Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
WhatPulse:

quote:
Mikey NL schreef op zondag 09 april 2006 @ 12:52:
Ik probeerde vanochtend een MDA pro te bestellen via de site van t-mobile, maar ten eerste werkt het niet op de mac (uberhaupt niet met iets anders al IE), maar daarnaast krijg ik na het bevestigen van mijn gegevens,etc (dus als je op de knop "maak bestelling actief" klikt) een melding dat er een fout is en dat ik het later nog eens mag proberen. Ik heb het inmiddels 3 maal geprobeerd, maar het werkt gewoon niet, dus ik ga morgen maar eens bellen.
Ik weet inderdaad niet wat er mis is met de bestellingprocedure, in IE gaf ie bij mij ook eerst de melding dat er een fout was, en dat ik het later nog eens mocht proberen, maar nu roept ie gewoon dat ik niet genoeg gegevens heb opgegeven (terwijl alles volgens mij nog hetzelfde is). Met FF en dan de site in IEtab werkt het echter prima? FF alleen heb ik niet geprobeerd, omdat de site er al niet al te best uitzag durfde ik het niet aan :)
Reg. datum: 23 februari 2004

Ach, ik heb hem nu via de telefoon besteld, en die gast van de klantenservice zei dat er inderdaad een aantal onbekende redenen waren waarom het bestellen soms wel ging en soms niet...
Maar hij is nu dus besteld, en nu dus maar wachten op de brief om te tekenen...

Ik hier?

Hoe snel is T-Mobile NL met het aanpassen van de nieuwe firmwares?
Reg. datum: 12 februari 2001

375?

Ik betaalde al 210 via T-mobile, en 2 jaar 40 eurootjes in de maand.
En een dood toestel :/

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

Reg. datum: 30 juni 2002

quote:
Spleasure schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:40:
Hoe snel is T-Mobile NL met het aanpassen van de nieuwe firmwares?
Hoe snel?! Gewoon NIET.

Het was een van de eerste leveranciers, een van de eerst beschikbare modellen. En nog geen 1 update! Bedroevend. Ik wordt er ook erg moe van.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

^^

Tja, wel druk bezig met de prijzen en op de markt drukken van Smartphones en PIT, maar support ho maar.
Eens kijken hoe de afwikkeling van mijn in reparatie genomen product afgehandeld wordt. Om eerlijk te zijn verwacht ik gewoon over 5 - 10 werkdagen een nieuw toestel. Repareren is meestal onbegonnen werk en duurder.

I'll keep you updated

Hoe zit het trouwens met die firmwares, ik las op xda dat er nu al firmware is die met een mededeling komt dat de SW illegaal verkregen is ?
En er zijn redelijk wat mensen met een stucked bootloader, heb je hier altijd kans op of kun je op een manier 'veilig' updaten

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
Johny58 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:13:
[...]

Hoe snel?! Gewoon NIET.

Het was een van de eerste leveranciers, een van de eerst beschikbare modellen. En nog geen 1 update! Bedroevend. Ik wordt er ook erg moe van.
ben ik wel met je eens, maar volgens mij hebben Qtek en Imate ook nog geen enkele officiele sw-update uitgebracht. Alles wat je op XDA en zo vindt is gemaakt door hobbyisten (met alle respect) maar komt dus ook niet van officiele kanalen.

john-hendriks wijzigde dit bericht 11-04-2006 16:07 (3%)

ontnuchterd nu zonder kroeg ;(
Reg. datum: 31 augustus 2000

Wie weet hoe het zit met het gebruik van Duo-sim? Ik heb net de twee nieuwe simkaarten binnenkregen. Bij de helpdesk konden ze niet beantwoorden of je het toestel in No-Fly kunt zetten, en zo bereikbaar bent op de andere sim? :?

Tevens vraag ik me af of je gebruik kan maken van UMTS als het toestel in no-fly staat? Volgens mij namelijk niet, omdat gebruik wordt gemaakt van informatie op de Sim... :/

| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

+3 Geniaal. :p
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
john-hendriks schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:07:
[...]

ben ik wel met je eens, maar volgens mij hebben Qtek en Imate ook nog geen enkele officiele sw-update uitgebracht. Alles wat je op XDA en zo vindt is gemaakt door hobbyisten (met alle respect) maar komt dus ook niet van officiele kanalen.

Grapjas, als je zelf eens de tijd zou nemen om het te lezen komen de nieuwste ROM's van de eigen FTP servers van de verschillende leveranciers zelf. Je denkt toch niet dat een stel hobbyisten zelf AKU2 en A2DP lopen te ontwikkelen?

Verder heb ik wel 1 x een ROM gehad die een devicelock instelde omdat de ROM illegaal was verkregen, dit ging om een testrom van Qtek zelf waarschijnlijk alleen bestemd voor een selectief groepje. Had verschillende dingen geprobeer zoals verschillende extended ROM's, verschillende Radio version, maar het zat ingebakken in het OS. Uiteindelijk maar gewoon een andere gepakt., verder niks aan de hand.

quote:
Savages schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:14:
Wie weet hoe het zit met het gebruik van Duo-sim? Ik heb net de twee nieuwe simkaarten binnenkregen. Bij de helpdesk konden ze niet beantwoorden of je het toestel in No-Fly kunt zetten, en zo bereikbaar bent op de andere sim? :?

Tevens vraag ik me af of je gebruik kan maken van UMTS als het toestel in no-fly staat? Volgens mij namelijk niet, omdat gebruik wordt gemaakt van informatie op de Sim... :/

Gewoon simpel houden:

Ze kunnen allebei tegelijkertijd aan staan en zelfs netwerk signaal hebben. Er kan er echter maar 1 actief zijn.
Dus het beste is om de een uit te zetten en de ander aan en dan eerst even een test belletje te doen, dan is de laatste actief.
Als je bijvoorbeeld je primaire telefoon thuis bent vergeten, dan kan je je reserve telefoon aan doen en even een testbelletje doen, zodat je reserve sim actief wordt.

Het zou kunnen zijn dat in de tussentijd als je reserve SIM geen netwerksignaal ontvangt je primaire telefoon thuis vanzelf actief wordt, maar volgens mij is da niet zo.
Bij No-fly wordt de gehele radio uitgeschakeld. GSM en UMST verkeer is dan uitgeschakeld.

XthinkZ wijzigde dit bericht 11-04-2006 17:43 (80%)

quote:
XthinkZ schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:30:Bij No-fly wordt de gehele radio uitgeschakeld. GSM en UMST verkeer is dan uitgeschakeld.
Tnx, dat wou ik weten.. ;) (alhoewel jammer, maar ja... een access pointje is zo gevoden.. 8))

| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Reg. datum: 23 februari 2004

OK, even een vraagje aan degene die iets via de telefoon besteld hebben, er werd gezegd dat ik eerst een brief thuis zou krijgen die ik moest ondertekenen en terugsturen voordat ze tot levering over zouden gaan. Als je die brief niet tekent, zitten er dan geen voorwaarden aan vast of zo? Momenteel heb ik namelijk een beetje een dubbele bestelling staan.

Ik had een aantal keer geprobeerd via internet te bestellen en dat lukte telkens niet, en nu ging me vader het vandaag nog eens proberen en nu is het wel gelukt.... Maar, ik had hem gisteren dus al via de telefoon besteld, maar had dat niet tegen me pa gezegd. En nu heb ik dus een dubbele bestelling. Echter, die via internet wordt als het goed is gewoon binnen 2 dagen thuisbezorgd, terwijl die van internet eerst nog met die brief bevestigd moet worden.

Dus, als ik die brief niet teken krijg ik maar 1 mda pro, of niet?

quote:
Mikey NL schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:44:
OK, even een vraagje aan degene die iets via de telefoon besteld hebben, er werd gezegd dat ik eerst een brief thuis zou krijgen die ik moest ondertekenen en terugsturen voordat ze tot levering over zouden gaan. Als je die brief niet tekent, zitten er dan geen voorwaarden aan vast of zo? Momenteel heb ik namelijk een beetje een dubbele bestelling staan.

Ik had een aantal keer geprobeerd via internet te bestellen en dat lukte telkens niet, en nu ging me vader het vandaag nog eens proberen en nu is het wel gelukt.... Maar, ik had hem gisteren dus al via de telefoon besteld, maar had dat niet tegen me pa gezegd. En nu heb ik dus een dubbele bestelling. Echter, die via internet wordt als het goed is gewoon binnen 2 dagen thuisbezorgd, terwijl die van internet eerst nog met die brief bevestigd moet worden.

Dus, als ik die brief niet teken krijg ik maar 1 mda pro, of niet?
Beste is gewoon dat je het even doorbelt. In principe zou je hem niet moeten krijgen, maar wie weet wat er allemaal fout kan gaan. Het bespaard je in ieder geval een hoop rompslom als je het even doorbelt.
ik had m bestelt via internet en ik moest me contract gewoon tekenen bij aflevering, dus ik had m gelijk.
Nog iets anders, ik kreeg vandaag een brief dat nummerbehoud nog niet kon omdat die datum nog binnen de opzegtermijn ligt, zegt t-mobile dan ook mijn huidige abo niet op ook ?
Zo ja dan moetik daar zelf nog ff achteraan.
Als bijkomende daarop heb ik ook mijn sim nog niet geactiveerd, aangezien het die dag zelf niet kon ivm met storing en ik er nog geen behoefte aan heb ivm met me huidige abo.
Betekent dit dat ik met een niet geactiveerde sim ook geen rekening krijg ?
Lijkt me niet maar misschien dat ik het wel krijg dat me bundel gewoon elke maand wat groter word :)

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

quote:
dapluiz schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:56:
ik had m bestelt via internet en ik moest me contract gewoon tekenen bij aflevering, dus ik had m gelijk.
Nog iets anders, ik kreeg vandaag een brief dat nummerbehoud nog niet kon omdat die datum nog binnen de opzegtermijn ligt, zegt t-mobile dan ook mijn huidige abo niet op ook ?
Zo ja dan moetik daar zelf nog ff achteraan.
Als bijkomende daarop heb ik ook mijn sim nog niet geactiveerd, aangezien het die dag zelf niet kon ivm met storing en ik er nog geen behoefte aan heb ivm met me huidige abo.
Betekent dit dat ik met een niet geactiveerde sim ook geen rekening krijg ?
Lijkt me niet maar misschien dat ik het wel krijg dat me bundel gewoon elke maand wat groter word :)
Hehe, er zijn van die vragen waarvan je gewoon niet kan verwachten dat iemand er antwoord op weet. Dit zijn typische T-Mobile klantenservice vragen, waarvan sommigen daar zelf geen antwoord op hebben. Heel misschien toevallig dat er iemand is die ook in dit topic komt en het ook al eens gehad heeft, maar weinig kans. Probeer de helpdesk zou ik zeggen en zet hier een antwoord neer, dan worden wij er ook wijzer van ;) .
Ik heb nog geen rekening gehad, dus met dat activeren wacht ik nog wel ff :P
Maar ik zal ze nog wel ff vragen over dat nummerbehoud dan :)

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

quote:
Viper_74 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:49:
Eens kijken hoe de afwikkeling van mijn in reparatie genomen product afgehandeld wordt. Om eerlijk te zijn verwacht ik gewoon over 5 - 10 werkdagen een nieuw toestel. Repareren is meestal onbegonnen werk en duurder.

I'll keep you updated
Ik heb zelf ook mijn MDA Pro ter reparatie onder garantie aangeboden, zoals ook in het vorige HTC Universal/MDA Pro etc topic staat (ergens richting het einde).

Ik had 2 of 3 dagen nadat ik hem had ingeleverd een nieuwe. Mij is toen verteld dat ze in principe niet aan repararen doen. Ik vraag me af of ze die dingen uberhaubt bekijken als je ze opstuurt. Misschien dat ze alleen even snel checken op overduidelijke val, stoot of waterschade. Maar ga er maar vanuit dat je een nieuwe krijgt.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

die van mij had een lichte beschadiging aan de zijkant van het scherm (schrammetje). Hij viel uit me jaszak toen ie in het hoesje zat. Uiteraard is het hoesje op 1 plaats open om hem eruit te halen, en daar stuiterde hij net op :(
Maarja dat heb je altijd met telefoons die laat je een keer stuiteren, hij deed het overigens nog gewoon goed.

quote:
Viper_74 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:45:
die van mij had een lichte beschadiging aan de zijkant van het scherm (schrammetje). Hij viel uit me jaszak toen ie in het hoesje zat. Uiteraard is het hoesje op 1 plaats open om hem eruit te halen, en daar stuiterde hij net op :(
Maarja dat heb je altijd met telefoons die laat je een keer stuiteren, hij deed het overigens nog gewoon goed.
Ik had precies hetzelfde! In de eerste week viel hij met hoesje en al op de grond en zat er inderdaad op de open plek een schram. Daarna heeft ie het een hele tijd gewoon gedaan, hoewel er later steeds vreemdere zaken waren... hij kon niet meer bellen... bluetooth deed raar in combinatie met headset gebruik en nog wat van dat soort zaken. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, en dat je een dezer dagen een belletje kan verwachten dat er een nieuw toestel voor je klaar ligt.

quote:
Johny58 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:58:
[...]

Ik had precies hetzelfde! In de eerste week viel hij met hoesje en al op de grond en zat er inderdaad op de open plek een schram. Daarna heeft ie het een hele tijd gewoon gedaan, hoewel er later steeds vreemdere zaken waren... hij kon niet meer bellen... bluetooth deed raar in combinatie met headset gebruik en nog wat van dat soort zaken. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, en dat je een dezer dagen een belletje kan verwachten dat er een nieuw toestel voor je klaar ligt.

Zou kunnen verklaren waarom mijn headset + gps niet lekker samen werken. Of dat soms het apparaat zegt dat er geen bluetooth device gevonden is (en me BT optie dus grayed out is).
soft reset verhelpt het dan weer

Nou, ik heb het ook voor elkaar. Ik heb een programmaatje geinstalleerd (Pocket Controller Pro), en nu blijft de MDA in het bootscherm hangen met het Tmobile logo. :X

Ik heb nog de oorspronkelijke rom erop staan (R 1.00.02, G 42.33.p8, D 1.12.42 WWE). Ik wist niet eens wat voor programma dat Pocket controller was, het heeft een installatie op de pc alsmede de MDA nodig. En vervolgens kun je dan (als ik het goed begrijp) de MDA beheren via de pc. Na de installatie op de MDA wilde het programma een reboot doen van het apparaat. Sindsdien komt ie niet meer op. De resetknop reset hem wel, maar vervolgens blijft ie weer hangen. :/

Iemand een oplossing? :?

quote:
Savages schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:11:
Nou, ik heb het ook voor elkaar. Ik heb een programmaatje geinstalleerd (Pocket Controller Pro), en nu blijft de MDA in het bootscherm hangen met het Tmobile logo. :X

Ik heb nog de oorspronkelijke rom erop staan (R 1.00.02, G 42.33.p8, D 1.12.42 WWE). Ik wist niet eens wat voor programma dat Pocket controller was, het heeft een installatie op de pc alsmede de MDA nodig. En vervolgens kun je dan (als ik het goed begrijp) de MDA beheren via de pc. Na de installatie op de MDA wilde het programma een reboot doen van het apparaat. Sindsdien komt ie niet meer op. De resetknop reset hem wel, maar vervolgens blijft ie weer hangen. :/

Iemand een oplossing? :?
Probeer even een harde reset en vervolgens 0 voor een format. Je bent dan wel al je gegevenskwijt, maar na synchronisatie heb je volgens mij het meeste weer terug, behalve je sms.Applicaties, moeten opnieuw worden geinstalleerd.

Oke, dat ging wel... Nu alleen alles er weer opzetten. Daar heb ik nu nog lol in, de vraag is echter voor hoe lang ;)

Maar houd dit nu in dat mijn MDA geen last heeft van 'het boot-loader' probleem, zoals af en toe op de verschillende fora voorbij komt? :?

Als dat zo is namelijk, dan ga ik eerst zo eens even een nieuwe rom proberen te installeren... Ik snap daar alleen de concrete voordelen nog niet van.. (A2DP daargelaten) :P

quote:
Savages schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:08:
Oke, dat ging wel... Nu alleen alles er weer opzetten. Daar heb ik nu nog lol in, de vraag is echter voor hoe lang ;)

Maar houd dit nu in dat mijn MDA geen last heeft van 'het boot-loader' probleem, zoals af en toe op de verschillende fora voorbij komt? :?

Als dat zo is namelijk, dan ga ik eerst zo eens even een nieuwe rom proberen te installeren... Ik snap daar alleen de concrete voordelen nog niet van.. (A2DP daargelaten) :P
Stabieler, sneller (ook wat betreft de belfunctie) completer en veel minder kans op een hangende boot :p.
Weet iemand hoe ik bij de calender feestdagen invoeg?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

quote:
Mento schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:47:
Weet iemand hoe ik bij de calender feestdagen invoeg?

Kijk eens bij nieuwe afspraak maken en dan bij "occurs" en dan bijvoorbeeld:
"every 14 april" of als het elke 2e vrijdag van de maand is, dan "edit pattern" aanklikken en dan kan je alles invullen zoals jij dat wilt hebben.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: