Algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault
Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicThe fact that no one understands you doesn't mean you're an artist
The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist
Maar feli, misschien kom ik je nog wel eens van die eerste plek afgooien
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Euler #1, Dimes #2, D2OL #19, TSC #28, SZTAKI #10, eOn #19, MJ12 #19
1. In mijn ogen is dat cheaten.quote:Megaflix schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:05:
Als er bij een project 20 teams zijn en er wordt nog een team lid, dan gaan er toch punten af he? Maar hoe hoger je staat, hoe meer punten. In theorie zou je dus ook de achterstand op de teams boven je kleiner kunnen maken door het aanmaken van een extra team
2. En het werkt niet op die manier, als ik kijk naar Eulernet (1 core draait dat nog steeds) op the vault dan is dat zo:
http://www.dc-vault.com/s...&cat=3&order=desc
Rechenkraft.net staat daar eerste maar niet met 10,000 punten want op de website van eulernet staan de tweede zie http://euler.free.fr/top.htm.
Megaflix wijzigde dit bericht 22-07-2008 21:25 (38%)
Anyway, afgelopen dagen hebben we weer aardig gescoord, met name dankzij wieferich
Ik zie wat mensem aktief @ EON. wieferich, rectalineair. PSP-PRP ook wel, maar dat gaat weken duren gezien de achterstand.
Wie zit waar?
Distributed computing :Take control of your BOINC clients. Turbocharge EON
Voor de rest staat alles op eigen project, te sparen voor de verjaardagsflush in oktober sorry.
"wooled" :: Team Boonanza :: #@SoB :: #@μFluids :: #@WCG :: #@LC
Over 56 en 73 dagen halen we iemand in bij Wieferich
Over 19, 47 en 85 dagen halen we iemand in bij Majestic.
Dat is 1 van de redenen dat er wat minder gepost wordt. De makkelijke punten zijn bijna allemaal al gehaald. Nu is het steeds weer een periode van weken wachten voordat we weer eens 400 punten kunnen scoren. (en bij Majestic zijn we al zo ver gestegen dat het nog maar 100 punten is per plek winst)
Cow_tipping wijzigde dit bericht 25-07-2008 23:37 (10%)
________________-=Team ColdFusion=-______________
#1 F@H - #2 DPAD - #2 OGR25 - #3 R@H - #6 RC5 - #9 SoB
Op dit tempo staan we over 11 maanden op de #1 overall ... en dat met slechts een paar actieve leden
* DigiK-oz draait 3 projecten specifiek vanwege de vault:quote:emphasis schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:08:
* emphasis was lekker een weekje weg, maar ondertussen draaien er weer 120 eon processen naast de 3 cores die op psp-prp draaien
eon : over een week pakken we 2 plekken. Tenzij ze weer kleine wu's gaan sturen natuurlijk, dan doen we het in een dag...En 200 punten per plek
PSP-PRP : gaat langzaam, maar zeker. En levert 400 puntjes op per plek
Rectalineair : zit ook van alles in de pijplijn, maar dat levert niet zo veel punten op per plek. Draai ik puur omdat het BOINC is, dus lekker makkelijk.
Desktop | MediaCenter | Server | Laptop
Maar hopelijk zit ik tot morgen nog op de eerste plek. Dan heb ik ook wat meer tijd om te vegen.
Heb jij nu extra power bijgeschakeld?
Ik heb pas wat extra power op Wieferich gezet. Had ik dus beter op PSP-PRP kunnen doen.
ongeveer 1 WU per core per dag, dus zo'n 4K daily
[optimist mode]Dan is er vast wat gevonden en worden de WU's binnenkort weer erg klein[/optimist mode]
* DigiK-oz gaat even (tijdelijk) wat clients minderen, 200 tegelijk daadwerkelijk crunching heeft geen zin.
Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!
Deze signature is om redenen geblokkeerd.
Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.