Heb er even mee gespeeld, besturing met de muis is inderdaad niet geweldig maar met een trackball moet dit top zijn lijkt me. Voor de rest liep het gewoon vlekkeloos en vondt het er erg netjes uitzien
Niet echt een verslavend spel, maar dat lijkt mij ook niet echt de bedoeling aangezien het voor in info-zuilen is.
Als ik jullie leraar was kregen jullie hier een beste partij studiepunten voor
Cambridge Audio :)
Ik doe GMT (Grafimedia Technologie, ik denk dat je dat bedoeld) op de Hogeschool Rotterdam en wiskunde is echt geen vereiste voor wat ik heb moeten doen; Wel is het handig om programmeertalen snel onder te knie te kunnen krijgen...quote:Not Pingu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:00:
offtopic:
@Oogst, ik wil zelf ook GMT gaan doen aan de UU. Met wat voor achtergrond ben jij daaraan begonnen, technisch/wiskundig? Ik ben nl. ontzettend slecht in wiskunde en ik vrees dat het niveau van de opleiding me te boven zal gaan.
Ik had eerst beter even kunnen kijken of het wel de GMT was die ik doe
En zoals hierboven: Deze game doet zeker niet onder aan vele andere budget games die je in de winkel vindt! Super!
D4V3 wijzigde dit bericht 30-06-2006 23:24 (15%)
Reg. datum: 22 oktober 2000
quote:Not Pingu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:00:
offtopic:
@Oogst, ik wil zelf ook GMT gaan doen aan de UU. Met wat voor achtergrond ben jij daaraan begonnen, technisch/wiskundig? Ik ben nl. ontzettend slecht in wiskunde en ik vrees dat het niveau van de opleiding me te boven zal gaan.
Ik vind zelf de vereiste hoeveelheid wiskunde redelijk meevallen, maar ik weet natuurlijk niet wat voor achtergrond je precies hebt. Joost en ik hebben allebei in ieder geval de bachelor Informatica aan de UU gedaan voordat we aan GMT begonnen. Ik geloof overigens dat ze volgend studiejaar een 'opfrisvak' invoeren om de wiskundekennis wat bij te spijkeren. Check anders ook de website eens op http://www.give.nl/education/master_program/admission.html
Leuke sfeer, leuke kleurtjes, muziek is ook leuk. Besturing is even wennen en je snelheid regelen is ook niet makkelijk, maar het is zeker origineel en in dat opzicht ook een gokje denk ik of dat goed zou uitpakken. Al met al een grappig idee, alhoewel die Blob niet echt heen wil waar ik hem naartoe stuur
Blob cola ook leuk verzonnen
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Plaatje op imageshack (popups!)
edit: kan dus met geen mogelijk verder, behalve opnieuw het spel opstarten
verder erg cool idee en uitvoering
PipoDeClown wijzigde dit bericht 01-07-2006 10:27 (26%)
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Leuke shader heeft dat mormeltje trouwens.
quote:Fr!st! schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 08:31:
wat is een trackball eigenlijk?
Anders ben je niet lui en gebruik je google ?
http://images.google.nl/i...oeken&sa=N&tab=wi
Ontopic:
Leuke game met psycho kleuren
Notna wijzigde dit bericht 01-07-2006 08:36 (15%)
|| Specs PC ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro + Sigma 17-70/2.8-4.5 + 4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF
En dan doe ik nu lekker een hele lange post om op al jullie reacties te reageren.
Dat is inderdaad stukken minder duidelijk met de muis dan met de trackbal. Die twee grote knoppen onderin beeld, daar klik je op door gewoon de linker en rechter muisknop in te drukken. Er is geen cursor, omdat er twee knoppen op het scherm zijn en twee op je muis. Met onze trackball was dat een stuk duidelijker, maar ik denk dat er idd eigenlijk een cursor had moeten zijn ja, voor duidelijk.quote:Fire69 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:22:
...
Hoe moet je't eigenlijk stoppen? Als ik Esc druk, komt er wel Quit en Continue, maar daar kan ik dus niks meer... Gewoon Alt-F4 gedaan dan maar.
Pijltjestoetsen? Zitten die er nog in...quote:Fr!st! schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:19:
leuk om te spelen voor 5 minuten
het spijtige vind ik dat je met je pijltjestoetsen geen snelheid kan maken, het is nl nogal intensief om met je muis constant heen en weer teschuiven
...
We weten dat het er op lijkt en het heeft vast geholpen bij het idee, maar we hebben het nergens bewust als invloed gebruikt. We hadden het eigenlijk willen spelen om te kijken of er nog voor ons nuttige ideeën inzaten, maar niemand bleek hem te hebben.quote:Doominator schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:25:
Veel invloed van Katamari Damacy ?
Dit is idd het grootste probleem van onze game, want soms kun je ook echt niet meer wegkomen. Dit komt doordat de game physics-based is en dan is het bijzonder lastig om over dit soort dingen controle te houden. Veel risicoplekjes hebben we hierom ook al afgesloten, maar mensen komen nog steeds wel eens vast te zitten. Erg jammer.quote:D4V3 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:25:
...
- Enkele bugs in het spel waardoor je vast komt te zitten (als je met de verkeerde kleur te dik in het gebouw komt waar zo'n inkeping in zit kan je er niet meer uit bijv).
Ik dacht even dat je een echte bug had gevonden, maar gelukkig had je alleen maar ontdekt dat de bal geen collisions heeft op zijn schoenen.quote:
Ik zie dat je nu "Communicatiesystemen" studeert? Dat zegt me helemaal niks namelijk, dus aan de hand daarvan kan ik je geen antwoord geven.quote:Not Pingu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:00:
...
offtopic:
Eigenlijk is de besturing juist heel goed voor mensen met een muisarm, want je moet de game spelen met grote bewegingen. Voor goede gameplay moet je een stuk bureau vrijmaken en dan lekker zwiepen met die muis. Mensen zijn dat niet gewend en zetten in games altijd de sensitivity op zijn hoogst, zodat de bewegingen minimaal worden. En dat is dus juist slecht voor RSI, telkens dezelfde hele kleine bewegingen. Dan is een keer een game met grote bewegingen spelen eigenlijk veel beter.quote:Egootje schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 03:49:
...
Besturing is niet al te goed voor men muisarm maar kan er voor een kwartiertje nog wel mee door.
...
De game slaat inderdaad vooral aan bij kids. Mijn neefje en nichtje van 2 en 4 zijn helemaal hooked.quote:Notna schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 08:35:
...
Leuke game met psycho kleuren. Miss ook leuk voor de kids ?
Oogst wijzigde dit bericht 01-07-2006 09:50 (4%)
www.oogst3d.net: mijn portfolio
Ronimo Games: mijn gamebedrijf
Swords & Soldiers: onze eerste Wii game
wel lachen om al die gebouwen en auto's, treinen te verven
Met nog een middag werk durf ik te zeggen dat als je het spel zou verkopen je er winst op zou maken
Ik was iig blij verrast.
IceStorm wijzigde dit bericht 01-07-2006 12:21 (4%)
ben een plek tegengekomen waar ik vast kwam te zitten met me handje
Leegte
Of je wel of niet goed bent in bier drinken maakt niet uit het is altijd leuk!
Reg. datum: 19 september 2005
Crash wijzigde dit bericht 01-07-2006 13:50 (68%)
GoT Sequence3 I + II | Zou graag eens instant-graphic-designer willen testen...
Edit
Alleen kwam nogal wat vaak van deze foutjes tegen...
me_mrtn wijzigde dit bericht 01-07-2006 15:14 (22%)
Reden: Toevoeging van plaatje
PSN: memrtn
Reg. datum: 21 augustus 2004
Alleen werd ik gepakt door zo een inkt agent
hallo
Ik heb al een paar keer gehad dat ik klem kwam te zitten in smalle straatjes... en echt NIET meer weg kon.. had ik bijna alle targets geverfd.. zat ik vast
Das dan weer jammer.. maar het blijft wel een meesterlijk spel zeg
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...
Reg. datum: 15 mei 2004
Wat ik wel vreemd vond was dat ik om de +/- 5 minuten ergens 'gewarpt' werd.
Ik was dan gewoon bezig en werd opeens ergens anders gedropt.
De laatste keer werd ik buiten utrecht gedropt, en toen kon ik helemaal niks meer doen. (behalve afsluiten)
me_mrtn wijzigde dit bericht 01-07-2006 16:20 (11%)
PSN: memrtn
En ik had 31 muntjes... toen was ik het zat en ging ik wat anders doen
Deze vond ik trowens wel meesterlijk:
Dat logo!!
Ook de iBlob vind ik wel stoer
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
aerofreak wijzigde dit bericht 01-07-2006 19:08 (9%)
Everything was going great, until I ran out of airspeed, altitude and ideas at the same time.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last