Reg. datum: 19 november 2005
Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 19 november 2005
Straks zit je anders met een ploppende lastig door te verkopen set.
Verder is het ook van de pot gerukt dat er voor de X530 bezitters niks gedaan wordt. (Of kunnen die ook een refund krijgen? )
Als Logitech dit leest: let op: jullie zijn gewaarschuwd. Jullie beleid van het nog steeds verkopen van defective units wordt niet gewaardeerd zoals ik ook al eerder heb aangegeven. Bovenstaande is overigens geen dreigement. Het is een feit.
Darth Malak wijzigde dit bericht 04-07-2006 09:14 (22%)
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
Reg. datum: 18 juni 2001
Ik zal samen met R.C. de topic start gaan vertalen.
Hebben jullie nog grote forums om deze info te plaatsen?
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
quote:Darth Malak schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:15:
guru3d.com/hardocp om er 2 te noemen... ach, er zijn er zoveel....
Van welk forum ben je admin? Bovenstaande? Je hulp zou namelijk goed van pas komen!
Ben je eventueel bereidt om je contactgegevens door te sturen naar plopjesprobleem@x4all.nl?
quote:Help!!!! schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:46:
R.C. heeft natuurlijk compleet gelijk. Daarom is het verstandigste wat je kunt doen een refund aanvragen en tzt verder zien.
Straks zit je anders met een ploppende lastig door te verkopen set.
Bedoel je daarmee dat de refund slechts tijdelijk van toepassing is en dat mensen die hun plopjesprobleem aankaarten bij Logitech tegen de tijd dat de opvolger van de Z-5500 er is het nakijken hebben?
Ik was van plan de set rustig te laten staan tot die opvolger er is en dan een refund aan te vragen, of een regeling dat ze me zo'n nieuwe set sturen ipv deze. Als het waar is wat je zegt (wat me niet logisch lijkt) dan veranderd dat natuurlijk de zaak
Als jullie een vertaalde tekst hebben houd ik me aanbevolen.
ik zal je anders vandaag/moregen wel ff een mailtje sturen.
quote:tm030614 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:43:
[...]
Van welk forum ben je admin? Bovenstaande? Je hulp zou namelijk goed van pas komen!
Ben je eventueel bereidt om je contactgegevens door te sturen naar plopjesprobleem@x4all.nl?
Inderdaad. Ik zal met R.C. de huidige topic start gaan vertalen en wellicht anders van opzet maken. Het lijkt mij verstandig dat de topic text overal hetzelfde is en dus niet afwijkend.quote:Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:05:
Ik denk dat het zowiezo goed is te komen tot een standaard text en wat korte richtlijnen over plaatsing. Dit om wildgroei aan teksten en on objectieve posts te voorkomen.
Als nu het licht in de kamer hiernaast aan of uit word gezet dan hoor je duidelijk een "plop".
Het stopkontact is niet geaard maar de stekker aan m'n speakerset is dat toch ook niet.
Ik heb de Logitech Z-680 ..misschien dat ik van de week m'n console ff opgeschroef om te kijke of ik daar wat kan fixen.
De set heb ik trouwens al weer zo'n 3,5 jaar
Ikzelf heb nooit problemen gehad met de Z-680 maar ik twijfel niet dat deze dezelfde problemen heeft! Ik zou even contact op nemen met Logitech, ben erg nieuwsgierig hoe er gereageerd wordt.quote:Mr_Dark schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:34:
ik volg dit topic al vanaf deel 1 maar ik had er eigenlijk nooit last van SINDS ik me kamer anders heb ingedeelt en me speakers op een ander stopkontact heb aan moeten sluiten.
Als nu het licht in de kamer hiernaast aan of uit word gezet dan hoor je duidelijk een "plop".
Het stopkontact is niet geaard maar de stekker aan m'n speakerset is dat toch ook niet.
Ik heb de Logitech Z-680 ..misschien dat ik van de week m'n console ff opgeschroef om te kijke of ik daar wat kan fixen.
De set heb ik trouwens al weer zo'n 3,5 jaar
Hierbij vind ik het knap wat tot dusver al bereikt is , maar ik vind het echter onacceptabel dat er NOG ALTIJD geen oplossing is. Zoals hierboven nog aangehaald is dit gewoon een poging om ons (de klagende consument , nu verenigd via oa. dit topic en door de opkomende threads op grote fora uit de usa) 'stil' te houden , en is men op de achtergrond druk bezig met een opvolger van de z-5500 te maken.
Dit wat betreft mijn mening over de huidige problematiek , ik had echter ook nog een vraag :
Zijn jullie tevreden van de geluidskwaliteit NIET rekening houdend met het geplop ? Is deze set te gebruiken (en dan praat ik over de opkomende versie zonder plopjes) als bescheiden ht set ? Wou deze kopen i.s.m m'n xbox op een nieuwe breedbeeld crt tv , (de philips of de samsung , ben er nog niet uit zie de andere topics in dit forumdeel) het leek me prijs / kwaliteit van wat ik op internet en op dit forum las wel (buiten de plopjes) een enormgoede set. Ik verwacht er dvd mee te kijken ,muziek mee te luisteren , en te gamen. Hoe verhoud deze set zich op deze gebieden ?
Ik ben slechts een arme student die niet genoeg geld heeft om een versterker + losse speakers + subwoofer te kopen. Anders had ik dit al lang gedaan , voor een ht set is dit natuurlijk veel beter , daarom dat ik naar een 'budget' oplossing zocht en leek me de z-5500 hier wel geschikt voor.
Ik was mijn Z-640 gewend, en de overgang naar deze set is enorm. De sattelieten zijn veel krachtiger, de woofer is minder overheersend.. ik ben er superblij mee. Muziek luisteren gaat perfect, zoals uit verschillende reviews op internet beaamd wordt. Ermee gamen is fantastisch, gisteren voor het eerst Battlefield2 ermee gedaan, met zo'n game is het heel leuk om de woofer wat harder te zetten, dan zit je letterlijk mee te trillen
Echter voor muziek ed. heb ik de woofer vrijwel op zijn laagste stand staan, op die manier klinkt hij beschaafd en niet overheersend.
Hopelijk heb je hier wat aan
quote:B-Buster schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:54:
[...]
Bedoel je daarmee dat de refund slechts tijdelijk van toepassing is en dat mensen die hun plopjesprobleem aankaarten bij Logitech tegen de tijd dat de opvolger van de Z-5500 er is het nakijken hebben?
Ik was van plan de set rustig te laten staan tot die opvolger er is en dan een refund aan te vragen, of een regeling dat ze me zo'n nieuwe set sturen ipv deze. Als het waar is wat je zegt (wat me niet logisch lijkt) dan veranderd dat natuurlijk de zaak
Nee dat bedoelde ik niet te zeggen. Ik weet niet wat Logitechs politiek hierin is. Wat jij van plan bent lijkt me logisch.
Echter wat ik bedoelde is: Pak gewoon het geld want dan kun je nooit meer gezeik krijgen en tzt gewoon een goede nieuwe set kopen.
R.C's post vind ik redelijk verontrustend.. Deze dingen wist ik eigenlijk al, maar het is toch wat anders als je er een duidelijke samenvatting van ziet staan. Ook kan ik me herrinneren dat er in een ander deel van dit topic iets werd gezegd over dat een bedrijf zijn producten niet echt uitvoerig hoefde te testen, als het op papier voldeed aan de normen. Dan was een handtekening genoeg om 't product op de markt te brengen. Als naderhand dan bleek adhv testen dat het product niet voldeed, dan zou deze uit de markt genomen moeten worden.
Ik ben het geheel eens met het vertalen naar 't Engels, ik vind ook dat dit probleem in andere landen ook alom bekend moet worden.
Ook ben ik nu erg benieuwd wanneer deze opvolger van de Z-5500 in de winkels terecht komt. Ze zullen er misschien wel wat meer haast achter zetten.. Als je ziet wat de Z-5500 gekost heeft toen deze net op de markt kwam en wat deze nu kost, denk ik dat Logitech echt nooit de opvolger als alternatief aan zal bieden. Of we moeten 200 euro bijbetalen ofzo..
What passing bells, for these who die as cattle...
quote:Help!!!! schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:44:
[...]
Nee dat bedoelde ik niet te zeggen. Ik weet niet wat Logitechs politiek hierin is. Wat jij van plan bent lijkt me logisch.
Echter wat ik bedoelde is: Pak gewoon het geld want dan kun je nooit meer gezeik krijgen en tzt gewoon een goede nieuwe set kopen.
Ok, duidelijk
Ben het eens met wat Mvdlaak al zegt.. stel je kiest nu al voor refund, dan zit je dus een tijd zonder een hele goede speakerset. Aan het geld voor de refund heb ik niets als ik een hele tijd moet gaan zitten wachten tot die opvolger zou komen. Tenzij je een alternatief vind natuurlijk maar dat is voor mij niet echt aan de orde.
Ik begrijp dat het voor mensen die veel meer last van de plops hebben anders ligt overigens.
Ben wel benieuwd ook hoe het nu met die opvolger zal gaan. Wanneer komt ie, gaan ze hem standaard als 'wireless' aanbieden zodat ze een excuus hebben om m flink duurder te maken, zal het weer qua design van een zelfde kwaliteit zijn? Ik weet dat er nog niets over bekend is dus wordt wachten
B-Buster wijzigde dit bericht 04-07-2006 16:32 (16%)
De productcyle van Logitech speakers is ongeveer 2 jaar. Dat betekend dat er zo rond okt/nov een nieuw model op de markt zou komen. Er is een termijn aan mij genoemd echter kan ik hier niet teveel over uitwijken. Wel kan ik aangeven dat deze geensinds aansluit bij okt/nov.quote:Darth Malak schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:33:
Ik betwijfel of Logitech binnen nu en 2 jaar met een nieuwe DTS 5.1/7.1 set komt. Als je naar de concurrentie kijkt lijkt daar nauwelijks aanleiding voor aangezien die minder of vergelijkbaar aanbieden. Er is een duidelijk gebrek aan concurrentie in dit segment en daarom denkt Logitech waarschijnlijk hier gewoon mee weg te komen. De Z-5500 is al redelijk duur geprijs met vergelijkbare set en een verbeterde set zal ongetwijfeld 100 of 200 euro duurder zijn. Iets wat toch echt een beetje teveel van het goede zou worden.
quote:Richub schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 03:57:
[...]
Als je kijkt naar de poll in de startpost hebben niet echt veel sets er last van.
Ik heb zelf de Z2300 nu een kleine maand in huis, en ik heb nergens last van, en het geluid is.
Je kan bij aanschaf aangeven dat je op de hoogte bent van dit probleem, en dat je de set wilt ruilen als je pech hebt. Een goede winkel zal daar niet al te moeilijk over doen, doen ze wel moeilijk: Andere winkel zoeken, scheelt een hoop ergernis achteraf.
nee dat kun je helemaal niet uit de poll opmaken.
De poll vraagt alleen maar welke speakers je hebt, totaal niet of deze ploppen. Misschien hebben maar 45 mensen met een Z2300 de poll beantwoord, en heb je bij de Z2300 altijd ploppen.
Maar goed, erg vervelend dit hele gedoe, je kan gewoon niet een speakerset van logitech kopen en er zeker van zijn dat je geen problemen ondervindt (en de kans erop; die wordt me door de poll niet duidelijk)
Reg. datum: 15 januari 2004
EN (eventje offtopic), het is gewoon zo dat de kans dat iemand 'm invult die er WEL problemen mee heeft een stuk groter is dan mensen die er GEEN probleem mee hebben.quote:marteltor schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:56:
[...]
nee dat kun je helemaal niet uit de poll opmaken.
De poll vraagt alleen maar welke speakers je hebt, totaal niet of deze ploppen. Misschien hebben maar 45 mensen met een Z2300 de poll beantwoord, en heb je bij de Z2300 altijd ploppen.
Maar goed, erg vervelend dit hele gedoe, je kan gewoon niet een speakerset van logitech kopen en er zeker van zijn dat je geen problemen ondervindt (en de kans erop; die wordt me door de poll niet duidelijk)
Intel Core 2 Duo E6600 | AUS P5B-E | 4GB Kingston PC6400 | MSI 8800GTS 640MB | X-Fi XtremeMusic | WD Raptor 36GB ADFD | 2 x 320GB Barracuda 7200.10 (200GB RAID0, 200GB RAID1) | Cooler Master Mystique 631 | Scythe Infinity | EEE PC 701 4G Wit
Reg. datum: 12 juni 2003
Opzich is het verder een topset, maar ik zou het lullig vinden als er binnen een korte periode een nieuwe set uitkomt. Maar als pas in okt/nov nieuwe setjes komen, koop ik hem gewoon binnen nu en een paar weken.
later dus?quote:tm030614 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:42:
[...]
De productcyle van Logitech speakers is ongeveer 2 jaar. Dat betekend dat er zo rond okt/nov een nieuw model op de markt zou komen. Er is een termijn aan mij genoemd echter kan ik hier niet teveel over uitwijken. Wel kan ik aangeven dat deze geensinds aansluit bij okt/nov.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.