Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Runescape #1

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 februari 2004

Sara brew:
Saradomin brew temporarily raises your hitpoints by 15% (since it is a potion this means it is one of few ways to raise your Hitpoints above the normal maximum) and your Defence by 25% (better than a super defence potion). It temporarily lowers your Strength, Attack, Magic and Ranged by 10%.
Zoiets klinkt als voor defence tanks oid? Het geeft iig 180 herblore xp, dat is wel weer lief ;)
Herblore vind ik opzich wel een leuke skill, het halen van de ingredienten niet echt, maar het idee van herblore opzich spreekt me wel aan, je moet er alleen meer mee kunnen (pots usable op andere players enzo)..

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Met Lunar kun je toch ook pots delen ed?
Ik vind herblore in ieder geval ook wel leuk. Alleen het is een dure skill als je niet zelf de ingrediënten wil verzamelen... Monsters gaan te langzaam, en bij miscellania kost het nog bijna 900gp per herb :/

offtopic:
Dit word toch niet gezien als slowchat, heletijd achter elkaar posten? :P

Maar als je de chaos druids doet bij Yanille, dan gaat het nog wel redelijk snel imho. Vooral als je thieving 82 zou hebben, kun je een shortcut nemen waardoor je echt super dicht bij de bank zit. Ik kan die shortcut zelf niet, maar toch gaat het nog wel redelijk snel, aangezien ze soms 2 herbs droppen, en ook vaak zat 2nds, zoals limps / unicorn horn dust (die zijn best wel kut om aan te komen vind ik zelf )

Mja true, met die shortcut gaat het wel snel... Dan zit je écht dicht bij de lvl 13 chaos druids. Maar ns even naar 82 thieving trainen zodra ik eens Pyramid Plunder ga proberen :Y) Binnenkort gooi ik ook een paar miljoen op Miscellania, zodat ik daar ook herbs weg kan halen... Maar het blijft niet echt een snelle skill imo.

Reg. datum: 13 maart 2005

Ik verlies liever een sara brew dan mijn glory :)

En verstand van pken is niet nodig, gewoon wat dds specs eropafgooien als hij onder 70% health is. Met jou attack en strenght en de pker in full mytic heeft de pker een enorm probleem.
Wat ook helpt, een vriend hebben van jouw level die wel pked, en die dan even vragen of hij gratis mystic wil :+

Een sara brew wil niet zeggen dat je niet dood gaat :P

Hmm, goed, misschien toch maar eens proberen met een DDS dan. Die zijn ook niet zo duur, dus kan het eens proberen.

quote:
RoD schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:11:
Een sara brew wil niet zeggen dat je niet dood gaat :P

Hmm, goed, misschien toch maar eens proberen met een DDS dan. Die zijn ook niet zo duur, dus kan het eens proberen.
Ik heb net zelf een rc pker gespecced, niet dood maar scheelde niet veel , en dat met mijn 82 attack 70 strenght :D

Dat rcen door abyss werkt wel fijn :)

Reg. datum: 24 september 2006

Ik ging net ff f2p pken, khad geen food meer in lvl 1, en ik dacht laat is es een ranged/2h combo proberen, hit ik 12 met ranged en 21 met 2h :D full rune gepked lol, op een lvl 53 :)

Reg. datum: 19 mei 2006

Zijn er mensen die in F2P pure ess kopen? Want ik zie alleen mensen die gewone ess kopen :X Maar als ik iemand zie die pure ess koopt koopt die gast ze voor 20 ea, is dat niet veel te weinig :? Want bij zybez pricelist staat 95-110 gp :P

Tuurlijk zijn er geen mensen in F2P die pure ess kopen, members items zijn untradable daar 8)7 En voor 20 ea kan ik me pure ess niet voorstellen. Zelfs reg. ess kost nog meer.

*kuch* jawel hoor, je kan ze gewoon traden :+

Maar dat reg. ess meer waard zijn dat weet ik ook wel :P

Zaten er toch een paar pers my dwars, dus roep ik hulp in van een vriend, ze zou ook ngo ff iemand anders halen om te helpen.
Komt daar opeens zomaar dutch leader aan om de rc pkers te killen _/-\o_
Natuurlijk ook veel dank aan die vriend die me redde toen ik 13 hp was ^^

Underdog0 wijzigde dit bericht 16-04-2007 17:05 (11%)

En ehh, die is bekend? :P Volgens mij heb ik die naam wel eens voorbij zien komen, maar voor de rest... Wel leuk trouwens die rc-pkers-pkers, je ziet er steeds meer tegenwoordig :)

quote:
RoD schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:05:
En ehh, die is bekend? :P Volgens mij heb ik die naam wel eens voorbij zien komen, maar voor de rest... Wel leuk trouwens die rc-pkers-pkers, je ziet er steeds meer tegenwoordig :)
Was het bekendst een jaartje terug denk ik. erg goede pker :)
Net toen ik voor mijn laatste setje nats van de 2k rende waren er 3 mensen 1 rc pker aan t taggen, geweldig ^^

Iemand hier die green halloween mask wilt kopen voor 19m ? Sold :)

En wanneer komen er meer mensen in het irc kanaal op swiftirc?

Bijna, het is irc://irc.swiftIRC.net/#Tweakers.net O-)

Pimorez wijzigde dit bericht 16-04-2007 18:32 (22%)

Reg. datum: 24 september 2006

Welke server is dat? irc.swiftswitch.net? en channel? :P dan kan ik wel es kijken.

En nee ik download geen swiftswitch

quote:
Yoghii schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:03:
Welke server is dat? irc.swiftswitch.net? en channel? :P dan kan ik wel es kijken.

En nee ik download geen swiftswitch
#tweakers meen ik

Reg. datum: 13 augustus 2006

@RoD: hoe werkt dat balloon reizen? Moet je daarvoor een quest gedaan hebben? Want dan ga ik dat ook op m'n main doen :) (over een tijdje dan, heb het atm druk met een gitaar concours, dat zaterdag plaatsvind :))

Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!

An Enlighted Journey moet je er voor doen. Geen moeilijke quest, maar zorg er wel voor dat je een willow boom geplant en volgroeid hebt staan anders kun je namelijk fijn een tijd wachten, aangezien je die voor de quest nodig hebt.

zojuist nog even gaan rcen, viel een 99 str pure me lastig, mjah dat kan je niet ontwijken dus glory gedropped, teruggerent, opgeraapt, kwade str pure :D

Toen was mijn rc pker weer online, meteen gekomen, en nog 1 full runer weten te killen met een 29-27 spec :)
* Underdog0 kon daarna heerlijk rustig rcen, ze had alle pkers weggejaagd

Reg. datum: 13 augustus 2006

quote:
RoD schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:06:
An Enlighted Journey moet je er voor doen. Geen moeilijke quest, maar zorg er wel voor dat je een willow boom geplant en volgroeid hebt staan anders kun je namelijk fijn een tijd wachten, aangezien je die voor de quest nodig hebt.
Ok, kijken of m'n zenuwen dat knippen aankunnen 8)7 Ik zie dat je met gnome goggles en die hat een leuke hat kan maken; ik heb nog gnome goggles :)

@Problem?: ontferm jij je over de startpost van [MMORPG] Runescape #2??

wimjongil wijzigde dit bericht 17-04-2007 17:08 (19%)

Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!

Problem? is er al mee bezig afaik :)

Ik hoop dat binnenkort die bracelets/jewellery update komt. Ik heb m'n crafting al een aardig eindje omhoog getrained, bijna 75 :Y) Binnenkort maak ik glories in ruil voor de materialen, dus kom maar bij me met al jullie dragonstones :P

quote:
RoD schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:04:
Problem? is er al mee bezig afaik :)

Ik hoop dat binnenkort die bracelets/jewellery update komt. Ik heb m'n crafting al een aardig eindje omhoog getrained, bijna 75 :Y) Binnenkort maak ik glories in ruil voor de materialen, dus kom maar bij me met al jullie dragonstones :P
Ik heb nog een 200 tal andere gems, doe je die ook? :D

Ja ik ga me wel ontfermen over de 2e post..
Ik maak hem vanavond ofzo wel af als er dan behoefte aan is, dus niet teveel spammen jullie :+

quote:
Underdog0 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:24:
[...]

Ik heb nog een 200 tal andere gems, doe je die ook? :D
Jahoor, zeg maar wat je wilt hebben :P Alleen in die grote hoeveelheden zou het leuk zijn als je er wat gold bars bij deed :+

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: