Nu na enkele weken met het nieuwe beleid geleefd te hebben wil ik toch weer even een opmerking maken. Het gaat weer over het grote WC-topic
Ik ben er nog niet over te spreken eerlijk gezegd

Ik mis opeens een hoop users die niet meer/een stuk minder posten zoals Ixl85, Roamer, Vandread, Pilske, Bulls enz. Ook zijn er opeens een hoop topics waar absoluut geen research wordt gedaan, het niveau laag is en zo maar wat wordt geroepen. Een paar aanhalingen
Check my WC
HELPPPP welke WC blokjes
Alleen die titel al

Ook heel weinig research gedaan en wij moeten alles maar voorkouwen.
[Waterkoeling] Nieuw Budget ¤250,-
Opzich een goed topic maar wordt van alle kanten gekaapt.
''Vroeger'' in het grote WC topic had je ook van dit soort lijstjes maar daar deed men iig research en waren het over het algemeen kleine veranderingen die wij suggereerden (goed gespeld?). Nu moeten we opeens de hele set aanpassen. Dan kunnen we beter een BBG maken en ze daar naar door verwijzen.
Over the top WC voor CiP
Een goed topic maar krijgt weinig respons. In het grote waterkoelingstopic zouden de WC-geleerden hier allemaal al lang hebben gereageerd.
wil T-line maar hoe moet ik hem afdichten?
Een kleine vraag welke makkelijk beantwoord zou kunnen worden in een topic. Maar nu is het weer een nieuw topic waar ook mensen reageren die absoluut nog nooit gehoord hebben van een T-line laat staan wat het nut ervan is.
[WC] Schroefdraad kapot
Weer hetzelfde verhaal. Weer een topic voor een vraag die zo beantwoord kan worden. In dit geval is ie wel goed beantwoord maar er zijn genoeg voorbeelden waarin dit niet het geval is.
Blijvende luchtbellen stroom in nieuwe setup
Weer hetzelfde verhaal
Dit zijn enkel nog maar de topics die op dit moment in de lijst staan. Ik vind het jammer dat mensen die wel hun best doen minder goed worden geholpen en dat de mensen die absoluut nergens naar kijken ook maar rukraak (slecht) advies krijgen omdat de users met verstand ervan die de moeite nemen om te reageren door de slechte SP (begrijpelijk maar jammer voor de TS).
Gelukkig zijn er nog een paar users die wel hun best doen en ook zijn er nog steeds users met verstand ervan die goed reageren (Ramius, Vandread) maar het is een heel stuk minder.
T.b.v. het niveau,de gezelligheid en de leuke discussies zou ik dus weer een aanvraag willen indienen voor een centraal topic. Ik ben ongetwijfeld niet de enige hier. Een andere optie zou zijn om samen met wat andere users idd. een Best Buy Guide op te stellen en mensen daar maar naar te verwijzen.