Gathering of Tweakers

Quicksearch
hmmm...
ik blijf niet wakker. want tegen de tijd dat het tijd is zit heel de wereld de site te spammen en kom je er toch niet bij.

ik zie morgen ochtend wel hoe de trailer eruit ziet.
maar ben wel benieuwd.

hopelijk hebben ze nu eindelijk een beetje goede engine gemaakt of gebruikt. zodat de graphics er goed uit zien, en de prestaties ook goed zijn wat realistischer qua graphics mag ook.

en als het maar niet zo bizarre groot is zoals SA want dat was gewoon te groot. teveel lege stukken waar je doorheen moest rijden voor je een missie kon doen.
laat ze anders in ieder geval een soort van snelle transportation of translocation achtig iets implementeren voor degenen die niet zoveel willen rijden.

Bite my shiny metal ass!
Reg. datum: 25 februari 2001

Argh, die roddels over die overname gaan nergens over. Geruchten die op geen enkele zinnige grote games-site te vinden zijn.

Qua nieuwe features van GTA IV, hoop ik zelf op de volgende dingen:

Meer 'toon' style. Ik vind de humor van GTA een hele grote aantrekkingskracht hebben, en IMHO past daar beter een minder realistische, toon-style bij. Hierbij denk ik dan bijv. aan de manier waarop je vecht (a la Obelix de vijanden de lucht in meppen, terwijl enkel de schoenen blijven staan), een kleurrijke wereld (vice city was daarom bijv. erg leuk!), gezichten en manouvres (gezichtskenmerken wat overdrijven, speciale 'moves'), etc.

Veel korte Side Missions a la Saints Row. Hele gave side mission was bijv. zoveel mogelijk damage zien te veroorzaken dmv ongelukken. Beetje zoals 'Karmageddon' in GTA:LCS dus. Of jezelf op zo spectaculair mogelijke wijze laten aanrijden door anderen, om zo verzekeringsgeld op te strijken. En dan liefst zo, dat die missions continu replayable zijn, ipv dat je ze 1 keer allemaal doet, en daarna niet terug kunt naar een lager niveau.

Alles moet te slopen zijn! Dus geen rij-na-rij van simpele gebouw-textures waar je niets mee kunt doen, en die onbeschadigbaar zijn.

Betere AI. In oudere GTA's wordt maar voor een heel klein stukje om je heen onthouden wat je allemaal gedaan hebt (geheugenbeperking). Dat moet nu toch een stukje beter kunnen. Ook leuk is als mensen in de wereld je het vuur aan de schenen proberen te leggen. Door stoplichtsprintjes met je te doen, je te achtervolgen (deels al in GTA:SA), samen te werken met andere karakters, etc.

Brama is lid van het Front Auto Check Image. Front Auto Check Image is onderdeel van de 'verbeter GoT, begin met het CMS!' stichting.

Gokje:

GTAIV speelt zich af in London ten tijde van de punk, 1976-1977. Hoofdpersoon is een vrouw.

Volgens mij heb je dan de ingredienten voor een geweldige sfeervolle game.

(en komt lovefist weer langs :+ )

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
Weltschmerz schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:04:
[...]

Is dat GMT+1? Anders mag je lekker tot 6 uur morgenvroeg blijven hangen... :O
Hij rekent met behulp van je systeemklok dus, ik vond het al vreemd dat het 0:00 GMT+1 was. Vreemd :{

Als de timer bij 0:00:00 is forwared hij je naar http://www.rockstargames.com/IV/index2.html , hou die pagina dus in de gaten. En hou het even onder ons, deze tip O-)

Geqxon wijzigde dit bericht 29-03-2007 13:04 (21%)

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
dangerpaki schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:27:en als het maar niet zo bizarre groot is zoals SA want dat was gewoon te groot. teveel lege stukken waar je doorheen moest rijden voor je een missie kon doen.
laat ze anders in ieder geval een soort van snelle transportation of translocation achtig iets implementeren voor degenen die niet zoveel willen rijden.
Volgens mij ben ik de enige mongool die graag had gezien dat je in San Andres ECHT naar Vice City kan vliegen zoals dat ook wordt "gesimuleerd" in een van de missies :P :+

Het kan niet groot genoeg wat mij betreft !!! In Test Drive : Unlimited kan je zelfs verdwaald raken als je gewoon ergens hersenloos naartoe rijdt O+

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

Wat is het nou :?

Is het 24.00 onze tijd? Of is het morgenochtend 06.00?

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Wat zit iedereen toch krampachtig te doen over die tijd er staat toch gewoon een timer op de site, we moeten nog iets van 9 uur wachten op de trailer.
Un Chien De Liege

Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Ik moet dan ook maar eens vroeg of laat de keuze tussen PS3 of 360 gaan maken.

Hopelijk houden ze wel de humor in de serie, dit vond ik nog altijd een van de sterke punten van GTA.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Nu met Sony Alpha 300

quote:
Lostcuban schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:43:
Wat zit iedereen toch krampachtig te doen over die tijd er staat toch gewoon een timer op de site, we moeten nog iets van 9 uur wachten op de trailer.
Ik ben remote ingelogt op een US computer, en daar staat hij nog op 14 uur ;)

Om precies te zijn: 14:57

PWM wijzigde dit bericht 29-03-2007 15:03 (3%)

Reg. datum: 25 april 2004

quote:
nero355 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:28:
[...]

Volgens mij ben ik de enige mongool die graag had gezien dat je in San Andres ECHT naar Vice City kan vliegen zoals dat ook wordt "gesimuleerd" in een van de missies :P :+

Het kan niet groot genoeg wat mij betreft !!! In Test Drive : Unlimited kan je zelfs verdwaald raken als je gewoon ergens hersenloos naartoe rijdt O+
Wat mij betreft kan het ook niet groot genoeg, al bouwen ze de hele wereld na. :D

Het was overigens Portland van GTA 3 waar je heen vloog. :)

Er zit trouwens in GTA SA bij het vliegveld een poortje waarmee je een vlucht naar een ander vliegveld kan nemen, dat scheelt al een boel in tijd.

Pentium D930 @ 3,53Ghz | Gigabyte GA-8N-SLI | 2x Corsair 1GB DDR2 | 2x 300GB Seagate 7200.9 @ raid0 | 1x 500GB Samsung T166 | 1x 120GB Seagate 7200.7 | Asus N6800GT @ 425/1150 | Scythe Ninja | Dell 2007FP | Logitech MX400 | MS Natural Ergonomic 4000

reactie op PWM:
In dat geval zou hij NU al beschikbaar moeten zijn in australië.... ff checke voor de zekerheid :D

Magoed...een release op internet kent geen tijdzone.... als hij hier over 6 uur beschikbaar is dan issie het op hetzelfde moment ook beschikbaar in de VSA. en overal ter wereld

LieveNiels wijzigde dit bericht 29-03-2007 17:36 (50%)

Deze game zou mij ook wel eens kunnen besluiten een PS3 te nemen. Dit is voorlopig de eerste aansprekende game het platform.
Van mij mag de wereld ook wel groter dan SA, een grote stad gecombineerd met de sfeer van VC lijkt mij erg gaaf. Vond de steden in SA maar aan de kleine kant.
Ook zou ik willen dat je meer gebouwen in kan, al die wolkenkrabbers, winkelstraten, huizen en dat je weer overvallen kan plegen, gewoon een beetje meer een levendige wereld.

http://www.gametrailers.com/ heeft ook een countdown maar staat een uur later. Ben benieuwd, hoop wel dat het HD is en dat er een torrentje komt :P
quote:
Melniek schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:56:
Deze game zou mij ook wel eens kunnen besluiten een PS3 te nemen. Dit is voorlopig de eerste aansprekende game het platform.
Van mij mag de wereld ook wel groter dan SA, een grote stad gecombineerd met de sfeer van VC lijkt mij erg gaaf. Vond de steden in SA maar aan de kleine kant.
Ook zou ik willen dat je meer gebouwen in kan, al die wolkenkrabbers, winkelstraten, huizen en dat je weer overvallen kan plegen, gewoon een beetje meer een levendige wereld.
ja idd dat mensen bijvoorbeeld in winkel staan te winkelen , jij schiet de cassiere dood pakt geld uit het laatje, en de pleuris breekt uit in de hele winkelstraat

quote:
Janus Bier schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:18:
[...]

ja idd dat mensen bijvoorbeeld in winkel staan te winkelen , jij schiet de cassiere dood pakt geld uit het laatje, en de pleuris breekt uit in de hele winkelstraat
Je brengt me op ideeen...

Wat dacht je van de caissiere gijzelen :X

>:)

Die site werkt gewoon op je PC klok. :z Stelletje n00bs bij Rockstar. :+

En als ik hem op morgen zet gaat die naar http://www.rockstargames.com/IV/index2.html maar daar geeft die dan weer een error.

Pentium D930 @ 3,53Ghz | Gigabyte GA-8N-SLI | 2x Corsair 1GB DDR2 | 2x 300GB Seagate 7200.9 @ raid0 | 1x 500GB Samsung T166 | 1x 120GB Seagate 7200.7 | Asus N6800GT @ 425/1150 | Scythe Ninja | Dell 2007FP | Logitech MX400 | MS Natural Ergonomic 4000

Haha...wat zou er toch gebeuren als er miljoenen mensen gaan zitte f5-en om 12 uur...haha... die site ligt er dus gegarandeerd uit zodra de tijd verstreken is...

Inderdaad maar even hopen dat er een torrentje tussenstaat, want een beetje http-hd-trailertje kijken met een paar miljoen tegelijk gaat niet lukke...

Extremistisch Tweakertje

quote:
-DG- schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:31:
Die site werkt gewoon op je PC klok. :z Stelletje n00bs bij Rockstar. :+
Zou het een fake zijn? :P

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

dat zou rockstar ons nooit aandoen :+

nfsresource.com

GTA IV - FS-X

Woow, er is een video trailer van GTA 4 op eMule verschenen, effe downen! is 44 MB. MPG.

[Xbox360.PS3] Grand Theft Auto 4 - GTA IV Video Trailer.mpeg

Nu, een paar uur voor de release zou het toch wel een echte vid kunnen zijn van een naaste medewerker.

Nog 2,5 Uur te gaan. 8)

Ik ben vandaag non stop GTA aan het spelen; GTA 2, GTA: LCS en GTA San Andreas.

Heel de wereld draait om GTA. :9~

Straks komen Aliens de wereld veroveren om GTA: IV te kunnen spelen op Alienware PC's.

Mij zie je dus echt wel wakkerblijven om 0:00.! :9
quote:
Doom schreef op donderdag 29 maart 2009 @ 11:29:
[...]

PS3 versie krijgt ook zijn downloadable content.
Ik dacht het toch niet, M$ had met Take2/R* een agreement om exclusieve content.

*ASUS P5E* | *XEON E3110@ 4.7 GHZ* | *Crucial Ballistix Tracer @1000-CL4* | *EVGA 9800GTX+ OC* | *SSD* SuperPI Mod 1M 9,8 SEC

Nu met Sony Alpha 300

quote:
salimrmaf schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:29:Ik dacht het toch niet, M$ had met Take2/R* een agreement om exclusieve content.
Het gerucht gaat dat de PS3 ook exlcusive content krijgt, maar dan weer andere.

De 360 DLC is confirmed, de PS3 een rumour.

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
salimrmaf schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:29:
Woow, er is een video trailer van GTA 4 op eMule verschenen, effe downen! is 44 MB. MPG.

Nu, een paar uur voor de release zou het toch wel een echte vid kunnen zijn van een naaste medewerker.

Nog 2,5 Uur te gaan. 8)

Ik ben vandaag non stop GTA aan het spelen; GTA 2, GTA: LCS en GTA San Andreas.

Heel de wereld draait om GTA. :9~

Straks komen Aliens de wereld veroveren om GTA: IV te kunnen spelen op Alienware PC's.

Mij zie je dus echt wel wakkerblijven om 0:00.! :9

[...]

Ik dacht het toch niet, M$ had met Take2/R* een agreement om exclusieve content.
www.rockstargames.com/IV/files/trailer_warschau.wmv

:o GTA in de USSR! :o
http://www.creativepuzzels.nl/spel/speel1/buggie/images/spacer.gif
;)

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

quote:
salimrmaf schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:29:

Veel plezier met de gay/kiddie/grandma pr0n :X 99% kans daar op iig. * Rafe ziet 'm morgenochtend wel, aangezien het halve internet toch dichtslibt om die trailer te downloaden om klokslag 12en vanavond.

Edit: mits die countdown natuurlijk klopt natuurlijk ivm tijdzones. We zien het wel, de game laat sowieso nog even op zich wachten :).

Rafe wijzigde dit bericht 29-03-2007 22:08 (12%)

Wind me up, put me down, start me off and watch me go
I'll be running circles around you sooner than you know
A little off center and I'm out of tune
Just kicking this can along the avenue
But I'm alright

quote:
Rafe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:06:
[...]

Veel plezier met de gay/kiddie/grandma pr0n :X 99% kans daar op iig. * Rafe ziet 'm morgenochtend wel, aangezien het halve internet toch dichtslibt om die trailer te downloaden om klokslag 12en vanavond.

Edit: mits die countdown natuurlijk klopt natuurlijk ivm tijdzones. We zien het wel, de game laat sowieso nog even op zich wachten :).
Hij klopt niet qua tijdszones, immers de teller veranderd op het moment dat je de pc klok veranderd. :+ Zoals ik al iets hierboven gezegd heb.
Ik denk dat dan nog de meeste kan is dat die op GMT tijd komt, dus 1 uur 's nachts hier.
Ik ben dan toch nog wel wakker omdat ik voor school moet leren. ;) ga nu weer verder

'r you wicked ??
Reg. datum: 23 oktober 2002

quote:
Rafe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:06:
[...]
Daar ben ik idd ook bang voor, grote kans dat het nog eens een extra 9 uur duurt :)

Specs Desktop Specs Notebook Consoles: 4x XBoX 360 - PSP - PS3

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws