Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 april 2005

helaas weet ik de naam van deze man niet, maar hij had een accent alsof hij uit het oosten kwam....

dus ik had de oude versie... naja aangezien het nog lang gaat duren voordat er eindelijk een nieuwe versie komt, heb ik maar iets anders gekocht waar ik geen problemen mee krijg...
ik kreeg van de man nog een bepaald nummer... wat het nummer inhoudt vraag ik mij eigenlijk ook af.. het is een reeks van 12 getallen met in het midden een streepje.. misschien kan iemand mij vertellen wat het is?

bvd

Reg. datum: 18 juni 2001

quote:
tommyjaspers schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:06:
helaas weet ik de naam van deze man niet, maar hij had een accent alsof hij uit het oosten kwam....

dus ik had de oude versie... naja aangezien het nog lang gaat duren voordat er eindelijk een nieuwe versie komt, heb ik maar iets anders gekocht waar ik geen problemen mee krijg...
ik kreeg van de man nog een bepaald nummer... wat het nummer inhoudt vraag ik mij eigenlijk ook af.. het is een reeks van 12 getallen met in het midden een streepje.. misschien kan iemand mij vertellen wat het is?

bvd
Case nummer waarschijnlijk. Onder dat nummer is je call bekend bij Logitech.

Reg. datum: 01 februari 2006

quote:
tm030614 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:21:
[...]

Sommige mensen begrijpen dat dus niet... naja verder zal ik maar niet op de post van dubbeldd reageren... :O

je mag er gerust op reageren :9

de mensen lezen de topic toch door en die zien dan dat er over richtlijnen zus en zo wordt gepraat
en dat de set dus niet aan alles voldoet

rc heeft dat ook bevestigt

en nu horen ze dus dat het er niet meer toe doet

en ze zien Tm nog steeds als leider van deze project en niet als gewone gebruiker
naar mijn mening dan he O-)

ben de allerbeste

quote:
dubbeldd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:43:
[...]
en ze zien Tm nog steeds als leider van deze project en niet als gewone gebruiker
naar mijn mening dan he O-)
En dat betekend dus automatisch dat ik het altijd bij het rechte eind heb...? Lijkt me niet, ook ik maak fouten.

Ik kan de rollen ook omdraaien, waarom heeft niemand ooit de tijd genomen om zich echt te verdiepen in de EMC richtlijnen?....- vul aan -..... juist ja... ;) :+

Het is altijd erg makkelijk kritiek uiten als je het een ander laat doen, je opmerking van enkele post terug vind ik dan ook niet erg op zijn plaats. Je doet alsof ik een heilige ben die alles weet en altijd alles bij het rechte eind heeft. Dat is dus niet zo, helaas. :+
Dat mensen pissig worden op mijn antwoorden is niet altijd terecht. Moet ik dan de waarheid maar niet zeggen...? Bevalt het je niet, dan contacteer je zelf de helpdesk van Logitech en ga je zelf de discussie maar aan. Iets meer respect voor iemand die hier al vele vele maanden tijd in heeft zitten mag wel lijkt me. Bevalt het niet wat ik, en een aantal andere, op de achtergrond allemaal doen, doe je het toch lekker zelf. ;)

Nu weer ontopic. :)

Tm030614 is inmiddels zijn gal kwijt :+ _/-\o_

tm030614 wijzigde dit bericht 26-06-2006 17:58 (53%)

school school school...!

Gister Logitech een voorstel gedaan om te upgraden naar een "beter" model, dit hebben ze afgewezen aangezien het prijsverschil te groot zou zijn (had ik ook niet verwacht... :P). Net terug gemaild of de bijbetaling het verschil tussen de productiekosten van een Z-5450 en de aankoopprijs van m'n X-530 kon zijn. Ben benieuwd..... (iemand een idee wat de productiekosten van een Z-5450 ongeveer zijn?)

"Words are meaningless, and forgettable"

Reg. datum: 01 februari 2006

quote:
tm030614 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:51:
[...]
En dat betekend dus automatisch dat ik het altijd bij het rechte eind heb...? Lijkt me niet, ook ik maak fouten.

Ik kan de rollen ook omdraaien, waarom heeft niemand ooit de tijd genomen om zich echt te verdiepen in de EMC richtlijnen?....- vul aan -..... juist ja... ;) :+

Het is altijd erg makkelijk kritiek uiten als je het een ander laat doen, je opmerking van enkele post terug vind ik dan ook niet erg op zijn plaats. Je doet alsof ik een heilige ben die alles weet en altijd alles bij het rechte eind heeft. Dat is dus niet zo, helaas. :+
Dat mensen pissig worden op mijn antwoorden is niet altijd terecht. Moet ik dan de waarheid maar niet zeggen...? Bevalt het je niet, dan contacteer je zelf de helpdesk van Logitech en ga je zelf de discussie maar aan. Iets meer respect voor iemand die hier al vele vele maanden tijd in heeft zitten mag wel lijkt me. Bevalt het niet wat ik, en een aantal andere, op de achtergrond allemaal doen, doe je het toch lekker zelf. ;)

Nu weer ontopic. :)

Tm030614 is inmiddels zijn gal kwijt :+ _/-\o_

effe knipen :9

maar goed laten we maar weer ontopic gaan.... 8)7

ben de allerbeste

quote:
dubbeldd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:13:
[...]
als ik a zeg dan zeg ik ook b.........

Ook als je ongelijk heb...? Ook een verkeerde redenatie moet je toe kunnen geven. Kortom het is waarschijnlijk dat de set gewoon voldoet aan de EMC richtlijn en op dat punt heeft Logitech gewoon gelijk.

Wellicht kun jij mij overtuigen waarom de set niet aan de EMC richtlijnen zou voldoen en waarom jij vindt dat we actie moeten ondernemen op dit punt. Je mag het sturen per mail, kunnen we er daar verder over discuseren zodat we hier verder ontopic blijven.

Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
royco_100 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:04:
Gister Logitech een voorstel gedaan om te upgraden naar een "beter" model, dit hebben ze afgewezen aangezien het prijsverschil te groot zou zijn (had ik ook niet verwacht... :P). Net terug gemaild of de bijbetaling het verschil tussen de productiekosten van een Z-5450 en de aankoopprijs van m'n X-530 kon zijn. Ben benieuwd..... (iemand een idee wat de productiekosten van een Z-5450 ongeveer zijn?)
In dat geval neem je volgens mij gewoon beter de refund aan zoals die is, en dan kan je dat geld met bijbetaling nog gebruiken voor een set die volledig is naar je keuze: of het nu van Logitech weze of niet.

De testunits zijn zojuist bij mij gearriveerd. Het testen kan beginnen! Over ongeveer 4 weken weten we meer.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
tm030614 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:08:
De testunits zijn zojuist bij mij gearriveerd. Het testen kan beginnen! Over ongeveer 4 weken weten we meer.
Woei! Ik weet zeker dat alle testers met smart wachten! (en de rest op de resultaten natuurlijk).
Drankorgeltje
Reg. datum: 02 maart 2003

Hoeveel % van de Z2300 heeft last van ploppen of andere problemen? Ik overweeg om er een aan te schaffen.
Aaribaaaaaa
Reg. datum: 05 juni 2001

quote:
Krijgen alle testers die zich gemeld hebben bij jou (waaronder ik) zo'n set om te testen dan ?

C2Q Q6700 / 4GB DDR2 / 2.87 TB / 8800GT / Samsung T260HD" TFT / X-Fi Fatal1ty titanium / Logitech ZS-5500

quote:
Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:58:
[...]

Krijgen alle testers die zich gemeld hebben bij jou (waaronder ik) zo'n set om te testen dan ?
Nee, er zijn er in het totaal 7 mensen (incl. mijzelf) die gaan testen. Er zijn ook maar 2 set gemaakt om te testen. Dus ik test en stuur vervolgens de sets door naar tester 2 etc.

~*World of Shit*~
Reg. datum: 10 oktober 2005

quote:

Heel veel succes en op hoop van zegen!
Mogen jullie ze ook openmaken om te kijken wat eraan veranderd is? Of heeft Logitech dat al bekend gemaakt? Zijn die 2 setjes identiek, of zit daar ook verschil in?

What passing bells, for these who die as cattle...

Sith Lord
Reg. datum: 25 augustus 2004

4 weken om te testen???? Er zijn plopjes of niet... me dunkt dat het resultaat daarvan wel wat sneller bekend gemaakt kan worden.

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

quote:
Darth Malak schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:58:
4 weken om te testen???? Er zijn plopjes of niet... me dunkt dat het resultaat daarvan wel wat sneller bekend gemaakt kan worden.
Nee, dat zal het niet. De sets zullen door diverse mensen worden getest op hun eigenschappen. Daar is gewoon tijd voor nodig. Natuurlijk komt daar ook een beetje tijd voor logistiek bij. Niet iedereen woont namelijk bij elkaar in de buurt.
Reg. datum: 04 januari 2005

En er zijn een aantal mensen die pas na verloop van een aantal weken problemen kregen. Na 4 weken testen kan je iig redelijk zeker je resultaten geven.
Maar ik ben ook benieuwd naar wat er veranderd is enzo :)

Mars Vs. zie hieronder :)
Reg. datum: 19 juni 2002

quote:
Darth Malak schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:58:

Ja toen ik dat las viel me bek ook open. Maar achteraf is het wel logish ook wat Bor zegt.

Beter te veel testen en alle makken eruit halen dan weer een "half"bakken product afleveren

VCPer (VMware Certified Professional) || BF2 Stats
voor DBMerge Twix

Reg. datum: 19 februari 2006

Als ik mijn X-530 setje op een andere wandcontactdoos aansluit hoor ik de plopjes niet, maar mijn pc is nu eenmaal op een zolderkamer, is er geen andere oplossing?

Reg. datum: 13 januari 2004

heb eindelijk me geld terug van de z5500 refund.
maar nog niks gehoort over inleveren van de set of iets dergelijks.

dan wachten ze maar 4 weken tot ik terug ben uit het ziekenhuis heb het emerdere keren gezecht en als alles zo lang op zich moet laten wachten tsja.

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
NoepZor schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:43:
Hoeveel % van de Z2300 heeft last van ploppen of andere problemen? Ik overweeg om er een aan te schaffen.

Als je kijkt naar de poll in de startpost hebben niet echt veel sets er last van.
Ik heb zelf de Z2300 nu een kleine maand in huis, en ik heb nergens last van, en het geluid is _/-\o_ .

Je kan bij aanschaf aangeven dat je op de hoogte bent van dit probleem, en dat je de set wilt ruilen als je pech hebt. Een goede winkel zal daar niet al te moeilijk over doen, doen ze wel moeilijk: Andere winkel zoeken, scheelt een hoop ergernis achteraf.

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

Reg. datum: 05 juni 2006

hoi

ik heb me vandaag een nieuwe geluidskaart aangeschaft ( Creative Audigy 4 ), ik heb X530 boxen, en mn problemen zijn sterk verminderd, alleen nog af en toe die radio-ontvangst maar dat is nog zelden.
Plopjes zijn niet meer te horen, geruis ook niet.

Een nieuwe geluidskaart helpt dus veel, wat logitech mij ook aanraden in hun support mail service.

greetings

quote:
Sankah schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:11:
hoi

ik heb me vandaag een nieuwe geluidskaart aangeschaft ( Creative Audigy 4 ), ik heb X530 boxen, en mn problemen zijn sterk verminderd, alleen nog af en toe die radio-ontvangst maar dat is nog zelden.
Plopjes zijn niet meer te horen, geruis ook niet.

Een nieuwe geluidskaart helpt dus veel, wat logitech mij ook aanraden in hun support mail service.

greetings
Ik heb ook een Audigy 4. X-530 speakers heb ik gehad. De problemen nemen niet af door het gebruik van een andere geluidskaart tenzij je daarvoor een wel heel erg brakke had. Kortom, het geruis werd bij jou veroorzaakt door de geluidskaart en niet door de speakers. Last van ruis heb ik ook nog niet gehad.

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 29-06-2006 12:13 (10%)

Reg. datum: 22 mei 2005

Sorry hoor, maar ik vind dat de sets bij elke geluidskaart moeten werken. Het zou maar triestig zijn als je samen met een set ook ineens een nieuwe geluidskaart moet aanschaffen om geen plopjes te moeten horen. Als dat hetgeen is wat Logitech aanraadt, is dit weeral een geval waarbij ze zich distantieren van het probleem en het op andere factoren proberen af te schuiven. :r

quote:
disco stu schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:16:
Sorry hoor, maar ik vind dat de sets bij elke geluidskaart moeten werken. Het zou maar triestig zijn als je samen met een set ook ineens een nieuwe geluidskaart moet aanschaffen om geen plopjes te moeten horen. Als dat hetgeen is wat Logitech aanraadt, is dit weeral een geval waarbij ze zich distantieren van het probleem en het op andere factoren proberen af te schuiven. :r
De plopjes verdwijnen AFAIK niet door het plaatsen van een andere geluidskaart. Wat Sankah hier omschrijft (o.a. ruis) zijn gewoon tekeken van een slechte geluidskaart. Geeft de geluidskaart veel ruis dan zullen de speakers dat ook gewoon weergeven natuurlijk.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: