Reg. datum: 08 mei 2005
Asus P4P800 Deluxe, Intel P4 3,0 GHz HT, Asus X800XL 2xDVI, Kingston 1024MB Dual Channel Kit, Seasonic S12-430, Sony Playstation 2 met O2mod en PS2VGA kabel. Beide aangesloten op Acer AL922 en op een 63cm Televisie
Forum » Consumentenelektronica » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 22
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIn de Jamo 68's heb ik onlangs de bipolaire condesators vervangen voor MKT's dit geeft echt een flinke verbetereng, onbegrijpelijk dat die er niet standaard inzitten.quote:kippekop schreef op zondag 23 juli 2006 @ 16:10:
[...]
Mooie receiver en dvd-speler, wat wordt je volgende upgrade, speakers..??
MarcelDamhuis wijzigde dit bericht 23-07-2006 17:50 (10%)
Asus P4P800 Deluxe, Intel P4 3,0 GHz HT, Asus X800XL 2xDVI, Kingston 1024MB Dual Channel Kit, Seasonic S12-430, Sony Playstation 2 met O2mod en PS2VGA kabel. Beide aangesloten op Acer AL922 en op een 63cm Televisie
quote:Warzel schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:51:
Nou ik dan ook maar met mijn setup hier. Niet zulke hele dure spullen als ik hier soms voorbij zie komen maar meer dan goed genoeg voor mij.
[afbeelding]
Dynamite cardprogrammer
Cardprogrammer: Dynamite gebruikt in Phoenix mode
Specs & Casemod
Mammy, ik wil ook een kitty cornershot
Sow Panic & Surrender will Bloom than Punish & Enslave
quote:MarcelDamhuis schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:10:
[...]
In de Jamo 68's heb ik onlangs de bipolaire condesators vervangen voor MKT's dit geeft echt een flinke verbetereng, onbegrijpelijk dat die er niet standaard inzitten.
Ik ga binnekort een andere Center kopen, daar is de A310 duidelijk niet voor gemaakt.
Als HD-media hier in de winkels ligt wil ik wel een nieuwe tv / hd-speler kopen, maar dat zal nog wel even duren.
@ slindenau: had je niet beter op de achtergrond kunnen focussen bij het onderste plaatje
slindenau wijzigde dit bericht 23-07-2006 18:46 (8%)
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

De Skystar2 kaart heeft zelf geen CI module, Om toch CanalDigitaal te kunnen onvangen gebruik ik die cardprogrammer die in samenwerking met software een CI module emuleert. Ik betaal de normale prijs voor het abbonement, niks illegaals dus. (daarvoor heb ik andere softwarequote:Sarge_Mango schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:39:
[...]
Waar dient die cardprogrammer voor ? Is dat om "goedkoop" Canal Digitaal te ontvangen![]()
Zo ja kun je me daar iets meer over vertellen.
Het verschil tussen praktijk en theorie is in de praktijk groter dan in theorie
Tging me niet om het geluid, maar er werd gezegt dat die speakers alleen in hout kleur te krijgen waren en niet in het zwart, maar dat is helemaal niet zo, daarom poste ik even een plaatje van die speakers in het zwartquote:kippekop schreef op zondag 23 juli 2006 @ 16:10:
[...]
Zien er leuk uit, maar volgens mij wil je niet zien hoe het er van binnen uitziet, of wat voor units hiervoor zijn gebruikt... voor nu waarschijnlijk prima inderdaad
quote:TomSwinnen schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:40:
[...]
Ach, 7.1 is overrated, zeker bij die sub-satsetjes.
slindenau wijzigde dit bericht 23-07-2006 19:56 (39%)
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
De grootte van de driver zegt niet direct iets over hoe laag luidsprekers kunnen komen. Dat hangt ook van het systeem af.quote:slindenau schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:52:
Hoeveel Hz kunnen je fronts aan (en wat is de grootste driver daarin)?
Niet direct nee, maar hoe laag een driver kan gaan (acceptabel & efficient laag iig) hangt voornamelijk van de diameter af. Mits deze goed is verwerkt inderdaad, een losse driver doet niet zoveelquote:Exirion schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:55:
[...]
De grootte van de driver zegt niet direct iets over hoe laag luidsprekers kunnen komen. Dat hangt ook van het systeem af.
slindenau wijzigde dit bericht 23-07-2006 20:06 (5%)

EurEx wijzigde dit bericht 23-07-2006 20:09 (8%)
Dali: In Admiration of Music
slindenau wijzigde dit bericht 23-07-2006 20:11 (12%)
De MP610 is toch ook echt low-low-budget. Ik wil minimaal een 1024x... Kan je mssn een pic posten van het beeld (met ondertitel) van de MP620?quote:slindenau schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:09:
Ik heb de MP620 momenteel in mijn bezit, maar omdat dit mijn eerste beamer is kan nu ook niet echt gaan vertellen of deze wel of niet goed is. En ik projecteer op een muur die niet 100% glad is, en daar zullen de echte liefhebbers ook wel commentaar op hebben
.
Wel kan ik zeggen dat je niet voor eentje met een lagere resolutie moet gaan als je van plan bent om echt groot te projecteren. Ik heb de MP610 ook, en daarbij zie je de pixels in de ondertitels wanneer je op 4-5 meter afstand projecteerd.
Het enige nadeel van de MP620 is het regenboogeffect, maar dit hangt blijkbaar van de persoon af hoeveel je hiervan merkt. Vooral bij snelle bewegingen (lezen ondertitels bijvoorbeeld) heb ik hier last van, daarom kijk ik tegenwoordig zo veel mogenlijk zonder subs.
PS2 & PC Gamer

quote:slindenau schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:57:
Niet direct nee, maar hoe laag een driver kan gaan (acceptabel & efficient laag iig) hangt voornamelijk van de diameter af. Mits deze goed is verwerkt inderdaad, een losse driver doet niet zoveel.

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal
quote:sphere schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:47:
[...]
Ach, maak kennis met de Adire Parthenon, 24" plaat aan een motor geeft 121 db at 20 Hz![]()
[afbeelding]
Klopt, die is heeeel low budgetquote:EurEx schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:12:
[...]
De MP610 is toch ook echt low-low-budget. Ik wil minimaal een 1024x... Kan je mssn een pic posten van het beeld (met ondertitel) van de MP620?
. Maar die gebruik ik dan ook enkel met een projectieafstand van maximaal 3 meter...dan is 800*600 nog wel te doen. slindenau wijzigde dit bericht 23-07-2006 21:12 (53%)
Als je zou willen proberen een goede foto te maken, dan ben ik heel blij!quote:slindenau schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:02:
blaat
Klopt, die is heeeel low budget [afbeelding]. Maar die gebruik ik dan ook enkel met een projectieafstand van maximaal 3 meter...dan is 800*600 nog wel te doen.
En foto's van het beeld kan ik best nemen, zelfs van beide beamers als je dat zou willen...maar echt goed lukken die nooit bij mij. Misschien dat ik het morgen middag/avond even probeer (moet eerst werken...en vandaag vrij vroeg slapen (ochtenddienst hè)).
quote:EurEx schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:21:
[...]
Als je zou willen proberen een goede foto te maken, dan ben ik heel blij!. Hoeft alleen van de MP620, want de MP610 valt zoizo al af bij mij. Ik zie hem ooit wel verschijnen, alvast bedankt.
100% No Soul Guaranteed
Dat geldt voor foto's van displaybeelden in het algemeen. Het is echt compleet doelloos om een foto te maken om te laten zien hoe mooi het beeld wel niet is. Als je weet wat een camera allemaal met het beeld doet dan snap je waaromquote:lowfi schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:11:
Sws geven fotos van geprojecteerde beelden geen goede inpressie.
anders spam je niet zo in dit topic, van de 1000 posts zal het me niet verbazen als 500 er van jou zijnquote:slindenau schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:45:
[...]
Hehe, nu ziet ik het ook. Zal mn ma niet zo blij mee zijn
. Even editten.
(en jullie ook niet, want zo jong is ze niet meer)
Maar je zou toch moeten weten dat je in macro mode niet zo ver kan focussen.
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

momania wijzigde dit bericht 24-07-2006 12:24 (6%)
Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zwitserland
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.