WCG #26 | WP #5
Lisa,The Simpson! | Simpsons Realities Gallery
[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last
Nieuw TopicReg. datum: 25 december 2003
Wat was Multiplayer in San Andreas ook al weer? Was dat niet dat je op bepaalde plaatsen een 2-player mode inkon die dan even duurde ofzo?
Wekko306 wijzigde dit bericht 26-05-2006 13:21 (18%)
Xbox360 Gamertag <- GTA4
Wel was het zo dat beide spelers in één scherm liepen waardoor je in de buurt van elkaar moest blijven. Het leukste vond ik overigens om in een helicopter te stappen: 1 vliegt; ander schiet
En volgens mij was er zelfs een 2 player helicopter rampage met een politie helicopter! (in de woestijn ergens
Voor degene die San Andreas voor de PS2/Xbox hebben: Probeer dit eens.
- Ga in 2-player mode.
- Zoen de andere player (ingame natuurlijk).
- Laat tijdens het zoenen een van de characters in een voertuig stappen.
- En lach je kapot vanwege de bug die in het spel zit
WCG #26 | WP #5
Spoiler pleasequote:Paddixx schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:27:
Ja. En je kon niet verder dan zoveel meter van elkaar weg lopen. Ook kan je maar 1 voertuig tegelijk besturen.
offtopic:
Voor degene die San Andreas voor de PS2/Xbox hebben: Probeer dit eens.
- Ga in 2-player mode.
- Zoen de andere player (ingame natuurlijk).
- Laat tijdens het zoenen een van de characters in een voertuig stappen.
- En lach je kapot vanwege de bug die in het spel zit![]()
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Reg. datum: 16 juni 2005
dat je je bijv. kan verstoppen. nu weet de politie altijd waar je zit, en dat is gewoon zwaar brak. en dat als je over straat loopt pas weer achtervolgt wordt als je daadwerkelijk ook 'gespot' wordt.
Reg. datum: 31 januari 2004
waarom?quote:
Omdat hij wil weten wat er gebeurd? (ik heb ook geen ps2 en ben ook wel benieuwd. Ik gok dat de tweede player aan de buitenkant aan de auto blijft plakkenquote:
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Als je twee sterren politie achter je aan hebt weten ze niet altijd waar je zit. Als het meer wordt wel, maar dan circeld er ook vaak een helicopter boven je hoofdquote:Johnns schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:47:
van mij mogen ze het 'achtervolgen' van de politie ook wel wat anders maken.
dat je je bijv. kan verstoppen. nu weet de politie altijd waar je zit, en dat is gewoon zwaar brak. en dat als je over straat loopt pas weer achtervolgt wordt als je daadwerkelijk ook 'gespot' wordt.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Reg. datum: 16 juni 2005
klopt, maar als je bijv. met 3/4 sterren het platteland op vlucht vinden ze je altijd. terwijl dit niet hoeftquote:Marzman schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:56:
[...]
Als je twee sterren politie achter je aan hebt weten ze niet altijd waar je zit. Als het meer wordt wel, maar dan circeld er ook vaak een helicopter boven je hoofd
Hier kan je een filmpje downloaden die de bug laat zien. De bug zelf heet 'The Kiss of Death'.quote:Marzman schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:55:
[...]
Omdat hij wil weten wat er gebeurd? (ik heb ook geen ps2 en ben ook wel benieuwd. Ik gok dat de tweede player aan de buitenkant aan de auto blijft plakken)
WCG #26 | WP #5
volgens mij moet je daar betalen of ben ik scheel?quote:Paddixx schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:09:
[...]
Hier kan je een filmpje downloaden die de bug laat zien. De bug zelf heet 'The Kiss of Death'.
hier is ie wel gratiz: http://browse.files.filef...1342131;/browsefiles.html
(onder het kopje 'uservideo's')
Menesis wijzigde dit bericht 26-05-2006 14:17 (5%)
WCG #26 | WP #5
Reg. datum: 12 januari 2004
Reg. datum: 10 februari 2006
http://www.insidegamer.nl/xbox360/saintsrow/screenshots/
http://www.kotaku.com/gaming/gta-iv/gta-iv-mmo-181189.php
Had al een tijdje geen GTA meer gespeeld, maar nu ik LCS voor de PS2 aan het spelen ben ik benieuwd hoe GTA IV er gaat uitzien....waarschijnlijk wordt het voor mij de reden om een PS3 of XB360 aan te schaffen.....
17 november kunnen we dus vergeten omdat europa altijd als laatste aan de beurt komtquote:
Zaterdag 19 augustus 2006 - De productie van de PS3 is volgens Kaz Hirai, baas van Sony Amerika nog steeds niet begonnen. Eerder liet hij al weten dat de productie eind juli of begin Augustus zou beginnen, maar dat is dus nog steeds niet gebeurt.
Hij heeft de productielijnen in Japan en China al wel geinspecteerd en geeft aan dat de productie zeer binnenkort zou beginnen. Dat is ook wel nodig omdat voor 17 november 2 miljoen exemplaren klaar moeten staan.
AMD Athlon 64 3800+, Asrock 939Dual-VSTA, Dual-channel PC3200 1024MB geheugen, 160GB Maxtor 8MB, 60GB Maxtor 2MB, Leadtek 6800GT 256MB DDR3, 400W Zalman voeding, HQ48 PRO Aopen ATX kast
Reg. datum: 06 juli 2005
XBOX 360quote:lazrambo schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:35:
[...]
17 november kunnen we dus vergeten omdat europa altijd als laatste aan de beurt komt
Precies! Na GTA3 gingen ze van elk poppetje een hele skin maken terwijl in GTA3 een poppetje uit losse onderdelen bestond! Net als carmageddon2, daarbij kon je ook zo heerlijk poppetjes pletten door achteruit tegen een muur te rijden (met een poppetje ertussen uiteraard)quote:Frank_Knopers schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:45:
[...]
Goed plan!
In GTA3 kon je nog zo lekker poppetjes uit elkaar raggen. Met de M16, of met een granaat is ook altijd leuk..
(...)
Niemand nog info over GTA4 ?
Asus M2N32 SLI Deluxe | AMD64 X2 4600+ | 4GB DDR2 Kingston | RAID-0 2x 250GB SATA2+ RAID-1 2x 400GB SATA | Asus GF7900 GT | Audigy 2| PSN ID: AlexAlmelo
Niks countdown, alleen dit:quote:
uname -a;id;whoami
srv01.netwrite.nl 2.6.10-2.3.legacy_FC2smp #1 SMP Sat Feb 18 23:09:31 EST 2006 i686 i686 i386 GNU/Linux
uid=0(root) gid=0(root) groups=48(apache),2523(psaserv)
root
by kuwait hacker { mohahaha }
Dat lijkt me komisch, alleen wel nogal zwaar voor online mode denk?
Rosetta@Home, 'cause we are worth it!
PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3
Reg. datum: 05 juli 2006
Ja, ik weet het, het duurt nog lang
Reg. datum: 25 mei 2005
Gevolgd door de klassieke teaser sites van R* denk aan pogothemonkey.com; liberty city times etc.
Als laatste krijgen we de updates en de filmpjes na de zomervakantie.
veel plezier met wachten!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last
Dit topic is gesloten.