Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 23
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:Reinier schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:54:
Ziet er een stuk beter uit, zwarte meubels zijn sowieso sjiek
En nu heb je plek voor je Wup natuurlijk.
Thx!
Tis zwart/bruin combi.. past goed bij de rest van mijn planken (zelfde type & kleur) en interieur qua kleuren
en mega-wuppen zijn gewoon gaaf
Alfa_146 wijzigde dit bericht 21-09-2006 23:00 (4%)
..:: Fabbrica Italiana Automobili Torino 500 ::..
Reg. datum: 13 oktober 2001
Ik maak zelf gebruik van een Tannoy TS8 sufbwoofer naast mijn Tannoy Revolution R2, die al tot een 44 Hz kunnen gaan. Erg prettige subwoofer, in drie verschillende typen te krijgen. Vooral geen overkill bass, maar een erg strakke bas voor zowel stereo als film. Wel zul je voor muziek de subwoofer wat moet terugzetten. Het is een down-firing subwoofer, dus redelijk makkelijk te plaatsen. En gezien de prijs (ik heb er zelf 250 euro voor betaald) een zeer geschikte subwoofer. Wel een even een redelijke kabel bij kopen.quote:zimbab schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:42:
Ik heb best veel ervaring met Tannoy en mijn ervaring is toch dat je voor strak laag niet meteen aan Tannoy moet denken (of het moet de Prestige serie zijn). De Saturn serie van Tannoy is de (oude) Definition serie met een goedkopere kast. De Definition serie blinkt al niet uit in mooi strak laag en de Saturn serie is hier naar mijn mening nog minder goed in. Die sub heb ik al helemaal geen vertrouwen in gezien het formaat, de baspijpen en de prijs.
Persoonlijk denk ik echt dat het geheel qua muziek niet zo mooi zal worden. Ik zou als ik jou was toch eens naar gesloten sub gaan kijken en/of ietsje langer doorsparen voor een iets betere sub en/of speakers. Voor films zal die Tannoy vast prima zijn, maar druk maken kunnen ze echt wel. Met Tannoy heb je wel snel het live gevoel (bij de wat grotere modellen iig).
Ikea Power!!!quote:Alfa_146 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:02:
Gisteren mn set gepost.. begon me toch te ergeren aan het meubel dat niet goed bij het formaat van de tv pastte..
Dus vandaag een nieuw meubel gehaald, wat wel goed past![]()
Voor;
[afbeelding]
Na;
[afbeelding]
quote:GGS_106 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:17:
[...]
Hey hoe heetten die dingen, wat kosten ze en ze zijn dus 2 kleuren?
Olla,
Zal vanavond thuis eens kijken hoe ze heten... kosten maar 25euro per stuk, en de kleur kun je vastzetten op Lichtblauw Blauw, Rose, Paars, ,Geel Rood, Groen en gewoon wit licht
Haol un tit oet!
quote:Alfa_146 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:02:
Gisteren mn set gepost.. begon me toch te ergeren aan het meubel dat niet goed bij het formaat van de tv pastte..
Voor;
[afbeelding]
Na;
[afbeelding]
Wordt je versterker zo niet ontzettend warm? Het lijkt namelijk alsof er heel weinig ruimte tussen de bovenkant van je versterker en de kast zit..
Daar zijn bij ons ook al 2 apparaten aan stuk gegaan, de versterker kon nog gefixt worden, maar de satteliet ontvanger is permanent dood..
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Thanks alvast voor de infoquote:riesjdabietsj schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:29:
[...]
Olla,
Zal vanavond thuis eens kijken hoe ze heten... kosten maar 25euro per stuk, en de kleur kun je vastzetten op Lichtblauw Blauw, Rose, Paars, ,Geel Rood, Groen en gewoon wit licht
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
-= G P P =-
Wel mooi afgewerkt etc maar tis niet echt mijn stijl
100% No Soul Guaranteed
De inrichting wil ik ook wel overnemen maar dan met een paar Tannoy Kingdoms oid erbij. Als je dan toch teveel geld hebt... het hoeft van mij dan niet eens 5.1 te zijn, ik teken voor stereoquote:Mauce schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:51:
Mag misschien wel allemaal duur zijn maar ik word niet echt warm van de spullen die er staan voor die budget... Het lijkt wel of de meeste geld uitgeven wordt uitgeven aan de inrichting. Ingeval wel mooi allemaal maar voor dit geldt had ik meer kwaliteit in audio gestopt dan wat we nu kunnen zien.
Een complete a 90% goed berekenen luisterkamer is gewoon duur.
Ik (audiozaak in parijs) heb eens samen met een bedrijf een audiotorium (zoals dat het in het frans het) gebouwdt. Ik verzorgde de hifi elementen, een andere bedrijf de bewerking / afstelling er van en een andere bedrijf wat puur bezig was met de opbouw van de ruimte. Totale kosten alleen voor mij was +/- 80.000 euro voor een stereo setup en de rest kon je op een goeie 150.000euro rekenen.
In mij zinnen complete gekheid, bijna onzinheid / geld verspelling. Maar goed, klant is koning.
-= G P P =-
quote:
Wat ik me afvraag, wat is de toegevoegde waarde van de draden via deze stekkertjes op de versterker aansluiten? Je hebt ze nu in de (weliswaar goudkleurige) stekkertjes geschroefd, en anders rechtstreeks op de versterker. Rechtstreeks lijkt mij altijd minder verlies opleveren.
Mij lijkt dit alleen handiger als je regelmatig je speakers loshaalt.
Nederlands is makkelijker als je denkt!
Reg. datum: 16 september 2006
Speedskater 4 life
Ja. En als je dat dan vervolgens niet doet, in laten we zeggen een permanente opstelling, is het dus zondegeld en zeker geen verbetering van het signaal.quote:LoUiE22 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:19:
En dat is volgens mij ook precies de bedoeling van banaanstekkers, makkelijker los te halen
Nederlands is makkelijker als je denkt!
quote:
SMC Styling by Jan des Bouvrie
Halogeen lamp with multicolor LED model: R2119LWH
Haol un tit oet!
Mooi even ¤40 bespaart
Opel Vectra V6 CDX
Reg. datum: 26 juni 2004
Ik heb zelf die speakers eens beluisterd, maar ik vond ze persoonlijk een beetje saai klinken. Wel zuiver, maar een beetje ingetogen. Niet echt speakers waar je een beetje stevige muziek op luistert.quote:IceFreak schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:40:
Woei, net de Dali Concept 2 bestelt voor ¤149 de stuk. Zelf vond ik ze beter klinken dan de KEF's Q1 en Q3. Zit nog een leuk verhaal achter; bij de Hobo HiFi in Enschede kosten die Dali's ¤189, maar in het krantje stond ¤149. Dus toen ben ik even bij Lansink in Oldenzaal geweest, daar kosten ze ¤169, en het krantje laten zien van Hobo. Hij zei direct; ik lever ze voor jou ook voor ¤149.
Mooi even ¤40 bespaart
Heb ze zelf niet gehoord, maar denk dat ze wel prima zullen klinken.
Heb je ze uitgebreid beluisterd?
Ik ben erg tevreden met mn MS 902i/905i/906i
Harmen wijzigde dit bericht 23-09-2006 15:44 (11%)
HT: Marantz SR5500 - Marantz DV6600 - Mordaunt-Short 902i/905i/906i - REL Quake II
Reg. datum: 27 maart 2003
waar kan je deze plates halen?quote:riesjdabietsj schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:06:
Kleine upgrade, het XBOX schild is binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaan we xboxen: turn the light into green
Gaan we film kijken: Lights off
Gaan we relaxen: turn the light into blue
Ofzoiets haha
Ja, ongeveer een half uur naar geluisterd. En in vergelijking met de KEF iQ 3 vond ik deze inderdaag zuiverder klinken. En mede doordat hij een award voor 'beste compacte speaker' heeft gekregen lijkt het me dat ik wel een goeie koop maak. Ik hoop hem in het midden van volgende week te hebben.quote:meendering schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:43:
@IceFreak, goede keuze lijkt me!
Heb ze zelf niet gehoord, maar denk dat ze wel prima zullen klinken.
Heb je ze uitgebreid beluisterd?
Ik ben erg tevreden met mn MS 902i/905i/906i
Opel Vectra V6 CDX
Reg. datum: 07 oktober 2004
de set:
Marantz 5400 ose receiver (vandaag voor 295 nieuw! aangeschaft)
tannoy 613 boxen (zijn ooit met glassex schoongemaakt dus buitenlaag laat los, ben er mee bezig maar klinken geweldig)
xbox360
panasonic dvd speler die 192/... da converter heeft voor het audio gedeelte.
Als tv een lg 28 inch breedbeeld crt, maar ben aan het sparen voor een 32" lcd/hdcrt
In de toekomst:
mission 700 rears (o.i.d.)
centre voor en achter (moet nog even bedenken welke)
heeeeeel misschien tannoy's vervangen voor iets kleiners (kamer is niet zo goot)
Heb dus dit gepost omdat ik vandaag ben overgestapt van stereo naar dts versterker.
Maar wat had ik dan:
luxman a-357 (pracht versterker, geeft heel veel power maar wel een beetje warm klankbeeld)
denon tu-255 (goed geluid alleen geen standaard ab (geen ab is niet fijn))
zoals gezegd binnenkort plaatjes
e-400 zuiko 14-42
Reg. datum: 13 september 2006
Dus vandaag een nieuw meubel gehaald, wat wel goed past
Een heel leuk tv meubel
Waar heb je die gekocht?
Dat zou bij mij ook leuk staan in huis.
Ikeaquote:jan321 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:46:
[quote]Alfa_146 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:02:
Een heel leuk tv meubel
Waar heb je die gekocht?
Dat zou bij mij ook leuk staan in huis.
Link..

zonder kappen.

HT: Marantz SR5500 - Marantz DV6600 - Mordaunt-Short 902i/905i/906i - REL Quake II
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.