Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
grolschbeugel schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:02:
Ik zie een heleboel mensen op deze post klagen omdat volgens hun SA saai, meer van hetzelfde en grafisch slecht was. Ik kan me enigszins vinden in deze argumenten maar al met al vind ik SA nog altijd een van de gaafste games die ik gespeeld heb.

Ik kijk dan ook vol verwachting uit naar GTA IV (duurt nog wel ff maar ik laat me verassen)

Het hele concept bied zoveel vrijheid en elke keer zit er wel iets vernieuwends in en ben je net iets vrijer. De combinatie van nieuwe hardware, drivers, directx10 en de nieuwe consoles bieden ontzettend veel mogelijkheden voor een spel als GTA. Waar ze het nu op gaan baseren maakt me niks uit. Ik heb het volste vertrouwen dat er vast iets moois uit gaat rollen.

Ondanks dat het inmiddels een beproefd concept is ben ik nog steeds van mening dat elke nieuwe GTA game er een is die beter is _/-\o_

Het langzame kleren wisselen en de soms lange missies die je overnieuw moest spelen als het misgging zie ik als de zwakste punten van SA.

misschien was de gameplay en de vrijheid van beweging beter, maar graphics zijn erg belangrijk. al met al vond ik SA beter dan VC maar niet heel veel beter, want VC had gewoon zo`n aantrekkelijk verhaal. Dat hele gedoe met "the hoods" overnemen vond ik erg gaar.

misschien dat er in het nieuwe deel wat futuristischer gespeeld kan worden, bijvoorbeeld een organisatie die iets slechts wilt doen met hele mooie complot theorien, en jij bent dan de redder die zich van straatschoffie tot superhero maakt. en dan de omgeving wat geavanceerder met spacy cars er tussen (maar niet te spacy dat is niet leuk).

Vanaf heden ben ik Microsoft Certified Notepad Professional, nu nog m'n MS-Paint examen :/

Ook een zwaar minpunt was dat je niet overal kon saven. Hopelijk veranderen ze dat in dit deel.

en hopelijk maken ze de wegligging van de auto's ook wat beter, die waren echt vlut. Waar ik ook op hoop is dat ze niet teveel doorgaan op de vorige delen. GTA:SA was niets meer dan GTA 3. Jah tis wel groter maar voor de rest. Bij GTA 3 en GTA VC had ik zon wow gevoel, bij GTA SA was dat helemaal verdwenen. Niet dat het daarom geen leuke game meer was, want de gameplay was gewoon perfect. Laat ze eens iets vernieuwends bedenken en rockstar kennende zullen ze dat met de next gen consoles ook zeker gaan doen.
Reg. datum: 11 september 2003

Ben benieuwd naar GTA:IV. Ik heb Vice City nooit uitgespeeld (toch maar eens mee verder gaan). San Andreas heb ik als eerste GTA game gespeeld, en die vond ik echt geweldig.

quote:
cardinal808 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:48:
[...]

Meestal reclame stunts. Ik neem aan dat hij gewoon voor de PC uitkomt. Meer valt er ook niet te discusieren, er is echt niets bekend behalve "hij komt uit, over anderhalf jaar"

Gerucht gaat dat het in Amsterdam speelt.
offtopic:
geruchten zijn zo kansloos. Iemand roept wat en mensen gaan er nog op in ook, zonder dat er een bron bekend is. behalve dan de broer-van-mijn-zus-der-vriend-kende-ooit-een-ontwikkelaar idioterie. bovenstaand is dus zelfverzonnen en niet waar
Ja dat lijkt me geweldig in amsterdam!! _/-\o_ Alleen zo komt Amsterdam weer bekend als criminele stad enzo. Dat is wel wat minder.

ph34r my [OGR-25] Cows

Ben ik dan de enige die vindt dat het allemaal niet groot genoeg kan :X Man ik wil hele zonnestelsels om door te cruisen met mijn minigun :P

GTA1+GTA:VC+GTA:SA helemaal lam gespeeld en dan vooral deel 1 8)

Enige minpunt vind ik al die stomme missies als je spul moet inladen of een of andere stomme klootviool met je meegaat op een missie en niet dood mag gaan en daardoor heel je missie verpest :/
Ook die scholen voor boten/auto's/vlieg meuk sloeg nergens op imho ... net als het daten en kleren gedoe uiteraard :P

Auto's vond ik wel lekker rijden in GTA:SA trouwens : Lekker driften >:) Vliegen mogen ze van BF2 jatten imho :+

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

-

[quote]nero355 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:07:
quote]

Naar mijn weten is het

GTA1
GTA(1):London
GTA2
GTA3
GTA(3): Vice City
GTA(3): San Andreas
GTA4
GTA: Liberty City Stories

DPhoenix wijzigde dit bericht 17-05-2006 13:20 (19%)

AULXJMHR

Volgens mij is 'London' een uitbreiding voor GTA(1).

En mooi topic trouwens, nog een half jaartje wachten op de eerste screenshot?

[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k

quote:
nero355 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:07:
Ben ik dan de enige die vindt dat het allemaal niet groot genoeg kan :X Man ik wil hele zonnestelsels om door te cruisen met mijn minigun :P

Enige minpunt vind ik al die stomme missies als je spul moet inladen of een of andere stomme klootviool met je meegaat op een missie en niet dood mag gaan en daardoor heel je missie verpest :/
Ook die scholen voor boten/auto's/vlieg meuk sloeg nergens op imho ... net als het daten en kleren gedoe uiteraard :P

Auto's vond ik wel lekker rijden in GTA:SA trouwens : Lekker driften >:) Vliegen mogen ze van BF2 jatten imho :+

Helemaal mee eens :P Over het algemeen vond ik dat je in SA helemaal niet zo verschrikkelijk ver hoefde te rijden per missie (op een paar uitzonderingen na) maar het was gewoon een erg groot gebied zodat je dat kon gaan ontdekken als je dat wilde, super toch. Bij SA vond ik het begin wel heel erg tegenvallen (elke keer dat 'gangsta' gedoe vond ik vreselijk irritant) maar nadat ik uit Los Santos was vond ik het een stuk beter.
Hopelijk gaan ze bij GTA 4 wat meer terug naar de (Russische) Mafia en Colombianen enz dat beviel me toch veel meer.
-

quote:
Wekko schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:19:
[...]

Helemaal mee eens :P Over het algemeen vond ik dat je in SA helemaal niet zo verschrikkelijk ver hoefde te rijden per missie (op een paar uitzonderingen na) maar het was gewoon een erg groot gebied zodat je dat kon gaan ontdekken als je dat wilde, super toch. Bij SA vond ik het begin wel heel erg tegenvallen (elke keer dat 'gangsta' gedoe vond ik vreselijk irritant) maar nadat ik uit Los Santos was vond ik het een stuk beter.
Hopelijk gaan ze bij GTA 4 wat meer terug naar de (Russische) Mafia en Colombianen enz dat beviel me toch veel meer.
En niet te vergeten de Yakuza 8)

AULXJMHR

ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
DPhoenix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:14:Naar mijn weten is het :

GTA1
GTA(1):London
GTA2
GTA3
GTA4
Ik zeg toch ook niks verkeerds :?
quote:
-Sander schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:16:
Volgens mij is 'London' een uitbreiding voor GTA(1).

Dat zegt hij toch ook :?

quote:
DPhoenix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:21:
En niet te vergeten de Yakuza 8)

Mja die zaten in GTA1 gewoon en als GTA4 echt London wordt vraag ik me af hoe ze dat dan doen ??
GTA:London 1969 (jaartal kan ik fout hebben) heb ik nooit gespeeld trouwens ...

HELP GoT TO THE TOP

quote:
Eerst stond er:
GTA1
GTA2
GTA2:London
GTA3
GTA4

[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k

quote:
Dat hele gedoe met "the hoods" overnemen vond ik erg gaar.

Ik vond het een leuk idee, alleen had het misschien wat beter uitgewerkt kunnen worden. Dit is denk ik wel de charme van de GTA spellen, allemaal minigames en meer leuke onzin die je kunt uithalen. FF poolen, er genoeg van krijgen en dan iedereen te lijf gaan met de keu. Briljant :Y)

Voor iedereen die het hoods overnemen wel leuk vond, check dit :)

DirectX in C#! - Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

quote:
-Sander schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:35:
[...]

Eerst stond er:
GTA1
GTA2
GTA2:London
GTA3
GTA4

volgens mij klopt dit lijstje (dus london als addon voor gta 2).
overigens kunnen we ons nog vermaken met vice city stories om de tijd tot gta 4 door te komen :)

|170 CCBWE 0550 @ 3.15ghz - 1.475v|Club3D 7950GX2 @ 620/800 (stock)|2GB CE-6 @ 260 3-3-2-8|Frostmachine by Jort| Fullspecs

London was een uitbreiding van GTA I hoor..

Welcome to Vice City. Welcome to the 1980's

quote:
nero355 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:26:
[...]

Ik zeg toch ook niks verkeerds :?

...

het kwam over alsof jij met gta 1, gta 3 bedoelde. Er ontbraken er een paar :)

@die hoods die zijn gaar. Totaal geen diepgang, want waar het op neer komt is dat je 30 keer drie waves aan mannetjes moet verslaan om een hood over te nemen. Oersaai en je verdient er naar mijn mening ook nog niks mee, doe het dan icm gevarieerde missies.

quote:
DeRCT13 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:37:
London was een uitbreiding van GTA I hoor..
kijk even naar de reactie waar hij op reageerd

dikki dik wijzigde dit bericht 19-05-2006 18:21 (17%)

quote:
dikki dik schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:21:
@die hoods die zijn gaar. Totaal geen diepgang, want waar het op neer komt is dat je 30 keer drie waves aan mannetjes moet verslaan om een hood over te nemen. Oersaai en je verdient er naar mijn mening ook nog niks mee, doe het dan icm gevarieerde missies.

Och, het is wel lache. Maar wat wel supervervelend is is als je lekker in Las Venturas aan het cruisen bent, je hood ook nog under attack kan zijn. Ik heb echt geen zin om dan de hele tijd terug te gaan naar Los Santos om dat op te lossen, ik heb wel betere dingen te doen. Zoals bijvoorbeeld... euh... nou ja, ok, eigenlijk heb ik helemaal geen betere dingen te doen, maar toch heb ik geen zin om helemaal terug te reizen :P

quote:
kijk even naar de reactie waar hij op reageerd
offtopic:
Dat kan wel zijn, maar het klopt niet wat hij zegt. Aavankelijke post: London is uitbreiding op GTA2. Iemand zegt dat het GTA1 is, vervolgens zegt hij (lange) weer dat het toch GTA2 is. Nee, het is niet GTA2, het is GTA1!
[DPC] Team Black Bulls

Ik hoop dat dit spel wat 'uitgebreider' wordt qua vrijheid en echtheid. Ik ben het inmiddels wel een beetje zat aan het worden dat je in feite alleen maar mensen omver kan schieten met guns en omver kan rijden met auto's en motoren. Er zijn zoveel meer (zieke) manieren om mensen om zeep te helpen die in het echte leven absoluut niet geaccepteerd worden, maar toch goed in het spel zouden kunnen passen. Er zijn ook andere vormen van vervoer die in het spel niet aan bod komen, maar die we in het dagelijks leven toch wel vaak zien.

Skates en skateboards. In de vorige delen was het niet mogelijk om iemand van z'n skateboard of skates te beroven en daar vervolgens mee weg te scheuren of om diegene daarna om zeep te helpen met zijn eigen gear. Dit zou toch wel erg tof zijn.

Mensen duwen. Het zou toch geweldig zijn als je iemand kan laten struikelen of om kan duwen, zodat 'ie vervolgens voor een langsrijdende auto valt en kapot gereden wordt? :P

Objecten pakken en gooien. Zou het niet fantastisch zijn als je een steen kan pakken van straat om vervolgens iemands hoofd ermee in te gooien? Of dat je die steen tegen een voorbij gaande auto gooit en dat die auto vervolgens slipt en crasht tegen de muren van een gebouw? Of dat je met een stoeptegel op een viaduct gaat staan en 'm dan vervolgens op een voorbijgaande auto kan gooien? (As seen in real life :P)

Ik hoop dat ze dingen als dit er in gaan stoppen, anders wordt het waarschijnlijk weer meer van hetzelfde en dat zou toch wel zonde zijn.
quote:
Paddixx schreef op zondag 21 mei 2006 @ 19:47:
Objecten pakken en gooien. Zou het niet fantastisch zijn als je een steen kan pakken van straat om vervolgens iemands hoofd ermee in te gooien? Of dat je die steen tegen een voorbij gaande auto gooit en dat die auto vervolgens slipt en crasht tegen de muren van een gebouw? Of dat je met een stoeptegel op een viaduct gaat staan en 'm dan vervolgens op een voorbijgaande auto kan gooien? (As seen in real life :P)
Kamervragen, iemand? :+

quote:
Paddixx schreef op zondag 21 mei 2006 @ 19:47:
Skates en skateboards. In de vorige delen was het niet mogelijk om iemand van z'n skateboard of skates te beroven en daar vervolgens mee weg te scheuren of om diegene daarna om zeep te helpen met zijn eigen gear. Dit zou toch wel erg tof zijn.

Mensen duwen. Het zou toch geweldig zijn als je iemand kan laten struikelen of om kan duwen, zodat 'ie vervolgens voor een langsrijdende auto valt en kapot gereden wordt? :P

Goed plan!

In GTA3 kon je nog zo lekker poppetjes uit elkaar raggen. Met de M16, of met een granaat is ook altijd leuk...

Gewoon wat meer bloed. Dat je na een bomexplosie kunt wandelen tussen de rompjes en ledematen en er lekker nog op kunt rossen zodat er nog meer red stuff uit komt... :D Ook als je ze op kunt pakken en ergens anders weer kunt dumpen (brug, op de weg gooien, uit een vliegtuig gooien)

Dat mis ik in de huidige GTA serie. Het is allemaal zo softy geworden met kleertjs uitzoeken, homie branded schoes, een homie of gangsta vriendin.. :?

Ik heb alle GTA's vanaf Liberty city plat gespeeld en ik vond ze eigenlijk allemaal wel goed. Toch heb ik de meeste feeling met Liberty City en Vice City. San Andreas vond ik gewoon wat te groot. Overal waren wel leuke dingen te doen, maar telkens moest je weer door dat achterland met die bijna identieke dorpjes. Dat maakte het vrij cruisen tussen de steden een beetje langdradig.

Het klinkt misschien gek, maar dat vliegen mogen ze van mij een heel stuk moeilijker maken.. In de tijd van GTA3 was het nog echt uniek als je je vliegtuig boven Staunton Island had en je ermee over het stadion en het park vloog. Dat gaf me destijds een echte kick, dat ik dat eindelijk kon. Man, ik heb er over gedroomd...(nostalgische tijden) >:) Ik heb GTA3 afgelopen maand er weer eens bijgepakt en nog een keer helemaal uitgespeeld, damn wat een goed spel..

frankknopers wijzigde dit bericht 22-05-2006 21:50 (18%)

ATI - the way it is played :P

Ik vind Liberty City toch minder dan Vice City en San Andreas. Je merkt gewoon dat het een wat ouder spel is aan de details. Auto's hebben minder detail, je kon toen nog niet op motors rijden, op banden schieten. Het vliegen is misschien wat minder speciaal geworden omdat het nu beter werkt (er zijn verschillende vliegvelden en echte vliegtuigen, niet zo'n dodo die niet echt kan vliegen). Ik vind het wel een leuke toevoeging en het is echt niet zo dat je in het begin meteen overal heen kan vliegen (ook leuk bedacht dat je het hele leger achter je aan krijgt als je over een verkeerd stuk grond vliegt, beter dan die bruggen in GTA3).

Ik hoop eigenlijk dat ze dat in GTA4 ook weer stoppen, maar dan wel dat je pas makkelijk kan vliegen als je het spel bijna hebt uitgespeeld.

Multiplayer zou mooi zijn, alleen weet ik niet hoe ze dat vorm zouden moeten geven. Waarschijnlijk met een kleinere onlinewereld waarin je minigames speelt (je hood protecten zou bijvoorbeeld goed online kunnen, soort capture the flag idee).

Marzman wijzigde dit bericht 26-05-2006 10:32 (27%)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
Marzman schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:30:
Ik hoop eigenlijk dat ze dat in GTA4 ook weer stoppen, maar dan wel dat je pas makkelijk kan vliegen als je het spel bijna hebt uitgespeeld.

Dat hoop ik juist niet =>

Ze moeten het een keer is zo maken dat als je alle "side missions" gewoon in het begin kan halen en als je die uit hebt gespeeld dat je daarna met de echte missions kan beginnen met een veel betere Health/Armor/Reload tijd enz. :)

quote:
Multiplayer zou mooi zijn, alleen weet ik niet hoe ze dat vorm zouden moeten geven. Waarschijnlijk met een kleinere onlinewereld waarin je minigames speelt (je hood protecten zou bijvoorbeeld goed online kunnen, soort capture the flag idee).
Gewoon lekker racen knallen met 128 man joh ;)

HELP GoT TO THE TOP

quote:
Saedian schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 17:25:
[...]

Ligt het dan aan mij of zit er erg veel tijd tussen SA en GTA IV?
GTA liberty City Stories komt nog voor de PS2 he ;)
quote:
Marzman schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:30:
Gewoon een open Multiplayer wereld/stad lijkt me opzich super. Lekker rondscheuren in een stad vol AI maar ook andere mensen die online zijn via Xbox Live. Het nadeel is alleen dat je waarschijnlijk elke 30 seconden dood zou gaan door iemand die je neerschiet/doodrijdt en dat je dan je wapens en cash enzo weer kwijt bent.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws