzigde dit bericht 27-09-2006 23:03 (11%)
Mja, maar die kost te veelquote:Mosez schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:35:
[...]
Leuk inderdaad, maar ik vind de L-Sub van Quad toch beter bij de 12L's passen hoor! Zie ook mijn eerdere post voor pics hier en hier.
quote:Daklem schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:35:
Mijn nieuwe speeltje die ik a.s. Dinsdag binnen krijg:
Velodyne SPL-800R
H_H wijzigde dit bericht 28-09-2006 10:06 (11%)
quote:H_H schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:05:
[...]
Je afbeelding is de 1200. Je hebt toch de 800? En is die goed genoeg voor een grote woonkamer, denk je? Ik zit zelf te denken aan de 1000, maar die kost al 1390,-. Betaal jij gewoon de adviesprijs of heb je een leuke deal kunnen krijgen?
P.S. Dit is de 800. Uiterlijk vrijwel gelijk, maar 4" (10cm!) minder woofer. http://www.velodyne.com/v...-res_photos/SPL-R_sub.jpg
"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal
Dat klopt! de JBL subwoofer was totaal niet te integreren met mijn set! hij was totaal niet subtiel met het weergeven van de bass. Een prima sub voor een home theater, maar niet voor stereo.quote:sphere schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:51:
Had je niet net een of andere JBL sub verkocht, omdat je toch terug ging naar stereo?

Mac1987343 wijzigde dit bericht 01-10-2006 13:44 (9%)
Denon AVR1905, Marantz CD5400, Dali Blue 3003, 2002, Concept Center, MS 909W en Samsung LE32T51B
Wat kosten die Quad en Velodyne dan? En MJ Acoustics heeft net de Pro 50 Mk2 uitgebracht, maar dat zal je al wel weten denk ik.quote:Koeitje schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:15:
[...]
Mja, maar die kost te veel. Ben maar studentje. Denk dat de goedkoopste velodyne wel leuk is (pianolak <3). Misschien een MJ Accoustics anders.
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Allebei zo'n 1200 euro geloof ik.quote:zimbab schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:39:
[...]
Wat kosten die Quad en Velodyne dan? En MJ Acoustics heeft net de Pro 50 Mk2 uitgebracht, maar dat zal je al wel weten denk ik.
Ik heb voor de Quad L-Sub hier in de VS vorig jaar $1800 betaald, waar nog eens 10% korting af ging. Moet nu wel goedkoper te krijgen zijn, ook in NL.quote:
Mooi zitten? Barcelona chair!
HT: Marantz SR5500 - Marantz DV6600 - Mordaunt-Short 902i/905i/906i - REL Quake II
Ik zou eerst surrounds kopen. de center is wel leuk, maar voegt minder toe, omdat het nog steeds alleen gaat om front geluid. Surrounds geven rear geluid, en dan kun je het center signaal door de fronts laten gaanquote:Xplosive schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:47:Ook vraag ik me af of het nut heeft twee frontspeakers te kopen met een center. Of kan ik wachten met de center en dan meteen surrounds erbij kopen.
Marantz SR4300 | KiSS DP500 | Wharfedale Valdus 400 (x2)
Opel Vectra V6 CDX
Lol, met vogelzand nog welquote:meendering schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:11:
* meendering is vanavond een beetje aan het knutselen geweest.
Heb mn MS906i gevult met 5KG volgelzand.
Viel achteraf reuze mee, 2 zakken vogelszand gekocht bij de dierenzaak.
Deze leeg gegoten in een trechter.
Heb 2 betontegels (30 x 30 x 4) gekocht, hier staan ze nu op. Lekker stevig.
De speakers wegen nu 17KG per stuk.
Heb gelijk de aansluitingen achter de speaker aangepast.
Heb de 'blikken' clips vervangen door een speakerdraad van 6cm. Dit zal wel wat verschil maken.
Heb vanavond even geluisterd...
En moet zeggen dat muziek nu veel 'voller' klinkt, het middengebied is er op voorut gegaan.
quote:KuL schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:09:
[...]
Ik zou eerst surrounds kopen. de center is wel leuk, maar voegt minder toe, omdat het nog steeds alleen gaat om front geluid. Surrounds geven rear geluid, en dan kun je het center signaal door de fronts laten gaan
NAD C325BEE, NAD 512 , NAD 412, E-MU 0202 USB, 2x Mission M33i, Sennheiser HD-201
Wat je doet is kijken naar je portemonnaie, zelf nadenken wat je denkt dat goed is, en dan een beslissing nemen. Vanuit mijn logica: neem gewoon 2.5mm^2 kabel van de Karwei (Elro meuk), ga luisteren of je het zo goed vindt, en zo niet dan zeg je tegen je dealer dat je kabel wil testen.quote:IceFreak schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:04:
Vanmiddag mag ik (hopelijk) mijn Dali Concept 2's ophalen en daar moeten natuurlijk ook kabels bij. Ik heb een Creative X-Fi (deze heeft vergelulde aansluitingen) dus ik dacht; ik koop er een kabel bij met vergulde aansluitingen, maar de verkoper zei dat het niet nodig was. Een andere winkel beweerde juist dat het wel hielp, wat klopt er ?
"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal
Ticking away, the moments that make up a dull day.
Maak niet uit wat voor zand er in gaat, als het maar echt droog is.Mag jij raden welk zand echt droog isquote:Neoflip schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:25:
[...]
Lol, met vogelzand nog welIk dacht dat er altijd 1 of ander speciaal soort zand is moest om er iets aan te hebben maar blijkbaar voldoet vogelzand ook
Dat strookt niet echt met wat je gedaan hebt. Eigenlijk zou je 1 speaker in de oude staat moeten laten en dan in stereo luisteren met de speaker die je wel aangepast hebt. Benieuwd of je dan nogsteeds het idee hebt dat het anders klinkt dan met beide speakers aangepast of met beide speakers onaangepast.quote:meendering schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:11:
Heb vanavond even geluisterd...
En moet zeggen dat muziek nu veel 'voller' klinkt, het middengebied is er op voorut gegaan.
De elac fs 208.2 bevallen me zelf erg goed. Ik heb ze toendertijd vergeleken met de prijsgelijke series van oa audiophysic, dali, jbl, b&w en nog enkele merken, enkel een bepaalde dali ikon kwam in de buurt maar kwa hoog detaillering won de elac het duidelijk. Het laag was anders als ik verwacht had maar heel erg strak wat ik toch erg aangenaam vind.quote:Fatalfelix schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:03:
-knip-
Ben nu druk bezig met het sparen voor andere speakers en een klein buizenampje. Kwa speakers zit ik te denken aan de Elac FS 208.2 of een second life actieve Beolab 8000 met ICE power versterking. Als er iemand ervaring heeft met 1 van deze 2 speakers zou ik graag willen vragen wat je ervan vind.
-knip-
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 23
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea