Nou het gaat meer om de future coaches zeg maar. Er worden daar gewone hoge bedragen voor geboden en dat schijnt acceptabel te zijn. Toch zou je met een redelijk team aan spelers deze markt in handen kunnen krijgen omdat het aanbod gewoon te laag is en de vraag hoog. Stel je weet een hoop van die spelers binnen te halen en met elkaar een prijs af te spreken dan is daar volgens mij niks aan te doen toch? Als het maar niet buiten porporties is denk ik dan?
Ik heb mij namelijk helemaal verdiept in het aan en verkopen van toekomstige coaches en ik heb gewoon gemerkt dat je met een klein groepje mensen de markt zonder meer voor 75% of meer in handen zou kunnen krijgen. Niet voor alle coaches natuurlijk maar voor een bepaald deel. Dus redelijk/goed en goed/redelijk en alles wat daar boven zit. Nadeel is alleen dat je een aantal mensen zou moeten hebben die tijd willen investeren en af en toe een aankoop willen doen die geen tot weinig winst op levert
Of het geheel illegaal is denk ik niet zodra je maar geen miljoenen gaat vragen

Ik ben het er mee eens dat je niet bizarre bedragen kunt gaan vragen maar ik heb het meer over prijs afspraken. Dus bijvoorbeeld voor een type speler vraag je 3 ton en je zorgt er voor dat iedere speler die aan die eisen voldoet dus ook 3 ton word op de markt door dat soort spelers op te kopen.....

Weet het snode plannen maarja je moet toch wat als
Plan© v1 niet echt lekker van de grond komt en resultaten pas over 2 seizoenen zichtbaar zullen zijn
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt