Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 13 september 2006

Bedankt voor je link Robert. _/-\o_
Daar moet ik snel eens langs :)

quote:
meendering schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:26:
Zal dit topique even vullen met een paar verse pics van mn set....

[afbeelding]

zonder kappen. :P
[afbeelding]
Met kappen en het schilderij iets hoger :)

quote:
0X55AA schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:52:
[...]

Ik vind zonder kappen :D Staat veel beter bij de muur ;)

Gadgetfetisjist

quote:
mastermano schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:53:
Ik ben ook benieuwd hoe die jou bevalt. Laat het ons weten :) Ik ben ook al een tijdje aan het rondkijken en vond de logitech 525 niet echt goed gebouwd.
Na wat langer gebruikt te hebben bevalt ie toch wel erg goed :) Heb vorige week wat zoekwerk gedaan naar discrete codes voor m'n TV en Arcam preamp en ik kan de RC5 codes direct invoeren in m'n RU760. De SRU9600 kan ze via IR leren en dan kan ik acties inprogrammeren voor TV kijken, DVD kijken, etc. Eenmaal goed geprogrammeerd is het een erg fijn ding en de looks zijn ook nogsteeds erg aangenaam :P

quote:
0X55AA schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:52:
[...]

met kappen, behalve bij de centerspeaker ;)
Wat zijn we toch weer aan het zeuren vannacht :z

Wat sta je nou te kijken!

Ik zou in ieder geval andere gordijnen halen. Of ging het daar niet over...

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

quote:
Shiver23 schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:11:
Ik zou in ieder geval andere gordijnen halen. Of ging het daar niet over...
Ik moest gelijk aan een Center-parcs huisje denken :P
nofi, nofi, nofi, niet dat ik zo'n geweldige huiskamer heb :P

Overigens wel erg mooie set :)

met kappen en het schilderij iets hoger is top :)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Kijk al een tijdje in dit topic rond en vond dat het ook maar eens tijd was om mijn eigen setupje erin te zetten.

mijn componenten:
Beocenter 9500
DIY Speakers
vd Hul bekabeling
AG Neovo e19 lcd
SLI pc

Ben de hele zomervakantie bezig geweest met het verbouwen van m'n kamer en heb dan ook alle meubels zelf ontworpen en gemaakt. Hier het resultaat

http://members.home.nl/boear/1.JPG

de Beocenter 9500 met touchscreen 8) wel wat onduidelijk maar dat komt omdat ie zo hard glimt

http://members.home.nl/boear/2.JPG

http://members.home.nl/boear/3.JPG

http://members.home.nl/boear/4.JPG

http://members.home.nl/boear/6.JPG

http://members.home.nl/boear/5.JPG

Ben nu druk bezig met het sparen voor andere speakers en een klein buizenampje. Kwa speakers zit ik te denken aan de Elac FS 208.2 of een second life actieve Beolab 8000 met ICE power versterking. Als er iemand ervaring heeft met 1 van deze 2 speakers zou ik graag willen vragen wat je ervan vind.

Kijk trouwens film gewoon op die Neovo lcd want voor een echte goede lcd tv heb ik nog geen geld (ben ook pas 17) maar als er 1 komt wordt het waarschijnlijk een second life Beovision 6 met een gemotoriseerde stand.

We Can't Get Enough

quote:
Hoe heb jij die meubels gemaakt als ik eens mag vragen ? Heb je mss een site met wat info ?

BlaCKErrOR wijzigde dit bericht 24-09-2006 21:48 (79%)

quote:
meendering schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:26:
Zal dit topique even vullen met een paar verse pics van mn set....

[afbeelding]

zonder kappen. :P
[afbeelding]
Ik zou de center ONDER de tv proberen te krijgen. Dan komt ook gelijk je schilderij beter uit.

Nederlands is makkelijker als je denkt!

blurb..

quote:
Fatalfelix schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:03:
Kijk al een tijdje in dit topic rond en vond dat het ook maar eens tijd was om mijn eigen setupje erin te zetten.
mooie kamer _/-\o_
The One And Only

quote:
SeatRider schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:50:
[...]

Ik zou de center ONDER de tv proberen te krijgen. Dan komt ook gelijk je schilderij beter uit.

Als je mn post had gelezen... ;)
Ik ga volgende week bezig met een nieuw meubel, dan komt de center onder de tv te staan.

HT: Marantz SR5500 - Marantz DV6600 - Mordaunt-Short 902i/905i/906i - REL Quake II

quote:
batman73 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:09:
Beste Leute,

Hier mijn Home-Cinema. Aangezien ik nog minderjarig (17) ben en dus niet erg veel doekoe heb, vind ik het zeer relaxed.

Opstelling;

Logitech Z-5500 5.1
Sony KV-21CL10
DVD-speler Xbox met remote control
VHS-speler een of andere oude Sony,
Draadloze koptelefoon van Philips (als ik s'avond geen gezeik wil met ouders die onder me pitten (die bas van de Z-5500 si gruwelijk :D ))
Sony & pioneer Cd & Tuner

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet letten op de CRT bak, dr komt weer een tft aan O-)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pic van 30 seconden geleden voor meer soutpark hiero :9 http://www.piczo.com/allaboutsouthpark?g=11323462&cr=3
Future Dreams;

Xbox 360
32 inch of grotere LCD-TV
2000 euro omdat te realiseren :z
Feli met de passsat :)

Zin.

Zou iemand die het meubel LACK heeft van de IKEA de binnen!maten (dus de plek voor je app's) kunnen meten.
Heb zelf al gezocht maar kan het nergens vinden.

p.s. Het gaat over het av meubel zoals onderaan op pagina 36 (het nieuwe) pagina van dit topic

edit: @hieronder niet p 36 van de ikea gids maar p36 van dit topic, sorry voor de onduidelijkheid, snap de verwarring

philippevk wijzigde dit bericht 24-09-2006 22:57 (23%)

e-400 zuiko 14-42

Fueled by Slingshot
Reg. datum: 08 augustus 2001

Welke bedoel je? Als ik op deze pagina de linker catalogus bekijk op pagina 36 zie ik een keuken? :s

http://www.ikea.com/ms/nl...ue/online_catalogues.html

Hey, is dat niet die ene van Dancing on the Stars?

quote:
BlaCKErrOR schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:47:
[...]

Hoe heb jij die meubels gemaakt als ik eens mag vragen ? Heb je mss een site met wat info ?
heb idd alle meubels zelf gemaakt. Heb alleen geen site met hoe ik het heb gemaakt maar ik heb alles ontworpen met het programma sketchup en daarna heb ik het hout laten zagen en heb ik het zelf geverft en in elkaar gezet en scharniertjes erin enzo

We Can't Get Enough

Weet iemand ook welk prijskaartje aan de sr4001 gaat hangen?

Ik heb hier een sr4200 waarvan de afstandbediening gesneuveld is,
ik wil hem dus eigenlijk verkopen zonder afstandbediening een nieuwe kopen.

De sr4600/5600 is een super mooie deal alleen kwa behuizing exact gelijke afstandbediening als bij mijn sr4200. Ik heb hem inmiddels ook opengekregen, en valt me tegen hoe slap die constructie is, bij het openmaken viel er al een klein kristalletje af, en zo te zien mist er nog 1 waardoor de AB niet functioneerd. Zo grof ben ik er niet mee omgegaan, dan was mijn Sony AB al 6x stuk geweest :p

de 4001 heeft een totaal nieuwe afstandbediening.

Een rc1200/1400 AB van 100 euro op mijn oude receiver vind ik weer zonde van het geld....
Dus moeilijk..... en ik vind Marantz opzich helemaal het einde.

heeft iemand dezelfde ervaring als ik met een marantz afstandbediening?

WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x 1gb OCZ 4-4-4-15 , x1950GT, 2x WD3200AAKS (raid 0) + 1x WD3200KS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb 8mb, | Laptop: Apple Macbook, 2,4ghz, 2gb, 160gb, OSX 10.5.3

quote:
Fatalfelix schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:03:

mijn componenten:
Beocenter 9500
DIY Speakers
vd Hul bekabeling
AG Neovo e19 lcd
SLI pc

Ziet er zeker goed uit!!

Vraagje: Die planken van je bureau, zijn die massief? of hol?

Wat is HD-TV? Lees het op LCD-info.nl

Reg. datum: 16 september 2006

quote:
philippevk schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:36:
Zou iemand die het meubel LACK heeft van de IKEA de binnen!maten (dus de plek voor je app's) kunnen meten.

p.s. Het gaat over het av meubel zoals onderaan op pagina 36 (het nieuwe) pagina van dit topic

edit: @hieronder niet p 36 van de ikea gids maar p36 van dit topic, sorry voor de onduidelijkheid, snap de verwarring

Als je gewoon een mailtje stuurt naar de helpdesk krijg je binnen een dag antwoord (laatst ook gedaan voor een Oppli). Na een paar keer klikken kom je op deze site:

http://www.ikea.com/ms/nl...act_us/contact_form1.html

Speedskater 4 life

quote:
S2801 schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:02:
[...]

Ziet er zeker goed uit!!

Vraagje: Die planken van je bureau, zijn die massief? of hol?
alles is van massief hout 8) kost wel wat maar dan heb je wel loeizware meubels :P Of nouja kost wat, viel eigenlijk wel mee ut is gewoon mdf hout van 38mm dik en is rond de 70 euro per plaat (240x120). Het nadeel van mdf is alleen dat je er grondverf overheen moet doen en 2x gewone hoogglans of zijdeglans wat dan wel weer aantikt. Ik weet niet of je geintereseerd bent maar als je dat hout wil bestellen dan moet je wel naar een houthandel want de gamma oid verkopen niet dikker dan 22mm

Fatalfelix wijzigde dit bericht 25-09-2006 21:01 (42%)

We Can't Get Enough

quote:
philippevk schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:36:

Voor zover ik nu uit mijn hoofd weet is de LACK (liggend) aan de binnenkant van een vak gemeten: 38cm diep en 40 cm breed :) ofwel net te klein voor een gemiddelde dvd speler ;) Vandaar dat ik een mini dvdspelertje heb van de MM. De hoogt weet ik niet zeker maar dat was geloof ik 21 - 25 cm :)

AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W

Ik heb hem hier ook thuis staan als audio/video meubel. Dit gaat prima. Alleen qua diepte(38cm) past niet alles. De breedte kun je zelf instellen. Gewoon alleen de buitenste twee en de middelste vast zetten. Op deze manier kun je de andere twee nog verschuiven.
quote:
toetje85 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:00:
[...]

Voor zover ik nu uit mijn hoofd weet is de LACK (liggend) aan de binnenkant van een vak gemeten: 38cm diep en 40 cm breed :) ofwel net te klein voor een gemiddelde dvd speler ;) Vandaar dat ik een mini dvdspelertje heb van de MM. De hoogt weet ik niet zeker maar dat was geloof ik 21 - 25 cm :)

Asus A8V Deluxe rev 2.0, Athlon 64 3000+ @ 2400 mhz, 2 x 512 mb corsair pc3200C2Pro ch-5 @ 220 mhz 5-3-2 Cas 2 1T, Asus v9999GE @ ultra 400/1100System Specs gallery

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws