Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
RedHead schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:31:
[...]

Ik ben wel erg nieuwsgierig waar je TomTom Mobile dan kan kopen voor S60 3rd Edition. Daar ik het nog nergens gezien heb en nergens op internet een review van TomTom op een N80 (of ander S60 3rd Edition phone) heb gezien.

Wat ik tot nu toe op internet heb kunnen lezen is dat TomTom er mee bezig is en dat TomTom Mobile 6 compatible zou zijn met S60 3rd Edition.

Ik heb zo'n duister vermoeden dat TomTom voor S60 3rd editie niet meer komt (hetzelfde geldt voor UIQ 3.0)....

Ik ga zaterdag R66 testen op de N80... misschien dat ik er wel een review van maak tegen de tijd.... overigens heb ik gehoord dat R66 ook met een flitspalen patch komt _/-\o_

nils7 wijzigde dit bericht 20-07-2006 10:54 (8%)

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
RedHead schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:31:
[...]

Ik ben wel erg nieuwsgierig waar je TomTom Mobile dan kan kopen voor S60 3rd Edition. Daar ik het nog nergens gezien heb en nergens op internet een review van TomTom op een N80 (of ander S60 3rd Edition phone) heb gezien.

Wat ik tot nu toe op internet heb kunnen lezen is dat TomTom er mee bezig is en dat TomTom Mobile 6 compatible zou zijn met S60 3rd Edition.
Jammer genoeg was ik wat voorbarig mee. Er zou een levering van deze pakketen komen. Maar het bleek dat tomtom ze helemaal niet had en dus niet kon leveren. Ik zal het uit de ts verwijderen. Het zou best kunnen dat tomtom wacht tot mobile 6 is uitgebracht om deze toestellen te ondersteunen :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Er is weer een nieuwe (freeware) file explorer beschikbaar: Y-Browser

With everyone unique, you can't be perfect because I already am.

hoi
kan iemand mij mischien mij helpen

heb sinds kort nokia n80

nu wou ik route 66 op mijn telefoon zetten
maar dit is helaas niet gelukt ik heb wel alleen maar een backup van route 66

kan iemand mij helpen hoe ik dit moet doen want ik snap er niets meer van

alvast bedankt

sascha

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
sascha19 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:16:
hoi
kan iemand mij mischien mij helpen

heb sinds kort nokia n80

nu wou ik route 66 op mijn telefoon zetten
maar dit is helaas niet gelukt ik heb wel alleen maar een backup van route 66

kan iemand mij helpen hoe ik dit moet doen want ik snap er niets meer van

alvast bedankt

sascha

Hoi,

Deze vraag kan je beter hier stellen: Het Nokia N80 Topic Deel 2
Dat is het centrale nokia N80 topic waar je al je problemen kwijt kunt :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Ik ben ook geintresseerd in Route 66 voor op mn E70, zeker na die review die hierboven geplaatst is.

Mijn vraag: Ik maak nu gebruik van een 1GB miniSD van Kingston, als ik straks wil navigeren met route 66, dan moet ik dus dat 1 GB kaartje eruithalen en dat kaartje van Route66 erindoen? Of is er ook een mogelijkheid dat je dat kan omzeilen en het programma dus op je Telefoon zelf kan zetten of op die 1GB kaart.

Ik zag dat er versies waren van route 66 op CD Rom, zijn die daar dan voor bedoeld?

Ben

Woehoe Symbian als desktopje :D

http://www.fs-newmobile.com/images/media/nokia/n93/nokia_n93_07.jpg

Security is not an option!
Reg. datum: 03 maart 2000

quote:
vbmot schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:56:
[...]

Dat probleem heb ik ook gehad en heb er geen oplossing voor gevonden. Uiteindelijk vond ik het zo irritant worden dat ik toen maar ProfiMail gekocht heb en dat bevalt echt uitstekend.
Ik heb ook een tijdje lopen soepbatten met gmail via pop ophalen. Het werkte allemaal niet zoals ik wil, en ben uit ellende maar via http://m.gmail.com mijn mail gaan lezen. Eigenlijk bevalt het me best wel goed, behalve dat je geen notificatie krijgt bij nieuwe mail. Maar ik gebruik mijn gmail alleen prive, dus het is eigenlijk helemaal niet storend. Mijn zakelijke mail krijg ik netjes via IMAPS met een interval van 5 minuten gepulled over mijn PIT. Ik ben erg tevreden.

Imagining an infinite amount of monkeys with typewriters, at least one of these monkeys would type "To be, or not to be; that is the gezortensnhwshbla."

Vind het naar dat ik wel alles kan zien op de Nokia schijf via USB mass storage mode, maar dat Y browser lang niet alles kan laten zien.

Bah... weet mijn password niet meer van Paypal.
Kan dus niet de full version regelen van c2Doom... moet een nummer bellen voor verificatie.
Wat een onzin.

Darkwolf_1982 wijzigde dit bericht 12-08-2006 00:53 (76%)

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

quote:
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:23:
Ik ben nog niet achter de installatie structuur van dit nieuwe besturings systeem moet ik zeggen.
Heb dus de Nokia N91 en mijn hele wereld is omgegooid.
(Ik had eerst de 6630, daarvoor de 6600, 3650, en daarvoor de 7650...)

Waar de bliep staan alle geinstalleerde Symbian applicaties?
Waarschijnlijk in de \sys folder waar zelfs een 3rd party file browser je niet in laat kijken (Y Browser).

Heel lastig als ik dus die Doom engine aan de praat moet zien te krijgen.
WAD file in de root is geen optie.
En hoe werkt Scumm?
(Moet ik nog installeren... moet ik bekennen... maar wil dat ook snel aan de praat zien te krijgen...)

Can somebody please tell me?
Ik voel me zo machteloos als tweaker met deze nieuwe telefoon.
Weinig toegang tot het (file)systeem, weinig software dat er nog op draait..... arg......
installeer eerst even een fatsoenlijke filebrowser. Het ingebouwde bestandsbeheer schermt veel mappen en bestandstypes af... als 'blinde' kun je idd niet veel vinden...

Imagining an infinite amount of monkeys with typewriters, at least one of these monkeys would type "To be, or not to be; that is the gezortensnhwshbla."

quote:
_DH schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:13:
[...]

installeer eerst even een fatsoenlijke filebrowser. Het ingebouwde bestandsbeheer schermt veel mappen en bestandstypes af... als 'blinde' kun je idd niet veel vinden...

hmmm...
welke had je in gedachten?
want qua interface ect. is Y browser toch echt de beste.

overigens heb ik de shareware van doom dus aan de praat en de full throttle ook.
klopt het dat full throttle hapert als de nete met cut scenes, of enige andere scumm games met movie sequences?

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

quote:
Darkwolf_1982 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:55:
[...]

hmmm...
welke had je in gedachten?
want qua interface ect. is Y browser toch echt de beste.

En installatie op de memory card is geen optie? Via een cardreader heb je natuurlijk onbeperkt toegang tot die bestanden. Overigens ben ik het met je eens dat dit systeem erg tweak onvriendelijk is.

Edit: kijk eens in C:\RESOURCE\APPS\, daar lijkt het één en ander aan geïnstalleerde data te staan.

vbmot wijzigde dit bericht 12-08-2006 21:02 (10%)

With everyone unique, you can't be perfect because I already am.

Dangeroes

Voor diegene die de flitser als zaklamp willen gebruiken
http://www.outbank.de/index.php?id=29
SpotOn is wel en de beta fase.

Dit progromma kan de backlight aanlaten voor "altijd" en ook er voor zorgen dat de flitser aangaat. Of het goed is voor je flitser is de vraag...

(had ik al gepost in het n80 topic, maar hier is het ook wel goed van pas)

EnsconcE wijzigde dit bericht 13-08-2006 17:04 (77%)

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

not a Twisted mind

quote:
TommyboyNL schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:19:
Een zeer mooi proggie: Google maps : www.google.com/gmm
Is als het ware een uitgeklede versie van Google earth, een stratenboek en een routeplanner in één. Vreet echter wel veel data van het internet, voor de T-mobile PITters onder ons mag dat echter geen bezwaren opleveren.
Is idd erg mooi proggie! Een echte aanrader

Multimonitor is relax :P

quote:
EnsconcE schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:58:
Voor diegene die de flitser als zaklamp willen gebruiken
http://www.outbank.de/index.php?id=29
SpotOn is wel en de beta fase.

Dit progromma kan de backlight aanlaten voor "altijd" en ook er voor zorgen dat de flitser aangaat. Of het goed is voor je flitser is de vraag...

(had ik al gepost in het n80 topic, maar hier is het ook wel goed van pas)

nja..zover ik weet heb ik geen flitser erop zitten ;)

en zover ik dacht te weten zat ik in het e70 topic :+

Devian wijzigde dit bericht 14-08-2006 18:34 (5%)

Ik ben op zoek naar een agenda applicatie waarbij ik de agenda items kan uitstellen (waarbij ik de uitsteltijd zelf kan bepalen), momenteel is alleen snoozen mogelijk, maar dat wil ik dus liever niet.
Weet iemand of er al een navigatieprogramma voor deze versie van Symbian is, die wel met Nemerix gps ontvangers werkt?

quote:
Dandelion schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:37:
Weet iemand of er al een navigatieprogramma voor deze versie van Symbian is, die wel met Nemerix gps ontvangers werkt?
Route66 komt binnenkort en TomTom wellicht eind september!

Yeah buddy... light weight!

Full screed ID is uit. _/-\o_ http://my-symbian.com/s60...%20Full%20Screen%20Caller

Nu mogelijk om je contact foto's groter te laten afbeelden *O*

Zwart scherm ipv van de foto afbeelden?? :S

Ik Krijg geen volwaardig afbeelding te zien, maar een zwart scherm?? ( op me n80 )
This is a Nokia fan!!

2 nieuwe toepassingen voor je N80....

Zyb, syncen van agenda, notities, contacten. Al je gegevens op het internet.
https://zyb.com/default.asp

SoonR, je gegevens op je PC of Laptop bekijken via je browser in je N80. Tevens kan je je inbox, agenda van je Outlook bekijken. Bellen via Skype schijnt ook te kunnen!
http://www.soonr.com/web/front/home.jsp

Greetsz,

Wanna have symbian applications?? Check me out!!

not a Twisted mind

Heeft er iemand al goede streaming software voor radio en/of filmpjes. Je hebt die opensource van Nokia, maar die doet het niet met mijn PIT, dus heb ik nog niet veel aan.

Probeer anders eens een stream met een lagere bitrate. Als je op GPRS zit, is je verbinding al te traag voor 64Kb/sec.

not a Twisted mind

quote:
TommyboyNL schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:23:
Probeer anders eens een stream met een lagere bitrate. Als je op GPRS zit, is je verbinding al te traag voor 64Kb/sec.
Daar zal het niet aan liggen, omdat ik hier gebruik maak van umts. En hij begint ook geen eens met bufferen/laden, maar geeft gelijk een foutmelding die niet staat bij de foutmeldingen op de site van de software.

quote:
MeIsTwisted schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:46:
[...]

Daar zal het niet aan liggen, omdat ik hier gebruik maak van umts. En hij begint ook geen eens met bufferen/laden, maar geeft gelijk een foutmelding die niet staat bij de foutmeldingen op de site van de software.
Je UMTS is afgeknepen tot 64kb/sec :Y)

not a Twisted mind

quote:
_DH schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:59:
[...]

Je UMTS is afgeknepen tot 64kb/sec :Y)

op speedtest haal ik toch ruim 40Kbyte/s, wat genoeg moet zijn voor streaming lijkt me.

edit: hmmm, een paar stations die standaard in de lijst staat doen het wel. Anderen weer niet. Caz! krijg ik iig niet aan de praat :(

whehe, ik stream nu zelf caz via vlc media player en dan gaat het perfect :)

MeIsTwisted wijzigde dit bericht 22-08-2006 19:42 (30%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws