wat is ht heerlijk snel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja die beredenatie snap ik ook nog welAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:28:
[...]
dit is wellicht de aller intelligenste vraag sinds tijden. komop marz... even nadenken. een nederlander in het buitenland is een buitenlander en dus 20% extra!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
/▌
Doe nou maar niet, Hein weet het altijd beter (althans, dat denkt hij zelf), dus laat die discussies maar zittenMarzman schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:23:
Ben ik er eindelijk uit en dan moet ik het jou uit gaan leggen zeker?
Anoniem: 135680
Niet expres verliezenH2opoloër schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:38:
sjonge eerst zeuren tegen mij dat het mijn schuld is dat je verloren had
en nu wil je express verliezen
Je gebruikersgegevens moeten door een GameMaster (GM) bevestigd worden voordat je de laatste opdrachten kunt uitvoeren. Zij zijn hiervan op de hoogte en je hoeft niets anders te doen dan te wachten tot hun bevestiging komt.
[ Voor 24% gewijzigd door GandalfTheGrey op 11-07-2006 19:00 ]
Noob die je bentGandalfTheGrey schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:00:
Twee trainees binnen. Redelijk scoren en redelijk passen 17 jaar en passend in mijn budget. Verder een redelijk coach aangeschaft!
Hoe lang gaat dit duren:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 11-07-2006 19:04 ]
Niet zo gemeen tegen Hein... Dat jij de discussies niet kunt winnen is natuurlijk een compleet ander verhaal, hein weet het gewoon vaak beterJoss schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:33:
[...]
Doe nou maar niet, Hein weet het altijd beter (althans, dat denkt hij zelf), dus laat die discussies maar zitten
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Niet altijd, soms heeft hij een zetje in de goede richting nodigSandyman538 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:03:
[...]
Niet zo gemeen tegen Hein... Dat jij de discussies niet kunt winnen is natuurlijk een compleet ander verhaal, hein weet het gewoon vaak beter
[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 11-07-2006 19:09 ]
/▌
HODL
idd zelfde probleem hier, als 3 nieuwe potentiele aankopen misgelopen wegens bagger trage hattrick siteRalphie schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:27:
Is de site bij jullie ook zo traag? Ik probeer een winger te kopen, maar dat gaat haast niet...
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Same here... en het is "al" drie dagen, 2/3 koopjes (bovennatuurlijk spits 2.0 mil) misgelopen omdat ik telkens 2.5 minuut niet kon bieden en dan weer een halve minuut wellameeuw schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:31:
[...]
idd zelfde probleem hier, als 3 nieuwe potentiele aankopen misgelopen wegens bagger trage hattrick site
[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 12-07-2006 10:42 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 12-07-2006 16:20 ]
Current HT time: 2006-07-12 18:21:01
Hattrick is down until 18.20 ht-time for a short update.
/▌
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Ik zou nog ff wachten met reageren en de extra tijd incasserenDiedX schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:23:
En dan heb je net een mail gekregen of je je supportership wil verlengen
HODL
[ Voor 7% gewijzigd door lameeuw op 12-07-2006 18:39 ]
Voorlopig gaat dat lukken:lameeuw schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:30:
[...]
Ik zou nog ff wachten met reageren en de extra tijd incasseren
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
[ Voor 38% gewijzigd door Marzman op 12-07-2006 19:42 ]
/▌
Ik dacht dat deadlines automagisch verlengd werden met de downtime, maar dat weet ik ff niet helemaal zekerMarzman schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:22:
Nee, die wedstijd is gewoon gespeeld als ze straks weer up zijn.
Ik hoop wel dat de deadline van mijn spelers naar morgen verplaatst wordt.
Nee, alleen bij geplande deadlines gaat het automatisch. Ik denk echter, omdat ze deze downtime toch wel half in gedachten hadden, dat ze wel verlengd worden, zoniet hebben veel mensen pech...lameeuw schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:46:
[...]
Ik dacht dat deadlines automagisch verlengd werden met de downtime, maar dat weet ik ff niet helemaal zekerKan positief uitpakken maar ook negatief
Anoniem: 80662
En een stel hebben geluk...Joss schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:26:
[...]
Nee, alleen bij geplande deadlines gaat het automatisch. Ik denk echter, omdat ze deze downtime toch wel half in gedachten hadden, dat ze wel verlengd worden, zoniet hebben veel mensen pech...
Anoniem: 7533
zo jammer dit... ik steun je door dik en dun en dan krijgt papa dit voor zijn kiezen...Joss schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:33:
[...]
Doe nou maar niet, Hein weet het altijd beter (althans, dat denkt hij zelf), dus laat die discussies maar zitten![]()
/▌
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Anoniem: 26445
Damm dat had ik al bijna uit mijn geheugen gedrukt die ellende, maar deze keer is het ook ongemakkelijk. Al had ik mijn oefenwedstrijd gisteren overdag al gespeeld. Ik leef met de rest die wel dingen klaar hadden staan voor gisteren avond meeWybo schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:27:
black friday dat is zo'n 3 jaar terug. Toen was er ook een enorm gepruts met de site en was het zelfs zo erg dat de HT's moesten besluiten om backups van een dag eerder te gebruiken.
Dus het is (voor mij) het een na ergste gepruts dat ik heb meegemaakt
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 13-07-2006 09:30 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Nou mensen wat een elende he? Misschien vanmiddag onlineAnoniem: 26445 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:29:
[...]
Damm dat had ik al bijna uit mijn geheugen gedrukt die ellende, maar deze keer is het ook ongemakkelijk. Al had ik mijn oefenwedstrijd gisteren overdag al gespeeld. Ik leef met de rest die wel dingen klaar hadden staan voor gisteren avond mee
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Mee eens, in de huidige XIII zitten mensen die vorig seizoen in de X en misschien zelfs wel de XI zaten. Dus daar je zou makkelijk mee moeten komen.Wybo schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:44:
Stinger_ gewoon promoveren ja, het verschil in die divisies is nog maar zeer miniem. Dus je kan volgend seizoen best verder bouwen in een divisie hoger.
Waar kan ik die steun dan in terugvinden pappie?Anoniem: 7533 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 03:32:
[...]
zo jammer dit... ik steun je door dik en dun en dan krijgt papa dit voor zijn kiezen...
nee dat doen we nog een keer!
Nou pappie, als dat zo is dan zal dat best... een goed geheugen heb ik nietAnoniem: 7533 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:58:
euh waar je dat kan vinden... nou ik ben al jaren toch je grootste fan? beetje jammer dat je die bevestiging weer zoekt![]()
sinds wanneer is die downtime dan? was gister de hele dag weg(varen en rose drinken god wat een zwaar leven eb ik) ik weet mijn gotcup uitslag nu niet. ik was sowieso al door dus het boeit ook weer neit zoveel maar toch...
Niemand weet de gotcup uitslagAnoniem: 7533 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:58:
euh waar je dat kan vinden... nou ik ben al jaren toch je grootste fan? beetje jammer dat je die bevestiging weer zoekt![]()
sinds wanneer is die downtime dan? was gister de hele dag weg(varen en rose drinken god wat een zwaar leven eb ik) ik weet mijn gotcup uitslag nu niet. ik was sowieso al door dus het boeit ook weer neit zoveel maar toch...
/▌
Anoniem: 143997
Schitterend, had ik maar op dinsdag mijne friendly geregeldH2opoloër schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:58:
Current HT time: 2006-07-13 11:58:02
11:55 HT-Time
The background for the current Hattrick downtime..... .
Dat kunnen we zelf ook wel lezen op de site hoor...Hoeft niet hier gepassed te worden
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Anoniem: 161882
nee blijf dit soort zaken gerust posten. Heb op werk geen toegang tot HT, dus moet me toch op een andere manier vermaken.Brainpower schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:10:
[...]
Dat kunnen we zelf ook wel lezen op de site hoor...Hoeft niet hier gepassed te worden
/▌
Anoniem: 161882
Dat is correctMarzman schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:11:
Bij spelhervatten hoef je volgens mij geen friendly te spelen aangezien ook niet spelende spelers training krijgen.
Moet je nagaan dat ik twee weken op vakantie geweest ben waar ik noodgedwongen een keer in een internetcafe heb gezeten. Kom je thuis, denk je lekker te gaan hattricken is die site down... Toch maar nog een pilletjeAnoniem: 7533 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:52:
gister dagje weg geen ht ok overleven we, vanmiddag de stad in geen ht overleven we, maar nu begin ik toch langzamerhand te trillen en krijg ik ontwenningsverschijnselen
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 13-07-2006 18:27 ]
Je zelfvertrouwen zakt omdat een website down is? Ik zou zeggen, ga nu meteen maar op vakantieH2opoloër schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:22:
ik hoop toch echt dat voor 22u de site weer up is want ik ga morge op vakantie en kheb nog aantal spelers te koop staan die dan verkocht kunnen worden en dan had ik nog een leuke spits om vanavond te kopen..
ik blijf hopen maaar mijn zelf vertrouwen zakt wel
/▌
naturlijkDamien2004 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:54:
[...]
Hahaha die is er al een hele tijd niet meerOok lang geleden trouwens
Alles goed?
[ Voor 19% gewijzigd door NiMu83 op 13-07-2006 20:54 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb je op je vakantie geen internetcafe dan?ph4ge schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:42:
shit hij moet snel weer online komen, ik ga bijna op vakantie en dan moet ik wel een opstelling en een friendly hebben voor de komende week :I
Ja, nee, ik kan echt een friendly fixen nuBrainpower schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:31:
Mensen vergeet niet dat er volgende week gewoon GoT Cup wordt gespeeld! Dus geen friendly's aannemen totdat je weet of je door bent of niet
Wijsneuslameeuw schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:47:
[...]
Ja, nee, ik kan echt een friendly fixen nuIk weet niet eens of ik Santo Boma klop heb gegeven of niet..... zinnige opmerking op dit moment
![]()
![]()
Anoniem: 181977
/▌
nouja het is een eind vliegen, kweet niet of ik voor zondag een internet cafe heb gevonden, en ik weet ook niet of het vinden van een internet cafe dan gelijk mn eerste prioriteit heeft.Brainpower schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:44:
[...]
Heb je op je vakantie geen internetcafe dan?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
that's me
dat er problemen zijn vind ik op zichzelf niet zo erg....dat kan gebeuren.lameeuw schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:29:
[...]
that's meSorry, maar was wel een inkoppertje natuurlijk
kon het even niet laten.......
@ hierboven: ik denk dat hattrick dusdanig groot is geworden dat ze het zo langzamerhand niet meer aan kunnen. De database zal dusdanig groot zijn geworden dat het niet allemaal zo 1 2 3 te overzien is meer. Bij mij was al een spelert dubbel getransfereerd tussen de errors door gisteren, ook dat zullen ze straks nog weer moeten oplossen.... das best kutwerk, ik ben zeker niet de enige. Het zou me niet verbazen als het nog een dag extra duurt. Ik hoop het niet, maar ik vrees........
Anoniem: 181977 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:38:
[...]
dat er problemen zijn vind ik op zichzelf niet zo erg....dat kan gebeuren.
Maar de informatievoorziening sindsdien is werkelijk lachwekkend voor een spel met meer dan 500k users...ik weet nu bijv. nog steeds niet wat de consequenties voor mij zullen zijn (is mijn friendly doorgegaan...hoe zit het met training..etc.)...ik hoef niet eens te weten wanneer de site weer online is, maar enige indicatie van de consequenties zou wel welkom zijn
De preciese gevolgen weten ze waarschijnlijk ook nog niet, het ligt er waarschijnlijk ook aan hoe lang het nog gaat duren.When we open again, some of you will have missed out on things that were supposed to happen when the game was down, and we understand that it can feel terrible. But this is something we all have to be prepared can happen in Hattrick or any other real time environment.
/▌
HODL
Alles staat nu gewoon stil he. We lopen straks eigenlijk gewoon een dag achter, vandaar dat ze de site gesloten laten zodat alle matches van woensdag/donderdag alsnog berekent kunnen worden alsmede de dagelijke updates en (let's hope we don't have to wait that long) de training...Marzman schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:47:
[...]
[...]
De preciese gevolgen weten ze waarschijnlijk ook nog niet, het ligt er waarschijnlijk ook aan hoe lang het nog gaat duren.
Joss schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:24:
[...]
Alles staat nu gewoon stil he. We lopen straks eigenlijk gewoon een dag achter, vandaar dat ze de site gesloten laten zodat alle matches van woensdag/donderdag alsnog berekent kunnen worden alsmede de dagelijke updates en (let's hope we don't have to wait that long) de training...
ik ben er nog niet zo zeker van dat die friendlies überhaupt wel gespeeld wordenWhen we open again, some of you will have missed out on things that were supposed to happen when the game was down, and we understand that it can feel terrible
Mja, tis een beetje een rare zin die je op meerdere manieren kan interpreteren. Ik zie het "on the bright side" en ga ervanuit dat ze bedoelen dat je een aantal dingen niet live hebt kunnen meemaken. Het kan inderdaad echter ook dat ze daarmee zeggen dat ze helemaal niet gebeuren/gebeurd zijn...Anoniem: 181977 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:55:
[...]
[...]
ik ben er nog niet zo zeker van dat die friendlies überhaupt wel gespeeld worden
Tsja, nieuwe datastorage is ingewikkeld. Irritant of niet, er zitten daar een paar mensen met het zweet op hun voorhoofd te klussen, waarvoor ik diep respect heb. Ik denk dat de beheerders weinig slapen deze tijd en hoop dat ze het voor elkaar krijgenDiedX schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:10:
Een dag verlies kunnen we lijden, maar ik moet zeggen dat het toch wel enigszins irritant begint te worden...
2 dagen vliegen, waar ga je wel niet helemaal heen dan...ph4ge schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:29:
[...]
nouja het is een eind vliegen, kweet niet of ik voor zondag een internet cafe heb gevonden, en ik weet ook niet of het vinden van een internet cafe dan gelijk mn eerste prioriteit heeft.
De nieuwe strandpaviljoens op de maan doen het blijkbaar goedSandyman538 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:36:
[...]
2 dagen vliegen, waar ga je wel niet helemaal heen dan...![]()
Zie hattrick site.DiedX schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:10:
Een dag verlies kunnen we lijden, maar ik moet zeggen dat het toch wel enigszins irritant begint te worden...
[ Voor 27% gewijzigd door MindWarp op 14-07-2006 08:15 ]
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Hee, ze zijn nu blijkbaar toch een backup aan het terugzetten. Ben benieuwd van wanneer deze backup is...Update Friday 08:05 HT-Time
The restore from backup is progressing, but progressing slower than we hoped. The current estimate is that we can be live again on Saturday morning, 2006-07-15. We sincerely regret this.
Anoniem: 8733
HODL
Anoniem: 8733
Ze zetten een backup terug... een aangezien dinsdag de boel ook al sloom was kan het best zijn dat ze een update van VOOR die friendlys op dinsdag terugzetten. Maarja... gebrek aan informatie.. wordt er gek van.hoedjevanpapier schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:40:
Ik heb denk ik dikke mazzel....Dinsdagmorgen al een oefenwedstrijd gespeeld.
Zondag de topper tegen de nummer 1; maandag al opstelling gemaakt.
Bij tegenstander liep een blessure, die gaat het op deze manier niet halen denk ik.
Ik ben fit, dus kom maar op !!
Maar, het duurt erg lang hoor. Zwarte vrijdag wordt overtroffen....
50 coaches? Dat had je anders ook niet geholpenPewwy schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:15:
Mag ik je er op wijzen dat de training al voorbij is en dat ze nu een backup aan het terugzetten zijnIk ga er stiekum van uit dat er niemand gaat trainen in Nederland
Best handig om 50 coaches aan te nemen om iemand weer snel op de been te hebben, maar echt nut heeft het niet gehad
/▌
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 14-07-2006 10:46 ]
Nou ik thuis ook niet hoorAnoniem: 161882 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:10:
[...]
nee blijf dit soort zaken gerust posten. Heb op werk geen toegang tot HT, dus moet me toch op een andere manier vermaken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq