en? ik wacht nog even... met mijn vragenquote:
SENATVS·POPVLVSQVE·ROMANVS·DIVO·TITO·DIVI·VESPASIANI·FILIO·VESPASIANO·AVGVSTO
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 65 66 67 68 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]en? ik wacht nog even... met mijn vragenquote:DaannO schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:03:
[...]
Mededeling:
Mensen, ik ben op dit moment bezig om een algemeen TomTom 5 & 6 topic te maken. Aangezien ik zo veel mogelijk informatie in de TS wil verwerken en ik relatief een kort weekend hier voor heb, duurt het even tot dat het klaar is. Ik ga er vanuit dat we zondag hier een topic over hebben.
Echter tot die tijd, wil ik toch graag vragen en benadrukken om TomTom vragen nog even voor jullie te houden en te bewaren voor het nieuwe topic. Hierdoor houden we ook dit topic centraal!
Bedankt voor jullie medewerking
quote:
quote:DaannO schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:03:
[...]
Mededeling:
Mensen, ik ben op dit moment bezig om een algemeen TomTom 5 & 6 topic te maken. Aangezien ik zo veel mogelijk informatie in de TS wil verwerken en ik relatief een kort weekend hier voor heb, duurt het even tot dat het klaar is. Ik ga er vanuit dat we zondag hier een topic over hebben.
Echter tot die tijd, wil ik toch graag vragen en benadrukken om TomTom vragen nog even voor jullie te houden en te bewaren voor het nieuwe topic. Hierdoor houden we ook dit topic centraal!
Bedankt voor jullie medewerking
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
quote:Darkwolf_1982 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:23:
[...]
Maar het toestel kan meer dan dat.
Ik speel nu Sam & Max hit the road volledig met speech op mijn Nokia N91 en dat gaat nog redelijk ook!
Full Throttle is te heavy helaas, maar het draaide wel.
Tweaking is good for you Daniel-san !
Ikke day of the tentacle cd versie op mijn N91. Erg grappig is dat en het loopt prima. Verder zal er binnenkort wel een aantal emulators uitkomen voor Symbian S60 3d.quote:MrMiyagi schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:42:
[...]
Ik monkey island, echt cool is dat he !!
Kun je trouwens ook die oude Sierra adventures al spelen op de E61 ?? Lijkt me ideaal omdat er een toetsenbordje op zit, dus je kan de commandos makkelijk intypen !
MTK
Heeft niemand anders dit met Tomtom en Symbian 60?quote:_Pumba_ schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:42:
[...]
Maar wat betreft mijn probleem: ik draai dus nu Tomtom 6, maar telkens als de gesproken aanwijzing wordt afgespeeld, staat het beeld stil. Als de aanwijzing is afgelopen, gaat het beeld weer verder. Zet ik het geluid uit, heb ik deze 'lag' niet.
Ik heb ook Tomtom werkend op mijn telefoon, bij staat het beeld stil als de toetsvergrendeling erop komt. Verder prima werkend.quote:_Pumba_ schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:11:
[...]
Heeft niemand anders dit met Tomtom en Symbian 60?
ik heb wel snake ja....snake 3dquote:Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:12:
Een collega heeft de splikspinter nieuwe Nokia N73.
Wat een mooi ding zeg!
Echt wel dat ik die had genomen als ik even braaf had gewacht tot mijn abo daadwerkelijk was verlopen.![]()
Vette 3 megapixel met Carl Zeiss optiek, en een super scherp scherm.
Verder heeft hij alle functies en meer in vergelijking met mijn N91, behalve de 4 gigabyte harddisk en mooie behuizing van metaal en chroom.
Maarrrr... hij heeft wel een cool iets waarvan ik niet snap dat dit niet op de Nokia N91 zit.
De Nokia N91 is een van de weinige modellen waarbij er GEEN games op zitten.
Dit vind ik heel merkwaardig van Nokia.
Want waar gaat het nu om?
Die collega heeft "Snakes" standaard op zijn Nokia N73 zitten.
Dit is een te gekke versie van Snake volledig in 3D en het is officieel van Nokia.
(Nokia had ook nog een paar andere 3D games dacht ik, namelijk Nokia Rally 3D en Nokia Golf 3D.)
Ik heb dit spel proberen te vinden op de Nokia site en op het internet, maar kan het niet vinden.
Je zou zeggen dat ik het ook kan installeren op mijn phone.
De versie die ik vond heette Nokia_3250_Snakes.sis en werkt dus niet op mijn phone.
Het is wel de 3rd edition versie want hij installeert wel.
Echter blijft het scherm daarna zwart en floept hij na een minuutje of wat weer terug naar het menu.
Wie oh wie kan mij helpen aan dat spel?
Ik vind het namelijk geweldig en snap niet waarom Nokia dit standaard op onze Nokia N91 heeft gestopt?
..En welk toestel heb jij???quote:
quote:Bram1987 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:34:
Mensen
Voor iedereen die graag "legale" dingen wil downloaden op zijn telefoon hoeft nog maar even te wachten, want binnen kort kom het programma Symella (gnutella client) uit voor de N80 (alle nokia's met S60 3rd edtion) http://symella.aut.bme.hu/
Ik had de maker een mailtje gestuurd hoe lang het nog ging duren, dit was het antwoord:
If everything goes well, Symella for S60 3rd edition will be released in the following two weeks.
Best regards,
Imre
Multimonitor is relax :P
BoXie wijzigde dit bericht 05-10-2006 11:28 (16%)
Compal IFL90: 15.4" 1680x1050 - T7500 / 8600M GT 512MB / 160GB 7200rpm @16MB / 4096 MB | nl_umpire goes Olympics 2008 (Olympic Tennis Event)
Dat zijn ook mijn bevindingen, het is nu erger dan in het begin (of ik heb het toen gewoon niet gezien) Denk dat we daar mee zullen moeten leren leven. Iemand al een poging gedaan om flitspalen te instaleren als poi's? zo ja, HOE??quote:_Pumba_ schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:42:
Ja, dat laatste is waar.
Maar wat betreft mijn probleem: ik draai dus nu Tomtom 6, maar telkens als de gesproken aanwijzing wordt afgespeeld, staat het beeld stil. Als de aanwijzing is afgelopen, gaat het beeld weer verder. Zet ik het geluid uit, heb ik deze 'lag' niet.
quote:
VIS
Jammer genoeg laat dit nog even opzich wachten. Ik hoop het voor het weekend klaar te hebben. Mijn excusesquote:tiz schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:14:
heel goed initiatief dat tom tom forum,
een handleiding voor het installeren ervan zou echt super zijn. Welke tom tom versie etc..
ik wacht met spanning af!
quote:DaannO schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:40:
[...]
Jammer genoeg laat dit nog even opzich wachten. Ik hoop het voor het weekend klaar te hebben. Mijn excuses
Done dealquote:_Pumba_ schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:04:
[...]
excuses aanvaard
misschien is het ook handig om een korte beschrijving te geven van hoe je het installatiebestand kunt verkleinen, er wordt namelijk nogal veel onzinnigs meegeinstalleerd, bijvoorbeeld alle talen. op deze site staat een overzicht met alle talen.
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 65 66 67 68 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona