Hoofdcategorieën
Topicacties

Algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault

Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 februari 2002

En de M-12 server doet het weer .. heeft wel bijna 24 uur geduurd ...
Mensen nog steeds druk aan het Wieferich @ Home'n ?
Daar valt ook nog een plaats of 3 a 4 te winnen ...
Switcht naar ander project
Reg. datum: 10 oktober 2001

3 cores draaien op Wieferich, 2 op PSP-PRP, 2 op Primegrid

The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist

Hehe, ja jij tippelt hard op elk project zag ik al in de stats ;)

McLighter weer ingehaald. :) :w

folding for team BPE
Reg. datum: 11 juni 2007

Ik zie het ja... Moest toch even minderen op de pc waarmee ik veel andere dingen doe. die M12 client vertraagd behoorlijk als je veel bandbreedte hebt...

Maar feli, misschien kom ik je nog wel eens van die eerste plek afgooien :D

Reg. datum: 25 januari 2003

We hebben gisteren schijnbaar punten verloren bij Physical Science, staan daar nu op 111,089.87 terwijl dat gisteren nog een mooie 111,101.11 was :(

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Euler #1, Dimes #2, D2OL #19, TSC #28, SZTAKI #10, eOn #19, MJ12 #19

Als er bij een project 20 teams zijn en er wordt nog een team lid, dan gaan er toch punten af he? Maar hoe hoger je staat, hoe meer punten. In theorie zou je dus ook de achterstand op de teams boven je kleiner kunnen maken door het aanmaken van een extra team :+

quote:
Megaflix schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:05:
Als er bij een project 20 teams zijn en er wordt nog een team lid, dan gaan er toch punten af he? Maar hoe hoger je staat, hoe meer punten. In theorie zou je dus ook de achterstand op de teams boven je kleiner kunnen maken door het aanmaken van een extra team :+
1. In mijn ogen is dat cheaten.
2. En het werkt niet op die manier, als ik kijk naar Eulernet (1 core draait dat nog steeds) op the vault dan is dat zo:
http://www.dc-vault.com/s...&cat=3&order=desc
Rechenkraft.net staat daar eerste maar niet met 10,000 punten want op de website van eulernet staan de tweede zie http://euler.free.fr/top.htm.

In mijn ogen ook, het was een hypothetische gedachte :) Eerder bedoeld om het systeem van de DC-Vault te wijzen op een flaw.

Megaflix wijzigde dit bericht 22-07-2008 21:25 (38%)

Los Alcoholicos

Ik heb zo het idee dat de vault uit de intresse verdwijnt. 3 dagen geen posts..

Anyway, afgelopen dagen hebben we weer aardig gescoord, met name dankzij wieferich

Ik zie wat mensem aktief @ EON. wieferich, rectalineair. PSP-PRP ook wel, maar dat gaat weken duren gezien de achterstand.

Wie zit waar?

Distributed computing :Take control of your BOINC clients. Turbocharge EON

ik draai af en toe M12 en 1 core is helemaal voor eulernet teller staat op 116uur. Als de task waar ik nu mee bezig ben nog langer duurt dan 2 uur dan is het 3 plekken stijgen overall :) Alleen met eulernet weet je niet wanneer die klaar is, kan zo maar nog 200uur duren...
Voor de rest staat alles op eigen project, te sparen voor de verjaardagsflush in oktober sorry.

La Pecora Nera

Momenteel ook druk bezig met sr2sieve en Majestic12, hopen dat we daar nog wat puntjes mee kunnen halen ;-)

"wooled" :: Team Boonanza :: #@SoB :: #@μFluids :: #@WCG :: #@LC

Over 27 dagen halen we iemand in bij PSP PRP (proth)
Over 56 en 73 dagen halen we iemand in bij Wieferich
Over 19, 47 en 85 dagen halen we iemand in bij Majestic.

Dat is 1 van de redenen dat er wat minder gepost wordt. De makkelijke punten zijn bijna allemaal al gehaald. Nu is het steeds weer een periode van weken wachten voordat we weer eens 400 punten kunnen scoren. (en bij Majestic zijn we al zo ver gestegen dat het nog maar 100 punten is per plek winst)

Cow_tipping wijzigde dit bericht 25-07-2008 23:37 (10%)

Mooooohh!!!

* emphasis was lekker een weekje weg, maar ondertussen draaien er weer 120 eon processen naast de 3 cores die op psp-prp draaien :D

________________-=Team ColdFusion=-______________
#1 F@H - #2 DPAD - #2 OGR25 - #3 R@H - #6 RC5 - #9 SoB

We hebben de afgelopen maand als DPC 1 miljard Urls gecrawld voor M-12, een flinke paal *O*
Op dit tempo staan we over 11 maanden op de #1 overall ... en dat met slechts een paar actieve leden ;)
Los Alcoholicos

quote:
emphasis schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:08:
* emphasis was lekker een weekje weg, maar ondertussen draaien er weer 120 eon processen naast de 3 cores die op psp-prp draaien :D
* DigiK-oz draait 3 projecten specifiek vanwege de vault:

eon : over een week pakken we 2 plekken. Tenzij ze weer kleine wu's gaan sturen natuurlijk, dan doen we het in een dag...En 200 punten per plek

PSP-PRP : gaat langzaam, maar zeker. En levert 400 puntjes op per plek

Rectalineair : zit ook van alles in de pijplijn, maar dat levert niet zo veel punten op per plek. Draai ik puur omdat het BOINC is, dus lekker makkelijk.

Fatal Error Group
Reg. datum: 25 september 2007

Ik zet mn laptop voorlopig even op M-12, aangezien het nu te warm is voor cpu belastende projecten :o
Mooooohh!!!

cowtipping, ben je al bezig met vegen op psp - prp of kan ik nog wat weerstand verwachten?

Je gaat wel erg hard op PSP-PRP. :o
Maar hopelijk zit ik tot morgen nog op de eerste plek. Dan heb ik ook wat meer tijd om te vegen.

Heb jij nu extra power bijgeschakeld?
Ik heb pas wat extra power op Wieferich gezet. Had ik dus beter op PSP-PRP kunnen doen.

Mooooohh!!!

draai nu 4 clients op m'n quad, gaat wel ten koste van andere projecten, maar vond het tijd worden hier wat te gaan stijgen als DPC zijnde :)

ongeveer 1 WU per core per dag, dus zo'n 4K daily :D

Los Alcoholicos

Hmmm, de WU's bij EON worden erg groot ineens. Dat gaat ten koste van onze inhaalrace daar. En het lijkt erop alsof de andere teams nu juist harder gaan? :?

[optimist mode]Dan is er vast wat gevonden en worden de WU's binnenkort weer erg klein[/optimist mode]

* DigiK-oz gaat even (tijdelijk) wat clients minderen, 200 tegelijk daadwerkelijk crunching heeft geen zin.

Mooooohh!!!

idd, had hem hier zojuist om dezelfde reden al op 70 gezet :D

Stampûh, wreed uit je dak!

Ik zal binnenkort ook eens dat Eon gaan uitzoeken. Nu draaien in ieder geval MJ12, Weiferich en primegrid weer mee :)

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

Member of Los Alcoholicos

Als ik jou was dan zal ik eerst de wiki nog even er op na slaan djklungel, er staat nu een kleine tip op vermeld die misschien wel het overwegen waard is. Voor iedereen eigenlijk wel. :)

Deze signature is om redenen geblokkeerd.

Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: