Reg. datum: 26 juni 2004
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 22
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 26 juni 2004
Reg. datum: 03 mei 2006
Lief he, soms mag ik van mamma wel eens vriendjes meenemen, dan kunnen we samen winx club kijkenquote:Exirion schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:48:
[...]
Ach, wat een schattig kinderkamertje toch. Hoe oud ben je, 12?
quote:0range schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:54:
[...]
Lief he, soms mag ik van mamma wel eens vriendjes meenemen, dan kunnen we samen winx club kijken
-= G P P =-
Reg. datum: 19 september 2004
HAHAHAHA..wat is dat dan voor geel ding? My First Sony ofzo????quote:0range schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:54:
[...]
Lief he, soms mag ik van mamma wel eens vriendjes meenemen, dan kunnen we samen winx club kijken
quote:peter77 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:36:
[...]
HAHAHAHA..wat is dat dan voor geel ding? My First Sony ofzo????
hk
My first neigbour-agonizer
/hk
Leuk ding idd, PA woofertje. Maar kan me idd voorstellen dat je TV + je ouder + je buren er niet zo blij mee zullen zijn
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
quote:DoubleD666 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:00:
[...]
Ik heb de HKTS 7 en de HTFS 2. De HKTS 7 boxen passen er gewoon op hoor. Geen probleem.
Maak je geen zorgen.
Kijk even hier http://www.pick2pay.nl
Ben je vier euro goedkoper uitKan je weer een biertje kopen.
Heeey das mooi, scheelt me toch weer een paar euro's
Alternate probeerde me via de mail meteen al een paar aantesmeren.
THNX voor de tip DoubleD666
Stand Alone Agent (GITS SAC)
quote:riesjdabietsj schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:51:
[...]
Met welke Marantz AV receiver zou ik een AV-instapmodel van Vincent kunnen vergelijken?
Pfff....dat moet je zelf even luisteren.
quote:PHiXioN schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:02:
Ookal is Vincent een technisch goed merk zou ik het niet aanschaffen, als je al ziet dat de website alleen maar in het Frans is, is het dus duidelijk voor Franse chauvinisten. Er zijn genoeg alternatieve merken die zich niet te goed voelen voor de rest van de wereld en even goed spul leveren.
Lekker handige argumenten om dingen niet te kopen.
Maar de websites van Vincent zijn niet zo handig nee, maar desalniettemin zijn ze sowieso ook in het Duits, Castellaans (Spaans), Engels (http://www.vincent-tac.de/) en Italiaans (http://www.vincent-tac.it/). En ze zullen vast in nog meer talen op het net te vinden zijn. Chinees sowieso lijkt me, want het is een Chinees merk, dus dat Chauvinistische Franse gaat sowieso niet op.
zimbab wijzigde dit bericht 20-07-2006 18:08 (3%)
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
nu echt tot zijn recht komt, inmiddels zijn er ook wat componenten Vervangen en toegevoegd !
Setup momenteel
Receiver : Marantz SR 9600
Speakers: Mordaunt-Short Declaration 500 THX-select + 2 extra ms-506 Dipole's voor 7.1 ipv 5.1
Dvd speler: komt binnenkort, Marantz DV 9600, momenteel nog even Toshiba SD-510E
Breedbeeld tv voor het standaard kijkwerk, Panasonic 82 cm pf10f 100 hz.
Projector, Hitachi-PJ-TX 200 HD-ready
Scherm, Projecta pro-cinema 117x200 High-Contrast-S white

Darkman wijzigde dit bericht 21-07-2006 12:48 (36%)
Good things come to those who wait - nu als MCSE-er
Reg. datum: 26 juni 2004
Vind je het niet zonde om zoveel in een dvd speler te investeren nu HD al om de hoek komt kijken?quote:[b][message=26169361,noline]
Dvd speler: komt binnenkort, Marantz DV 9600
quote:PHiXioN schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 01:49:
[...]
Vind je het niet zonde om zoveel in een dvd speler te investeren nu HD al om de hoek komt kijken?
Waarom zou dat zonde zijn? Misschien heeft hij wel stapels DVD's, die dingen verdienen gerust een goede DVD speler. Het is niet zo dat DVD straks geschiedenis is.
Daarenboven staat HD al twee jaar om de hoek maar durft het nog steeds niet daadwerkelijk om de hoek te komen.
Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.
Front

2x B&W DM604 s2 als front speakers. 1x Kef 100c als center speaker.
Yamaha DSP A-2 als AV Receiver en een Onky integra 7911 cd-speler.
In de kast staat nog een sony video recorder en een simpele sony DVD speler (type ns 590p) omdat mijn sony 7700 reference speler er mee opgehouden is.
Rear

Achter staan 2 B&W DM603 S2 speakers. Eentje staat achter het gordijn kon niet anders, maar die hoor je nog goed.
Heb geen subwoofer meer. Had vroeger een AS6 van B&W maar in mijn vorige huisje kon ik die niet goed kwijt. En de 604's doen het kwa bas nog best goed.
Topview

Omdat ik in een split level huis woon, heb ik een hoge huiskamer (zo'n 4 meter).
Dit geeft wel een open en ruim geluid, maar het galmt gelukkig niet.
Ten opzichte van mijn vorige woning, waar ik dezelfde set-up had, een hele verbetering.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Voordat HD net zo ingeburgerd is als DVD zijn we iets van 5 jaar verder. En ik ga zeker nog geen HD materiaal aanschaffen zolang mijn beamer/tv dat niet aan kanquote:PHiXioN schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 01:49:
[...]
Vind je het niet zonde om zoveel in een dvd speler te investeren nu HD al om de hoek komt kijken?
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
Reg. datum: 09 juni 2006
Ziet er erg mooi uit. Maar wat moet ik me voorstellen van een split lever huis?quote:DarkSide schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:35:
Ik volg dit topic zo af en toe en zie heel wat mooi spul staan. En dacht laat ik mijn set-up ook even zien.
Front
[afbeelding]
2x B&W DM604 s2 als front speakers. 1x Kef 100c als center speaker.
Yamaha DSP A-2 als AV Receiver en een Onky integra 7911 cd-speler.
In de kast staat nog een sony video recorder en een simpele sony DVD speler (type ns 590p) omdat mijn sony 7700 reference speler er mee opgehouden is.
Rear
[afbeelding]
Achter staan 2 B&W DM603 S2 speakers. Eentje staat achter het gordijn kon niet anders, maar die hoor je nog goed.
Heb geen subwoofer meer. Had vroeger een AS6 van B&W maar in mijn vorige huisje kon ik die niet goed kwijt. En de 604's doen het kwa bas nog best goed.
Topview
[afbeelding]
Omdat ik in een split lever huis woon, heb ik een hoge huiskamer (zo'n 4 meter).
Dit geeft wel een open en ruim geluid, maar het galmt gelukkig niet.
Ten opzichte van mijn vorige woning, waar ik dezelfde set-up had, een hele verbetering.
Split level huis. Is reeds aangepast.quote:Oof schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:41:
[...]
Ziet er erg mooi uit. Maar wat moet ik me voorstellen van een split lever huis?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
quote:Darkman schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:11:
Zo, al weer een tijd geleden dat ik hier ben geweest en inmiddels ben ik het huis uit, zodat mijn HT
nu echt tot zijn recht komt, inmiddels zijn er ook wat componenten Vervangen en toegevoegd !
Setup momenteel
Receiver : Marantz SR 9600
Speakers: Mordaunt-Short Declaration 500 THX-select + 2 extra ms-506 Dipole's voor 7.1 ipv 5.1
Dvd speler: komt binnenkort, Marantz DV 9600, momenteel nog even Toshiba SD-510E
Breedbeeld tv voor het standaard kijkwerk, Panasonic 82 cm pf10f 100 hz.
Projector, Hitachi-PJ-TX 200 HD-ready
Scherm, Projecta pro-cinema 117x200 High-Contrast-S white
[afbeelding]
Je link is dood...en als ik hem copy/paste moet ik inloggen
Kun je dat even aanpassen?
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
De kenners zullen weten dat de DV 9600 alles kan opschalen naar 1080p !! Je dvd's komen er dus beter uit te zien, bovendien ga ik de dvd speler ook gebruiken om cd's mee af te spelen dus ik moet een audiofiele dvd speler hebben. Mijn projector is ook HD -ready en net wat abbaddon zegt.. ik wil dat allemaal wel eerst ff zien met HD.. De eerste dvd spelers waren ook ruk, ik ben altijd pionier geweest op het gebied van nieuwe technologien, maar het HD gebeuren is zelfs mij nog te vaag kwa standaarden en wat het nu uiteindelijk moet gaan worden, dus ik wacht daar lekker op. Tegen de tijd dat het algemeen goed is zijn we ook al wel weer een paar jaar verder denk ik zo.
Darkman wijzigde dit bericht 21-07-2006 12:49 (20%)
Good things come to those who wait - nu als MCSE-er
Nou ja, ik zal mijn setje ook maar weer eens posten
Er zijn namelijk een paar dingetjes veranderd.
Een medion 8383 die nu ook (tijdelijk) dienst doet als htpc. ik "bestuur" hem via een microsoft mce ab waarvan de ontvanger naast de tv staat. de videokaart heeft een scart (RGB) uitgang waar ik dankbaar gebruik van maak

Een oppli A/V meubel van de Ikea

Het hart van mijn ht'tje, marantz sr5400

om een beetje een idee van de setup te krijgen;

Zoals op de vorige foto ook al te zien is; de onderdelen van mijn DIY subje die momenteel dus uit elkaar ligt. Of zeg maar gerust dat ie er niet is omdat z'n vorige behuizing een beetje te groot was (50x50x50cm) en bij het grofvuil is gezet... oftewel; binnenkort komt er een nieuw kastje voor

Ik moet trouwens ook vermelden dat de amp (hypex hs200) de geest heeft gegeven om een misterieuze reden, en van de week dus ter reparatie wordt opgestuurd...
Tot slot mijn gemodde Xbox en dat lelijke ding eronder is een lamabox

En hoe wordt dit alles aangestuurd?

De tv moet nog een keer geupgrade worden, ookal is het beeld wat ie produceert zeker niet slecht. Maar een nieuwe mooie beeldbuis kost tegenwoordig ook zo veel niet meer, dus tja..
De beamer die te zien is op de foto's ga ik het niet eens over hebben, want dat stelt niet zoveel voor
triple_A wijzigde dit bericht 21-07-2006 17:14 (4%)
fun...anyone?
quote:
tijd voor een universal remote
Aansturen van je tv, pc, receiver, dvd, decoder and what not allemaal in 1 magische plastice reep
P.S. Binnenkort ook even mijn setup showen. Heb eindelijk een digitale camera.
Nu nog de kamer opruimen zodat de hardware er een beetje mooi bij staat.
Erik070 wijzigde dit bericht 21-07-2006 19:53 (10%)
Reden: iets niets duidelijk geschreven
quote:Erik070 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:50:
[...]
tijd voor een universal remote. Heb zelf ook die ir-ontvanger die naast je tv staat en gebruik die in combinatie met een Logitech Harmony 525. Kan gewoon als MCE remote worden ingesteld.
Aansturen van je tv, pc, receiver, dvd, decoder and what not allemaal in 1 magische plastice reep.
P.S. Binnenkort ook even mijn setup showen. Heb eindelijk een digitale camera.
Nu nog de kamer opruimen zodat de hardware er een beetje mooi bij staat.
Tja, ik moet je vertellen dat ik al twee van die universele dingen heb versleten
Maar ik gebruik eigenlijk toch nooit meer dan 2 remote's tegelijk, dus het valt mee
fun...anyone?
Ik vraag mij af... wat is een lamabox?quote:triple_A schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:48:
[afbeelding]
Tot slot mijn gemodde Xbox en dat lelijke ding eronder is een lamabox
Acer Aspire 5920G ---- Yamaha RX-V457 & Yamaha DVD-S557
Eerste hit bij googlequote:
Al moet ik zeggen dat je niet veel mist als je dit apparaat niet in huis hebt hoor.
fun...anyone?
slindenau wijzigde dit bericht 22-07-2006 00:24 (10%)
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
quote:slindenau schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 00:23:
Omg, gaat een tweaker zoiets nu echt aanschaffen? Dat kan je toch best zelf met een pc + tv aansluiting en eventueel een illegale (dat mag niet hoor ) MediaCenter editie van windows
.
Man man, rustig maar
Ik heb hem zelf ook niet gekocht, maar op het werk van m'n vader stond dat ding werkeloos te zijn dus die kon hem praktisch voor niks mee nemen. oftewel ik had er een nieuw speeltje bij
En ja, ik ben een tweaker en er is al het een en het ander aan gemod
maar dat gaat een beetje off topic denk ik
triple_A wijzigde dit bericht 22-07-2006 00:35 (6%)
fun...anyone?
Om maar weer ontopic te gaan, heb het volgende zojuist besteld. Verwacht het vanaf komende woensdag binnen:

Pioneer VSX-416, 229 euro

Eltax Universe, 111 euro
Heb deze liever in het zwart, maar die maken ze niet

Mivoc 10" 100W actieve subwoofer, 129 euro

8-VDG STEKKERDOOS TITANIUM 3MM (3 meter draad), 8,95 euro
En deze twee had ik al eerder aangeschaft om het geheel af te maken:

.Waarom hebben wij niet die coole FOK! smilies hier??
slindenau wijzigde dit bericht 22-07-2006 01:01 (91%)
quote:
Welke beamer is dat?
En die Mivoc subs zijn wel goede dingen voor het geld geloof ik. Ik heb een keer het vorige model gehoord en dat viel zeker niet tegen.
triple_A wijzigde dit bericht 22-07-2006 01:09 (69%)
fun...anyone?
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.