Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
DaJohn schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:56:
[...]

Kun je ook zeggen welke ROM je hebt en wat voor programma's je draait... dan weten we misschien waar het aan kan liggen... :*)

Ik zal vanavond even kijken.

Maar in de 2.2.x.x reeks.
En verder geen extra programma's geinstalleerd.
Gewoon de t-mobile rom zonder aanpassingen :)

Notebooktotaal.nl Degelijk advies, redelijke prijzen, top service!
Notebookadvies.nl
Voor al uw laptop / notebook vragen en/of problemen!

Hoi,

Ik heb 2 vragen over mijn Qtek 9100:

1. wie weet hoe ik die historylijst uit het startmenu weg krijg?
Ik bedoel dan niet de icoontjes bovenaan maar het lijstje met laatst-opgestartte programmas in de
kolom net boven 'programmas' en 'instellingen'.

2. Hoe heet het proggie om je Qtek over te clocken en waar kan ik het downen?
Gaat dit ten koste van de stabiliteit van de phone?

Ik heb zitten zoeken in dit forum maar geen antwoord kunnen vinden.

Bvd

http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
ZakHooi schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:05:
Hoi,

Ik heb 2 vragen over mijn Qtek 9100:

1. wie weet hoe ik die historylijst uit het startmenu weg krijg?
Ik bedoel dan niet de icoontjes bovenaan maar het lijstje met laatst-opgestartte programmas in de
kolom net boven 'programmas' en 'instellingen'.

2. Hoe heet het proggie om je Qtek over te clocken en waar kan ik het downen?
Gaat dit ten koste van de stabiliteit van de phone?

Ik heb zitten zoeken in dit forum maar geen antwoord kunnen vinden.

Bvd

Ik heb alleen een antwoord op je 2de vraag. hier een link waar staat beschreven hoe het moet en het proggie http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?t=63
De link staat ook op dit forum, op de eerste pagina het 1ste onderwerp na de assessoires, er staan daar wel veel nutige tips, de moeite om eens rustig door te nemen.

Reg. datum: 14 maart 2006

quote:
ZakHooi schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:05:
...wie weet hoe ik die historylijst uit het startmenu weg krijg?
Ik bedoel dan niet de icoontjes bovenaan maar het lijstje met laatst-opgestartte programmas in de kolom net boven 'programmas' en 'instellingen'....

Om de historylijst in het startmenu te wissen moet je het register aanpassen.
Dit kan bijvoorbeeld met Resco_explorer.
Zelf heb ik een bestand gemaakt, Reset_MRU.reg met de volgende inhoud.

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Shell\Taskswitch]
"0"=""
"1"=""
"2"=""
"3"=""
"4"=""
"5"=""
"6"=""
"7"=""
"8"=""
"9"=""
"10"=""
"11"=""

Dit reg-bestand uitvoeren, daarna soft-reset en alles is opgeschoond.
Ideaal als je van plan bent om daarna een backup te maken. 8)

quote:
Mushjkin schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:31:
Hebt ik een vraag.
Ik heb een Mda Vario, net gekoopt
welke Rom is beter?
die van Qtek (2.18.7.6)
of die van t-mobile (2.18.1.3)

Volgens dit forum die van I-mate, ik heb nu de Qtek, ik moet zeggen dat de I-mate iets vlotter was, hij liep alleen soms vast bij mij, maar ik denk niet dat het aan de ROM zelf lag. Dat "janet" roze van T-mobile vond ik zo vreselijk dat ik ben gaan wisselen.
In ieder geval veel fun met het testen

Reg. datum: 22 september 2004

ik een vraag over de MDA Vario. Hoelang kan ik ongeveer doen met de batterij als ik 1 film kijk en een uur internet? (niet dat ik dat doe maar dan weet ik tenminste iets). Ik ben zelf ook al aan het zoeken maar krijg veel antwoorden te zien waarbij mensen alleen maar bellen en dat doe ik zelf niet zoveel want ik mail meer, als ik het heb meld ik het wel even.

Bartjuhh1701 wijzigde dit bericht 15-07-2006 19:38 (38%)

quote:
Bartjuhh1701 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:37:
ik een vraag over de MDA Vario. Hoelang kan ik ongeveer doen met de batterij als ik 1 film kijk en een uur internet? (niet dat ik dat doe maar dan weet ik tenminste iets). Ik ben zelf ook al aan het zoeken maar krijg veel antwoorden te zien waarbij mensen alleen maar bellen en dat doe ik zelf niet zoveel want ik mail meer, als ik het heb meld ik het wel even.

Ik denk dat als je een film kijkt (op normaal contrast zegmaar) en dan nog een uurtje internet, je nog een uur of 2.5/3 over hebt... Maar ik durf het niet zeker te zeggen, sinds ik op mijn Qtek 9100 amper een film kan kijken omdat de CPU te brak sloom is }) :(

Voor mij de HTC TyTN >:) :*)

quote:
JPS3000 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:57:
[...]

Om de historylijst in het startmenu te wissen moet je het register aanpassen.
Dit kan bijvoorbeeld met Resco_explorer.
Zelf heb ik een bestand gemaakt, Reset_MRU.reg met de volgende inhoud.

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Shell\Taskswitch]
"0"=""
"1"=""
"2"=""
"3"=""
"4"=""
"5"=""
"6"=""
"7"=""
"8"=""
"9"=""
"10"=""
"11"=""

Dit reg-bestand uitvoeren, daarna soft-reset en alles is opgeschoond.
Ideaal als je van plan bent om daarna een backup te maken. 8)

Bedankt voor je reactie, maar dit is reactief.
Ik zoek iets proactiefs, zodat die velden in de registry nooit gevuld kunnen worden.
Is daar geen oplossing voor?

http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone

Reg. datum: 24 april 2002

Voor diegene die er nog interesse in hebben :

Bij de MediaMarkt Breda staat de MDA Vario komende week in de actie.
De folder is vandaag binnen gekomen.

De actie :

T-Mobile Flex 25 voor 1 jaar + 50% korting op aansluitkosten + gratis Web 'n' Walk
of
T-Mobile Relax 200 voor 1 jaar + 50% korting op aansluitkosten + gratis Web 'n' Walk

Het toestel is dan gratis.

speedme wijzigde dit bericht 15-07-2006 20:28 (5%)

Reg. datum: 17 november 2002

Komt het iemand bekend voor dat er maar weinig bleutooth services gevonden worden? In mijn geval alleen het inbelnetwerk en de push object.

http://www.maartenz.org/~cors/services.JPG

iemand enig idee hoe ik de com poorten aan de praat krijg?

huiswerk? ik neem de afwas toch ook niet mee naar school

Reg. datum: 16 juli 2006

Hi All,

allereerst: fijn dat er zoveel info te vinden is op deze pagina. Thnx, heb er veel aan!!

In mijn bezit:
MDA Vario van T-mobile met Web 'n Walk.
WiFi en BT via router.

Mijn vraag:

Als ik msn of skype wil opstarten dan vraagt hij automatisch naar de gprs verbinding van T-mobile.
Sta ik dit niet toe, dan geeft hij een foutmelding aan dat er geen verbinding bestaat, ondanks ik in verbinding sta met mijn WiFi-router.
Probeer ik hetzelfde maar dan via het surfen op het net, dan kan dit wel, en geeft hij geen foutmelding aan. Heeft iemand hier ervaring mee en of een oplossing?

(Zou wel handig zijn als je bv in het buitenland kunt msn-en of skype kunt gebruiken (ondanks ie wat gammel werkt...))

Jeroen

kijk aangezien ik een MDA vario wil halen, had ik wat vragen waar ik er op 1 een half antwoord op heb gehad en het zelf nog niet gevonden heb. Hoelang doe ik ongeveer met een batterij als ik een uurtje internet met wifi en een film kijk van 1,5 uur? nu heb ik ook al gelezen van dat overklocken dat skype dan beter werkt, hoelang doe ik dan ongeveer met een batterij als ik dan een uurtje skype en een uurtje msn? met hoelang bedoel ik eigenlijk hoeveel tijd heb ik nog over.

I'm a Coach 4 All

quote:
Bartjuhh1701 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:20:
kijk aangezien ik een MDA vario wil halen, had ik wat vragen waar ik er op 1 een half antwoord op heb gehad en het zelf nog niet gevonden heb. Hoelang doe ik ongeveer met een batterij als ik een uurtje internet met wifi en een film kijk van 1,5 uur? nu heb ik ook al gelezen van dat overklocken dat skype dan beter werkt, hoelang doe ik dan ongeveer met een batterij als ik dan een uurtje skype en een uurtje msn? met hoelang bedoel ik eigenlijk hoeveel tijd heb ik nog over.
Dat is zo vreselijk afhankelijk van:
  • De manier waarop de film gecodeerd is.
  • Of je WiFi constant aan laat staan of alleen als je internet.
  • De ontvangst van GSM signalen.
  • Hoe helder jij je scherm hebt staan.
  • Welke programma's er op de achtergrond lopen.
  • etc. etc. etc.

Ik denk dus niet dat je over jouw vraag een vreselijk zinnig antwoord kunt verwachten....

:X
iPhone (8gig US) owner
Reg. datum: 10 juni 2001

quote:
Jerengina schreef op zondag 16 juli 2006 @ 04:36:
Hi All,

allereerst: fijn dat er zoveel info te vinden is op deze pagina. Thnx, heb er veel aan!!

In mijn bezit:
MDA Vario van T-mobile met Web 'n Walk.
WiFi en BT via router.

Mijn vraag:

Als ik msn of skype wil opstarten dan vraagt hij automatisch naar de gprs verbinding van T-mobile.
Sta ik dit niet toe, dan geeft hij een foutmelding aan dat er geen verbinding bestaat, ondanks ik in verbinding sta met mijn WiFi-router.
Probeer ik hetzelfde maar dan via het surfen op het net, dan kan dit wel, en geeft hij geen foutmelding aan. Heeft iemand hier ervaring mee en of een oplossing?

(Zou wel handig zijn als je bv in het buitenland kunt msn-en of skype kunt gebruiken (ondanks ie wat gammel werkt...))
kijk bij verbindingen eens of programma's die internet nodig hebben niet automatisch t-mobile internet pakken. het moet namelijk gewoon internet zijn. anders start hij idd gprs verbinding op.

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Bartjuhh1701 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:20:
Met een volle batterij zit je na 1.5h film kijken nog op 60%. Daar kan je nog rustig een dag mee gsm-en. Wifi, als je ver van het AP weg zit, houdt de batterij niet echt super lang vol, hooguit 2uur gok ik. Filmpjes moet je trouwens opnieuw renderen in een formaat dat het de telefoon wel aan kan. Klakkeloos een divx afspelen trekt de speler niet. Zie OP voor details.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

I can do it in the MIX

Ik heb ook wat problemen met het synchroniseren met outlook (al gebruik ik outlook express op mn pc)

Hij neemt netjes de mappen structuur over op mn MDA, maar niet de account gegevens. Als ik dan zelf de accounts toevoeg, maakt ie per account weer een nieuwe inbox enz. op mn MDA aan, terwijl ik gewoon die accounts will instellen voor gebruik met Outlook e-mail op mn MDA..

iemand een oplossing?

Dan nog wat, ik krijg het schrijven met de pen + letterherkenning niet aan de gang. Heb de recognizer patch gedownload maar krijg het neit voor elkaar. Moet er ergens iets aangezet worden ofzo? Of hoe doe je het als het wel werkt (in menu iets aanvinken?!)

DJ-D_Prime wijzigde dit bericht 16-07-2006 14:08 (25%)

quote:
Appie_NL schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:07:
[...]

Met een volle batterij zit je na 1.5h film kijken nog op 60%. Daar kan je nog rustig een dag mee gsm-en. Wifi, als je ver van het AP weg zit, houdt de batterij niet echt super lang vol, hooguit 2uur gok ik. Filmpjes moet je trouwens opnieuw renderen in een formaat dat het de telefoon wel aan kan. Klakkeloos een divx afspelen trekt de speler niet. Zie OP voor details.
bedankt voor het antwoord dan denk ik dat ik hem maandag ga halen.

quote:
The_Cure schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:09:
Vraagje:

heb een gps ontvangen (HOLUX) via nav4all.nl besteld, hierbij zat een auto oplader, deze zou ook in mn 9100 passen. Is dit safe? Of riskeer ik dat ik de boel door laat branden oid :9

Volgens mij is dat geen enkel probleem, er zit toch ook een 3.7 V baterij in.
Ik wou mij ook een bestellen (voor dat geld) nu heb ik geen visa en/of bank met ideal. Over balen gesproken.

Reg. datum: 22 januari 2006

Is er een mogelijkheid om de mda vario aan mijn dig foto toestel te hangen zodat ik op vakantie de foto's van mijn camera kan saven op mijn mda?? ik heb helaas niet dezelfde kaartjes (CF in camera)

en was een goeje mp3 player die gratis is... want die mediaplayer daar wordt ik helemaal gestoord van om daar een playlist mee aan de praat te krijgen.

Grtz T@ll0ne

Maak me gelukkig....Bel!!
Reg. datum: 21 oktober 2002

Ik had al eerder een post gedaan met een paar problemen die ik heb. Het WiFI probleem is opgelost en ik kan nu dus vrolijk internetten via mn interne netwerk.

Ik zit nu alleen nog steeds met het feit dat ik de telefoonnummers uit mn oude telefoon niet in de MDA krijg. Ik heb deze geprobeerd te sturen via BT, maar dan krijg ik de melding dat de gegevens ongeldig zijn. Ik heb er behoorlijk veel, waarvan een aantal met meerdere nrs en ook met email adressen. Opslaan op SIM is dus geen optie (al helemaal niet doordat ik mn andere Vodafone SIM niet in mn MDA kan doen vanwege de lock). Wat kan ik nog meer proberen om het toch nog voor elkaar te krijgen?

Verder zou ik graag de tijd nog overal in mn titelbalkjes willen hebben, maar ik lijk deze optie nergens meer tegen te komen sinds ik em een hardreset heb gegeven en gestopt ben bij de extended_rom installatie. Wie kan mij daarnaar verwijzen?

telefoontoestel

Reg. datum: 05 mei 2006

quote:
Bartjuhh1701 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:42:
[...]

bedankt voor het antwoord dan denk ik dat ik hem maandag ga halen.
Ik reis redelijk veel met het OV en kijk altijd gecomprimeerde AVI's van een MB'tje of 250. Dit is dan een film met gemiddelde speelduur. Met een volle batterij moet dit makkelijk kunnen (heb het contrast op 50% staan ofzo). En daarna kan ik nog prima een uur op Internet ouwehoeren. Dus ga maar halen dat ding, hij is het waard ;)

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
Tall0ne schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:58:
Is er een mogelijkheid om de mda vario aan mijn dig foto toestel te hangen zodat ik op vakantie de foto's van mijn camera kan saven op mijn mda?? ik heb helaas niet dezelfde kaartjes (CF in camera)
Nee.....helaas heeft de vario geen usb-host functie.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Nieuw?! www.ictmasters.nl

quote:
telefoontoestel schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:43:
Ik had al eerder een post gedaan met een paar problemen die ik heb. Het WiFI probleem is opgelost en ik kan nu dus vrolijk internetten via mn interne netwerk.

Ik zit nu alleen nog steeds met het feit dat ik de telefoonnummers uit mn oude telefoon niet in de MDA krijg. Ik heb deze geprobeerd te sturen via BT, maar dan krijg ik de melding dat de gegevens ongeldig zijn. Ik heb er behoorlijk veel, waarvan een aantal met meerdere nrs en ook met email adressen. Opslaan op SIM is dus geen optie (al helemaal niet doordat ik mn andere Vodafone SIM niet in mn MDA kan doen vanwege de lock). Wat kan ik nog meer proberen om het toch nog voor elkaar te krijgen?

Dan is je vorige telefoon waarschijnlijk ook niet uitwisselbaar geweest met Outlook. Het zal wel een hele andere indeling zijn.
Mocht je vorige telefoon wel uitwisselbaar zijn met Outlook, dan is dat natuurlijk gelijk de oplossing voor je probleem: synchroniseer met Outlook. :)

Martino's | Google is your friend...

Reg. datum: 30 mei 2006

quote:
DJ-D_Prime schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:56:
Hij neemt netjes de mappen structuur over op mn MDA, maar niet de account gegevens. Als ik dan zelf de accounts toevoeg, maakt ie per account weer een nieuwe inbox enz. op mn MDA aan, terwijl ik gewoon die accounts will instellen voor gebruik met Outlook e-mail op mn MDA..

Geen oplossing. Je synct geen accountgegevens met active sync, alleen mappen.

Zelf gebruik ik niet meer de ingebakken mailclient, maar Flexmail 2006 van pocketinformant.com. In de 2007 versie (die er aan zit te komen) kun je ook mailfilters aanmaken, waarmee je in theorie je mail via pop kunt binnenhalen en direct kunt verwijderen van de server en dan naar de betreffende mappen in je active sync profile kunt gooien. Of dat zo werkt zou je moeten proberen, de beta is beschikbaar.
Voordeel aan Flexmail vind ik dat je bij verzending kunt kiezen vanaf wel account je stuurt. Reply je dus op een bericht uit je activesync, dan kun je kiezen dat je vanaf een popprofiel wilt antwoorden en dan wordt het bericht dus direct verzonden, ipv pas na syncen.

let wel, ik heb het in alle gevallen over pop-mail, niet imap dus.

Reg. datum: 27 februari 2004

quote:
neevedr schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:22:
[...]

Ik denk niet dat dit er is, waarom zou je dit willen?
Wat wel kan:
-Met je Wizard je hele PC besturen, oftwel extern bureaublad. Maar dan is (meestal) je beeldscherm gelockt (in WINXP)
-Met je PC toestenbord/muis je Wizard bedienen, oftwerl extern bureaublad maar dan andersom.
-Op je Wizard je PC weergeven en bedienen met je PC toetsenbord, oftewel een extra beeldscherm.

Ik ben al een tijd opzoek naar de software voor deze functies, kan iemand me vertellen waar ik deze kan vinden?

Thx Sven

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: