Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 21 mei 2004
quote:snakehorst schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:31:
Kan iemand mij het verschil tussen de Z-5450 en Z-5500 vertellen (behalve dat de 5450 draadloos is)? Ik zit te overwegen om voor de Z-5450 te gaan.
Kijk eens: een handige compare functie op de logitech site waar de verschillen worden opgenoemd:
http://www.logitech.com/i...,crid=2172,categoryid=422
Reg. datum: 04 januari 2005
1e set doet niet goed --> nieuwe set of refund
2e set doet ook niet goed --> hand-build set of refund (ga sowieso voor nieuwe set, indien refund mogelijk blijft bij de volgende stap)
3e set (hand build) doet niet goed --> refund
Wat ik eigenlijk wil weten of ik zover door kan (mag) gaan van logitech. Dus dat ik op het eind van het verhaal nog gewoon refund kan krijgen als de boel niet goed werkt?
Alvast bedankt.
quote:geertt schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:52:
Ik zou nog 1 maal even duidelijk op een rijtje willen of dit mijn mogelijkheden zijn, omdat ik over 4 dagen mijn loon krijg, en dan een 5500 bestel (bid maar vast voor me)
2e set doet ook niet goed --> hand-build set of refund (ga sowieso voor nieuwe set, indien refund mogelijk blijft bij de volgende stap)
Wat ik eigenlijk wil weten of ik zover door kan (mag) gaan van logitech. Dus dat ik op het eind van het verhaal nog gewoon refund kan krijgen als de boel niet goed werkt?
Alvast bedankt.
Waarom voor je bidden als de kans op problemen eigenlijk vrijwel 100% is?
Persoonlijk begrijp ik mensen echt niet die na het lezen van deze topics (en dan met name hoe lang we al bezig zijn om de problemen op te lossen en hoe erg mensen als TM er aan moeten trekken bij Logitech) alsnog een Z-5500 bestellen. Dat is toch gewoon vragen om problemen?
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 16-06-2006 10:59 (3%)
Ik geef je groot gelijk, wacht dan gewoon tot Logitech de problemen heeft opgelost of met een nieuwe, niet ploppende, set op de markt komt. Wanneer je er bijna zeker van kunt zijn dat je problemen gaat krijgen vindt ik dat je niet echt handig bezig bent. Zet het geld op je spaarrekening wacht op Logitech, duurt dat te lang dan is je geld ook nog gegroeid en kun je een betere set van een ander merk kopen.quote:Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:59:
[...]
Persoonlijk begrijp ik mensen echt niet die na het lezen van deze topics (en dan met name hoe lang we al bezig zijn om de problemen op te lossen en hoe erg mensen als TM er aan moeten trekken bij Logitech) alsnog een Z-5500 bestellen. Dat is toch gewoon vragen om problemen?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Reg. datum: 05 maart 2006
quote:geertt schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:52:
Ik zou nog 1 maal even duidelijk op een rijtje willen of dit mijn mogelijkheden zijn, omdat ik over 4 dagen mijn loon krijg, en dan een 5500 bestel (bid maar vast voor me)
Alvast bedankt.
Heb nog 1 nieuwe Z-5500 leverbaar. De POD is door ons bedrijf gemodificeerd (nagenoeg geen plop) en heeft volledige garantie van Logitech (er werd voor ons door de Logitech Audio Business Unit een uitzondering gemaakt).
Prijs ¤ 290,-- Je zult de unit in Den Haag moeten komen ophalen.
R.C.
R.C.
Probleem daarmee is dat je 7 maanden geen geluid hebt.quote:_Dune_ schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:04:
[...]
Ik geef je groot gelijk, wacht dan gewoon tot Logitech de problemen heeft opgelost of met een nieuwe, niet ploppende, set op de markt komt. Wanneer je er bijna zeker van kunt zijn dat je problemen gaat krijgen vindt ik dat je niet echt handig bezig bent. Zet het geld op je spaarrekening wacht op Logitech, duurt dat te lang dan is je geld ook nog gegroeid en kun je een betere set van een ander merk kopen.
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
quote:Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:59:
[...]
Problemen kan ik wel een tijdje aanhoren als een refund mogelijk blijft.
Tevens heb ik alle vertrouwen in de hand-build versie van logitech (laten we positief blijven denken). Daaroom koop ik toch een 5500, aangezien er momteneel niets op de markt is die kwalitatief even goed is.
quote:R.C. schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:20:
[...]
Heb nog 1 nieuwe Z-5500 leverbaar. De POD is door ons bedrijf gemodificeerd (nagenoeg geen plop) en heeft volledige garantie van Logitech (er werd voor ons door de Logitech Audio Business Unit een uitzondering gemaakt).
R.C.
Hmm, Den Haag ligt aan de andere kant van het land. Ophalen is dus niet mogelijk
Edit:/
Niemand weet ook nog iets over een nieuwe prodcutlijn van Logitech?
geertt wijzigde dit bericht 16-06-2006 11:55 (30%)
quote:geertt schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:50:
[...]
Daaroom koop ik toch een 5500, aangezien er momteneel niets op de markt is die kwalitatief even goed is.
Vreemde stelling gezien ik de problemen nou niet echt van kwaliteit vind getuigen. Daarbij zijn er ook wat betreft geluidskwaliteit betere alternatieven als ik sommige mensen hoor (klipsch, creative 7xx)
Is niet aangekondigd. Voor zover is het weet komt er binnenkort nog geen nieuwe productlijn.quote:Niemand weet ook nog iets over een nieuwe prodcutlijn van Logitech?
Reg. datum: 13 januari 2004
daarom heb ik de creative s750 zelf ook besteld.
quote:jorisw86 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:15:
ik heb verschillende personen gecontacteerd die zeggen dat de creative s750 kwa geluid beter kwaliteit geeft dan de z5500.
Zo snel gezien niet compatible met xbox (360)?
Buiten de plopjes om is de kwaliteit wel goedquote:Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:05:
[...]
Vreemde stelling gezien ik de problemen nou niet echt van kwaliteit vind getuigen. Daarbij zijn er ook wat betreft geluidskwaliteit betere alternatieven als ik sommige mensen hoor (klipsch, creative 7xx)
geertt wijzigde dit bericht 16-06-2006 13:27 (37%)
Ik neem aan dat je alleen doelt op de geluidskwaliteit (en ook daar kan het beter getuige de ervaringen met Klipsch / Creative s750 van anderen). Ik zag zelf 100% zeker van de aanschaf af na het lezen van dit topic. Helemaal gezien de lange tijd dat de problemen al bekend zijn en het ontbreken van een afdoende oplossing tot nu toe (behalve de refund). Maar goed, dat is ieders eigen beslissing.quote:geertt schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:25:
[...]
Zo snel gezien niet compatible met xbox (360)?
[...]
Buiten de plopjes om is de kwaliteit wel goed
Pioneer HTS-GS1 5.1 Speakers Preview
@geertt
meer compatible dan dat kun je niet krijgen voor een xbox 360
De set is er speciaal voor gemaakt, maar daarnaast ziet hij er zeker goed uit.
Ik heb iig geen zin om nog 7 maanden af te wachten wat er allemaal gaat gebeuren.
www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8
Maar schijnt 500 dollar (dus ook gewoon 500 euro) te gaan kosten.
Ik heb mijn Creative inspire 5500D paar maand terug verkocht, omdat er snel een oplossing zou komen voor dit probleem. Nu zit ik dus al tijdje zonder (goed) geluid (ik was best tevreden over prijs/kwaliteit van de 5500D).
Ik wil hem desnoods nu kopen, en dan tegen de tijd dat de nieuwe lijn er is een refund vragen.
Klinkt misschien een beetje als misbruik van de situatie, maar dat heeft Logitech dan toch aan zichzelf te danken.
Edit:/
Die set schijnt wel in Juni uit te komen. Nog maar even wachten dan.
geertt wijzigde dit bericht 16-06-2006 14:27 (69%)
Reg. datum: 18 juni 2001
Ontopic graag.
quote:R.C. schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:20:
[...]
R.C.
Ik wil hem wel, ik heb vandaag m'n mailtje gestuurd met het verzoek om een refund naar Logitech.
Maar ik blijf erbij dat die 5500 ideaal is. Dus laat maar horen over hoe en wat.
Kredietcrisis? Overdreven! We zijn nu pas op het niveau van 2003
Zelf zeggen ze dat ze ook gemodificeerde setjes willen bouwen voor ons, maar dat deze eerst door dat certificatieproces moeten komen voordat wij ze krijgen. Als jouw bedrijf zelf setjes gaat aanpassen zonder dat deze door dat certificatieproces moeten komen, dan kan Logitech wel garantie bieden, maar daar kunnen zij makkelijk onderuit komen door te zeggen dat die setjes niet gekeurd zijn en dus eigenlijk niet eens verkocht hadden mogen worden.
En dat is eigenlijk ons eigen argument: De Z-5500 had niet eens verkocht mogen worden met de huidige defecten.
Mvdlaak wijzigde dit bericht 16-06-2006 20:49 (18%)
What passing bells, for these who die as cattle...
Reg. datum: 05 maart 2006
quote:Vatt schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:41:
[...]
Ik wil hem wel, ik heb vandaag m'n mailtje gestuurd met het verzoek om een refund naar Logitech.
Maar ik blijf erbij dat die 5500 ideaal is. Dus laat maar horen over hoe en wat.
Stuur even een email met jouw email adres naar plopjesprobleem@xs4all.nl.
TM zal zeker genegen zijn deze aan mij door te sturen.
@ MvdLaak Begrijp jouw opmerking en onderschrijf deze. Echter, met Logitech (ABU) was overeengekomen dat de door ons reeds ingekochte units door ons gemodificeerd konden worden met behoud van de volledige Logitech garantie. Dit is het laatste exemplaar welke wij beschikbaar hebben.
Voor de nieuwe nog te leveren en door Logitech aangepaste units geldt één en ander niet.
Ga er ook vanuit dat zulks niet nodig zal zijn.
R.C.
R.C.
Ook lees ik al een tijdje de vorderingen in dit topic, en vind het echt geweldig van TM en de rest hoeveel inzet zij tonen. Respect hiervoor
Flip wijzigde dit bericht 16-06-2006 23:10 (18%)
quote:jorisw86 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:15:
ik heb verschillende personen gecontacteerd die zeggen dat de creative s750 kwa geluid beter kwaliteit geeft dan de z5500.
Dat zijn zeer subjectieve meningen... De enige manier om te bepalen of iets beter klinkt is door er ZELF naar te luisteren en je beslissing te nemen. Iets wat helaas veel mensen vergeten bij het aanschaffen van speakers of andere audio apparatuur.
Ook die opmerking hiervoor over de creative sets kun je eigenlijk vergeten aangezien er net zoveel mensen zeggen dat de Z-5500 veel beter klinkt. Nogmaals, de enige manier is zelf het verschil bepalen. Hangt ook volledig van het doel van de speakers af... muziek luisteren, wat voor een muziek (zware bassen, hogte tonen), films, etc..
En er zijn meer alternatieven dan alleen die van Logitech/Creative...
Darth Malak wijzigde dit bericht 17-06-2006 00:15 (28%)
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
Reg. datum: 24 februari 2006
Heeft iedereen van Logitech een mailtje gehad over de nog te maken 'handmade' versie?
Ik heb tot op heden nog geen mailtje gehad, ondanks dat ik de tussenrevisie R616 versie heb staan op advies van mr. B. L.
Eat more Freud, it keeps you Jung!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.