Hoofdcategorieën
Topicacties

Ervaring werken bij Capgemini

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 maart 2003

@Mikedigi en elmer123:

Gaan jullie nog naar de informatieavond Arbeidsvoorwaarden Capgemini op 14 jan? Ik ga er iig heen. Lijkt me handig.

Reg. datum: 29 augustus 2000

He, ik heb daar nog geen info over ontvangen, daar wil ik namelijk ook heen.
Ik ga ze morgen eens opbellen.

Ik zag net een brief in mijn brievenbus :) Ik ga er heen.

Reg. datum: 15 maart 2001

Het is altijd verstandig om naar dergelijke avonden te gaan. De PRM kan voor YP's wel eens onduidelijk zijn. Houdt wel in je hoofd dat de PRM gezien wordt als een weg. Het is aan de medewerker om samen met de p-manager de berm te zoeken. ;)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Reg. datum: 18 december 2007

quote:
rickmans schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:04:
[...]
Nee dat zijn weer de sectoren ;). Practices zijn weer kleine clubjes in sectoren en clusters zijn daar weer in kleine clubjes :). Als je BA gaat doen in TTU dan kom je (normaal gesproken) in de practice terecht en daar zit ik ook :+.

[...]
sowieso een goed plan :).
Okay, begin het zo langzamerhand te begrijpen ;) Ik contact je wel even zodra ik officieel bij Cap geland ben.
quote:
Clubvibe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:47:
@Mikedigi en elmer123:

Gaan jullie nog naar de informatieavond Arbeidsvoorwaarden Capgemini op 14 jan? Ik ga er iig heen. Lijkt me handig.
Heb vanmiddag even gebeld met eerst HR (of PR?), daarna met het secretariaat van mn practice, die gaven aan dat er een keer in de maand een dergelijke bijeenkomst is en dat ik even in de stapel papieren moet kijken die ik van de week samen met mn contract opgestuurd krijg om te zien bij welke avond ik ingedeeld ben :)

Reg. datum: 28 juni 2007

quote:
elmer123 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:29:
[...]

Okay, begin het zo langzamerhand te begrijpen ;) Ik contact je wel even zodra ik officieel bij Cap geland ben.
Dit komt zeker nog wel ... bij de onboarding zie je de structuur nog wel een paar keer voorbij komen. Er zit een leuke opbouw in de onboarding waarin ze steeds inzoomen. Global, Nederland, Technology, Sector, Practice

Welkom @ CG

Ben net op die avond geweest en ik moet zeggen dat het één en ander me nu duidelijker is geworden.

Reg. datum: 31 maart 2003

quote:
Mikedigi schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:10:
Ben net op die avond geweest en ik moet zeggen dat het één en ander me nu duidelijker is geworden.
Nou dan moeten we elkaar wel hebben gezien :) Kom je toevallig uit Tilburg of Leiden? Want dan is er een dikke kans dat ik ook nog even met je heb staan praten :)

Nee, Almere :)
Ik zat achteraan, de meest rechtse stoel ;)

quote:
dribbel.net schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:29:
[...]

Dit komt zeker nog wel ... bij de onboarding zie je de structuur nog wel een paar keer voorbij komen. Er zit een leuke opbouw in de onboarding waarin ze steeds inzoomen. Global, Nederland, Technology, Sector, Practice

Welkom @ CG
Thanks. Heb er ook alle vertrouwen in dat dat in orde gaat komen.
quote:
Mikedigi schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:14:
Nee, Almere :)
Ik zat achteraan, de meest rechtse stoel ;)
In dat geval zat ik naast je en hebben we nog een uitvoerig gesprek gehad in de bus terug :P

Juist ;)

moeh?

Toevallig vandaag naar een Capgemini Xperience Day gegaan. Moet zeggen dat het een erg interessante dag is geweest. Ik ben nu net klaar met Informatica op HBO niveau dus het was voor mij belangrijk om de sfeer van het bedrijf te kunnen proeven.

We begonnen rustig met een kopje thee en daarna een duidelijke presentatie over CP zelf en info van een People manager bij finance.

Hierna een korte uitleg over de `opdracht´ die wij (ik en andere geinteresseerden). De 4 gesprekken die wij daarna hadden met een aantal managers waren vele malen interessanter. Ook tijdens de lunch en borrel waren de gesprekken met de "team" leiders erg informerend.

Ik vraag me af wanneer ik eventueel benaderd wordt voor een vervolg dag om te kijken of ik daar ook kan komen te werken ;)

Kan het aanraden voor iedereen die orienterend is :P

Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei

Zo, vrijdag de onboarding, voor wie nog meer ?
Ik heb vandaag maar wat extra inkopen gedaan (qua outfit dan ;))

quote:
Mikedigi schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:54:
Zo, vrijdag de onboarding, voor wie nog meer ?
Ik heb vandaag maar wat extra inkopen gedaan (qua outfit dan ;))
Ik. Maar dat wist je al ;)

Hehehehe, alleen wij twee ? Gezellig :)

"Doe mij die maar."

Welkom aan boord.

Outsourcing?

Volgens mij val ik onder technology, ik start als tester.

Reg. datum: 05 januari 2001

quote:
Inderdaad welkom aan boord! :-)

Reg. datum: 15 maart 2001

C3La waar bij outsourcing ga je werken?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Reg. datum: 23 januari 2003

Ik heb deze week assessment bij Cap, iemand nog tips? Hoe ziet het rollenspel er uit, en word je door de psycholoog op de sofa of de pijnbank gelegd ;)?

Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!

Profileert
Reg. datum: 25 februari 2004

Serieus... heel het onderwerp staat vol met tips en uitleg.

| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan! Meer info per DM.

Reg. datum: 23 januari 2003

Ik heb het topic doorgelezen, ik was benieuwd naar recente ervaringen van mensen :). Had tot nu toe gelezen dat er een sales manager en een adviseurs casus is, alle aanvullende informatie is uiteraard meegenomen toch :) ?

Syndicaat892 wijzigde dit bericht 04-02-2008 13:19 (12%)

Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!

Reg. datum: 20 januari 2008

Het willen brengen en halen van informatie en kennis is een goede Capeigenschap. :-)

Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de onboarding tot nu toe.
Alleen gekut met me laptop (de oude versie).
Voordat ik van de week de ICT-helpdesk ga bellen:
Is een uitgeschakelde VPN-cliënt slecht nieuws ? Ik zet hem softwarematig weer aan (via device-manager) en later gaat hij vanzelf weer uit ? Dus geen draadloze connecties mogelijk. Er staan geen foutmeldingen bij.

BTW: Heeft iemand insite-info over wanneer de nieuwe laptops voor iedereen beschikbaar komen ? :D

Stiekem FOK!ker

Nieuwe laptops komen in februari, dus ergens deze maand volgens de planning. Je zou altijd even kunnen proberen om je laptop te reinstallen met de DVD die erbij zit. Misschien wat overkill, maar dan heb je dat ook een keer gedaan :+.

A little shop of development horrors
LuNaTiC is wederom crew bij FOK!

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: