Deel 22 al weer

wat je al niet mist als je een paar maandjes niet kijkt.
Nou ja, ik zal mijn setje ook maar weer eens posten

Er zijn namelijk een paar dingetjes veranderd.
Een medion 8383 die nu ook (tijdelijk) dienst doet als htpc. ik "bestuur" hem via een microsoft mce ab waarvan de ontvanger naast de tv staat. de videokaart heeft een scart (RGB) uitgang waar ik dankbaar gebruik van maak
Een oppli A/V meubel van de Ikea
Het hart van mijn ht'tje, marantz sr5400
om een beetje een idee van de setup te krijgen;
Zoals op de vorige foto ook al te zien is; de onderdelen van mijn DIY subje die momenteel dus uit elkaar ligt. Of zeg maar gerust dat ie er niet is omdat z'n vorige behuizing een beetje te groot was (50x50x50cm) en bij het grofvuil is gezet... oftewel; binnenkort komt er een nieuw kastje voor

Ik moet trouwens ook vermelden dat de amp (hypex hs200) de geest heeft gegeven om een misterieuze reden, en van de week dus ter reparatie wordt opgestuurd...
Tot slot mijn gemodde Xbox en dat lelijke ding eronder is een lamabox
En hoe wordt dit alles aangestuurd?
De tv moet nog een keer geupgrade worden, ookal is het beeld wat ie produceert zeker niet slecht. Maar een nieuwe mooie beeldbuis kost tegenwoordig ook zo veel niet meer, dus tja..
De beamer die te zien is op de foto's ga ik het niet eens over hebben, want dat stelt niet zoveel voor

maar ik ben stiekum aan het kijken voor een Barco, dus wie weet binnenkort weer een update
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 21-07-2006 17:14
]