Reg. datum: 26 april 2006
HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 769
helemaal gratis. duh, ligt natuurlijk aan het abbonnement. ga eens zoeken.quote:Darx-Jordi schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:03:
Hoe duur is deze PDA (ongeveer)?
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
Reg. datum: 22 januari 2006
Reg. datum: 22 januari 2006
potverdorriiieeee
heb ik net die free pocketmusic player uit de startpagina geinstalleerd... werkt prima, echter nu doen mijn mp3 ringtones het niet meer... iemand een oplossing.
PS de search op dit topic werkt bij mij al 2 dagen niet (meer mensen last van ?)
PS 2 iemand anders een mooie Gratis MP3 player voor de MDA?
heb ik net die free pocketmusic player uit de startpagina geinstalleerd... werkt prima, echter nu doen mijn mp3 ringtones het niet meer... iemand een oplossing.
PS de search op dit topic werkt bij mij al 2 dagen niet (meer mensen last van ?)
Tall0ne wijzigde dit bericht 17-07-2006 10:57 (11%)
- Met je Wizard je hele PC besturen, oftwel extern bureaublad. Maar dan is (meestal) je beeldscherm gelockt (in WINXP)quote:Dwin schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:44:
[...]
Ik ben al een tijd opzoek naar de software voor deze functies, kan iemand me vertellen waar ik deze kan vinden?
Standaard Remote Desktop van Windows XP (client staat standaard op je vario) of een andere Remote Desktop server/client combinatie. Ik gebruik zelf Remotely Anywhere.
- Met je PC toestenbord/muis je Wizard bedienen, oftwerl extern bureaublad maar dan andersom.
Gratis is Remote Display Control (van microsoft zelf)
- Op je Wizard je PC weergeven en bedienen met je PC toetsenbord, oftewel een extra beeldscherm.
O.a. sidewindow.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
quote:telefoontoestel schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:43:
Ik had al eerder een post gedaan met een paar problemen die ik heb. Het WiFI probleem is opgelost en ik kan nu dus vrolijk internetten via mn interne netwerk.
Ik zit nu alleen nog steeds met het feit dat ik de telefoonnummers uit mn oude telefoon niet in de MDA krijg. Ik heb deze geprobeerd te sturen via BT, maar dan krijg ik de melding dat de gegevens ongeldig zijn. Ik heb er behoorlijk veel, waarvan een aantal met meerdere nrs en ook met email adressen. Opslaan op SIM is dus geen optie (al helemaal niet doordat ik mn andere Vodafone SIM niet in mn MDA kan doen vanwege de lock). Wat kan ik nog meer proberen om het toch nog voor elkaar te krijgen?
Verder zou ik graag de tijd nog overal in mn titelbalkjes willen hebben, maar ik lijk deze optie nergens meer tegen te komen sinds ik em een hardreset heb gegeven en gestopt ben bij de extended_rom installatie. Wie kan mij daarnaar verwijzen?
Er zijn van die sleutelhangers in omloop waarmee je de inhoudt van een SIM kunt kopieren naar flash-geheugen. Daarna nieuwe SIM erin en weer vanuit het geheugen terug kopieren.
Werkt op zich wel goed.
Tijd in de balk : start-instellingen-systeem-klok en alarmsignalen-meer
quote:DeOS schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:55:
- Met je PC toestenbord/muis je Wizard bedienen, oftwerl extern bureaublad maar dan andersom.
Gratis is Remote Display Control (van microsoft zelf)
Deze werkt bij mij niet. Bij iemand anders wel? (ik heb de nieuwste T-Mobile ROM)
En heeft iemand alternatieve software om met de computer het scherm van de HTC Wizard over te nemen?
Martino's | Google is your friend...
quote:speedme schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:29:
[...]
Er zijn van die sleutelhangers in omloop waarmee je de inhoudt van een SIM kunt kopieren naar flash-geheugen. Daarna nieuwe SIM erin en weer vanuit het geheugen terug kopieren.
Werkt op zich wel goed.
Tijd in de balk : start-instellingen-systeem-klok en alarmsignalen-meer
Geweldig, die klok werkt inmiddels.
Ik blijf alleen nog wel zitten met mn Contact personen. Aangezien er ook email adressen aan gekoppeled zitten kan ik ze niet met fatsoen op mn sim kaart kwijt zonder gegevens te verliezen. Is er nog een andere mogelijkheid?
Eerder werd gesuggereerd dat mn andere telefoon niet kan synchroniseren met Outlook en dat klopt ook wel. Het gaat om een SonyEricsson K700i. Een backup maken van alle contact personen via Fma lijkt ook niet te werken.
telefoontoestel
Reg. datum: 17 juni 2005
Ik stuit weer tegen een probleem aan. De instellingen in de handleiding van PDAshop zijn engels, en zien er iets anders uit dat die van mij. Bij het bluetooth gedeelte kom ik nog, maar zodra ik erop klik ziet het er heel anders uit dan in de handleiding. Ik heb bluetooth inschakelen aan staan, en hij is ook zichtbaar voor andere apparatuur. Omdat het er dus anders uit ziet(en ik geen Bluetooth Manager zie staan) heb ik maar connectie laten maken met de muis, die ingesteld bij apparaten. Toen naar COM poorten gegaan en daar de muis ingesteld op COM6. Als ik alleen nu in TomTom wel exact de stappen verder volg die in de handleiding staan blijft hij op geen bruikbaar GPS signaal staan. Wat doe ik fout, en hoe kan ik dit verhelpen?
Reg. datum: 30 maart 2006
Reg. datum: 30 maart 2006
Ik heb een MDA van T-mobile met de laatste ROM update, maar mijn klok loopt geregeld achter. Ca. 3 minuten per dag. Is hier iets aan te doen?
quote:Martino-s schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:32:
[...]
Deze werkt bij mij niet. Bij iemand anders wel? (ik heb de nieuwste T-Mobile ROM)
En heeft iemand alternatieve software om met de computer het scherm van de HTC Wizard over te nemen?
Ja....bij mij werkt ie wel. Wat lukt er precies niet dan? Wat heb je gedaan en waar loopt het fout?
Andere alternatieven zijn: Dotpocket of Pocket Controller. Maar deze zijn niet gratis.
Kun je hier niet wat mee? Contacts synchronizerquote:telefoontoestel schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:43:
[...]
Ik blijf alleen nog wel zitten met mn Contact personen. Aangezien er ook email adressen aan gekoppeled zitten kan ik ze niet met fatsoen op mn sim kaart kwijt zonder gegevens te verliezen. Is er nog een andere mogelijkheid?
Eerder werd gesuggereerd dat mn andere telefoon niet kan synchroniseren met Outlook en dat klopt ook wel. Het gaat om een SonyEricsson K700i. Een backup maken van alle contact personen via Fma lijkt ook niet te werken.
DeOS wijzigde dit bericht 17-07-2006 13:07 (42%)
quote:DeOS schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:51:
[...]
Ja....bij mij werkt ie wel. Wat lukt er precies niet dan? Wat heb je gedaan en waar loopt het fout?
Andere alternatieven zijn: Dotpocket of Pocket Controller. Maar deze zijn niet gratis.
Als ik de software opstart op mijn pc, verschijnt er alleen maar een wit scherm en niet het beeld van mijn HTC Wizard, terwijl deze wel verbonden is dmv USB-kabel met ActiveSync.
(Ik heb WinXP SP2, maar de Firewall heb ik uitgeschakeld)
Reg. datum: 14 januari 2003
Volgens mij is de Web 'n Walk niet gratis, maar 9,50 per maand extra.quote:speedme schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:27:
MediaMarkt Breda
T-Mobile Flex 25 voor 1 jaar + 50% korting op aansluitkosten + gratis Web 'n' Walk
of
T-Mobile Relax 200 voor 1 jaar + 50% korting op aansluitkosten + gratis Web 'n' Walk
Het toestel is dan gratis.
quote:Martino-s schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:00:
[...]
Als ik de software opstart op mijn pc, verschijnt er alleen maar een wit scherm en niet het beeld van mijn HTC Wizard, terwijl deze wel verbonden is dmv USB-kabel met ActiveSync.
(Ik heb WinXP SP2, maar de Firewall heb ik uitgeschakeld)
Alleen de software opstarten op je pc is niet genoeg. Je moet ook nog het programma draaien op de Vario. Als het goed is, is er tijdens de installatie ook software op je vario geinstalleerd via active sync.
Uit de readme:
Running Remote Display Control:
Via Active Sync connection -
1. Ensure that the device is connected the the desktop using Active Sync 3.1 or higher.
2. Launch desktop host by clicking Start -> Programs -> Remote Display Control - Remote Display Control Host.
3. On the device, tap on Start -> Programs -> cerdisp.
4. Tap OK -> Connect
5. Leave Hostname as PPP_PEER and tap OK
Reg. datum: 21 mei 2004
Reg. datum: 21 mei 2004
quote:PascalTP schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:58:
Ik stuit weer tegen een probleem aan. De instellingen in de handleiding van PDAshop zijn engels, en zien er iets anders uit dat die van mij. Bij het bluetooth gedeelte kom ik nog, maar zodra ik erop klik ziet het er heel anders uit dan in de handleiding. Ik heb bluetooth inschakelen aan staan, en hij is ook zichtbaar voor andere apparatuur. Omdat het er dus anders uit ziet(en ik geen Bluetooth Manager zie staan) heb ik maar connectie laten maken met de muis, die ingesteld bij apparaten. Toen naar COM poorten gegaan en daar de muis ingesteld op COM6. Als ik alleen nu in TomTom wel exact de stappen verder volg die in de handleiding staan blijft hij op geen bruikbaar GPS signaal staan. Wat doe ik fout, en hoe kan ik dit verhelpen?
Probeer het eens buiten.
-> kijk even bij tomtom>instellingen>GPS instellingen of je wel een device ziet en of je wel een beetje balkjes ziet. Het lijkt erop alsof tomtom gewoon niet genoeg heeft om een fix te krijgen. Dat heb ik ook als ik hem "koud" of "koel" start -> GPS uitgeweest zeg maar en ergens anders weer aangezet. Dat kan een paar minuten duren.
Je kan ook even kijken of je aan een progje als GPSDASH of VisualGPS kan komen -> dan moet je wel zelf eerst je bluetooth aanzetten trouwens. Met die progjes kan je vervolgens kijken of die wel werken (zitten dingen als snelheidsmeters etc. in).
Ik ben erachter wat de fout was. De installatiefile voor op de HTC Wizard (van 15 kb) moet op de telefoon zelf geïnstalleerd worden, en kan niet op de Storage Card.quote:DeOS schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:12:
[...]
Alleen de software opstarten op je pc is niet genoeg. Je moet ook nog het programma draaien op de Vario. Als het goed is, is er tijdens de installatie ook software op je vario geinstalleerd via active sync.
Uit de readme:
Running Remote Display Control:
Via Active Sync connection -
1. Ensure that the device is connected the the desktop using Active Sync 3.1 or higher.
2. Launch desktop host by clicking Start -> Programs -> Remote Display Control - Remote Display Control Host.
3. On the device, tap on Start -> Programs -> cerdisp.
4. Tap OK -> Connect
5. Leave Hostname as PPP_PEER and tap OK
Als je dat wel doet, wordt het bestand "cerdisp" helemaal niet aagemaakt.
Sorry, je hebt gelijk.....verkeerd gelezenquote:enigmafan schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:12:
[...]
Volgens mij is de Web 'n Walk niet gratis, maar 9,50 per maand extra.
quote:
Kan gebeuren, ik dacht nog ff dat misschien de MediaMarkt Breda een betere aanbieding had :-)
Maar wat ik bij de MediaMarkt ook mis, vergeleken met 'dezelfde' aanbieding van www.gsmexpress.nl (en een aantal andere sites) zijn:
512MB geheugenkaart
Beschermhoes
Headset
en je betaalt de helft van de aansluitkosten ipv geen aansluitkosten.
Alweer is de MM duurkoop ipv goedkoop.
Reg. datum: 21 mei 2006
Reg. datum: 21 mei 2006
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goedkoope (en goede) GPS-ontvanger. bij NAV4all hebben ze een HOLUX GPSlim236 voor 70 euro alles inclusief (verzending). Omdat ik geen visa kaart heb kan ik deze niet bestellen. Weet iemand misschien nog ergens een leuke aanbieding?
Dixons etc., ADAPT 300, perfect ding, +/- 79 euro.quote:chundo schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:47:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goedkoope (en goede) GPS-ontvanger. bij NAV4all hebben ze een HOLUX GPSlim236 voor 70 euro alles inclusief (verzending). Omdat ik geen visa kaart heb kan ik deze niet bestellen. Weet iemand misschien nog ergens een leuke aanbieding?
Reg. datum: 26 januari 2006
Reg. datum: 26 januari 2006
quote:Tall0ne schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:53:
Wat is er mis met TCPMP? (OP)
Ding draait alles, goed geluid, toetsen zijn instelbaar...
Vario
Hier. En hier heb ik hem vandaan. (bij mij in de buurt)quote:chundo schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:47:
hoi
Reg. datum: 21 augustus 2003
Reg. datum: 21 augustus 2003
Hoi.
Sinds afgelopen zaterdag heb ik een T-Mobile MDA Vario.
Rom versie 2.21.2.5 NLD
Apparaat werkt naar behoren, echter heb ik 1 probleem:
WiFi thuis..
Op m'n router zitten ook 2 laptops, draadloos, en die werken prima.
De MDA echter, heeft connectie, maar de performance is nog trager dan via GPRS.
Heb hier al gezocht, maar kon eigenlijk niks hierover vinden.
Is dit een bekend probleem, moet ik misschien ander ROM versie erin zetten ofzo ??
Bvd.
Sinds afgelopen zaterdag heb ik een T-Mobile MDA Vario.
Rom versie 2.21.2.5 NLD
Apparaat werkt naar behoren, echter heb ik 1 probleem:
WiFi thuis..
Op m'n router zitten ook 2 laptops, draadloos, en die werken prima.
De MDA echter, heeft connectie, maar de performance is nog trager dan via GPRS.
Heb hier al gezocht, maar kon eigenlijk niks hierover vinden.
Is dit een bekend probleem, moet ik misschien ander ROM versie erin zetten ofzo ??
Bvd.
Je kunt eens kijken naar mortplayer, die gebruik ik zelf ook, werkt ook heel prettig vind ik zelfquote:Tall0ne schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:53:
Zijn er games voor de HTC Wizard waarmee je (via WLAN of Bluetooth) met een andere HTC Wizard kunt spelen? (Mulitplayer?)
Ah ok, ik ga het zo even buiten proberen. Ik wist niet dat hij een tijdje nodig had om een fix te krijgen. Heb ik verder dan wel alles goed ingesteld?quote:golem schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:27:
[...]
Probeer het eens buiten.
-> kijk even bij tomtom>instellingen>GPS instellingen of je wel een device ziet en of je wel een beetje balkjes ziet. Het lijkt erop alsof tomtom gewoon niet genoeg heeft om een fix te krijgen. Dat heb ik ook als ik hem "koud" of "koel" start -> GPS uitgeweest zeg maar en ergens anders weer aangezet. Dat kan een paar minuten duren.
Je kan ook even kijken of je aan een progje als GPSDASH of VisualGPS kan komen -> dan moet je wel zelf eerst je bluetooth aanzetten trouwens. Met die progjes kan je vervolgens kijken of die wel werken (zitten dingen als snelheidsmeters etc. in).
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.