Hoofdcategorieën
Topicacties

[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 augustus 2004

SA was fantastisch, ik kan niet wachten op de volgende.

Ik vond het wel raar dat er ineens geen spijkertapijten meer waren zoals in VC.
Daarnaast was de politie in GTA 3 veel suicidaler, dat soms misschien irritant was maar wel voor hilarische taferelen zorgde.

Ik vond de politie in SA beetje tegenvallen. Tenminste, onder de 3/.4 sterren.

Mortal Wombat!

You got n00bsticked.
Reg. datum: 12 februari 2005

Look at my opmerking, ik vind toch écht die physics tegenwoordig gewéldig. Ik zou niet meer zonder kunnen! Nu hopen dat R* mijn opmerking gelezen heeft, misschien kunnen ze de Source-engine huren? :D

Rosetta@Home, 'cause we are worth it!

programulator
Reg. datum: 26 september 2000

Je bedoelt Havok? ;)

.oisyn wijzigde dit bericht 24-01-2007 00:21 (69%)

Angelina Jolie Addict

quote:
.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:15:
Zowel HL2 als de voorgaande GTA versies gebruikten Havok hoor ;)
Hoe kom je er bij dat GTA de Havok engine gebruikt? Dat is echt totale onzin. GTA maakt gebruik van een in-house engine. Daarnaast merk je het meteen als er een Havok engine gebruikt wordt: zwaartekracht, realistisch sloopbare omgevingen/objecten.

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

programulator
Reg. datum: 26 september 2000

Ik had het al verbeterd :). Ik was in de war met hun render engine, Renderware, die was niet in-house.
quote:
Angeloonie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:20:
Daarnaast merk je het meteen als er een Havok engine gebruikt wordt: zwaartekracht, realistisch sloopbare omgevingen/objecten.
En dat is ook totale onzin, net als bij een render engine ligt het er maar net aan hoe je het inzet. Het is geen garantie voor succes oid. En zwaartekracht is nou niet echt bepaald rocket science ;)

.oisyn wijzigde dit bericht 24-01-2007 00:25 (101%)

Angelina Jolie Addict

quote:
.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:21:
Ik had het al verbeterd :). Ik was in de war met hun render engine, Renderware, die was niet in-house.

[...]

En dat is ook totale onzin, net als bij een render engine ligt het er maar net aan hoe je het inzet. Het is geen garantie voor succes oid. En zwaartekracht is nou niet echt bepaald rocket science ;)
Dat waren maar voorbeelden, vaak weet je meteen of een game Havok heeft (FEAR of Saints Row bijvoorbeeld)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

¯¯¯¯¯¯¯¯

Er zijn een aantal dingen al bekend over GTA4:

• De game zal op de RAGE engine draaien (Rockstar Advanced Game Engine). Rockstar Table Tennis draait ook op deze engine. Er gaan geruchten dat na het ontwikkelen van de RAGE engine (met hoofdzakelijk GTAIV in gedachte), Rockstar een kleine testgame heeft ontwikkeld in deze engine, welke uiteindelijk (na succes) is doorgebouwt tot een product, Rockstar Table Tennis!
source

• Er werken 150 mensen van Rockstar aan deze game.
source

• De game zal twee exclusieve episodes bezitten op de Xbox 360. Deze episodes resulteren in twee extra stukken verhaal met missies en zullen ongeveer een maand na de release op XBox Live te verkrijgen zijn. Volgens de artikelen (grotendeels 'confirmed' door Peter Moore (Microsoft)).
source source

Bovendien is het, tijdens de release van de game, precies 10 jaar geleden dat deeltje één in de winkels verscheen. :)

quote:
Shao Kahn schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:50:
SA was fantastisch, ik kan niet wachten op de volgende.

Ik vond het wel raar dat er ineens geen spijkertapijten meer waren zoals in VC.
Daarnaast was de politie in GTA 3 veel suicidaler, dat soms misschien irritant was maar wel voor hilarische taferelen zorgde.

Ik vond de politie in SA beetje tegenvallen. Tenminste, onder de 3/.4 sterren.
Ik kan me vergissen maar volgens mij kon je ook alleen in GTA3 ledematen eraf knallen (ok, het hoofd kon bij allemaal worden gescheiden vd romp). Zou wel leuk zijn als dat in de nieuwe versie wel weer zou kunnen. Wel lastig te maken nu al die poppetjes uit 1 mesh bestaan :P
Zit ie weer te nooben hoor
Reg. datum: 14 april 2004

Zijn er al enige screenshots rond het net? Ik kan alleen fake screens vinden. Ik wordt het wachten beu.
GIEF GTA 4

lvl 70 Night Elf - Druid on Zenedar / lvl 70 Gnome - Mage on Zenedar / lvl 31 Gnome - Rogue on Zenedar

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

Ik hoop in ieder geval dat het geen sequel of prequel op Liberty City, Vice City of San Andreas is. Een compleet nieuwe gametype (iets dat ze met Grand Theft Auto I en Grand Theft Auto III gelukt is) zou geweldig zijn :)

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

GTA 4 met een Wii besturing ofzo :9~

AMD Athlon 64 3800+, Asrock 939Dual-VSTA, Dual-channel PC3200 1024MB geheugen, 160GB Maxtor 8MB, 60GB Maxtor 2MB, Leadtek 6800GT 256MB DDR3, 400W Zalman voeding, HQ48 PRO Aopen ATX kast

Reg. datum: 31 januari 2004

quote:
lazrambo schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:59:
gatverdamme :p doe mij maar een controller.
FUD Führer.

quote:
lazrambo schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:59:
Onmogelijk.

Turn it up loud, captain!
Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:
Zo onmogelijk is dat niet hoor, met een beetje fantasie kun je daar wel wat geschikte controls voor bedenken.

Het spel moet dan wel op de Wii uitkomen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ik denk dat je eerder een San Andreas Stories of iets dergelijks mag verwachten op de Wii.

MetroidPrime wijzigde dit bericht 25-02-2007 14:57 (26%)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

FUD Führer.

Grand Theft Auto speelt het fijnst op een keyboard + mouse, daarna op een standaard controller, en een wiimote komt daarna pas.

quote:
Geqxon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:28:
Grand Theft Auto speelt het fijnst op een keyboard + mouse, daarna op een standaard controller, en een wiimote komt daarna pas.
Heb je de Wiimote dan weleens gebruikt? Ik krijg namelijk sterk de indruk dat dat niet zo is.

Het grote voordeel van de Wiimote is dat je het beste van de standaard controller met het beste van een toetsenbord en muis kan combineren. Je de besturing van voertuigen op exact dezelfde manier doen als bij een standaard controller, maar het richten en schieten met wapens kun je weer implementeren zoals bij een toetsenbord en muis.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

FUD Führer.

Is het mogelijk om met een wiimote goed te aimen dan? Imho aimt er niets beter dan een goede muis.

Als ik aan de wiimote denk, dan denk ik aan grappige spelletjes waarbij je een balletje weg moet tikken. Niet aan precisie aimen met een sniper.

quote:
Geqxon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:36:
Is het mogelijk om met een wiimote goed te aimen dan? Imho aimt er niets beter dan een goede muis.

Als ik aan de wiimote denk, dan denk ik aan grappige spelletjes waarbij je een balletje weg moet tikken. Niet aan precisie aimen met een sniper.
Richten met de Wiimote is ongeveer hetzelfde als richten met een muis. Precies kunnen richten is juist één van de voordelen van de controller.

FUD Führer.

En hoe gevoelig is de wiimote met "hoveren" ? Stel dat je ergens een minuut lang ergens op moet richten, iets dat met een muis en een controller prima gaat, hoe doet een wiimote dat? De trillingen van je hand, pikt hij die al op?

quote:
Geqxon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:47:
En hoe gevoelig is de wiimote met "hoveren" ? Stel dat je ergens een minuut lang ergens op moet richten, iets dat met een muis en een controller prima gaat, hoe doet een wiimote dat? De trillingen van je hand, pikt hij die al op?
Dat hangt af van hoe gevoelig de Wiimote ingesteld is, de afstand tot je TV en hoe erg je hand trilt. Als je alles goed instelt zou dat geen probleem mogen zijn.

FUD Führer.

We zullen het wel zien als er ooit een GTA op de Wii komt. Al zal dat eerder Grand Theft Auto I zijn :)

quote:
Geqxon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:54:
We zullen het wel zien als er ooit een GTA op de Wii komt. Al zal dat eerder Grand Theft Auto I zijn :)
Ik denk dat het wel een wat recentere of misschien zelf een compleet nieuwe GTA zal worden. Manhunt 2 van Rockstar is immers ook next-gen exclusief voor de Wii. ;)

FUD Führer.

Liberty City stories / Vice City stories mogelijk, maar ik denk niet dat de Wii een spel als bijvoorbeeld GTA: San Andreas aan kan.

quote:
Geqxon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:10:
Liberty City stories / Vice City stories mogelijk, maar ik denk niet dat de Wii een spel als bijvoorbeeld GTA: San Andreas aan kan.
Waarom niet? De Gamecube was al krachtiger dan de PS2 en de Wii is ongeveer 2 á 3 keer zo krachtig als de Gamecube.

MetroidPrime wijzigde dit bericht 25-02-2007 16:21 (16%)

ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
Geqxon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:47:
Je bedoelt strafen neem ik aan ?? Gaat prima in Zelda en ik pwn alle ventjes met pijl en boog :P :+

Daarnaast hebben console games 9 van de 10 keer iets van auto-aim/lock wat je meestal voor dichtbij gebruikt dus lijkt me helemaal geweldig GTA 4 op de Wii :Y)

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: