Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Weet iemand trouwens nog een paar leuke games ? (worms bv)
Ik kan die namelijk niet meer vinden :(

Modbreak:
Mail requests doen we maar niet aan, kunnen de verkeerde indruk geven.

Eggy wijzigde dit bericht 15-04-2006 01:50 (33%)

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

WhatPulse:

Ik heb sinds gisteren ook mn MDA Pro O+ Natuurlijk heb ik er PIT bij genomen, maar is dit nu al geactiveerd? Zo nee, hoe activeer je het dan? :) Ik las op PocketInfo.nl dat je "open" naar 9526 moest SMSen, maar ik kon er niet helemaal uithalen of dat alleen voor hotspots was of voor heel PIT.
Reg. datum: 02 april 2003

Als het goed is krijg je een smsje dat PIT geactiveerd is. Internet anders even een beetje en kijk op de t-mobile website naar je factuur, als je rare datakosten hebt is het niet geactiveerd en moet je even met de klantenservice bellen.

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
Kroxigor schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:55:
Als het goed is krijg je een smsje dat PIT geactiveerd is. Internet anders even een beetje en kijk op de t-mobile website naar je factuur, als je rare datakosten hebt is het niet geactiveerd en moet je even met de klantenservice bellen.
bij mij duurde het 10 minuten na aankoop in de winkel, toen was het rond

Reg. datum: 22 januari 2001

quote:
john-hendriks schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:42:
[...]

bij mij duurde het 10 minuten na aankoop in de winkel, toen was het rond
Ik kwam na een week gebruik erachter dat het niet geactiveerd was, dus je kan beter voor de zekerheid even de KS bellen. Heeft mij EUR 40 gekost...

Atheism is a non-prophet organization.

WhatPulse:

quote:
Kroxigor schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:55:

Ik heb de afgelopen dagen gewacht, maar ik heb dus nog geen SMSje ontvangen. En het probleem is dat ik voor Nummerbehoud heb gekozen, dus ik weet niet of het dan slim is om mijn tijdelijke nummer te gaan registreren bij My T-Mobile. Ik denk dat ik morgen wel even de KS ga bellen.

Ik was trouwens gisteren bij mn opa en oma in Eindhoven, en daar had ik tijdens het eten constant een G bovenin beeld, en soms een U. Nou weet ik dat die voor GPRS en UMTS staan, maar volgens de handleiding van de XDA Exec betekent dat dat ik al verbonden ben met GPRS/UMTS, terwijl ik de keren dat ie wilde verbinden gewoon op Cancel heb gedrukt :?

Ik heb nu iig even GPRS Monitor geïnstalleerd om te kijken wat die ervan zegt :)

Tsunami wijzigde dit bericht 17-04-2006 11:37 (5%)

Als je niet wil dat de Universal verbinding maakt met GPRS of UTMS zonder toesteming gebruik dan dit programma. Voer na de installatie een soft reset uit. Het programma is niet op de normale manier te verwijderen, wanneer je het wilt verwijderen moet je een hard reset uitvoeren.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Reg. datum: 22 januari 2001

quote:
Tsunami schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:34:
[...]

Ik heb de afgelopen dagen gewacht, maar ik heb dus nog geen SMSje ontvangen. En het probleem is dat ik voor Nummerbehoud heb gekozen, dus ik weet niet of het dan slim is om mijn tijdelijke nummer te gaan registreren bij My T-Mobile. Ik denk dat ik morgen wel even de KS ga bellen.

Ik was trouwens gisteren bij mn opa en oma in Eindhoven, en daar had ik tijdens het eten constant een G bovenin beeld, en soms een U. Nou weet ik dat die voor GPRS en UMTS staan, maar volgens de handleiding van de XDA Exec betekent dat dat ik al verbonden ben met GPRS/UMTS, terwijl ik de keren dat ie wilde verbinden gewoon op Cancel heb gedrukt :?

Ik heb nu iig even GPRS Monitor geïnstalleerd om te kijken wat die ervan zegt :)
Een G of een U zonder pijltjes eronder betekent alleen dat er een GPRS of UMTS netwerk gedetecteerd is. Pas als er pijltjes onder de letter staan heb je een verbinding. En zelfs dat kost nog niets, je betaald pas wanneer je data verstuurd/ontvangt.

Atheism is a non-prophet organization.

WhatPulse:

quote:
Kassad schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:13:
[...]

Een G of een U zonder pijltjes eronder betekent alleen dat er een GPRS of UMTS netwerk gedetecteerd is. Pas als er pijltjes onder de letter staan heb je een verbinding. En zelfs dat kost nog niets, je betaald pas wanneer je data verstuurd/ontvangt.
Ok, dat scheelt iig. Volgende vraag is dan: GPRS werkt toch op hetzelfde netwerk als GSM, dus zolang je ontvangst hebt voor je telefoon heb je toch ook GPRS? Waarom heb je dan de ene keer wel een icoontje en de andere keer niet?
quote:
Kassad schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:13:
[...]

Ik zou je graag gelijk geven maar ik had toch echt wel omkosten doordat G of U informatie opvroeg van het netwerk. Dit is alleen bij het opstarten of veranderen van G naar U of anders om. Het kosten me in totaal ¤1.35, dit stond bij overige kosten en na het bellen van de KS wist ik dat dit kwam door GPRS en UTMS.

quote:
Kassad schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:08:
[...]

Ik kwam na een week gebruik erachter dat het niet geactiveerd was, dus je kan beter voor de zekerheid even de KS bellen. Heeft mij EUR 40 gekost...
Is al weer 8 maanden geleden, dus proeftijd zit er al lang op ,, >:)

Reg. datum: 17 april 2005

Ik heb mijn Pro gekocht bij een verlenging en gebruikte hiervoor een nokia 6600.
Nu is het me opgevallen dat de Pro een slechter bereik heeft dan mijn 6600, vaak ben ik zelfs onbereikbaar, iets wat je niet wilt met een mobiel op zak.
Hebben hier meer mensen last van en is dit misschien op te lossen met een nieuwe rom?
Ik heb (omdat ik een slecht bereik had) mijn pro al geupdate met de nieuwste UK rom.

Ik hier?

quote:
Saboteur schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:38:
Ik heb mijn Pro gekocht bij een verlenging en gebruikte hiervoor een nokia 6600.
Nu is het me opgevallen dat de Pro een slechter bereik heeft dan mijn 6600, vaak ben ik zelfs onbereikbaar, iets wat je niet wilt met een mobiel op zak.
Hebben hier meer mensen last van en is dit misschien op te lossen met een nieuwe rom?
Ik heb (omdat ik een slecht bereik had) mijn pro al geupdate met de nieuwste UK rom.
Hoe is de upgrade bevallen? Merk je veranderingen?
Nog steeds wannabe mod :)

Ik lees net dat HSDPA vanaf vandaag wordt ondersteund door T-mobile. Wordt dit ook door deze telefoon ondersteund of is dit een domme vraag?

.::. ActionRadio .::.

quote:
Kix@$$ schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:56:
Ik lees net dat HSDPA vanaf vandaag wordt ondersteund door T-mobile. Wordt dit ook door deze telefoon ondersteund of is dit een domme vraag?
volgens mij pas met de qtek 9600, vario II

@Viper_74,
Hoe is het afgelopen? Heb je nog garantie gekregen of niet?

Is er al een manier om die "You are about to go online" bericht weg te halen?

quote:
13artjan schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:30:
klopt hij geeft inderdaad de keus voor o.a. tmobile NL
echter doet hij daar niks mee en moet ik alsnog zelf de instellingen voor internet en MMS in de telefoon zetten 8)7
Hoe en wat zet je er precies in dan? Want ik heb nu die engelse ROM alleen wil MMS et nog niet doen

Kix@$$ wijzigde dit bericht 18-04-2006 15:10 (9%)

Reg. datum: 12 februari 2001

quote:
Mento schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:52:
@Viper_74,
Hoe is het afgelopen? Heb je nog garantie gekregen of niet?
Nog niks vernomen. Ook pas vorige week dinsdag verstuurd. Met het paasweekend ertussen. Verwacht deze week iig reactie.

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

Reg. datum: 17 juni 2004

quote:
Kix@$$ schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:10:
[...]

Hoe en wat zet je er precies in dan? Want ik heb nu die engelse ROM alleen wil MMS et nog niet doen

om eerlijk te zijn gebruik ik MMS niet...
(waarom zou je als je ook kan mailen)
dus die instellingen heb ik ook niet gemaakt

anders kan je natuurlijk de juiste cab file opzoeken en gebruiken.
cab-files staan op de xda ftp
betekenis kan je ongeveer hier vinden: Eggy in "HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA V..." en dan op tmnl zoeken :Y)

ik heb trouwens nooit mijn PIT abbo geactiveerd bij KS. nooit sms over gehad ook
hij was al meteen geactiveerd volgens mij, want ik heb nergens extra kosten oid op me factuur staan >:)

even sparen voor een motorola bt820 nog...

iemand ervaring met swelldisk??

Reg. datum: 17 april 2005

quote:
Spleasure schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:56:
[...]

Hoe is de upgrade bevallen? Merk je veranderingen?
Ik vind hem stabieler dan het origineel, alleen is mijn netwerk ontvangst nog steeds niet verbeterd.

WhatPulse:

quote:
Tsunami schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:55:
[...]

Ok, dat scheelt iig. Volgende vraag is dan: GPRS werkt toch op hetzelfde netwerk als GSM, dus zolang je ontvangst hebt voor je telefoon heb je toch ook GPRS? Waarom heb je dan de ene keer wel een icoontje en de andere keer niet?
Schopje O-)
quote:
Kix@$$ schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:56:
Dit is een domme vraag :P Ik heb het eerder gelezen op het PocketInfo.nl forum, en het staat ook op de T-Mobile website:
quote:
Uiteraard kunt u met een UMTS-toestel ook gebruikmaken van het HSDPA-netwerk.
Je kan er dus gewoon gebruik van maken, alleen is de snelheid beperkt tot de snelheid van UMTS (en ik vrees dat je ervan kan uitgaan dat ook de HSDPA-snelheid bij PIT wordt gecapped op 64 Kb/s).
quote:
13artjan schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:50:
ik heb trouwens nooit mijn PIT abbo geactiveerd bij KS. nooit sms over gehad ook
hij was al meteen geactiveerd volgens mij, want ik heb nergens extra kosten oid op me factuur staan >:)
Dat is mooi. Ik moet nog steeds de KS bellen, morgen ben ik vrij dus dan doe ik het wel, dan weet ik het iig zeker.

quote:
Kix@$$ schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:05:
Is er al een manier om die "You are about to go online" bericht weg te halen?

Ik heb een manier gevonden, je moet alleen wel even in het register duiken:

• Ga naar het register
• Zoek op: HKEY_ROOT\CLSID\{93AFDD66-D450-42F5-9997-1E58C5582292}\InProcServer32
• Verander de waarde van het (Default) veld naar een ongeldige bestandsnaam, bijvoorbeeld: PIEPlug.dll1
• Start IE op. Je krijgt nu geen melding meer :)

Reg. datum: 12 februari 2001

Ik krijg me ADapt300 niet werkend met me pa's Ipaq 2210 via BT
er staat pocket 2003 op
hij is gepaired en ik kan connect doen. Alleen hij ontvangt en verstuurd geen data
in tomtom helemaal niets 5.0
5.21 misschien een optie ?

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

5.0 werkt volgens mij niet met de MDA Pro, bij mij niet in ieder geval. De 5.21 werkt hier wel :)

Kix@$$ wijzigde dit bericht 19-04-2006 20:03 (84%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: