Kom kom even begrijpend lezen:quote:
Minder aandacht != geen aandacht
Ik heb ook een tijdje in een Focus Futura gereden omdat ik niet wist waar ik geplaatst zou gaan worden. Nu blijkt dat dit ca 10km rijden is met de auto (+ 8 minuten treinen) heb ik gewoon een Fiesta Futura met 90Pk genomen. Rijdt heerlijk en erg goed betaalbaar.
Treinen is overigens ook op kosten van Capgemini, net als parkeren bij de treinstations. Zeker grote klanten zitten bij het spoor en is het makkelijker om bij je huis ergens naar een station te rijden en vanaf daar de trein in te duiken. Dit doe je met een NS-businesscard waarvan de factuur linea-recta naar Capgemini verdwijnt. Erg makkelijk en snel geregeld.
Bij de q-parkings kan je deze kaart invoeren bij de slagboom, deze gaat dan open, bij het verlaten doe je hetzelfde en klaar. Super makkelijk
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."