Reg. datum: 04 mei 2005
HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 04 mei 2005
Reg. datum: 22 september 2004
Reg. datum: 22 januari 2006
Keb um draf gemieterd en daarna deed niets het meer herinstallatie en toen werkte alles.. dus nu draait ut als een "trein"quote:bartch schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:31:
[...]
Doordat je pocketmusicplayer hebt geinstalleerd is de associatie van je mp3 files veranderd.
Als je bij pocketmusicplayer de associatie .mp3 uitschakelt, dan werken je ringtones weer.
Reg. datum: 22 januari 2006
quote:Bartjuhh1701 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:54:
Bij dixons hebben ze de aanbieding ook. Op de site staat nog ¤64,00 maar ik heb hem gister in de winkel gehaald en daar is hij gratis bij 1 jarig flex 25 + PIT. Maar wat zijn de juiste instellingen voor de langste batterijtijd behalve uitzetten
geen gebruik maken van push mail want dan haal je 2 dagen misschien net...
gelukkig is het op vakantie te duur omdat aan te laten staan. dus dan zou ie met een klein beetje bellen en sms-en en mp3-en het bijna 4-5 dagen moeten uihouden...
quote:Tall0ne schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:27:
[...]
geen gebruik maken van push mail want dan haal je 2 dagen misschien net...
gelukkig is het op vakantie te duur omdat aan te laten staan. dus dan zou ie met een klein beetje bellen en sms-en en mp3-en het bijna 4-5 dagen moeten uihouden...
idd... ook backlight wat lager zetten dan normaal, scherm na 1 minuut gewoon uit ipv. alleen backlight (dat gebeurt na 30sec)...
geen OC-tools gebruiken... Bluetooth uit laten staan (verbruikt verschrikkelijk veel), idem voor wireless lan... Web 'n Walk gebruikt ook vrij veel.... als je een paar dagen uit moet houden met de MDA, kan je t beste gewoon even geen internet opstarten...
als je iig geen dingen doet behalve n keertje bellen en n keertje sms-en, dan kán die tot 5 á 6 dagen meegaan... maar dan moet je alles zeeeeer zuinig aan zetten...
suc6
Phenom II 940BE + Scythe Mugen || Radeon HD4870 OC'd + 1024MB || 4x 2GB PC1066 || Asus M4A79 Deluxe || 1x 1TB + 2x 320GB - RAID0 || 2x Samsung SynchMaster 206BW - http://specs.tweak.to/13581
Reg. datum: 14 januari 2003
quote:Bartjuhh1701 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:54:
Bij dixons hebben ze de aanbieding ook. Op de site staat nog ¤64,00 maar ik heb hem gister in de winkel gehaald en daar is hij gratis bij 1 jarig flex 25 + PIT.
Er staat ook dat je de helft van de aansluitkosten betaalt (26,xx euro). Hoef je die ook niet te betalen? En zit het geheugenkaartje van 512MB erbij? En de headphone?
Ik wil hem ook gaan halen, maar bij de MM betaal je wel de helft van de aansluitkosten, de rest zit er gewoon bij. Als je bij de Dixons geen aansluitkosten betaalt... Dan weet ik het wel
quote:enigmafan schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:58:
[...]
Er staat ook dat je de helft van de aansluitkosten betaalt (26,xx euro). Hoef je die ook niet te betalen? En zit het geheugenkaartje van 512MB erbij? En de headphone?
Ik wil hem ook gaan halen, maar bij de MM betaal je wel de helft van de aansluitkosten, de rest zit er gewoon bij. Als je bij de Dixons geen aansluitkosten betaalt... Dan weet ik het wel
De vario 1 is nu echt voor spotprijzen op de markt gekieperd, niet zo gek met de vario 2 die zijn intrede gaat doen. Ik wacht nog even op aanbiedingen en prijsdalingen.
Wel leuk dat PIT nu zijn intrede maakt, de vario is nu voor iedereen betaalbaar en handig, echte super studentenmobiel btw.
Mda Vario 1 Inclu T-Mobile 1-Jarig 200 Min Relax + P.I.T.
Ik heb alle beveiliging uitgeschakeld, zodat het daar alvast niet aan kan liggen.
Ik heb zelf het idee dat het aan het ontbreken van een DHCP server ligt, waardoor de wizard geen IP adres krijgt toegewezen. Ik heb gevonden dat je op de telefoon ook handmatig IP adres, subnet, etc. in kan voeren, maar ik weet dus niet wat ik daar in moet voeren. Maar goed, het probleem zou ook best ergens anders kunnen liggen.
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
nee hetzelfde als die bij de mediamarkt, anders moet je via internet bestellen bij sommige sites maar ik had geen geduld meer. En bij de media markt was hij gister uitverkocht btw + ik moest 3 keer terugbellen.quote:enigmafan schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:58:
[...]
quote:Bartjuhh1701 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:26:
hoe kun je eigenlijk software verwijderen (die je er zelf op hebt gezet) zoals opera?
Start -> Instellingen -> Programma's verwijderen.
Of als je het dmv een setup via je pc geinstalleerd heb, kan je als je met USB je phone aansluit op je pc, het meestal met een uninstall doen.
Maar er staat me iets van bij dat dit ook in de handleiding staat van dat ding. Beetje vragen naar de bekende weg
Een dakloze vrouw uitwonen, da's nooit grappig...
Ik ben tegen zinloos geweld, en als je me niet gelooft, sla ik je voor je bek..
Reg. datum: 28 september 2005
Ik weet dat deze vraag al een keer behandeld is, maar de zoekfunctie laat mij in de steek.
Bvd
Reg. datum: 21 mei 2006
Is het dan ook mogelijk dat ik de stem van tomtom over mijn autoradio (met bluetooth carkit) te horen ga krijgen?quote:RMY schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:32:
Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn ringtone en TOMTOM stem via mijn bluetooth headset te horen krijg?
Ik weet dat deze vraag al een keer behandeld is, maar de zoekfunctie laat mij in de steek.
Bvd
quote:RMY schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:32:
Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn ringtone en TOMTOM stem via mijn bluetooth headset te horen krijg?
Bvd
Ja dat kan met het programmaatje VJ Volubilis. Daarmee kun je de audio gateway naar je BT-device openzetten en dan gaat alle geluid van je Vario naar je BT-headset of -carkit.quote:chundo schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:45:
[...]
Is het dan ook mogelijk dat ik de stem van tomtom over mijn autoradio (met bluetooth carkit) te horen ga krijgen?
Let even op: als je VJ Volublis installeert op een Nederlandse ROM verwijzen de snelkoppelingen in de map "windows\startmenu\programma's\vijay555\vj volubilis" naar de verkeerde locatie. Je moet in deze snelkoppelingen handmatig "\program files\" veranderen in "\programmabestanden\".
Door middel van het programmaatje Mortscript kun je dhet openzetten van de audiogateway combineren met het opstarten van je navigatie programma.
Reg. datum: 28 september 2005
Maar hoe kan je het pad aanpassen van zo'n snelkoppeling?
RMY wijzigde dit bericht 18-07-2006 17:27 (19%)
Tidaku wijzigde dit bericht 23-07-2006 14:44 (100%)
quote:RMY schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:27:
Thnx!
Maar hoe kan je het pad aanpassen van zo'n snelkoppeling?
Installeer Total Commander uit de startpost.
dan selecteer je de snelkoppeling
en klik links onder, en dan op bewerken of iets dergelijks
(ik kan t nu zelf niet checken want mijn Vario is na 4,5 maand terug voor reparatie van de stylus-houder)
quote:RMY schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:14:
Ideaal, het werkt, tnx!
Als ik op AG on klik krijg ik de melding
-Bluetooth On
-AG Audio Failed
Ik heb al eens opnieuw opgestart maar ik blijf deze foutmelding krijgen.
Hoe kan ik met mortscrip de zaak instellen dat dit automatisch gebeurd (na dat dit mij al eens gelukt is)
Thx
chundo wijzigde dit bericht 18-07-2006 19:07 (72%)
Ik vraag me nu af of het zou helpen als ik naar een winkel ga en vraag of er even een volle accu in mag, waarmee ik kan starten en een harde reset kan uitvoeren. Ik denk dat dan misschien de electronica weer gereset wordt en het ding gaat meten wat er werkelijk in de accu zit. Als ik dan na de harde reset weer mijn eigen accuutje erin stop, kan ik dan misschien weer laden. Zou dat helpen, of heeft iemand een andere goede tip? Opsturen wil ik pas als laatste redmiddel gebruiken omdat ik geen trek heb ik zo'n 6 weken apparaat kwijt traject. En ik heb er de Qtek rom op staan (ipv T-Mobile)...
Wie heeft de gouden tip? Of woont in Gorinchem en wil z'n accu 2 minuten uitlenen?
Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...
Da's goeie shit
Reg. datum: 21 mei 2004
ik dacht het wel.. is het gelukt?quote:PascalTP schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:22:
[...]
Ah ok, ik ga het zo even buiten proberen. Ik wist niet dat hij een tijdje nodig had om een fix te krijgen. Heb ik verder dan wel alles goed ingesteld?
Reg. datum: 13 april 2005
in benchmark wordt bij de Spb benchmark ook een Graphics Index gegeven. De resultaten daarvan zijn vaak helemaal niet vergelijkbaar.
Soms heeft een device met oudere Pxa 250 proccesor een enorme index (Asus Mypal A620), terwijl een nieuwere devic met veel snellere proccesor (Qtec 2020i, pxa 272) een vrij lage index...
Waarom geeft die benchmark dan zulke vreemde resultaten, terwijl wordt gezegd dat een snelle cpu belangrijk is voor games
Kan iemand me dit verklaren, en dus wat vooral belangrijk is bij het kiezen van een ''game ready'' pda
bedankt, en sorry voor de offtopic
Ik blijf met de vervelende melding :quote:1-2tje schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:02:
[...]
[...]
Ja dat kan met het programmaatje VJ Volubilis. Daarmee kun je de audio gateway naar je BT-device openzetten en dan gaat alle geluid van je Vario naar je BT-headset of -carkit.
Let even op: als je VJ Volublis installeert op een Nederlandse ROM verwijzen de snelkoppelingen in de map "windows\startmenu\programma's\vijay555\vj volubilis" naar de verkeerde locatie. Je moet in deze snelkoppelingen handmatig "\program files\" veranderen in "\programmabestanden\".
Door middel van het programmaatje Mortscript kun je dhet openzetten van de audiogateway combineren met het opstarten van je navigatie programma.
-Bluetooth On
-AG Audio Failed
Waar kan dit aan liggen, ik gebruik een NL Qtek Rom (2.18....)
PDA verbonden met carkit, eens gebeld en daarna nog eens geprobeerd en AG Audio On werkt?!?
Ik heb ook Mortscript geinstalleerd maar hoe ik daar het openzetten van de audiogateway combineer met het starten van tomtom is mij niet duidelijk, kan je beknopt uitleggen hoe ik dat kan?
Alvast bedankt
chundo wijzigde dit bericht 18-07-2006 22:57 (6%)
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.