Hoe kan je met een Space Shuttle in de ruimte als de maximum hoogte 30 km is, en hoe kom je aan raketten en satellieten of heb ik onder een steen gelegen?
Heb je enig idee hoe hoog 30km is? En raketten en satelieten kan je lijkt mij vast wel van avsim halen. Bovendien is een heleboel erin geplakt achteraf.Anoniem: 78739 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:47:
[...]
Hoe kan je met een Space Shuttle in de ruimte als de maximum hoogte 30 km is, en hoe kom je aan raketten en satellieten of heb ik onder een steen gelegen?
Leegte
Anoniem: 78739
Niet hoog: http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll125/images/atmos.jpgKiwiknaapje schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:51:
Heb je enig idee hoe hoog 30km is?
Baanhoogte: 185 tot 643 kilometer.
Hmm, 1000km het zou leuk zijn als ze ook op die manier de Space Shuttle kunnen simuleren. Dat zou wel kickass zijn
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Inderdaad, ze zullen niet voor niets de hoogte van 30 naar 1000 km veranderd hebben. Welcome to Space Simulator.Bolk schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:17:
Hmm, 1000km het zou leuk zijn als ze ook op die manier de Space Shuttle kunnen simuleren. Dat zou wel kickass zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 20-08-2006 21:38 ]
Leuk verhaal Bolk!
Op de middelbare school had ik ook één droom: piloot worden. Helaas wilden mijn ogen niet meewerken: (a) lichte vorm van kleurenblindheid, (b) rechteroog = -4,25 en linkeroog = -4,75.
Dus dan maar bedrijfskunde. Ik ga nu aan mijn masters beginnen, maar als ik na dit jaartje één kans krijg om piloot te worden zal ik dit met beide handen aanpakken, maar ik reken er niet op. (of iemand weet toevallig een oplossing?
)
Op de middelbare school had ik ook één droom: piloot worden. Helaas wilden mijn ogen niet meewerken: (a) lichte vorm van kleurenblindheid, (b) rechteroog = -4,25 en linkeroog = -4,75.
Dus dan maar bedrijfskunde. Ik ga nu aan mijn masters beginnen, maar als ik na dit jaartje één kans krijg om piloot te worden zal ik dit met beide handen aanpakken, maar ik reken er niet op. (of iemand weet toevallig een oplossing?
Een bril? Of is dat niet toegelaten?Rogier V schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:02:
Leuk verhaal Bolk!
Dus dan maar bedrijfskunde. Ik ga nu aan mijn masters beginnen, maar als ik na dit jaartje één kans krijg om piloot te worden zal ik dit met beide handen aanpakken, maar ik reken er niet op. (of iemand weet toevallig een oplossing?)
Ik heb lenzen. De toelatingseis wisselt weleens tussen de -3 en de -5. Tevens is kleurenblindheid absoluut niet toegestaan.
Vanaf een bepaalde waarde kom je niet door de keuring, ook niet als je een bril draagt aangezien je ogen dan al dusdanig slecht zijn dat je het moet corrigeren. Het is wel zo (bij de luchtmacht iig) dat als je goedziend erin gaat, maar tijdens je loopbaan minder ziend wordt (tot een bepaald niveau) dat je toch mag blijven. Moet het niet te gek worden uiteraard.Anoniem: 78739 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:09:
[...]
Een bril? Of is dat niet toegelaten?
Leegte
Weet iemand ook of het in FS X echt mogelijk is om rond de wereld te vliegen? In vorige versies gebeurde er soms vreemde dingen wanneer men over de noordpool vloog. Was een keer een artikel over op avsim, op een gegeven moment vlieg je tegen een onzichtbare muur aan en je komt geen meter verder.
Beetje off-topic, maar wel FS gerelateerd!
Wat zou (met name) voor FS2004 en de aankomende FS X een goede videokaart zijn ter vervanging van mijn huidige FG6800? Ik heb al wel in GoT gekeken en zie dat de GF7900 series wel aardig goed zijn.
Maar ik heb zo lang hier niet maar gekeken dat ik niet eens weet of het verschil tussen deze serie kaarten een goede performanceboost oplevert binnen FS.
Ik heb in FS nl veel extra draaien zoals UT en dat soort add-ons incl Cloud9 en veel PMDG spul.
Zou het merkbaar zijn met een 7900 dat er geen schokkerige landingen meer kunnen gebeuren? Natuurlijk speelt de CPU ook een rol (heb nu een 3200+ van AMD maar wil naar een Core 2 Duo).
Edit: Oh ja..en ik heb sinds een paar dagen 2GB RAM ipv 1...dat scheelt ook wel
Wat zou (met name) voor FS2004 en de aankomende FS X een goede videokaart zijn ter vervanging van mijn huidige FG6800? Ik heb al wel in GoT gekeken en zie dat de GF7900 series wel aardig goed zijn.
Maar ik heb zo lang hier niet maar gekeken dat ik niet eens weet of het verschil tussen deze serie kaarten een goede performanceboost oplevert binnen FS.
Ik heb in FS nl veel extra draaien zoals UT en dat soort add-ons incl Cloud9 en veel PMDG spul.
Zou het merkbaar zijn met een 7900 dat er geen schokkerige landingen meer kunnen gebeuren? Natuurlijk speelt de CPU ook een rol (heb nu een 3200+ van AMD maar wil naar een Core 2 Duo).
[ Voor 5% gewijzigd door Tallguy op 21-08-2006 12:12 ]
Is dat een kwestie van : "You've reached the End Of The World. Please turn around"?The_FrankO schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 23:51:
Weet iemand ook of het in FS X echt mogelijk is om rond de wereld te vliegen? In vorige versies gebeurde er soms vreemde dingen wanneer men over de noordpool vloog. Was een keer een artikel over op avsim, op een gegeven moment vlieg je tegen een onzichtbare muur aan en je komt geen meter verder.
Ben je gek? Een 7900 serie niet zo'n verschil met een 6800?? Het nummertje alleen al. Btw, FS is heel erg belastend voor je CPU, ik zou voor een dualcore CPU gaan en dan FS op de ene core draaien en dingen als activesky enzo op je andere (he DC?Tai-Pan schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:12:
Beetje off-topic, maar wel FS gerelateerd!
Leegte
Die gaat het redden, maar niet met de hoogste settings en DirectX10-effecten (welke die ook mogen zijn) zullen niet gerenderd worden (hoogstens geëmuleerd oid).Kiwiknaapje schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:39:
[...]
Ben je gek? Een 7900 serie niet zo'n verschil met een 6800?? Het nummertje alleen al. Btw, FS is heel erg belastend voor je CPU, ik zou voor een dualcore CPU gaan en dan FS op de ene core draaien en dingen als activesky enzo op je andere (he DC?). Die 6800 gaat het wel redden hoor.
* Nog steeds redelijk off-topic*
Juist. Vandaar dat ik ook zit te denken aan een twee-traps oplossing:
1. Overstappen naar een Core 2 Duo met minimaal 2Gb DDR800 (PC6400 is dat he?) geheugen
2. Overstappen naar een GF7xxx kaart.
Die laatste zal ik ook niet té heftig willen kopen (qua specs en vooral de kosten) omdat de DX10 kaarten over een paar maanden er ook zullen zijn.
Heeft iemand FS2004 eigenlijk al eens geprobeerd op Vista? Maakte dat wat uit tov XP? Ik weet wel dat Vista nog beta is, maar ik heb zelf gemerkt dat Vista nogal wat RAM opslokt (vandaar ook mijn 2GB tegenwoordig)
Trouwens...vroeger was het vaak zo dat FS beter leek te werken met een NVidia GPU. Nu hebben zowel ATi als NVidia de SLI kaarten op de markt (ATi met de Crossfire en Nvidia met...SLI
).
Zijn er FS'ers op dit forum die inmiddels ervaring hebben met FS2004 op een Crossfire/SLI configuratie? Is dat dan echt watertanden met 50+ frames met alle opties qua beeld op Ultra-High?
*Ontopic*
Iemand nog behoefte aan foto's die ik heb gemaakt tijdens mijn vakantie in Canada van een Beaver Floatplane? Mischien dat er mensen zijn die een freeware kist hiervan vliegen en willen zien of het instrumentpanel erg afwijkt.
Juist. Vandaar dat ik ook zit te denken aan een twee-traps oplossing:
1. Overstappen naar een Core 2 Duo met minimaal 2Gb DDR800 (PC6400 is dat he?) geheugen
2. Overstappen naar een GF7xxx kaart.
Die laatste zal ik ook niet té heftig willen kopen (qua specs en vooral de kosten) omdat de DX10 kaarten over een paar maanden er ook zullen zijn.
Heeft iemand FS2004 eigenlijk al eens geprobeerd op Vista? Maakte dat wat uit tov XP? Ik weet wel dat Vista nog beta is, maar ik heb zelf gemerkt dat Vista nogal wat RAM opslokt (vandaar ook mijn 2GB tegenwoordig)
Trouwens...vroeger was het vaak zo dat FS beter leek te werken met een NVidia GPU. Nu hebben zowel ATi als NVidia de SLI kaarten op de markt (ATi met de Crossfire en Nvidia met...SLI
Zijn er FS'ers op dit forum die inmiddels ervaring hebben met FS2004 op een Crossfire/SLI configuratie? Is dat dan echt watertanden met 50+ frames met alle opties qua beeld op Ultra-High?
*Ontopic*
Iemand nog behoefte aan foto's die ik heb gemaakt tijdens mijn vakantie in Canada van een Beaver Floatplane? Mischien dat er mensen zijn die een freeware kist hiervan vliegen en willen zien of het instrumentpanel erg afwijkt.
[ Voor 18% gewijzigd door Tallguy op 21-08-2006 15:03 . Reden: typo ]
FS9 support niet twee grafische kaarten. FS10 zou dit wel moeten supporten maar de geluiden die ik daarover gehoord heb zijn weinig positief. Vroeger werkte FS9 zoals wij het draaien (AA+AF) beter op ATi kaarten vanwege grotere hoeveelheid pipelines (dacht ik).
Reden dat ik het vroeg is omdat ik eigenlijk naar dual screen zou willen. Ik weet niet eens zeker of dat veel uitmaakt voor een GPU (de data naar 2 TFT's sturen bedoel ik dan).
En ik wil ook niet direct beginnen met SLI/Crossfire, maar wel de mogelijkheid houden (voor het geval dat FS10 er wel mee overweg kan)
Oh en SLI/Crossfire wordt toch gewoon als 1 kaart aangeboden naar het OS? Dat ze hardwarematig samenwerken is volges mij niet de issue (ik denk aan de Voodoo's in SLI)
En ik wil ook niet direct beginnen met SLI/Crossfire, maar wel de mogelijkheid houden (voor het geval dat FS10 er wel mee overweg kan)
Oh en SLI/Crossfire wordt toch gewoon als 1 kaart aangeboden naar het OS? Dat ze hardwarematig samenwerken is volges mij niet de issue (ik denk aan de Voodoo's in SLI)
[ Voor 21% gewijzigd door Tallguy op 21-08-2006 15:31 ]
Nee ze worden wel herkend als 2 kaarten die samenwerken. Dualscreen kan ook met 1 VGA alleen moet ie dan meer (bijna nooit 2x zoveel) pixels renderen vanwege de hogere resolutie.Tai-Pan schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:30:
Reden dat ik het vroeg is omdat ik eigenlijk naar dual screen zou willen. Ik weet niet eens zeker of dat veel uitmaakt voor een GPU (de data naar 2 TFT's sturen bedoel ik dan).
ATI is wat sterker wat betreft de AA en AF inderdaad, vandaar dat sommige NVidia kaarten niet eens boven de 6x AA en 8x AF kunnen/
Leegte
Ik heb geen ervaring met een crossfire setup. Maar wel met 50+ fps in fs.Tai-Pan schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:00:
Trouwens...vroeger was het vaak zo dat FS beter leek te werken met een NVidia GPU. Nu hebben zowel ATi als NVidia de SLI kaarten op de markt (ATi met de Crossfire en Nvidia met...SLI).
Systeem: Core 2 Duo E6600, Ati X1900XT, 2048Mb DDR2.
Een kort vluchtje van EHAM naar EGLL:

Sinds zaterdag heb ik FS2004 maar weer eens geinstalleerd en het virus is toegeslagen. Zeker met de winter op komst geen slecht virus! Ik heb de student en private lessons inmiddels doorlopen. en ik kan nu met een klein vliegtuigje aardig uit de voeten. Alleen snap ik op dit moment niets tot vrij weinig van het navigeren. Ik heb de VOR lesson doorlopen en dacht 'ja leuk, maar wat nu...'.
Ik heb wat verder gelezen in de topics hier maar ik krijg het niet duidelijk. Kan iemand mij opweg helpen. De website die in de topic start aangegeven wordt bevat zoveel informatie dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Voor de rest zien de plaatjes van vluchten hier er top uit. Ik hoop dit zelf ook ooit in de toekomst te kunnen posten.
Bedankt!
Ik heb wat verder gelezen in de topics hier maar ik krijg het niet duidelijk. Kan iemand mij opweg helpen. De website die in de topic start aangegeven wordt bevat zoveel informatie dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Voor de rest zien de plaatjes van vluchten hier er top uit. Ik hoop dit zelf ook ooit in de toekomst te kunnen posten.
Bedankt!
Hier een aantal shots van mij gemaakt met de Eaglesoft SR22 boven Zwitserland. Fullscreen ziet het er uiteraard beter uit.
En over VOR dat is inderdaad iets wat vaag wordt uitgelegd in de flight lessons van fs2004 zoals meerdere onderwerpen. De makkelijkste manier is om FSnavigator 4.7 te hebben dat maakt het leven al een stuk makkelijker. Daarnaast heb je vele sites over het navigeren in fs2004 ik weet dat flightsim.com wel meerdere artikelen erover heeft en avsim.com heeft een compleet forum over het leren vliegen.
Anders kan je op deze sites kijken:
http://av.uncletom2000.com/navigate.htm
http://www.auf.asn.au/navigation/other.html
http://www.navfltsm.addr.com/index.htm
Het is veel theorie, maar uiteindelijk leer je het door een aantal vluchten te maken.

En over VOR dat is inderdaad iets wat vaag wordt uitgelegd in de flight lessons van fs2004 zoals meerdere onderwerpen. De makkelijkste manier is om FSnavigator 4.7 te hebben dat maakt het leven al een stuk makkelijker. Daarnaast heb je vele sites over het navigeren in fs2004 ik weet dat flightsim.com wel meerdere artikelen erover heeft en avsim.com heeft een compleet forum over het leren vliegen.
Anders kan je op deze sites kijken:
http://av.uncletom2000.com/navigate.htm
http://www.auf.asn.au/navigation/other.html
http://www.navfltsm.addr.com/index.htm
Het is veel theorie, maar uiteindelijk leer je het door een aantal vluchten te maken.
[ Voor 32% gewijzigd door wingsofgold op 22-08-2006 09:57 ]
Jeej steeds meer screenshots
.
Ben jij btw wingsofgold van FTD forum?
Ben jij btw wingsofgold van FTD forum?
Leegte
werd tijd dat er weer eens wat plaatjes werden gepost.
[ Voor 84% gewijzigd door Dennis_k op 22-08-2006 12:24 . Reden: krijg de plaatjes niet aan de gang :( ]
Bolk schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:18:
Hmm, ik ben op dit moment toch in een tiep bui, dus ik heb het vermoeden dat dit een lange gaat worden:
Sorry dat ik een tijdje weg was geweest. Zo te zien is er een Demo uitgebracht.
Hier is hij rechtstreeks te downloaden (642 MB). Er zitten 3 Vliegtuigen en 2 Vliegvelden bij, en het speelt zich af in de Caribben.
Hier is hij rechtstreeks te downloaden (642 MB). Er zitten 3 Vliegtuigen en 2 Vliegvelden bij, en het speelt zich af in de Caribben.
Gulfstream G650
Misschien ben je te lang weggeweestsalimrmaf schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:00:
Sorry dat ik een tijdje weg was geweest. Zo te zien is er een Demo uitgebracht.![]()
Link staat namelijk gewoon in TS
Heb ik net bijgezet.
Dus jij was te laat.
Gulfstream G650
Ik heb een vraagje over het FMC.
Ik vlieg in de PMDG B737-900 NG.
Tijdens de daling van cruiselevel bv FL350 naar bv FL100 middels VNAV dan krijg ik geregeld "DRAG REQUIRED" meldingen in het FMC.
Ik zou even niet weten hoe dit op te lossen. Als ik de melding clear dan daal ik wel normaal en ben ook op de juiste snelheid en hoogte op het opgegeven punt. Op de CRZ en DES pagina van het FMC zie ik niet iets wat ik in zou kunnen stellen. Of moet ik gewoon ordinair mijn speedbrake eruit gooien om zo meer drag te krijgen?
Tijdens de daling van cruiselevel bv FL350 naar bv FL100 middels VNAV dan krijg ik geregeld "DRAG REQUIRED" meldingen in het FMC.
Ik zou even niet weten hoe dit op te lossen. Als ik de melding clear dan daal ik wel normaal en ben ook op de juiste snelheid en hoogte op het opgegeven punt. Op de CRZ en DES pagina van het FMC zie ik niet iets wat ik in zou kunnen stellen. Of moet ik gewoon ordinair mijn speedbrake eruit gooien om zo meer drag te krijgen?
Ja, speedbrake gebruiken. Niet te veel, maar even aanvoelen hoeveel genoeg is.
Wat ook helpt is in de FMS en dan het gedeelte -> weather forecast de waardes in te voeren. Deze belangrijke weer parameters (wind/hoogte/snelheid/richting) bepalen op welk moment precies en met welke snelheid het vliegtuig moet dalen. Ik kreeg in het begin ook vaak "drag required", ik had te veel wind mee waardoor ik te snel zakte en dus vaak (zeg maar altijd) te snel vloog.CNS schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:36:
Ik heb een vraagje over het FMC.
Suc6.
Dit is trouwens iets wat je in de tutorial van Metzinger tot in detail uitgelegd krijgt.
Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Waar kan ik die meteo informatie vinden.
Ik kan alleen in het ND zien wat de condities op dat moment zijn.
Over andere FL's heb ik geen informatie.
Ik kan alleen in het ND zien wat de condities op dat moment zijn.
Over andere FL's heb ik geen informatie.
www.meteonet.nl => actueel > luchtvaart > aviation center (kaart C is europa)
en ook hier maar dan beperkter: http://www.flightplanning...lais&NoSession=NS_Inconnu
edit:
daarnaast: active sky 6, routeplanner en www.fsroute.com gebruiken.
via de routeplanner je route plannen (duh), die kopieren en plakken in fsroute.com, exporteren naar FS 2004 fpl bestand, die importeren in active sky 6 en die gaat dan voor elk punt uitzoeken of berekenen dmv extrapolatie wat de wind is ter plaatse op dat FL. nadeel hiervan is dat je de forecast alleen op 1 FL kan zien en niet in de descent forecast. Daarvoor heb je dus of een goede dispatch computer nodig en anders bovenstaande kaarten
en ook hier maar dan beperkter: http://www.flightplanning...lais&NoSession=NS_Inconnu
edit:
daarnaast: active sky 6, routeplanner en www.fsroute.com gebruiken.
via de routeplanner je route plannen (duh), die kopieren en plakken in fsroute.com, exporteren naar FS 2004 fpl bestand, die importeren in active sky 6 en die gaat dan voor elk punt uitzoeken of berekenen dmv extrapolatie wat de wind is ter plaatse op dat FL. nadeel hiervan is dat je de forecast alleen op 1 FL kan zien en niet in de descent forecast. Daarvoor heb je dus of een goede dispatch computer nodig en anders bovenstaande kaarten
[ Voor 53% gewijzigd door jeehaa op 23-08-2006 15:06 ]
Ik vlieg normaal overdag maar van de week ff savonds en had heel raar beeld zie screens.
Heb geprobeert met verschillende beeld instellingen het teverhelpen maar is niet gelukt.
Het gaat om die strepen lijkt wel olie vlek. Ik weet niet hoe het komt.
Daarom jullie deskundigheid

Heb geprobeert met verschillende beeld instellingen het teverhelpen maar is niet gelukt.
Daarom jullie deskundigheid

[ Voor 35% gewijzigd door Remco Tr op 23-08-2006 21:20 ]
Uhm, volgens de PMDG OPS site gaat PMDG een A320 voor FSX uitbrengen! Wohoeee!! Eindelijk een quality Airbus! 
Of haal ik nu een oude koe uit de sloot?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Dacht me te herinneren voor FS9 zelfs nog.ND schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:29:
Uhm, volgens de PMDG OPS site gaat PMDG een A320 voor FSX uitbrengen! Wohoeee!! Eindelijk een quality Airbus!
Leegte
zeker NIET. zie forum aldaarKiwiknaapje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:32:
[...]
Dacht me te herinneren voor FS9 zelfs nog.
Owoah

Beste reden om FSX aan te schaffen, voor de features doe ik het niet. Airbus über allesch!
Gelukkig hebben ze er eens een Airbus bijgevoegd ipv steeds Boeing, toch mochten er nog wat meer passagiersvliegtuigen bijgezeten hebben.ND schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:50:
[...]
Beste reden om FSX aan te schaffen, voor de features doe ik het niet. Airbus über allesch!
Van mij hadden ze best wel alle toestellen eruit kunnen gooien en 1 of 2 kwaliteit vliegtuigen er voor in de plaats kunnen zetten want wat microsoft nu uitbrengt is gewoon waardeloos. Kijk alleen al naar het verschil tussen de default cessna 172 van microsoft en de payware versie van flight1 echt een wereld van verschil. Dus kortom advies aan microsoft of ACES wie het ook maakt, laat het maken van vliegtuigen aan de professionals over en hou je zelf bezig met iets nuttigs.
en airbus vliegtuigen en flightsim gaan om een of andere manier niet echt samen kijk maar naar het verleden.
en airbus vliegtuigen en flightsim gaan om een of andere manier niet echt samen kijk maar naar het verleden.
Dat er nooit een goede developer is geweest die een Airbus gemaakt heeft betekent niet dat het niet samen gaat!wingsofgold schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:22:
ow en nofri moet ook die demo maar eens naarbenedenladen
@ Bolk
Wat een gaaf verhaal! Mooie tijden waren dat, die FS topics eind 2001! In die periode ben ik ook gevorderd van het "maar wat aanvliegen" (hooguit met VOR navigatie en ILS landings) tot het volgens procedures vliegen van jets. Wat een kick was het om zo'n beetje een hele vlucht na te bootsen zoals het in 't echt ook ging! Met dank natuurlijk aan PSS, PIC, Dreamfleet en (wat later) PMDG die dit dankzij hun add-ons mogelijk maakten. Bij mij staat FS nu even op een laag pitje, maar het vuur zal na de release van FSX wel weer aanwakkeren denk ik.
Wat een gaaf verhaal! Mooie tijden waren dat, die FS topics eind 2001! In die periode ben ik ook gevorderd van het "maar wat aanvliegen" (hooguit met VOR navigatie en ILS landings) tot het volgens procedures vliegen van jets. Wat een kick was het om zo'n beetje een hele vlucht na te bootsen zoals het in 't echt ook ging! Met dank natuurlijk aan PSS, PIC, Dreamfleet en (wat later) PMDG die dit dankzij hun add-ons mogelijk maakten. Bij mij staat FS nu even op een laag pitje, maar het vuur zal na de release van FSX wel weer aanwakkeren denk ik.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Het is echt cool om te zien dat mensen van de oude garde ook reageren
Echt super
Ga ik doen (over 4 dagenjeehaa schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:27:
ow en nofri moet ook die demo maar eens naarbenedenladen

Bolk, erg leuk om te lezen indd! Toch een prestatie om zo'n uitdaging met succes af te ronden
Anoniem: 104397
CNS schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:36:
Hmm, en ik maar denken dat FS wilde dat ik me in vrouwenkleding stakTai-Pan schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:15:
Ja, speedbrake gebruiken.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 104397 op 24-08-2006 12:45 ]
Of het is een grap (die ik niet begrijp) of ik weet niet waar je het over hebt? Misschien kun je wat pijlen painten om te wijzen wat je bedoelt?Remco Tr schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:14:
Ik vlieg normaal overdag maar van de week ff savonds en had heel raar beeld zie screens.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
nee is geen grapmekkieboek schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:34:
[...]
Of het is een grap (die ik niet begrijp) of ik weet niet waar je het over hebt? Misschien kun je wat pijlen painten om te wijzen wat je bedoelt?
Je ziet op de screens en vooral op de bovenste paarse lijnen kijk maar op mn engine of op mn vleugels.
Op de 2e screens zie je het op de rand van de wolk.
ik zit nu al een paar minuten te kijken, maar het enige rare wat ik zie zijn jpeg-artifactsRemco Tr schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:03:
[...]
nee is geen grap![]()
Je ziet op de screens en vooral op de bovenste paarse lijnen kijk maar op mn engine of op mn vleugels.
Op de 2e screens zie je het op de rand van de wolk.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik zie ook niets bijzonders. Maar ik ben (een beetje) kleurenblind.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Het zijn ook die jpeg-artifacts maar ik zie ze dan in spel.Magic schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:13:
[...]
ik zit nu al een paar minuten te kijken, maar het enige rare wat ik zie zijn jpeg-artifacts
Is het zo moeilijk te zien.
Dat wat je op mn motor ziet en onderkant van vliegtuig die paarse lijnen die bedoel ik. en op 2e foto midde onder in die rare paase lijnen.
Doe jezelf en ons een lol. Gooi er wat brightness bij.
hoeveel motors kun je in flight x gebruiken ik weet dat je bij fs9 maximaal 4 motor kon gebruiken.
LOWW - LIRF
UMBIL UM725 GRZ UL141 ILB UN737 BOL UL995 TIBER

Hier heb ik de weatherforecast ingevoerd en inderdaad geen DRAG REQUIRED meldingen gehad.
Bedankt voor de tip.

UMBIL UM725 GRZ UL141 ILB UN737 BOL UL995 TIBER

Hier heb ik de weatherforecast ingevoerd en inderdaad geen DRAG REQUIRED meldingen gehad.
Bedankt voor de tip.

[ Voor 10% gewijzigd door CNS op 25-08-2006 09:33 ]
motors = motoren (dat bedoelde hij dusdragon9114 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:50:
hoeveel motors kun je in flight x gebruiken ik weet dat je bij fs9 maximaal 4 motor kon gebruiken.
Heeft iemand een goede contrail vervanger, die in de startpost vind ik er veel te grijs uitzien.
Edit: heb er een van DC op msn gekregen.
Weet iemand hoe het staat met de MD-11 van PMDG?
Edit: heb er een van DC op msn gekregen.
Weet iemand hoe het staat met de MD-11 van PMDG?
[ Voor 33% gewijzigd door Kiwiknaapje op 25-08-2006 13:34 ]
Leegte
Net de demo geinstalleerd maar heb een probleem met mijn cockpit raam, deze is nl niet doorzichtig 
Als ik verander van view en weer terugkom in de cockpit is het deze een fractie van een seconde doorzichtig maar vervolgens zwart (bij de learjet dan)
Ik heb een GF 4 ti4200 met de laatste forceware 91.31.
edit/
pic
http://img181.imageshack.us/my.php?image=cockpitji0.jpg
Als ik verander van view en weer terugkom in de cockpit is het deze een fractie van een seconde doorzichtig maar vervolgens zwart (bij de learjet dan)
Ik heb een GF 4 ti4200 met de laatste forceware 91.31.
edit/
pic
http://img181.imageshack.us/my.php?image=cockpitji0.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door vacuumcleaner op 25-08-2006 16:19 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ik zag ik keek en probeerde.... en probeerde en probeerde...........
Damn wat is dat spel moeilijk zeg! Ik ben geen piloot en hoef het niet te worden, maar leuk rondvliegen met een helicopter ala BF2 zonder schieten lijkt me wel leuk. Is dat ook mogelijk want ik kon geen opties vinden, maar bij hjet introfilmpje vertelde ze een verhaaltje waarom iedereen FS speelt en I just like the view
Damn wat is dat spel moeilijk zeg! Ik ben geen piloot en hoef het niet te worden, maar leuk rondvliegen met een helicopter ala BF2 zonder schieten lijkt me wel leuk. Is dat ook mogelijk want ik kon geen opties vinden, maar bij hjet introfilmpje vertelde ze een verhaaltje waarom iedereen FS speelt en I just like the view
DutchCommando schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:37:
Dat je even langs komt om ons te vertellen dat er een nieuw topic moet komen staat een beetje vreemd. Na 78 delen is ons echt wel bekend wanneer een nieuw topic verwacht wordt.
U leeft nog?Tom G schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:16:
[...]
Sorry voor dit gedeelte: ik heb eigenlijk nooit Fligt Sim. gespeeld, en dat wil ik nu dus wel gaan doen en ook in dit topic deelnemen, en toevallig is het zo dat ik dit zeg omdat er een nieuw deel moet komen. In dit 79 zal ik vaker te zien zijn
In other news. De simufly website is niet meer waardoor de freeware CIVA INS niet meer te downloaden is. Mocht iemand de CIVA INS versie 1.4 nog hebben en mij op weg willen helpen: graag
Wie komen er bij EPST in aanmerking om eventueel blauwgeschilderd te worden? Eigen keus of word je naar voren gedragen?Bolk schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 01:24:
Het is echt cool om te zien dat mensen van de oude garde ook reagerenEcht super
Gefeliciteerd iig en hopen dat je snel een mooie baan hebt!
Eigen keus, met een MCC conversiecursus a veel te veel geld. Zie EPST website voor het persbericht.rellehenk schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:05:
[...]
Wie komen er bij EPST in aanmerking om eventueel blauwgeschilderd te worden? Eigen keus of word je naar voren gedragen?
Gefeliciteerd iig en hopen dat je snel een mooie baan hebt!
Anoniem: 110497
Ik heb zojuist mijn computer opnieuw geinstalleerd en daarmee ook flight simulator uiteraard... Geen probleem, afgezien van het feit dat ik op de grond niet meer kan taxien.Het vliegtuig reageert simpelweg niet op naar links/rechts sturen. In de lucht heb ik geen enkel probleem.... Nou viel mij op dat het vliegtuig ook op de grond stuurt met z'n flaps. Het lijkt mij dat daar het probleem zit, gezien het feit dat je op de grond te weinig wind hebt om daarmee te kunnnen veranderen van richting (denk ik). Weet iemand wat ik moet instellen?
(Het werkt zowel op m'n stuurtje (jaja primitief
) als op m'n toetsenbord niet)
Ja, in je opties even de optie "autorudder" zoeken, en dan aanvinken
Wat ik me eigenlijk afvraag. Hoe vlieg je met zo'n stuurtje. Ik bedoel, links en rechts dat gaat wel. Maar de grond groter/kleiner maken lijkt me toch lastiger?
Thnx Bolk, ik zal eens graven in de opties! 
In principe gebruik ik het stuurtje alleen om te taxien en voor de take-off en enkele sneltoetsen. (flaps, camera positie, landingsgestel in/uit, brakes) De rest doe ik gewoon via het toetsenbord.
In principe gebruik ik het stuurtje alleen om te taxien en voor de take-off en enkele sneltoetsen. (flaps, camera positie, landingsgestel in/uit, brakes) De rest doe ik gewoon via het toetsenbord.
Oke weer es een vraagje van mij. Ik vlieg bijna alleen maar met de LDS767 (en sinds kort af en toe met de PMDG747) maar daarbij gebruik je dus de FMC om je route te volgen enzo. Hierbij kan ik niet de FS ATC gebruiken omdat die stomweg dingen lullen die ik niet wil doen! Nou wil ik wel met traffic vliegen, heb ik wat meer om naar te kijken enzo, is toch leuker dan een leeg EHAM
. Maar hiervoor moet ik clearance aanvragen voor van alles omdat ik er anders nooit tussenkom. Hoe doe ik dit? Ik weet dat het op een of andere manier kan want ik zie zat mensen met traffic vliegen.
En bedenk me net: heeft iemand een fuel calculator voor de PMDG747 in KGS? Alles wat ik vind is in ponden.
En bedenk me net: heeft iemand een fuel calculator voor de PMDG747 in KGS? Alles wat ik vind is in ponden.
[ Voor 8% gewijzigd door Kiwiknaapje op 26-08-2006 14:54 ]
Leegte
Anoniem: 174460
hoop dat iemand mij kan helpen hiermee, ik ben al een tijd op zoek naar een programma/site waarmee je makkelijk (dus wat gewoon soort wysiwyg systeem heeft) een repaint kan maken, heb ook al heel veel van deze topics doorzocht, maar heb het niet gevonden... hoop dat iemand kan helpen!
FSRepaint hoor ik wel eens dat mensen gebruiken.
http://www.directsolutions.com.br/fsrepaint/
Het beste blijft natuurlijk gewoon in Photoshop oid
[ Voor 11% gewijzigd door Kiwiknaapje op 26-08-2006 17:12 ]
Leegte
Is online vliegen geen optie?Kiwiknaapje schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:27:
Oke weer es een vraagje van mij. Ik vlieg bijna alleen maar met de LDS767 (en sinds kort af en toe met de PMDG747) maar daarbij gebruik je dus de FMC om je route te volgen enzo. Hierbij kan ik niet de FS ATC gebruiken omdat die stomweg dingen lullen die ik niet wil doen! Nou wil ik wel met traffic vliegen, heb ik wat meer om naar te kijken enzo, is toch leuker dan een leeg EHAM. Maar hiervoor moet ik clearance aanvragen voor van alles omdat ik er anders nooit tussenkom. Hoe doe ik dit? Ik weet dat het op een of andere manier kan want ik zie zat mensen met traffic vliegen.
Anoniem: 174460
ga die eens bekijken, thanks, maar dat is om die bmps te kunnen gebruiken die standaard erbij zitten, die kun je niet direct in fotosoep laden (zover ik weet), als ik ze kan omzetten dan kan ik ze in photoshop wel aanpassen en dan weer terugzetten, daar gaat het omKiwiknaapje schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:11:
FSRepaint hoor ik wel eens dat mensen gebruiken.
/edit hmmm heb ff gedownload, maar is in het portugees... en dat is nou niet mijn sterkste taal... als het nou spaans was dan wel, maar dit is niet helemaal te doorgronden
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 174460 op 26-08-2006 18:19 ]
Nee geen optie, heb wel es gekeken wat er allemaal voor nodig was enzo en ik snapte er geen bal van
http://forum.projectopensky.com/index.php?showtopic=5297Anoniem: 174460 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:11:
[...]
ga die eens bekijken, thanks, maar dat is om die bmps te kunnen gebruiken die standaard erbij zitten, die kun je niet direct in fotosoep laden (zover ik weet), als ik ze kan omzetten dan kan ik ze in photoshop wel aanpassen en dan weer terugzetten, daar gaat het om
/edit hmmm heb ff gedownload, maar is in het portugees... en dat is nou niet mijn sterkste taal... als het nou spaans was dan wel, maar dit is niet helemaal te doorgronden
Hier staan wat tutorials en daar staat volgens mij ook in welke programma's je kan gebruiken.
[ Voor 64% gewijzigd door Kiwiknaapje op 26-08-2006 18:34 ]
Leegte
Tijd om weereens de Concorde (met CIVA INS, bedankt Sleepie
) uit de hangar te halen!
En de vlucht begint!

Klimmen naar 26.000ft om daar een tijdje te vertoeven. We willen niet de supersonische knal die we achter ons aantrekken boven land laten horen

Supersonic acceleration dus reheat tot M1.70

M1.20 and still flying!

Later meer
.
En de vlucht begint!

Klimmen naar 26.000ft om daar een tijdje te vertoeven. We willen niet de supersonische knal die we achter ons aantrekken boven land laten horen

Supersonic acceleration dus reheat tot M1.70

M1.20 and still flying!

Later meer

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Prachtige pics worden hier gepost. Sinds enkele weken heb ik ook FS2004 geinstalleerd en het virus is zoals ik in een eerdere post heb gezegd in geslagen. Ik ben alle lessen in FS aan het doorlopen en dit gaat goed.
Nu wil ik graag verder als standaard FS. Alleen het navigeren is voor mij nog een probleem. Ik lees veel over het programma FSNavigator maar ik begrijp niet helemaal waarvoor dit programma wordt gebruikt. Kun je doormiddel van dit programma volledig vliegen op de AutoPilot? of kan dit ook zonder dit programma? Het doel is om straks met een vliegtuig zelf op te stijgen en dan zodra ik in de lucht ben de AP aan te zetten en dan te vliegen naar een ander airport en dan ook zelf weer te landen. Wat heb ik hiervoor bijvoorbeeld nodig. Ik neem aan dat de meesten niet vliegen mbv VOR. Want dat is volgens mij achterhaald. of niet?
Nu wil ik graag verder als standaard FS. Alleen het navigeren is voor mij nog een probleem. Ik lees veel over het programma FSNavigator maar ik begrijp niet helemaal waarvoor dit programma wordt gebruikt. Kun je doormiddel van dit programma volledig vliegen op de AutoPilot? of kan dit ook zonder dit programma? Het doel is om straks met een vliegtuig zelf op te stijgen en dan zodra ik in de lucht ben de AP aan te zetten en dan te vliegen naar een ander airport en dan ook zelf weer te landen. Wat heb ik hiervoor bijvoorbeeld nodig. Ik neem aan dat de meesten niet vliegen mbv VOR. Want dat is volgens mij achterhaald. of niet?
Hij gaat niet veel stijler de lucht in dan een gemiddelde airliner. Op dit moment van de vlucht is het vliegtuig nog erg zwaar.aerofreak schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:06:
heel mooi
zie ik dat nu verkeerd of ga nu echt zo stijl de lucht in
![]()
gezichtsbedrogDutchCommando schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:26:
[...]
Hij gaat niet veel stijler de lucht in dan een gemiddelde airliner. Op dit moment van de vlucht is het vliegtuig nog erg zwaar.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Verder aan M2.0.

Het water schiet met een rotvaart voorbij.

In de buurt van New York, het is inmiddels weer vroeg in de ochtend.

Kerstverlichting aan!

Het begin van het einde
van de Parkway Visual 13L.

Dat gaat de goede kant op.

Ik ben toch wel goed
.

Welcome to New York
.

Reistijd: 03:18, 4 minuten eerder dan gepland.

Het water schiet met een rotvaart voorbij.

In de buurt van New York, het is inmiddels weer vroeg in de ochtend.

Kerstverlichting aan!

Het begin van het einde

Dat gaat de goede kant op.

Ik ben toch wel goed

Welcome to New York

Reistijd: 03:18, 4 minuten eerder dan gepland.
Coole foto's.
Heeft er iemand van jullie al eens "Casablanca 2006" geprobeert, van Aerosoft. Dat is vind ik toch wel de beste scenery die is uitgebracht, samen met PMDG's. Ook, voor de FS-X-Fans: Click.
Gulfstream G650
Ja, ik leef nog.DutchCommando schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:21:
[...]
[...]
U leeft nog?
In other news. De simufly website is niet meer waardoor de freeware CIVA INS niet meer te downloaden is. Mocht iemand de CIVA INS versie 1.4 nog hebben en mij op weg willen helpen: graag.
Waarom ik niet veel post: heb het gespeeld, maar dat is toch niet echt een game voor mij.
Je degradeert m'n post gelijk met 200.000 karmapunten.salimrmaf schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:25:
Coole foto's.Heeft er iemand van jullie al eens "Casablanca 2006" geprobeert, van Aerosoft. Dat is vind ik toch wel de beste scenery die is uitgebracht, samen met PMDG's. Ook, voor de FS-X-Fans: Click.
[ Voor 78% gewijzigd door DutchCommando op 27-08-2006 00:30 ]
Voorlopig verder met de PMDG747, maar in mn CDU krijg ik mn NAV radio's niet veranderd
(staat een "R" achter/voor) Bovendien als ik een arrival runway heb gekozen blijft de ILS regel op 'MLS ILS' staan
Krijg het met geen mogelijkheid weg
PMDG scenery?salimrmaf schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:25:
Coole foto's.Heeft er iemand van jullie al eens "Casablanca 2006" geprobeert, van Aerosoft. Dat is vind ik toch wel de beste scenery die is uitgebracht, samen met PMDG's. Ook, voor de FS-X-Fans: Click.
Leegte
Voor de mensen die er intresse in hebben:
Ik heb even een aantal night shots gemaakt boven New York met Flight1 ultimate terrain USA geinstalleerd:
http://members.home.nl/joszwa/got/fs/fs.html
Ik heb even een aantal night shots gemaakt boven New York met Flight1 ultimate terrain USA geinstalleerd:
http://members.home.nl/joszwa/got/fs/fs.html
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
kam iemand rustig en puntgewijs uitleggen hoe ik het vliegveld kan aankleden(wagentjes en zo)
nofi hoor, maar ze noemen het flight SIMULATOR, bf2 is een spel, hier proberen ze realisme te bereiken.
een vliegtuig goed besturen is erg lastig, en kan ik ook niet (beetje rondvliegen, ok, maar procedures / instrumenten gebruik ik bijna niet
)
een heli is een heel ander verhaal, nog even een heel stuk lastiger, dus ik denk dat je aan flightsim X niet het goede programma hebt
een vliegtuig goed besturen is erg lastig, en kan ik ook niet (beetje rondvliegen, ok, maar procedures / instrumenten gebruik ik bijna niet
een heli is een heel ander verhaal, nog even een heel stuk lastiger, dus ik denk dat je aan flightsim X niet het goede programma hebt
Anoniem: 6941
da's makkelijk, dat gaat namelijk nietoversightt schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:10:
kam iemand rustig en puntgewijs uitleggen hoe ik het vliegveld kan aankleden(wagentjes en zo)
Wat wel kan is addon scenery installeren, waarmee je een vliegveld of een terrein volledig veranderd.
Zie hiervoor de startpost.
AVSIM heeft er een heel board aan gewijd, allicht is deze post erg handig voor je!oversightt schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:10:
Als het niet zou kunnen zou er helemaal geen add-on scenery zijn.Anoniem: 6941 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:12:
[...]
da's makkelijk, dat gaat namelijk niet![]()
Wat wel kan is addon scenery installeren, waarmee je een vliegveld of een terrein volledig veranderd.
Zie hiervoor de startpost.
Kan iemand mij een kantje op sturen?vakantieman schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:22:
Prachtige pics worden hier gepost. Sinds enkele weken heb ik ook FS2004 geinstalleerd en het virus is zoals ik in een eerdere post heb gezegd in geslagen. Ik ben alle lessen in FS aan het doorlopen en dit gaat goed.
VOR naar VOR is de meest makkelijke manier. De meeste airway routes lopen van VOR naar VOR.
Anoniem: 111246
heeft iemand dit wel eens mee gemaakt:
Ik had nog wat scenery liggen die ik nog na de laatste reinstall moest her installeren.
Dus ik doe Cloud9 Washington erop. Vervolgens start ik FS, crashed ie.
En nu komt ie doodleuk met de melding Terrain.cfg is weg, reinstall FlightSim aub.
Als iemand nog een mogelijke oplossing heeft hiervoor, graag want ik voel er weinig voor om weer een halve dag aan het installeren te zijn.
Recovery software vind het bestandje ook niet in m'n FS9 folder.
Ik had nog wat scenery liggen die ik nog na de laatste reinstall moest her installeren.
Dus ik doe Cloud9 Washington erop. Vervolgens start ik FS, crashed ie.
En nu komt ie doodleuk met de melding Terrain.cfg is weg, reinstall FlightSim aub.
Als iemand nog een mogelijke oplossing heeft hiervoor, graag want ik voel er weinig voor om weer een halve dag aan het installeren te zijn.
Recovery software vind het bestandje ook niet in m'n FS9 folder.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 111246 op 28-08-2006 20:00 ]
Ik vroeg me af hoeveel van jullie echt wel eens vluchten van een paar uur maken.
Zelf vind ik het wel leuk om eens van eindhoven naar amsterdam te vliegen ofzo, iets verder ook wel, maar dan is het meestal met een F-16 ofzo, en dan zo laag mogelijk blijven vliegen om het een beetje spannend te maken.
Verder vond ik de vlieglessen allemaal ook wel leuk, en ook om bijv. een kapotte engine, of een ander noodgeval te simuleren.
Hoe vliegen jullie?
Zelf vind ik het wel leuk om eens van eindhoven naar amsterdam te vliegen ofzo, iets verder ook wel, maar dan is het meestal met een F-16 ofzo, en dan zo laag mogelijk blijven vliegen om het een beetje spannend te maken.
Verder vond ik de vlieglessen allemaal ook wel leuk, en ook om bijv. een kapotte engine, of een ander noodgeval te simuleren.
Hoe vliegen jullie?
Ik vlieg geen lange afstanden, maar met een 737 maak ik toch wel tochtjes van 600-700nm (en heel af en toe een transatlantische vlucht)
Met de cityhopper doe ik de afstanden <500nm. Ik vlieg praktisch altijd met FSPassengers en probeer dus een zo rustig mogelijke vlucht te creeren met tochdownspeeds van <200 feet/min etc. (en dus ook geen enge uitvallende motoren/kamikaze vluchten
)
Anoniem: 111246
Wat ik wel regelmatig doe is routes in Europa.
Een vriend van me neemt flightplans van Europese routes vaak voor me mee. En dan kun je dus die nadoen in FS (mits je de juist tools etc hebt).
Maar ik was (zie mijn vorige post) bezig met een world tour met de Boeing 747-400.
Amsterdam - New York - Washington - Orlando - (volgende zou worden) Los Angels.
De ATC laat ik op die vluchten wel vaak voor wat het is, want die klopt toch nooit in FS. En ik blijf ook niet de hele dag achter mijn pc zitten als die kist aan het vliegen is, ik beschouw de pc dan wel als mijn co-pilot.
Maar wanneer ik "eventjes een vluchtje" wil doen pak ik meestal Amsterdam - Londen of Amsterdam - Parijs of Parijs - Londen (of in andere volgorde).
Online vliegen doe ik niet aan & met (random) failures heb ik ook nog nooit iets gedaan.
Een vriend van me neemt flightplans van Europese routes vaak voor me mee. En dan kun je dus die nadoen in FS (mits je de juist tools etc hebt).
Maar ik was (zie mijn vorige post) bezig met een world tour met de Boeing 747-400.
Amsterdam - New York - Washington - Orlando - (volgende zou worden) Los Angels.
De ATC laat ik op die vluchten wel vaak voor wat het is, want die klopt toch nooit in FS. En ik blijf ook niet de hele dag achter mijn pc zitten als die kist aan het vliegen is, ik beschouw de pc dan wel als mijn co-pilot.
Maar wanneer ik "eventjes een vluchtje" wil doen pak ik meestal Amsterdam - Londen of Amsterdam - Parijs of Parijs - Londen (of in andere volgorde).
Online vliegen doe ik niet aan & met (random) failures heb ik ook nog nooit iets gedaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Neem dit eens aandachtig door voordat je je post plaatst.
Neem dit eens aandachtig door voordat je je post plaatst.