Reg. datum: 31 maart 2003
Ervaring werken bij Capgemini
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last
Nieuw TopicReg. datum: 31 maart 2003
Reg. datum: 29 augustus 2000
Ik ga ze morgen eens opbellen.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Reg. datum: 18 december 2007
Okay, begin het zo langzamerhand te begrijpenquote:rickmans schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:04:
[...]
Nee dat zijn weer de sectoren. Practices zijn weer kleine clubjes in sectoren en clusters zijn daar weer in kleine clubjes
. Als je BA gaat doen in TTU dan kom je (normaal gesproken) in de practice terecht en daar zit ik ook
.
[...]
sowieso een goed plan.
Heb vanmiddag even gebeld met eerst HR (of PR?), daarna met het secretariaat van mn practice, die gaven aan dat er een keer in de maand een dergelijke bijeenkomst is en dat ik even in de stapel papieren moet kijken die ik van de week samen met mn contract opgestuurd krijg om te zien bij welke avond ik ingedeeld benquote:Clubvibe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:47:
@Mikedigi en elmer123:
Gaan jullie nog naar de informatieavond Arbeidsvoorwaarden Capgemini op 14 jan? Ik ga er iig heen. Lijkt me handig.
Reg. datum: 28 juni 2007
Dit komt zeker nog wel ... bij de onboarding zie je de structuur nog wel een paar keer voorbij komen. Er zit een leuke opbouw in de onboarding waarin ze steeds inzoomen. Global, Nederland, Technology, Sector, Practicequote:elmer123 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:29:
[...]
Okay, begin het zo langzamerhand te begrijpenIk contact je wel even zodra ik officieel bij Cap geland ben.
Welkom @ CG
Reg. datum: 31 maart 2003
Nou dan moeten we elkaar wel hebben gezienquote:Mikedigi schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:10:
Ben net op die avond geweest en ik moet zeggen dat het één en ander me nu duidelijker is geworden.
Thanks. Heb er ook alle vertrouwen in dat dat in orde gaat komen.quote:dribbel.net schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:29:
[...]
Dit komt zeker nog wel ... bij de onboarding zie je de structuur nog wel een paar keer voorbij komen. Er zit een leuke opbouw in de onboarding waarin ze steeds inzoomen. Global, Nederland, Technology, Sector, Practice
Welkom @ CG
In dat geval zat ik naast je en hebben we nog een uitvoerig gesprek gehad in de bus terugquote:Mikedigi schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:14:
Nee, Almere
Ik zat achteraan, de meest rechtse stoel
We begonnen rustig met een kopje thee en daarna een duidelijke presentatie over CP zelf en info van een People manager bij finance.
Hierna een korte uitleg over de `opdracht´ die wij (ik en andere geinteresseerden). De 4 gesprekken die wij daarna hadden met een aantal managers waren vele malen interessanter. Ook tijdens de lunch en borrel waren de gesprekken met de "team" leiders erg informerend.
Ik vraag me af wanneer ik eventueel benaderd wordt voor een vervolg dag om te kijken of ik daar ook kan komen te werken
Kan het aanraden voor iedereen die orienterend is
Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei
Ik heb vandaag maar wat extra inkopen gedaan (qua outfit dan
Ik. Maar dat wist je alquote:Mikedigi schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:54:
Zo, vrijdag de onboarding, voor wie nog meer ?
Ik heb vandaag maar wat extra inkopen gedaan (qua outfit dan)
Outsourcing?
Inderdaad welkom aan boord! :-)quote:
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Reg. datum: 23 januari 2003
Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!
| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan! Meer info per DM.
Reg. datum: 23 januari 2003
Syndicaat892 wijzigde dit bericht 04-02-2008 13:19 (12%)
Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!
Reg. datum: 20 januari 2008
Alleen gekut met me laptop (de oude versie).
Voordat ik van de week de ICT-helpdesk ga bellen:
Is een uitgeschakelde VPN-cliënt slecht nieuws ? Ik zet hem softwarematig weer aan (via device-manager) en later gaat hij vanzelf weer uit ? Dus geen draadloze connecties mogelijk. Er staan geen foutmeldingen bij.
BTW: Heeft iemand insite-info over wanneer de nieuwe laptops voor iedereen beschikbaar komen ?
A little shop of development horrors
LuNaTiC is wederom crew bij FOK!
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last
Dit topic is gesloten.