Weet je of je voor een afstudeeronderzoek altijd een assesment moet doen? Mijn vriendin is namelijk ook op gesprek geweest voor een plek (niet-IT, is dat erg...?)quote:
Backup maken? Portable Backup, copyright MidnightMotion
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaring werken bij Capgemini
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
[Nieuw Topic]Weet je of je voor een afstudeeronderzoek altijd een assesment moet doen? Mijn vriendin is namelijk ook op gesprek geweest voor een plek (niet-IT, is dat erg...?)quote:Shiver23 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:02:
Ik heb vorige week het assesment gehad in Utrecht (Papendorp) en goed afgerond. Vandaag gesprek gehad en ik mag blijven!
Het gaat om een afstudeerstage. Hoop in deze periode veel te weten te komen over Cap en of ik er na het afstuderen ook wil/kan blijven werken.
Ze bieden werkelijk iedereen een baan aan als ze door de test heen komen, onafhankelijk van de achtergrond.quote:thejoker80 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:23:
[...]
Weet je of je voor een afstudeeronderzoek altijd een assesment moet doen? Mijn vriendin is namelijk ook op gesprek geweest voor een plek (niet-IT, is dat erg...?)
| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan! Meer info per DM.
Ik bedoelde meer: Ze heeft nu alleen nog een kennismakingsgesprek gehad en moet nog terugkoppeling krijgen. Moet je dan altijd een assesment doen of niet? (tnx voor het antwoord trouwensquote:Motrax schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:30:
[...]
Ze bieden werkelijk iedereen een baan aan als ze door de test heen komen, onafhankelijk van de achtergrond.
A little shop of development horrors
LuNaTiC is wederom crew bij FOK!
Intel Core2Duo E6850 @ 3.6Ghz | ASUS Striker Extreme | 2x G.Skill DDR2 PC6400 2048Mb | Leadtek 8800GTX | 2 x WD Raptor 150Gb 10.000Rpm | Dell 2407WFP 24" TFT
Mous XP
Mogelijkheid om voor mij bij Cap te komen gaat via Brunel, dus het is de keuze of Brunel-->Cap of Centric.quote:TNT78 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:02:
Blijf bij CAP.
Ik heb in het verleden erg negatieve verhalen gehoord over Brunel.
Een voorbeeld hiervan is dat als je weg ging je verplicht was je lease auto over te nemen.
Niet doen dus.
Of kijk eens bij het zusje van cap te weten Sogeti ;-)
Intel Core2Duo E6850 @ 3.6Ghz | ASUS Striker Extreme | 2x G.Skill DDR2 PC6400 2048Mb | Leadtek 8800GTX | 2 x WD Raptor 150Gb 10.000Rpm | Dell 2407WFP 24" TFT
Developer. Maar ben op geen cluster meeting geweest recentelijk. Vanavond een practice meeting, that's all.quote:Razor-Blade schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:44:
[...]
Je bent developer of system engineer?, anders heb ik je vorige week wellicht gezien op een cluster meeting, kwam even buurten op uitnodiging.
ZCE, MCFMX2004D
Bij mijn weten wel.quote:thejoker80 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:34:
[...]
Ik bedoelde meer: Ze heeft nu alleen nog een kennismakingsgesprek gehad en moet nog terugkoppeling krijgen. Moet je dan altijd een assesment doen of niet? (tnx voor het antwoord trouwens)
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
hej leuk, wellicht dat we elkaar dan zienquote:Shiver23 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:57:
[...]
Bij mijn weten wel.
En ik heb maandag ook mijn onboarding. Ben benieuwd. Voor mij is het slechts 2 dagen. Merk wel dat alles erg goed geregeld is. Echt een verademing ivm het MKB-bedrijf waar ik al een aantal jaren een bijbaan heb.
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Ik vind de overwerkmaaltijden af en toe echt bocht, maar ja gelukkig verschillen de smaken.quote:rickmans schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:11:
Zo aanstaande maandag begint mijn onboarding, zo te zien ben ik vier dagen goed onder de pannen. Maandag krijg ik ook mijn voorloopwagen, iemand enig idee wat voor een auto ik kan verwachten?
Tot nu toe vind ik Cap een erg prettige werkgever (ondanks dat ik pas per 1-4 in dienst kom), ik volg al sinds begin maart een cursus en alles rondom deze cursus is prima geregeld. De cursus zelf begint meestal rond 18:30, maar op zich kan ik rond 17:30 direct aanschuiven voor een avondmaaltijd (tot nu toe altijd erg). Daarnaast zijn alle zaken rondom arbeidsvoorwaarden ook prima geregeld, veel opties en daarmee ook veel keuzevrijheid.
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Let er wel op dat Cap de loonbelastingcomponent inhoudt op je salarisquote:apaap schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:09:
Hoe zit het eigenlijk met de lease regeling. Ik had hier gehoord dat bij de leaseprijs ook de benzine zat. Ik heb inloggegevens gekregen van athlon maar weet niet zo goed wat ik met die prijzen moet. Zijn die incl. benzine of komen er bij die prijzen nog iets bij?
Ach, ik ben vijf jaar geleden horizontaal ingestroomd, ook een dagje MU gedaan, zo doorheen gerold. Als je boven de 40 bent kun je niet echt meer spreken van een YPquote:Razor-Blade schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:11:
Ik zelf heb ook een assesment gehad, de IQ, en een gesprek met de psych. Ben een zogenaamde horizontale instromer...wel hbo opleiding enzo..geen YP traject...denk dat ik me dan toch oud moet gaan voelen...
Wat ze bieden is niet het YP salaris maar (volgens mij) schaal 11 of 12. Dit is vergelijkbaar met een YP die een 1/2 a 1 jaar in dienst is.quote:Emrah schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:24:
Mensen, ik heb afgelopen week een gesprek gehad voor een functie als tester. Tijdens het gesprek kwam naar voren dat ik inmiddels geen YP ben (4 jaar werkervaring, geen IT maar toch). De beste man maakte ook steeds duidelijk dat ik geen YP meer ben. Nu heb ik een voorstel gekregen met 1900 vast salaris plus 16% flex, komt neer op 2204,- Is dit wat een YP krijgt, of is het startsalaris van een YP 1900 incl de 16% flex?
Even zekerstellen dat ze mij niet het salaris van een YP gaan geven.. (met alle respect natuurlijk)
uiteraardquote:vinnie1908 schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:19:
En lekker een borrel gedronken aan het einde van de eerste dag.
Behoorlijk intensief, heel veel informatie in vrije korte tijd. Ik vond het wel goed om het te doen, je leert Cap snel in hoofdlijnen kennen, plus dat je kennismaakt met een flink aantal collega's. Daarnaast is het handig dat je direct een duidelijk beeld krijgt wat je kan gaan doen binnen Cap en wat er van je verwacht wordt dat je doet. Erg okay dus imho.quote:Wat vond je er van?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaring werken bij Capgemini
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus