Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.738 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:38:
en wie heeft al alle opstellingen voor de resterende compowedstrijden ingesteld? juist! haha! ;)

tegen de tijd dat het dinsdag is loopt ie wel weer en fix ik even die gotcup-date :Y)

niks aan de hand jongens! ik wil wel gewoon training krijgen....

[edit]

msch is het een idee om alvast een voorlopig speelschema te maken voor de cup? je weet sowieso wie er doorgaan en wie er niet doorgaan. de twijfelgevallen zet je dan als een x - a/b manier erin ofzo. dan is het later alleen even diegene die afvalt eruit halen en je schema is klaar. anders wordt het wellicht zo'n gestress later.
Ik hoop er toch echt nog even op dat ik morgen het schema online kan zetten. Iedereen heeft zelf denk ik wel een idee of die al door is of niet. Weet je het niet zeker, accepteer dan niet meteen de eerste de beste friendly...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

toevallig deze week in het buitenland gespeeld om 10uur, dat zit wel goed dus. Maar de wdstrijd van zondag.... me standaardopstelling is een 532, waarvan ik nog maar 5 spelers in mijn team heb

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
Ze zullen toch wel met een oplossing komen voor de opstellingen van iig de competitie? Stel je voor:
Wedstrijd van het seizoen, nummer 1 tegen nummer 2. Nummer 1 heeft wel z`n opstelling op tijd geregeld, en nummer 2 niet.... Die wedstrijden moeten dan gewoon op een andere dag gespeeld worden, dat kunnen ze de engine toch wel wijsmaken?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 09:51
Ik hoop dat ze dat omdraaien :) (Ik ben de nummer 2, en heb mijn opstelling klaar ;))

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Flipm0de schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:06:
toevallig deze week in het buitenland gespeeld om 10uur, dat zit wel goed dus. Maar de wdstrijd van zondag.... me standaardopstelling is een 532, waarvan ik nog maar 5 spelers in mijn team heb
Dat wordt een WO ;) Bij mij heeft er eentje rood volgens mij, maar ik heb ook reservespelers natuurlijk (al zijn er daar misschien wel een hoop van verkocht dus kan ook best dat ik die niet heb, ik heb geen idee eigenijk of ze verkocht zijn ;) )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ralphie schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:25:
Ze zullen toch wel met een oplossing komen voor de opstellingen van iig de competitie? Stel je voor:
Wedstrijd van het seizoen, nummer 1 tegen nummer 2. Nummer 1 heeft wel z`n opstelling op tijd geregeld, en nummer 2 niet.... Die wedstrijden moeten dan gewoon op een andere dag gespeeld worden, dat kunnen ze de engine toch wel wijsmaken?
Reminder: Er zijn wereldwijd zo'n 800.000 (achthonderdduizend) hattrick users. Het is zo makkelijk nog niet om alle wedstrijden te verzetten... Dus dat gebeurt op zeker niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:58:
[...]

Reminder: Er zijn wereldwijd zo'n 800.000 (achthonderdduizend) hattrick users. Het is zo makkelijk nog niet om alle wedstrijden te verzetten... Dus dat gebeurt op zeker niet. :)
Het zou wel kunnen. Desnoods laten ze midden in de nacht (als weinig mensen online zijn) wat wedstrijden plaats vinden. Of ze dat doen is natuurlijk maar de vraag. Ze stellen dat je het maar in moet calculeren dat zoiets kan gebeuren (in het echte leven gaat ook niet alles zoals je wilt) en daar hebben ze ook wel weer een punt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
ik had ingecalculeerd dat ik nog makkelijk een spits kon kopen en nog tijd zat had om een oefenwedstrijd te regelen. lijkt me dat niemand er vanuit gaat dat hattrick zomaar een paar dagen uit kan zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was deze week net bezig mijn team om te gooien en met een nieuwe training te beginnen, krijg je dit _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook dat word zaterdag dus internerpret cafe opzoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:06:
[...]

Het zou wel kunnen. Desnoods laten ze midden in de nacht (als weinig mensen online zijn) wat wedstrijden plaats vinden. Of ze dat doen is natuurlijk maar de vraag. Ze stellen dat je het maar in moet calculeren dat zoiets kan gebeuren (in het echte leven gaat ook niet alles zoals je wilt) en daar hebben ze ook wel weer een punt.
Dat wil nog niet zeggen dat de site dan maar 2,5 dag plat moet liggen...met dat soort geintjes moet je in het bedrijfsleven eens aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:06:
[...]

Geloof ik niks van. Ze kunnen niet rekening gaan houden met dat ene team dat op die manier net wel kampioen wordt, interesseert niemand iets...
Je moet wel even de big picture zien en het niet alleen terugkoppelen naar nederland. Iedereen heeft hier nu last van. Elk land. Ze gaan echt niet alles omzetten en veranderen en weet ik het. Dan maar een week geen training bij een aantal landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:51:
[...]

Dat wil nog niet zeggen dat de site dan maar 2,5 dag plat moet liggen...met dat soort geintjes moet je in het bedrijfsleven eens aankomen
Inderdaad. Ik vind dit ook schandalig. Er zijn zo enorm veel betalende (supporter) spelers dat je dit gewoon niet kan maken.

Konden ze het nog een beetje redden door informatie te geven.. DOEN ZE OOK AL NIET.. Ja er staat wel wat, maar dat vind ik heel sumier.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:07:
[...]

Inderdaad. Ik vind dit ook schandalig. Er zijn zo enorm veel betalende (supporter) spelers dat je dit gewoon niet kan maken.

Konden ze het nog een beetje redden door informatie te geven.. DOEN ZE OOK AL NIET.. Ja er staat wel wat, maar dat vind ik heel sumier.
Gros betaalt niks. Een site kan toch gewoon down gaan? Ik snap niet wat iedereen hier nou zit te piepen... komt wel weer goed hoor dames! Het leven gaat gewoon door.... Een betaalde gameserver kan toch ook 2 dagen eruit liggen?
Wat voor info wil je nog meer? Dat iemand minutieus een logboek bijhoudt met de vorderingen? ("13:12: Henke plugt NU de netwerkkabel in server4")

komop... ze zijn ermee bezig. eerste keer in 2 jaar tijd dat hattrick er langer dan een halve dag uitligt. Ik vind het eigenlijk harstikke netjes voor zo gigantisch veel users.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:11:
[...]

Gros betaalt niks. Een site kan toch gewoon down gaan? Ik snap niet wat iedereen hier nou zit te piepen... komt wel weer goed hoor dames! Het leven gaat gewoon door.... Een betaalde gameserver kan toch ook 2 dagen eruit liggen?
Wat voor info wil je nog meer? Dat iemand minutieus een logboek bijhoudt met de vorderingen? ("13:12: Henke plugt NU de netwerkkabel in server4")

komop... ze zijn ermee bezig. eerste keer in 2 jaar tijd dat hattrick er langer dan een halve dag uitligt. Ik vind het eigenlijk harstikke netjes voor zo gigantisch veel users.
Een betaalde game-server die er 2 dagen uitligt?
Tja, misschien dat het in deze bedrijfstak nog kan,maar op mij komt het nogal onprofessioneel over(net als de talloze game-engine wijzigigen ,met name sinds de 2e helft van 2005 ,die vaker niet dan wel gepaard gingen met flinke bugs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ben het helemaal met H3!N eens.

En niet zeiken over betalen, jullie krijgen immers alle downtime toegevoegd bij je supporterschap. Komop zeg, net of hun dit leuk vinden. Ze doen hun best, meer kunnen ze niet doen.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Brainpower schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:22:
Ben het helemaal met H3!N eens.

En niet zeiken over betalen, jullie krijgen immers alle downtime toegevoegd bij je supporterschap. Komop zeg, net of hun dit leuk vinden. Ze doen hun best, meer kunnen ze niet doen.
Alsof 72 uur of nog meer verlenging van je supporterschap nu iets uithaalt. Die extra dagen dat boeit me echt niet maar ik zou het wel fijn vinden als de site het weer zou doen en de informatie kunnen geven over wat de gevolgen zijn/worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ach ja, het blijven computers, en Murhpy is nu eenmaal een bitch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding is wel zeker: er over blijven zeiken zorgt er niet voor dat hert sneller gaat... beetje erg vermoeiend namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat betalen voor supporterschap vind ik ook niet zo`n sterk argument, maar het feit dat er voor het spel niet betaald hoeft te worden ontneemt je ook min of meer de mogelijkheid om eens eisen te gaan stellen(of om de beleidsbepalers ter verantwoording te roepen)...hoe vaak is het het afgelopen jaar al niet gebeurd dat de HT`s hun excuses konden aanbieden omdat sommige wijzigingen niet helemaal liepen zoals gepland, terwijl er niemand is die ze erop kan afrekenen...als er heel af en toe iets mis gaat is dat geen enkel probleem natuurlijk, maar als het bij wijzigingen schering en inslag wordt vind ik dat knap vervelend.
Nu is een probleem als deze nog niet eerder voorgekomen en het is maar afwachten of zoiets ooit weer gebeurt ,maar als ik mijn eerste jaar dat ik het spel speelde vergelijk met het 2e dan vind ik de toename van problemen nogal verontrustend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ1982
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-04-2021
Degene die betalen zijn supporter, dat geeft je nog helemaal geen rechten of wat dan ook (ja recht op extra functies in het spel).
Je KAN deze extra service nemen maar het is in principe gratis.

Ik vind het al cool zat dat ze zo'n favoriete game gratis aanbieden. Als ik dan hoor dat dit de tweede keer in 2 jaar is dat de server langer dan 1 dag plat ligt dan vind ik dat reuze meevallen.

Al was dit nou WOW of een andere game waar je je per maand scheel voor betaalt dan kon ik me er wat bij voorstellen.

Dus Junkies ik vind het net zo jammer dat ie plat ligt maar ik vind het onredelijk omdat schandalig te noemen.

Iets meer info zou van mij overigens wel mogen. Ik ben erg nieuwsgierig naar de consequenties.

There is no difference between extreme oppositions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zou mij in ieder geval verbazen als de training gewoon door is gegaan...ik zou het ook een enorm slecht idee vinden trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:05:
het zou mij in ieder geval verbazen als de training gewoon door is gegaan...ik zou het ook een enorm slecht idee vinden trouwens
Waarom is het een slecht idee als de training doorgegaan zou zijn. Die snap ik ff niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de training voor iedereen niet doorgaat heeft iedereen(of in zekere zin niemand) er last van...nu zit je in de situatie dat een aantal teams hun friendlies wel heeft gespeeld ,een aantal niet en bij een aantal is het onduidelijk(Hattrick stopte t.t.v. de Nederlandse friendlies..dat kan best betekenen dat een aantal die wedstrijd gewoon heeft gespeeld en een aantal niet)...bij teams die bijv. in Argentina hun friendly hadden(is pas woensdagnacht) zou het me niks verbazen als ze hun opstelling nog niet gereed hadden en als die wedstrijden alsnog doorgang vinden zonder opstelling laat de consequentie zich raden...
ik zou het bijzonder unfair vinden als ik volgende week en de week erop tegen iemand moet aantreden tegen een team dat deze week wel normaal heeft kunnen spelen en ik (mogelijk)niet(en evt. andersom... even ter verduidelijking:ik tref nog de huidige nr. 3 en 1 en sta zelf 2e...)er staat immers juist nu nog van alles op het spel in de competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:19:
als de training voor iedereen niet doorgaat heeft iedereen(of in zekere zin niemand) er last van...nu zit je in de situatie dat een aantal teams hun friendlies wel heeft gespeeld ,een aantal niet en bij een aantal is het onduidelijk(Hattrick stopte t.t.v. de Nederlandse friendlies..dat kan best betekenen dat een aantal die wedstrijd gewoon heeft gespeeld en een aantal niet)...bij teams die bijv. in Argentina hun friendly hadden(is pas woensdagnacht) zou het me niks verbazen als ze hun opstelling nog niet gereed hadden en als die wedstrijden alsnog doorgang vinden zonder opstelling laat de consequentie zich raden...
ik zou het bijzonder unfair vinden als ik volgende week en de week erop tegen iemand moet aantreden tegen een team dat deze week wel normaal heeft kunnen spelen en ik (mogelijk)niet(en evt. andersom... even ter verduidelijking:ik tref nog de huidige nr. 3 en 1 en sta zelf 2e...)er staat immers juist nu nog van alles op het spel in de competitie
Tja, mijn opstelling was ook pas om 11.00 's avonds en 6 van de 11 spelers stonden te koop en ik had nog geen keeper opgesteld staan. Maar van mij mogen ze de training toch wel gewoon door laten gaan hoor :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Mijn idee, liever de helft van het aantal spelers training dan helemaal geen spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:19:
als de training voor iedereen niet doorgaat heeft iedereen(of in zekere zin niemand) er last van...nu zit je in de situatie dat een aantal teams hun friendlies wel heeft gespeeld ,een aantal niet en bij een aantal is het onduidelijk
Dit is allemaal wel heel suggestief. Zullen we er mee ophouden te denken/schrijven wat er allemaal wel niet zou kunnen gebeuren? Er is nog helemaal niks zeker. Zolang dat er niet is is het misschien verstandig om te stoppen met speculeren over wat er wel en niet gaat gebeuren.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:34:
1 ding is wel zeker: er over blijven zeiken zorgt er niet voor dat hert sneller gaat... beetje erg vermoeiend namelijk.
Hier wou ik me dus maar volledig bij aansluiten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Iemand nog een friendly voor woensdag :? De cupgeit is dit jaar wel heel laat met updaten :P

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Pewwy schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:08:
Iemand nog een friendly voor woensdag :? De cupgeit is dit jaar wel heel laat met updaten :P

;)
ik wil wel een friendly ;)
Update Friday 08:05 HT-Time
The restore from backup is progressing, but progressing slower than we hoped. The current estimate is that we can be live again on Saturday morning, 2006-07-15. We sincerely regret this.
NEE :(

[ Voor 35% gewijzigd door ph4ge op 14-07-2006 16:15 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:11:
[...]

Dat maakt me ook niet uit. Maar ze hadden op zijn minst kunnen communiceren hoe het nu gaat met de friendlys van afgelopen week, de training etc etc. Moeten we daar nu naar gissen als we weer in kunnen loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Misschien moeten we wat minder verslaafd reageren :P Het lijkt hier wel of de hele wereld vergaat. Misschien had Yared toch gelijk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:27:
Misschien moeten we wat minder verslaafd reageren :P Het lijkt hier wel of de hele wereld vergaat. Misschien had Yared toch gelijk.......
Je moet toch wat? :P Ik maak me er verder niet zo druk over hoor :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:21:
[...]

Dat maakt me ook niet uit. Maar ze hadden op zijn minst kunnen communiceren hoe het nu gaat met de friendlys van afgelopen week, de training etc etc. Moeten we daar nu naar gissen als we weer in kunnen loggen?
Dit kun je namelijk niet in 1 bericht laten weten aangezien er overal op de wereld op verschillende tijden gespeeld en getraind wordt. Hattrick draait niet alleen om Nederland namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 10:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Sandyman538 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:04:
[...]

Dit kun je namelijk niet in 1 bericht laten weten aangezien er overal op de wereld op verschillende tijden gespeeld en getraind wordt. Hattrick draait niet alleen om Nederland namelijk...
het boeit niet of ze het nu om 12 uur NL tijd of om 12 uur VS tijd neerzetten, als er maar wat neergezet wordt lijkt me. Daarbij hebben ze het zelf steeds over HT-time, en dat dat nu precies ook NL-tijd is.... das alleen maar mooi meegenomen ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat hun prioriteiten meer liggen bij het oplossen van de storing momenteel. Daarna krijgen we wel te horen wat er met de training/wedstrijden en dergelijke gebeurd/gebeurd is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lameeuw schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:07:
[...]

het boeit niet of ze het nu om 12 uur NL tijd of om 12 uur VS tijd neerzetten, als er maar wat neergezet wordt lijkt me. Daarbij hebben ze het zelf steeds over HT-time, en dat dat nu precies ook NL-tijd is.... das alleen maar mooi meegenomen ;)
Ik bedoelde meer wat hierboven werd gezegd over training die wel of niet doorgingen. Daar kunnen ht'ers op dit moment geen zinnig iets over zeggen, omdat dit op allemaal andere tijden op de wereld plaatsvind. En dan bedoel ik dus niet de plaatselijke LT maar voornamelijk dat de training in equador op een andere tijd (bijvoorbeeld dinsdag) plaatsvindt en hier op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:09:
Ik denk dat hun prioriteiten meer liggen bij het oplossen van de storing momenteel. Daarna krijgen we wel te horen wat er met de training/wedstrijden en dergelijke gebeurd/gebeurd is.
Ja , ik ben al blij als ik morgen nog rap mijn opstelling kan veranderen, het zal mij niet verwonderen mocht de site terug online komen, en na enkele uren weer terug offline gaat wegens nog meer/andere problemen.

Ze zullen hun best wel doen, en hopelijk is er niet te veel data kwijt en werkt alles terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tssss stelletje spammers hier, nu ht down is komen ze hier hoor sjonge ;)

maar kga op vakantie ff wat anders aan mn hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sandyman538 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:21:
[...]

Ik bedoelde meer wat hierboven werd gezegd over training die wel of niet doorgingen. Daar kunnen ht'ers op dit moment geen zinnig iets over zeggen, omdat dit op allemaal andere tijden op de wereld plaatsvind. En dan bedoel ik dus niet de plaatselijke LT maar voornamelijk dat de training in equador op een andere tijd (bijvoorbeeld dinsdag) plaatsvindt en hier op vrijdag.
Mjah, okeej, ff verkeerd gelezen en / of verkeerd geinterpreteerd :p

Het geen ik me nou echt afvraag is van wanneer die backup is, bijna 1 TB backuppen doe je ook niet ff in een paar minuten dus ik vrees voor een backup die al wat "verouderd" is. Mocht het gaan om een backup van bijvoorbeeld maandag of dinsdag (waar ik toch echt voor vrees) dan ben ik iig 1 probleem kwijt, namelijk een speler die woensdag is aangetrokken (vlak voor de echte crash) en waar ik dus lekker 3 keer voor heb betaald :p Nou jah, ik wacht morgen wel af, ik hoop dat alles dan weer enigszins draait. Sloom of niet, als het maar werkt ;)

Zo, en nu eerst....... een nieuwe bureaustoel halen want de wieltjes vliegen er onderuit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
lameeuw schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:08:
[...]

Mjah, okeej, ff verkeerd gelezen en / of verkeerd geinterpreteerd :p

Het geen ik me nou echt afvraag is van wanneer die backup is, bijna 1 TB backuppen doe je ook niet ff in een paar minuten dus ik vrees voor een backup die al wat "verouderd" is. Mocht het gaan om een backup van bijvoorbeeld maandag of dinsdag (waar ik toch echt voor vrees) dan ben ik iig 1 probleem kwijt, namelijk een speler die woensdag is aangetrokken (vlak voor de echte crash) en waar ik dus lekker 3 keer voor heb betaald :p Nou jah, ik wacht morgen wel af, ik hoop dat alles dan weer enigszins draait. Sloom of niet, als het maar werkt ;)

Zo, en nu eerst....... een nieuwe bureaustoel halen want de wieltjes vliegen er onderuit :p
Voor mij zou dat juist een "probleem" zijn, zeker wanneer de site wat later terug komt. Ik heb namelijk een speler verkocht (maandag geloof ik) en daarvoor een speler terug gehaald (tijdens de laatste uurtjes van HT :9 ). Straks moet ik nog opnieuw naar een speler gaan zoeken ook :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:16

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Even over de Nederlandse oefenwedstrijden .... ik neem aan dat die allemaal rond dezelfde tijd plaats vinden. Woensdag rond 23:30 was Hattrick nog even online en toen bleek dat de wedstrijden van de friendly cup waar ik aan deelneem allemaal gewoon gespeeld waren. Geen idee of de backup die ze nu terugzetten die wedstrijden nog bevat verder. Maar ze zijn wel gespeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dan had ik nog een stukje van mijn wedstrijd kunnen zien (zou om 2300 uur beginnen) ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mooie update, alleen jammer van de vorm ;)

Experience: 19 (+19/-)
Stamina: 35 (+35/-)
Playmaking: 24 (+24/-)
TSI: 178570 (+180790/-2220)
Form: -7 (+2/-9)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Marzman schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:32:
Mooie update, alleen jammer van de vorm ;)

Experience: 19 (+19/-)
Stamina: 35 (+35/-)
Playmaking: 24 (+24/-)
TSI: 178570 (+180790/-2220)
Form: -7 (+2/-9)
|:( :O :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er staat nu wel wat meer info. Ze hebben een backup van maandag terug gezet. Players die op de TL stonden zijn er afgehaald, die moeten dus opnieuw worden aangeboden/gekocht.
But all events that was already scheduled, such as friendlies and cup games, and training, will have been simulated.
Als je friendly dus maandag al geregeld was is die gespeeld met de opstelling zoals je die toen had staan.

[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 14-07-2006 22:28 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Aaaaaai, maandag lag ik ziek op mijn bed, dinsdag heb ik mijn opstelling pas gemaakt omdat ik een geblesseerde speler had :) Dat wordt een matige training denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Current HT time: 2006-07-14 22:31:31

Update Friday 22:15 HT-Time
Hattrick Returns

We now believe we will be able to bring the site back somewhat earlier than previously anticipated, in the early morning of Saturday, HT-time. We hope this will give most users a decent chance to set their orders for the weekend games.

The situation for Hattrick at this moment is that we, after several days or trying to repair the database damage that occurred on Tuesday, have decided to instead return to our last complete backup before the storage system problems started on Tuesday morning. This backup was made a day earlier, right after the completion of last weekends games.

The restore of our backup has already taken place; it was successful and ahead of schedule. We are spending the rest of Friday simulating the events over the past week, bringing Hattrick up to date again. This may have various consequences for your teams. Transfers, friendly bookings, staff hires and other manager-triggered events that happened after the backup date will never have happened. But all events that was already scheduled, such as friendlies and cup games, and training, will have been simulated. Transfer deadlines will not be extended in the way we normally do it, instead the transfer list has been cleared and you will have to re-list players that you want to put on sale.

Restoring to a backup is something we avoid to do, and in fact it has only happened once before. Repairing a damaged database is something we have often done, and we would really have preferred to do that this time as well, as we would not have to roll back time in that case. But, in the end, the reasons we take backups are that we sometime might have to use them, and unfortunately this is the case today.

The technical problems that caused the damage to the database in the first place have been partially fixed, in that we are now back on a safe configuration. We dont expect any more troubles along these lines, although we might very well need additional planned downtime next week to complete the disk upgrades we are in the middle of.

It cant be said often enough, we are desperately sorry for the downtime this week, and for any problems it may have caused you. Please accept our apologies for the downtime, and know that you are very welcome back on the site when we open again
het hele verhaal maar even dus :p

En waar ik dus al eerder zei bang voor te zijn: transfers weg, mag ik de spelers die ik aan had getrokken opnieuw gaan halen godver.... aan de andere kant, nu heb ik ook niet 3 keer voor die eikel hoeven betalen :p is dat ook weer opgelost. Morgen dus maar weer relisten wat er op de lijst stond, en dan maar hopen dat het verder lekker gaat en vooral dat mijn "geplande" pops doorgaan.... nou jah, hopen dat het beter gaat en vooral STABIEL blijft.....

[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 14-07-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gelukkig maken ze backups ;) Ik heb ooit ergens gewerkt waar de backup het gewoon niet deed, en dat is pas echt klote :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:38:
Gelukkig maken ze backups ;) Ik heb ooit ergens gewerkt waar de backup het gewoon niet deed, en dat is pas echt klote :D
Dan ben je in ieder geval weer even van het probleem met de economie / transferlijst af ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Iedereen gewoon keihard opnieuw beginnen heeft natuurlijk wel zijn charmes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai....ik heb echt geen idee wanneer ik die opstelling voor de friendly gemaakt heb...dat kan in mijn geval dus maar zo mijn standaard-opstelling geweest zijn(met mogelijk bijbehorende blessures)....laten we er het beste maar van hopen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, HO maar even open gegooid en bij de transfers gekeken..... dit houd voor mij dus concreet in dat ik 1 verkoop en 3 aankopen opnieuw mag gaan doen.... Tevens mag ik heerlijk 3 2 spelers opnieuw listen en zit ik weer met een 3 weken kruisje voor m'n aanvaller...... wordt best wel even opnieuw inventariseren eigenlijk :p

Morgen maar eens kijken welke spelers ik nog heb, dan maar opnieuw gaan zoeken voor nieuw "materiaal" en de standaard opstelling aanpassen. Zondag de nummer 2 uitschakelen en ik ben kampioen :)

[ Voor 24% gewijzigd door lameeuw op 14-07-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:13:
Nou, HO maar even open gegooid en bij de transfers gekeken..... dit houd voor mij dus concreet in dat ik 1 verkoop en 3 aankopen opnieuw mag gaan doen.... Tevens mag ik heerlijk 3 2 spelers opnieuw listen en zit ik weer met een 3 weken kruisje voor m'n aanvaller...... wordt best wel even opnieuw inventariseren eigenlijk :p

Morgen maar eens kijken welke spelers ik nog heb, dan maar opnieuw gaan zoeken voor nieuw "materiaal" en de standaard opstelling aanpassen. Zondag de nummer 2 uitschakelen en ik ben kampioen :)
die 3 weken kruisje zal toch wel meevallen?voor zover ik begrepen heb worden de health-updates gewoon weer opnieuw uitgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Lekker dan... Moet ik dus spelen zonder degelijke spitsen? Alle transfers zijn gecanceled dus kan niks meer kopen voor de wedstrijd (ik had woensdag 2 spitsen gekocht)... Leuk hoor :(

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 14-07-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:58:
Lekker dan... Moet ik dus spelen zonder degelijke spitsen? Alle transfers zijn gecanceled dus kan niks meer kopen voor de wedstrijd (ik had woensdag 2 spitsen gekocht)... Leuk hoor :(
Mjah, leuk is anders, ik had juist dinsdag en woensdag een hele mooie nieuwe trainee gehaald (voor VIII begrippen dan waar ik volgend seizoen in ga uitkomen) maar die kan ik dus ook wel op m'n buik schrijven. Ik hoop maar dat in ieder geval de vraagprijzen voor jonge en leuke trainees niet ineens de pan uitrijzen, het zou me ergens niet verbazen dat er ineens een groot aantal mensen denkt van mwah, laten we eens woekerprijzen gaan neerzetten :p

Aan de andere kant hoop ik natuurlijk op die ene YP zondag..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wel een beetje jammer. Ik verwacht dat ik geen lekkere opstelling had staan afgelopen maandagochtend. Waarschijnlijk kost me dat een plekje in de volgende ronde van de GoT cup

En dat net nu ik Wub wilde gaan verslaan in de volgende ronde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ1982
early saturday morning
ik vind half 1 sochtends wel een mooie tijd:)

zal wel een uurtje of 7/8 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
De site doet het weer. Ik heb training gehad alleen mijn friendly is niet gespeeld terwijl deze zeker wel voor dinsdag geregeld was. Best klote want ik zat in een cup.

Edit: de friendly blijkt wel gespeeld te zijn maar dan met standaard opstelling hij staat echter niet bij de wedstrijden maar is alleen via de link naar het wedstrijd id te vinden.

Ik heb nog gewonnen ook :D
Dat zou 1/8 finales van de cup worden terwijl ik in de VIII speel.

[ Voor 46% gewijzigd door Wceend op 15-07-2006 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ1982
al mijn aankopen kwijt...
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
als je denkt je friendly kwijt te zijn en je die voor maandag gergeld hebt moet je gewoon even kijken bij "de club" bij de gegevens van de laatste week en daar te klikken op "Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wybo schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 07:55:
als je denkt je friendly kwijt te zijn en je die voor maandag gergeld hebt moet je gewoon even kijken bij "de club" bij de gegevens van de laatste week en daar te klikken op "Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
Jep hij is gespeeld. Alleeen .... waar is mijn vlaggetje? ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
uit het vliegtuig laten vallen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Owkeej, lekker dus weer :p De match om de GoT-Cup staat NIET online, echter volgens HO is deze wel gespeeld en zou ik met 3-2 gewonnen hebben van Santo Boma.

Aan- en verkopen zijn weer teruggedraaid maar dat was al de verwachting dus daar maak ik me niet zo druk om. De training is doorgevoerd zo te zien en dan hierbij de resultaten:

Vorm: + 8 / - 4
TSI + 1160 / - 190
PM: + 1, 18 jaar naar formidabelbaar :)

Volgende week nog 1 als het goed is en dan maar even de conditie opkrikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Ik heb inderdaad entreegelden ontvangen, echter geen wedstrijd te zien. Overigens ook een +3 blesure opgelopen in deze spookedstrijd.
Gekken update trouwens, alleen een vormupdate, geen training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
mlevd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 08:46:
Ik heb inderdaad entreegelden ontvangen, echter geen wedstrijd te zien. Overigens ook een +3 blesure opgelopen in deze spookedstrijd.
Gekken update trouwens, alleen een vormupdate, geen training.
ga eens naar club en klik dan op alle gebeurtenissen weergeven. bij de laatst geregelde wedstrijd kun je de match bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
trouwens nog steeds erg traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 08:57:
trouwens nog steeds erg traag :(
Friendly is wel gespeeld, mn reserve keeper van 31 heeft +5...

Hoe doen we het met de uitslagen van de friendly's? Het wordt zo een heel gezoek voor de cupgeiten wie wat gewonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Wceend schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 08:50:
[...]

ga eens naar club en klik dan op alle gebeurtenissen weergeven. bij de laatst geregelde wedstrijd kun je de match bekijken.
Dat klopt wel, er is een wedstrijd geregeld en kennelijk ook gespeeld want ik heb er 1 met +3 bijgekregen. Ik heb ook entreegeld ontvangen zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
In HO is de wedstrijd trouwens wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

mlevd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 09:17:
In HO is de wedstrijd trouwens wel te zien.
Ze zijn dat nog aan het updaten. Bij sommige mensen staat het al in de xml, bij sommige al in het wedstrijdoverzicht. Komt wel goed.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 09:51
Volgens mij is er niet veel veranderd ten opzichte van een week geleden. Het is ettertraag. Ik hoop voor hun dat ze de zaken nu wel beter hebben geregeld :(

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Ahh mijn friendly is weg, en ik heb ook geen training gehad :( Nou ja in ieder geval werkt het weer ;)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
gvd, door dit gedoe heeft mijn a-team de friendly gespeeld en heeft mn spelhervattende spits van 33 +5.
tot zover zijn seizoen, tot volgend jaar grrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
mlevd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 09:08:
[...]

Dat klopt wel, er is een wedstrijd geregeld en kennelijk ook gespeeld want ik heb er 1 met +3 bijgekregen. Ik heb ook entreegeld ontvangen zelfs.
Als je op de link klikt die aangeeft dat er een wedstrijd geregeld is dan zie je de wedstrijd ook in hattrick.
edit: deze link 07-07-2006 Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld

[ Voor 10% gewijzigd door Wceend op 15-07-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

vaag, me friendly is verdwenen, zelfs dat er iets geregeld was staat niet meer bij me club nieuws.
wel staat er dit bij clubnieuws: "09-07-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 0.0 € aan entreegeld. "

Wat ook vaag is dat ik nu al een nieuwe jeugdspeler kan pullen. Het is toch zaterdag en niet zondag?

[ Voor 25% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 15-07-2006 10:39 ]

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

Mensen, Hatrick is zoals jullie merken weer operationeel, echter kan ik niet zien wat de uitslagen van de gespeelde wedstrijden zijn in de GoT Cup. Deze zijn echter wel gespeeld, en kan je bekijken door naar De Club te gaan, en klik dan op 'alle gebeurtenissen weergeven' en vervolgens op de laatst geregelde wedstrijd.

Zouden jullie mij de uitslagen per HT mail kunnen sturen? Ik zal morgen dan de kwart finales erop zetten!
Ik verwacht dat de volgende teams sowieso doorgaan:
BeerZ United
Pewwy United
E.V.V. Phenix
F.C. GoT
Swanfield United
FC-Utrèg waor

Regel dus GEEN friendly! Alle 7 poulewinnaars gaan door en de beste nummer 2. Dus totaal 8 teams.

Meldt je wedstrijd VOOR morgenavond, anders wordt het erg kort dag.

Alleen de mensen die in de GoT Cup spelen moeten hun wedstrijd doorgeven.

Bedankt en succes!

Brainpower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

_AzN_GhOsT schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 10:38:
vaag, me friendly is verdwenen, zelfs dat er iets geregeld was staat niet meer bij me club nieuws. Wat ook vaag is dat ik nu al een nieuwe jeugdspeler kan pullen. Het is toch zaterdag en niet zondag?
Deze is van afgelopen week, waarschijnlijk heb je gepulled na maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
_AzN_GhOsT schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 10:38:
vaag, me friendly is verdwenen, zelfs dat er iets geregeld was staat niet meer bij me club nieuws.
wel staat er dit bij clubnieuws: "09-07-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 0.0 € aan entreegeld. "

Wat ook vaag is dat ik nu al een nieuwe jeugdspeler kan pullen. Het is toch zaterdag en niet zondag?
Eerst onderaan op alle gebeurtenissen klikken daar zie je dan de melding van het regelen van je friendly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat het A-team nu mijn friendly heeft gespeelt...

training: Vorm -11 +0 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Friendly gespeeld met met A-team en 1-6 gewonnen :( Blij dat er geen blessures zijn.
6 van de tien spelers training gehad. 1 gestegen zonder training :)

TSI: 5340 (+6310/-970)
Vorm: 0 (+3/-3)
Verdedigen: 2 (+2/-)

Wel raar hoor, heb woensdag een forummelding gedaan en die staat er gewoon in :?
Alle gebeurtenissen voor de update van maadagochtend zijn opnieuw gebeurt, mijn coach was de enige die zakt in vaardigheid, nu zijn er ook nog 2 opa's gezakt :)

Anyway, we kunnen weer spelen, op naar de volgende wedstrijd met mijn b-team :)

[ Voor 50% gewijzigd door Pewwy op 15-07-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:09:
Wel raar hoor, heb woensdag een forummelding gedaan en die staat er gewoon in :?
Dat viel me ook op, de forums zullen wel in een andere database zitten.
Alle gebeurtenissen voor de update van maadagochtend zijn opnieuw gebeurt, mijn coach was de enige die zakt in vaardigheid, nu zijn er ook nog 2 opa's gezakt :)
Dat bewijst in ieder geval dat er een factor willekeur is en dat het van te voren nog niet vast ligt wanneer een speler precies daalt in een vaardigheid.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ham hebben mijn trainees die woensdag een friendly hebben gekregen geen training gekregen. Dit zal wel komen omdat de wedstrijd niet te vinden is door HAM. Waarschijnlijk hebben ze dus wel gewoon training gehad.

Edit: Baggerzooi. Mijn opstelling is dus niet doorgekomen omdat ik na dinsdag de opstelling heb gemaakt. Geen training voor mijn reserves :S

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt dat uitslagen voor de competitie ook anders kunnen zijn. Gelukkig had ik m'n team voor de woensdag al ingevoerd terwijl ik normaal gesproken pas maandag of woensdag m'n friendly regel. Rare is dat een speler van me een gele kaart heeft terwijl die nog niet eens goed genoeg is om tijdens de comp. wedstrijden op de tribune te zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

klote week, reserves geen training gehad, terwijl ik woensdag ochtend al had gespeeld.
Verkochte spelers weer terug heb, sommige tegen een veel te hoge prijs verkocht, gekochte spelers weg.
Heb niet eens zin meer op weer de TL op te gaan.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flipm0de schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:56:
klote week, reserves geen training gehad, terwijl ik woensdag ochtend al had gespeeld.
Verkochte spelers weer terug heb, sommige tegen een veel te hoge prijs verkocht, gekochte spelers weg.
De eerste spelers staan pas weer op dinsdag te koop :)
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:28:
Schijnt dat uitslagen voor de competitie ook anders kunnen zijn. Gelukkig had ik m'n team voor de woensdag al ingevoerd terwijl ik normaal gesproken pas maandag of woensdag m'n friendly regel. Rare is dat een speler van me een gele kaart heeft terwijl die nog niet eens goed genoeg is om tijdens de comp. wedstrijden op de tribune te zitten. :)
Hoe bedoel je dat? De backup is van na de competitiewedstrijden van zondag.

[ Voor 40% gewijzigd door Marzman op 15-07-2006 11:59 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Flipm0de schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:56:
Mjah, die TL gaat exploderen dinsdag, iedereen heeft zijn / haar spelers direct weer gelist natuurlijk dus dat wordt afwachten of dat wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:00:
[...]

Mjah, die TL gaat exploderen maandag, iedereen heeft zijn / haar spelers direct weer gelist natuurlijk dus dat wordt afwachten of dat wel goed gaat.
Mooi toch :) Heb je dinsdag voor een appel en een ei wat nieuwe spelers ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:58:
[...]

De eerste spelers staan pas weer op dinsdag te koop :)

[...]

Hoe bedoel je dat? De backup is van na de competitiewedstrijden van zondag.
Je hebt gelijk, heb die pagina van uitleg te snel gescand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Blijkbaar word er pas zondag avond gebackupt. Ik weet niet wat het regelement is omtrent de got cup maar ik denk dat het handig is dat we regelen dat de wedstrijden zondag middag staan en anders gaan ze over :p

Heb nu een match mis gelopen omdat er pas op maandag geaccepteerd werd :(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:25:

Edit: Baggerzooi. Mijn opstelling is dus niet doorgekomen omdat ik na dinsdag de opstelling heb gemaakt. Geen training voor mijn reserves :S
Ik had maandag mijn opstelling gemaakt maar die is ook niet doorgekomen. Nu heeft mijn A team gespeeld en is mijn beste spits en mid eruit geschopt voor 3 weken :(

Degradeer ik alsnog ;(

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotcup poule A: BeerZ United - Furious Falcon United 0 - 1

Wij zijn dus beiden door naar de 2e ronde. FF speelde wel met zijn a-team ivm hattrick offline. de mazzelkont :)

TU:

PM +3 (20jr wereldkl, 19jr wonderbaarlijk, 17jr goed)
Vorm +2 / -7
TSI +7.320 / -3.870
Conditie +1 (nadat ie 4 dagen terug nog was gezakt naar goed nu weer uitstekend :P)

Hey de volgende keer waar we ons niet weer zo'n zorgen maken he? Alles is PERFECT up to date zoals we dat van HT gewend zijn. De site is alleen erg traag, maar het is ook erg druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:13

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Pff, gelukkig was mijn opstelling wel doorgekomen... Anders waren er nu 3 A spelers down...

Maar heb wel gewonnen, maar zal toch niet door zijn wrs.

E.V.V. Phenix heeft wel verloren, maar volgens mij verlies ik t op doelsaldo.

[ Voor 22% gewijzigd door majoh op 15-07-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Iemand geinteresseerd in een friendly?

A2 United (502481)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Zijn er meer mensen die geen training hebben gehad. Ik heb alleen een vorm en gezondheids update gehad.
Wellicht dat ze de afgelopen dagen nog steeds aan het inhalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 15:09

odan

The dark side is within all!

OsseMaarten schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:48:
Pff, gelukkig was mijn opstelling wel doorgekomen... Anders waren er nu 3 A spelers down...

Maar heb wel gewonnen, maar zal toch niet door zijn wrs.

E.V.V. Phenix heeft wel verloren, maar volgens mij verlies ik t op doelsaldo.
we zullen zien jij moet met minimaal 7 doelpunten verschil gewonnen hebben anders telt het onderlinge resultaat en dan sta ik boven je. maar er is nog 1 andere poule waar iemand 2e kan worden met 6 punten, dus het word nog afwachten.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mlevd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:14:
Zijn er meer mensen die geen training hebben gehad. Ik heb alleen een vorm en gezondheids update gehad.
Wellicht dat ze de afgelopen dagen nog steeds aan het inhalen zijn.
niet elke week zijn er pops uiteraard. je hebt gewoon training gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:42:
[...]

niet elke week zijn er pops uiteraard. je hebt gewoon training gehad.
Nee, maar in HO zie je ook sprongetjes van 0,1 of 0,2 terug bij de spelers die trainen, nu echter helemaal niets, alleen vorm.

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/4852/houy9.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door mlevd op 15-07-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tranfsers van afgelopen week zijn verdwenen door de update en moet dus weer opzoek naar die nieuwe trainee ( verkoop van de oude is ook terug gedraait dus er is geen haast). Mijn vriendschappelijke wedstrijd die ik woensdag morgen met 2-2 had gelijkgespeeld heb ik nu in eens met 0-3gewonnen, omdat mijn basis elf speelde. Elk nadeel hebt zijn voordeel laten we dan maar zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lol, je zal net denken uit de degradatiezorgen te zijn omdat je afgelopen week alles verkocht had. Dan ben je morgen dus gewoon failliet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
nope, je hebt een week extra om die spelers alsnog te verkopen hebben de HT's gezegd.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.