quote:
Paddixx schreef op zondag 21 mei 2006 @ 19:47:
Skates en skateboards. In de vorige delen was het niet mogelijk om iemand van z'n skateboard of skates te beroven en daar vervolgens mee weg te scheuren of om diegene daarna om zeep te helpen met zijn eigen gear. Dit zou toch wel erg tof zijn.
Mensen duwen. Het zou toch geweldig zijn als je iemand kan laten struikelen of om kan duwen, zodat 'ie vervolgens voor een langsrijdende auto valt en kapot gereden wordt?
Objecten pakken en gooien. Zou het niet fantastisch zijn als je een steen kan pakken van straat om vervolgens iemands hoofd ermee in te gooien? Of dat je die steen tegen een voorbij gaande auto gooit en dat die auto vervolgens slipt en crasht tegen de muren van een gebouw? Of dat je met een stoeptegel op een viaduct gaat staan en 'm dan vervolgens op een voorbijgaande auto kan gooien? (As seen in real life

)
Goed plan!
In GTA3 kon je nog zo lekker poppetjes uit elkaar raggen. Met de M16, of met een granaat is ook altijd leuk...
Gewoon wat meer bloed. Dat je na een bomexplosie kunt wandelen tussen de rompjes en ledematen en er lekker nog op kunt rossen zodat er nog meer red stuff uit komt...

Ook als je ze op kunt pakken en ergens anders weer kunt dumpen (brug, op de weg gooien, uit een vliegtuig gooien)
Dat mis ik in de huidige GTA serie. Het is allemaal zo softy geworden met kleertjs uitzoeken, homie branded schoes, een homie of gangsta vriendin..
Ik heb alle GTA's vanaf Liberty city plat gespeeld en ik vond ze eigenlijk allemaal wel goed. Toch heb ik de meeste feeling met Liberty City en Vice City. San Andreas vond ik gewoon wat te groot. Overal waren wel leuke dingen te doen, maar telkens moest je weer door dat achterland met die bijna identieke dorpjes. Dat maakte het vrij cruisen tussen de steden een beetje langdradig.
Het klinkt misschien gek, maar dat vliegen mogen ze van mij een heel stuk moeilijker maken.. In de tijd van GTA3 was het nog echt uniek als je je vliegtuig boven Staunton Island had en je ermee over het stadion en het park vloog. Dat gaf me destijds een echte kick, dat ik dat eindelijk kon. Man, ik heb er over gedroomd...(nostalgische tijden)
Ik heb GTA3 afgelopen maand er weer eens bijgepakt en nog een keer helemaal uitgespeeld, damn wat een goed spel..frankknopers wijzigde dit bericht 22-05-2006 21:50 (18%)