Ten eerste: Het probleem heeft een grotere omvang en groter bereik dan jij hier te melden hebt. Ga uit van betrekkelijk irritant tot oorverdovend hard.quote:Spikey cloud schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:40:
Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat sommige mensen hier echt van muggen oflifanten maken. Ik heb zelf bij een maat dat plopjes probeem gezien maar vind een beetje kinderachtig om daar zoveel heisa over te maken, aangezien het bijna nooit voorkomt.
Het is was anders als je de z-680 bekijkt waar je voortdurend last had van de ruis. Maar die plopjes, ja kan me er niet zo druk over maken eigenlijk.
Ten tweede: De plopjes, permanente brom en radio ontvangst, is bij iedereen op een andere mate, omvang en volume aanwezig.
Ten derde: De plopjes in de meest recente PID speakersets, respectievelijk R515 en R616 zijn vrijwel continue aanwezig vanwege een behoorlijk irritant geknetter door het geluid heen. Ook dus, wanneer er muziek wordt afgespeeld. Met name wanneer apparaten in huis aangezet worden.
Ten vierde: Ik ken de z-680 goed en ik ken de permanente hiss in de centerspeaker. Geloof mij, dat probleem komt niet eens in de buurt van de omvang van het plopjesprobleem.
Als laatste: Het geven van een, in mijn inziens slecht onderbebouwde opmerking als deze, zonder vrijwel iets te lezen heeft betrekkelijk weinig zin.
Laatste argument van mijn antwoord op de quote hierboven heeft nog meer betekenis op deze opmerking van jou.quote:StarWolf schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:43:
Ehmm..
Hebben jullie de speakers al eens aangesloten op een geaard stopcontact. Waar dus werkelijk zo'n groen/gele draad in zit, en in huis is aangesloten op aarde.
Dat verhelpt in ieder geval bij mij 100% het gebrom/gezoem van mijn digitale Logitech en Creative boxen.
Marf0rz wijzigde dit bericht 15-06-2006 15:23 (21%)
If you can't beat them, buy them !