Ik was bij Beheer.quote:
Maar stoffig hoeft niet slecht te zijn. Stoffig staat ook voor degelijk en betrouwbaar.
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaring werken bij Capgemini
Pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last
[Nieuw Topic]Ik was bij Beheer.quote:Lol, bij welke sector ben je geweest?
En ja, het is spijtig dat mensen Capgemini een stoffig imago toedelen. Maar het is jou mening, alleen wat vind je dat Capgemini daar aan kan/moet veranderen?
Aha, wie kan mij daar wat meer over vertellen ? Hoe gaat dat in zijn werk ?quote:
Op zich is een kennismaking met Cap en met je collega's. Als ik het uit mijn hoofd doe bestaat uit de eerste twee dagen algemene informatie over Cap afgewisseld met kleine groepsopdrachten. De laatste twee dagen zijn zogenaamde persoonlijke vaardigheden en is ook een leuke manier om kennis te maken met je collega's.quote:Mikedigi schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:14:
[...]
Aha, wie kan mij daar wat meer over vertellen ? Hoe gaat dat in zijn werk ?
A little shop of development horrors
LuNaTiC is wederom crew bij FOK!
Geen idee. Dat bewijst hoe interessant ik de kennismaking vondquote:
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Wil ik wel, maar ik kan geen PM sturen op GoT. Ik zal je wat "hints" gevenquote:Ganymedus schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:50:
Zou je er een PM aan willen wagen met daarin de naam met wie je gesproken hebt?
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Ganymedus wijzigde dit bericht 18-12-2007 17:13 (47%)
Ik heb wel het verhaal gehoord van iemand die zijn telefoon had gebruikt voor online radio terwijl die op vakantie was in griekenland. Die had vriendelijk van Cap te horen gekregen dat ze heus wel een transistor radio voor hem hadden willen kopen aangezien dat een stuk goedkoper was geweestquote:jap85 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:23:
Weet iemand hoe het zit met dataverbruik op het telefoonabbonement van Cap? Je mag er prive mee bellen maar geldt dit ook voor data verbruik? Ik heb de simkaart in mn eigen telefoon gedaan en gebruik dit af en toe wel eens, ik weet trouwens niet of het uberhaubt wel mogelijk is via het abbonement.. Iemand hier ervaring mee?
Ok, thanxquote:elmer123 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:58:
Onboarding begint voor mij pas 1 februari, dus kan je daar op dit moment weinig over vertellen ;-) Ik laat het je tegen die tijd weten.
DIt komt niet aan bod tijdens de onboarding. Dat is echt een algemene introductie van Cap om een beetje het goede gevoel te krijgen en wat mensen te leren kennen.quote:Ganymedus schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:21:
Elmer, heb jij tijdens je onboarding iets meegekregen aan BHV-regels en/of Arbo-adviezen?
(Het is voor mij te lang geleden om te herinneren hoe de onboarding in details ging.)
hej leuk, waarschijnlijk zitten we dan in dezelfde practicequote:elmer123 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:53:
Ladies/gentlemen,
Hier ook een nieuwe Cap'er! Per 1 februari begin ik als Business Analist bij sector Telecom. Van de week nog even mn contract tekenen dan is het rond.
Mijn onboarding is alweer een tijdje geleden (april) maar mbt Arbo (in de zin van werkhouding en workpace) is wel het één en ander kort behandeld. BDV kan ik me niets van herinneren.quote:Ganymedus schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:13:
@Shiver23, Het is nogthans wel de bedoeling dat deze richtlijnen tijdens de onboarding genoemd worden.
Nice! De practices dat zijn toch TTU, Financial, Products ed? (ben nog niet helemaal bekend met de Cap-terminologiequote:rickmans schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:07:
[...]
hej leuk, waarschijnlijk zitten we dan in dezelfde practice
Bedankt, naar dergelijke feedback was ik even op zoek.quote:Shiver23 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:05:
[...]
Mijn onboarding is alweer een tijdje geleden (april) maar mbt Arbo (in de zin van werkhouding en workpace) is wel het één en ander kort behandeld. BDV kan ik me niets van herinneren.
Nee dat zijn weer de sectorenquote:elmer123 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:46:
[...]
Nice! De practices dat zijn toch TTU, Financial, Products ed? (ben nog niet helemaal bekend met de Cap-terminologie
sowieso een goed planquote:Tegen die tijd dan maar eens een lunch oid inplannen (als we tenminste eens gelijktijdig op Papendorp zitten), eens kennismaken!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaring werken bij Capgemini
Pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona