Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 april 2005

Erg irritant aan de Pro is het volgende:

Als je accu leeg dreigt te raken, komen er telkens waarschuwingen in beeld als je de verlichting van het display aanzet en dat gepaard met hevig getril, veroorzaakt natuurlijk door de trilmotor (main batt. very low melding). Mijn vraag, kan deze waarschuwing uitgezet worden? Voor zover ik weet, hoef ik niet bang te zijn om gegevens te verliezen als de accu leeg is (WM 5). En via de batterybar van spb kan ik de status van de accu toch goed genoeg bijhouden.

Welke rom vinden jullie het prettigst werken en waarom? Ik heb zelf:

ROM version: 1.30.68 WWE
ROM date: 02/08/06
Radio: 1.09.00
Protocol: 42.42.P8
ExtRom: 1.30.153 WWE

Eigen bevindingen: Een ongelofelijke verbetering tov originele T-Mo rom, qua snelheid. Het aannemen van gesprekken gaat ook veel sneller (ophangen idem). Jammergenoeg nog steeds niet zo snel als de oude vertrouwde mda II.

Ik ben op zoek naar een VGA dialer skin. M'n scherm is altijd VGA ingesteld en het is irritant om een nr te draaien (al of niet uit de contactenlijst) terwijl je bv loopt. Wie heeft er een aanrader?

Daarnaast kijk ik regelmatig videobestanden via tcpmp (divx). Ik merk dat het niet 100% vloeiend gaat. Jammer. Ligt dat aan de instellingen of de geheugenkaart? Geheugenkaart is 80X. Bij opties>video heb ik Intel XScale ingeschakeld, wat wel enigszins helpt. Gladde zoom (always) aangevinkt en trilling is ook aangevinkt. Wie heeft er suggesties om een divx bestand, bv een aflevering van Lost (normaliter 350mb) vloeiend te bekijken? Als je via een bepaalde player ook nog eens tegelijkertijd ondertiteling (.srt) kan bekijken, zou het helemaal mooi zijn.

installeer TCPMP op je SD-kaart ipv op je telefoon zelf. Loste bij mij alles op. Divx, X-vid & Lost afleveringen :) draaien nu iig vloeiend (originele T-mobile ROM zelfs...)

When I read about the dangers of drinking beer, I gave up reading...

Nog steeds wannabe mod :)

Even een iets anders. Het schijnt dat je voor UMTS een ander soort sim-kaart nodig hebt, een USIM, klopt dit?

Zo ja: hoe kun je zien dat het een USIM kaart is ipv een sim-kaart?
Zo nee: Als ik op een locatie zit waar volgens de dekking-kaart staat dat er UMTS is, ziet m'n telefoon alleen GPRS...

.::. ActionRadio .::.

quote:
Kix@$$ schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:17:
Even een iets anders. Het schijnt dat je voor UMTS een ander soort sim-kaart nodig hebt, een USIM, klopt dit?

Zo ja: hoe kun je zien dat het een USIM kaart is ipv een sim-kaart?
Zo nee: Als ik op een locatie zit waar volgens de dekking-kaart staat dat er UMTS is, ziet m'n telefoon alleen GPRS...

Nee, USIM bestaat wel maar is nog niet echt in gebruik bij de Nederlandse providers want het kost meer en het is geen verplichte om gebruik te kunnen maken van het UMTS netwerk.
Staat je toestel wel op automatische netwerk selectie? Technisch gezien spreek je niet over UMTS en GPRS maar GPRS over UMTS en GPRS over GSM ;)

-edit- Linkje: http://en.wikipedia.org/wiki/USIM -/edit-

flapstaart wijzigde dit bericht 20-04-2006 13:35 (6%)

Hij staat zo ingesteld:
Network type: Auto
GSM Band: EGSM+DSC1800
UMTS Band: UMTS 2100

Lijkt me goed toch?

Reg. datum: 30 juni 2002

quote:
flapstaart schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:33:
[...]

Nee, USIM bestaat wel maar is nog niet echt in gebruik bij de Nederlandse providers want het kost meer en het is geen verplichte om gebruik te kunnen maken van het UMTS netwerk.
Staat je toestel wel op automatische netwerk selectie? Technisch gezien spreek je niet over UMTS en GPRS maar GPRS over UMTS en GPRS over GSM ;)

-edit- Linkje: http://en.wikipedia.org/wiki/USIM -/edit-

Is het niet:
GPRS over GSM
en
UMTS over HSDPA :?

Weet het niet zeker hoor, maar dat is wat ik er vanuit opmaak?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Reg. datum: 22 januari 2001

quote:
wilmundo schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:00:
Ik ben op zoek naar een VGA dialer skin. M'n scherm is altijd VGA ingesteld en het is irritant om een nr te draaien (al of niet uit de contactenlijst) terwijl je bv loopt. Wie heeft er een aanrader?
probeer dit eens, werkt(e) perfect bij mij. Veel programma's op de site zijn zowiezo erg goed.

Atheism is a non-prophet organization.

Ik weet het, ik ben een chicken dat i het nog niet aandurf, maar als ik UNI_TMUK_11242_126_10002_Ship.exe opstart dan zit ik daarna met een goed werkende mda ?
M.a.w. heeft iemand deze al geinstalleerd ? :)
En is deze toevallig incl msn ?

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

+3 Geniaal. :p
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
dapluiz schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:04:
Ik weet het, ik ben een chicken dat i het nog niet aandurf, maar als ik UNI_TMUK_11242_126_10002_Ship.exe opstart dan zit ik daarna met een goed werkende mda ?
M.a.w. heeft iemand deze al geinstalleerd ? :)
En is deze toevallig incl msn ?
Lol, dat is precies dezelfde als die je nu al hebt, behalve een andere extended ROM. Als ik jou was zou ik zowiezo de nieuwste neglse ROM nemen ipv de allereerste die je nu ook al hebt.
zow... en dan nu...

Hoe kun je de sneltoets naar je verbindingen weer activeren?

[FN] + [->]

Zodat je zonder je scherm aan te raken BT of WLAN kan aanzetten?

quote:
Prang schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:04:
Hoe kun je de sneltoets naar je verbindingen weer activeren?

[FN] + [->]

Zodat je zonder je scherm aan te raken BT of WLAN kan aanzetten?
Haha, das mooi. Ik had die niet eens gezien.
Enige wat ik kan trouwens kan bedenken is een harde reset.

XthinkZ wijzigde dit bericht 21-04-2006 00:46 (5%)

@Viper,

Heb je nog steeds niks over je PRO gehoord?
Hmm, ok ook handig om te weten :)
Is UNI_TMUK_12032_120_10600.exe dan wel beter ?

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

WhatPulse:

quote:
dapluiz schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:37:
Hmm, ok ook handig om te weten :)
Is UNI_TMUK_12032_120_10600.exe dan wel beter ?
Dat is als het goed is de nieuwste, iig staat die op de T-Mobile UK website...

Edit: heeft iemand trouwens nog last (gehad) van die storing bij T-Mobile? Ik heb al twee dagen geen ontvangst meer, dus ik hoop dat ze het probleem snel oplossen (resetten heeft ook geen nut...).

Tsunami wijzigde dit bericht 21-04-2006 11:18 (24%)

Ik heb totaal geen last gehad van de storing, alleen dat gister-ochtend m'n gprs heel even niet werkte. Verder werkt alles gewoon goed...

Reg. datum: 12 februari 2001

quote:
XthinkZ schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:01:
@Viper,

Heb je nog steeds niks over je PRO gehoord?

:( nope

gister met m'n pa's ipaq moeten navigeren. Gelukkig bleef deze redelijk in m'n brodit mda houder zitten.

Hoop vandaag 'iets' te horen. Begint wel irritant te worden hoor

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

quote:
Tsunami schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:54:
[...]
Edit: heeft iemand trouwens nog last (gehad) van die storing bij T-Mobile? Ik heb al twee dagen geen ontvangst meer, dus ik hoop dat ze het probleem snel oplossen (resetten heeft ook geen nut...).
Werkt sinds gisteravond weer goed. Probeer de sim even in een andere telefoon.
WhatPulse:

quote:
XthinkZ schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:39:
[...]

Werkt sinds gisteravond weer goed. Probeer de sim even in een andere telefoon.

Heb hem net in een Nokia 3410 gehad, maar kreeg de melding dat de SIM-registratie mislukt was (en dus ook geen ontvangst daarna). Nu weer terug in mn MDA Pro en nog steeds geen verschil. Ik ga de KS wel even bellen, moet toch nog wat andere dingen vragen.

Edit: gezellig gebeld, en er werd mij verteld dat ik met mijn tijdelijke nummer helemaal niet kon bellen of gebeld worden (zo begreep ik het, maar daar heb je het tijdelijke nummer toch juist voor?), dus dat ik ook geen ontvangst kon hebben. Ik weet echter wel zeker dat ik ontvangst heb gehad... In ieder geval zou alles (telefoon & PIT) gewoon geactiveerd worden als mn nummer was overgezet, dus dan gaan we daar maar op wachten...

Tsunami wijzigde dit bericht 21-04-2006 15:10 (33%)

zow... en dan nu...

quote:
XthinkZ schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:42:
[...]
Haha, das mooi. Ik had die niet eens gezien.
Enige wat ik kan trouwens kan bedenken is een harde reset.

Helaas werkt dat ook niet... heb ik ook al geprobeerd... Ik heb er dus geen t-mobile meer in maar gewoon een JasJar Rom...

Bestaat er ook gewoon een programma waarmee je een short-cut aan een programma zoals de comm-manager kan zetten?
quote:
Prang schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:18:
[...]

Helaas werkt dat ook niet... heb ik ook al geprobeerd... Ik heb er dus geen t-mobile meer in maar gewoon een JasJar Rom...

Bestaat er ook gewoon een programma waarmee je een short-cut aan een programma zoals de comm-manager kan zetten?
Wat je kan doen om een programma toe te voegen is door in de map "start menu" een snelkoppeling te maken. Deze map staat onder Windows, let wel op dat je maximaal 7 bestanden in het start menu kan hebben.

Mentox wijzigde dit bericht 21-04-2006 15:50 (8%)

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

zow... en dan nu...

quote:
Mento schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:49:
[...]

Wat je kan doen om een programma toe te voegen is door in de map "start menu" een snelkoppeling te maken. Deze map staat onder Windows, let wel op dat je maximaal 7 bestanden in het start menu kan hebben.

Ik kan natuurlijk in het today menu natuurlijk met mijn dikke vingers ook op het iccontje van Comm Manager tikken... maar dat icoontje is gewoon erg klein... en toetsen gaat makkelijker...

Wat ook fijn zou zijn is dat er gewoon net als tomtom een groot icoon voor BT en Wireless zou zijn in het today scherm....

Maar heb nog niets gevonden wat ik hiervoor zou kunnen gebruiken...
Reg. datum: 28 maart 2003

Heb um net binnen en lekker aan het spelen :P. Waar is MSN eigenlijk gebleven? Hij staat niet in het menu, en ook niet onder programma's :? Iemand een idee?

.-Observer-.

Hij wordt niet overal meegeleverd. Msn dan. Met een beetje bad luck moet je hem kopen :(

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen

Reg. datum: 28 maart 2003

Gelukt! MSN draait! Gewoon de nieuwste update van T-Mobile UK gedownload en daar zat ie bij.

Reg. datum: 24 april 2000

Ik heb een MDA Pro besteld met PIT en met nummerbehoud, in te gaan per de opzegdatum van het oude contract met KPN (aangezien ik nog niet zelf had opgezegd, dus over drie maanden). Ik zou dus verwachten dat het abo pas activeert en je wat kan met de SIM kaart na die drie maanden, en dat er dan pas ook kosten gemaakt worden.

Nou heb ik vandaag het ding in de bus gehad en ik ben gaan spelen, en oa heb ik de SIM erin gestopt (misschien had ik dat niet moeten doen, maar ala). Op dit moment is de MDA pro dus online met een (naar ik aanneem tijdelijk) t-mob nummer -- ik neem aan dat er dan ook vanaf nu het abo wordt gerekend? Waarom doet ie het nu al? Is de ingangsdatum van het contract naar nu verlegd omdat ik die sim kaart erin geprikt heb?

Ik heb ook al een paar meg lopen internetten -- lees ik nou goed dat er een kans bestaat dat PIT niet tegelijkertijd met het nummer zelf ingaat?

Op de t-mobile website kan ik met zowel m'n ouder nummerbehoud nummer als het klaarblijkelijke tijdelijke nummer niet reggen bij my t-mobile, hij zegt "dit nummer is (nog) geen t-mobile nummer", dus daarvandaan kan ik niet zien of ik nog aparte datacharges krijg. Iemand een idee?

Klein vraagje tussendoor: Hoe de heck zet je het ding uit? Kort aan/uitknop is display aan/uit, lang aan/uitknop is alleen backlight aan/uit, dichtklappen is ook display uit, maar in alle staten blijft hij belletjes ontvangen. Is er een manier om hem helemaal uit te zetten?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: