Reg. datum: 10 augustus 2001
hoe bedoel je dat precies?quote:
Zoek je leuk werk in de ICT? Mail me maar==> mail in profiel!
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaring werken bij Capgemini
Pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last
[Nieuw Topic]hoe bedoel je dat precies?quote:Ganymedus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:20:
Mijn excuses miel, het was idd een voorbarige conclusie.
Ergens vind ik het jammer dat je niet vertrekt om de arbeidsvoorwaarden, want dergelijke input is natuurlijk altijd leerzaam.
Zoek je leuk werk in de ICT? Mail me maar==> mail in profiel!
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
As in jij bent van Cap en zit daar in een positie om met dit soort zaken daadwerkelijk veranderingen binnen het bedrijf teweeg te brengen?quote:Ganymedus schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:02:
Het is altijd van educatieve waarde voor een bedrijf om medewerkers te hebben die vertrekken ivm de arbeidsvoorwaarden. Dit stimuleert namelijk het onderzoek naar verbeteringen in de arbeidsvoorwaarden, hetgeen uiteindelijk een positief effect heeft op recruitment en retention.
If u are only busy correcting mistakes it is sometimes better to throw it all away and simply start over with a clean sheet
Collega van me (net zoals ik ook YP) die m heeft besteld koos ervoor vanwege de ruimte, het rijgedrag, goedkope lasten en de middenarmsteun voorquote:Stephane schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:26:
Even over degenen die begin volgend jaar een auto gaan bestellen (net als ik)... ik wil no even sparren. Ik zit te twijfelen tussen een Peugeot 207 (cool & blue benzine) en een Honda Civic Hybride.
Eigenlijk heb ik nu een vrij sterke voorkeur voor de Honda, omdat deze in zeer luxe uitvoering geleverd wordt en qua maandlasten net zo duur is als de 207 i.v.m. belastingvoordeel (14 ipv 25% bijtelling).
Wat zijn volgens jou (indien je de Honda Civic Hybrid overwogen hebt) de reden om deze wel of niet te nemen ?
Het bleek inderdaad geen probleem, ik kreeg een positief advies.quote:Mikedigi schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:04:
Ik heb een aanbod van CAP gekregen en geaccepteerd. Nu kan ik alleen nog afvallen als ik niet door die assessmentdag heen kom. Hoe zijn de ervaringen met die dag ? Moet ik mij zorgen maken ? Of mag ik met mijn HBO+ denkniveau en goede sociale skills geen problemen verwachten ?
ik hopelijk mikedigi. Heb woensdagmiddag m'n assessment en ben een tikkeltje zenuwachtig. Wat viel er mee en wat viel er tegen?quote:Mikedigi schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:16:
[...]
Het bleek inderdaad geen probleem, ik kreeg een positief advies.
Per 1 februari ga ik beginnen als software-tester bij public.
Zijn hier toekomstige collega's in de zaal ?
Mikedigi wijzigde dit bericht 08-12-2007 23:46 (17%)
Reden: typo as usual ;)
Ze gingen toch de T61 als werkpaardje voeren? En is er al iets bekend over die prive laptop die je tegen een zeer gereduceerd tarief kon aanschaffen? Mijn vader werkt nl ook bij Cap maar die is te lui om dat even op te zoeken voor mijquote:Stephane schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:25:
Ik beschik ook al over de nieuwe Lenovo R61 laptops, en deze bevalt erg goed !
Sjent wijzigde dit bericht 12-12-2007 20:23 (6%)
Reden: op 1 januari werkt natuurlijk niemand :P
*** Vicksburg ***
hij bedoelt daarmee de onboardingquote:
A little shop of development horrors
LuNaTiC is wederom crew bij FOK!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaring werken bij Capgemini
Pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos