flex: java has so many sucky web view frameworks that you have to look elsewhere to get a nice frontend for a java web app
Ben beniewd.... ben bang dat je de "feeling" van deel 2 niet weer krijgt.
-= PSN ID: ScrooLoose * || * Xbox Live ID: ScrooLooze =- || Snoezig! || Round 1 - FIGHT!!!
Reg. datum: 06 juli 2004
LIEV!
Eind dit jaar zou dat dus moeten zijn. Ik vrees dat ik toch niet helemaal het settlers-gevoel terug krijg. Maar goed, de tijd zal het leren.quote:Status: in the development, it is planned to THE IV quarter of 2006
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Meer moeten ze niet doen.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
Citeerde hij de halve wereldbevolking..
Even de duitse site door Babelfish gehaalt. Klinkt veel belovend. Nu nog waarmaken.quote:The new SETTLERS are the II real the original play of 1996?
Our goal is a modern conversion of the classical author. We want to let the original in 3D-Grafikstil up-to-date with easy Gameplay modifications light up. It will give a few changes. These do not have influence on the play feeling and on the player driving. For example we will insert a again arranged story-kampagne, give naturally it also free maps for settling for hours.
In addition a genuine multi-player mode comes. In addition we painted that from altogether four peoples in the original the SETTLERS II one, since they differed only in the optics.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
Helemaal mee eens, net als "First decade", maar ik denk dat ze daar bij blue byte nog niet aan toe zijnquote:disjfa schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:45:
Een settlers 2 remake is te compleet met een originele settlers 2 cd (inc uitbreidingen) en een xp patch.
quote:disjfa schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:45:
Een settlers 2 remake is te compleet met een originele settlers 2 cd (inc uitbreidingen) en een xp patch.
En een betere multiplayer optie zodat er ook over LAN gespeeld kan worden. Ook in cooperative modus.
Ik zie echter op de site dat :
quote:Жанры: Strategy (Real-time) / 3D
Het Genre is dus 'Strategy (Real-time) / 3D' en dat 3D staat mij bij voorbaat al niet aan. De feeling van The Settlers II zal dus niet terug komen vermoed ik.
De screenshots laten overigens ook al genoeg zien. Desalniettemin ziet het er wel grappig uit. Het zal mij benieuwen
Deze is wellicht interessant. Een webkit van de nieuwe versie. Ook wat oude screenshots en een drietal animaties van de oude Settlers II erbij. Ik zie ook een cart.gif bij de \S2 Original\Animation. Deze ken ik niet, misschien enkel voor de MAC versie ?
Ik heb afgelopen week nog veel Settlers II gespeeld, dat spel blijft verslavend
Thandor wijzigde dit bericht 28-03-2006 23:14 (38%)
Profiel | http://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Settlers 2 is het beste strategie spel wat ik ooit heb gespeeld. Die paadjes... en ik kon uren naar de world-sounds luisteren van bakkers, molens, vogels en wat niet... of een jager volgen etc. etc.
Prachtig om dit in 3d te zien, dit project had ik al eens stiekem van gedroomd, ik hoop dat ze het niet verneuken.
((lol-&^_^hey mang wats^O_O--omg2002!!1^_^&-lol))
Het ziet er naar uit dat er iets van netwerk (internet, lan) ondersteuning in zal zitten voor de multiplayerquote:
RTS-series The Settlers Brief information on game, not so long ago "restarted" by efforts Blue Byte Software and Ubisoft Entertainment, comes back to sources... Their diligence. In the end of 2006 admirers of this RTS will see three-dimensional remake The Settlers 2 Brief information on game, the recognized best game from all five parts. The Corner stone of a gameplay, as well as ten years ago, becomes the indirect control over units, and here the schedule will change cardinally. And business not only in a cursor created specially under needs of this project; Blue Byte it is measured to return to "multjashnym" to buildings, landscapes and characters.
Belligerent parties three: Romans, Asians and africans. At their order - 31 kind of buildings and as much useful resources, 25 trades for inhabitants, and also 5 types of military units. "Singlovaja" campaign totals 10 levels, 10 more is prepared for a mode of free game. Eight cards are allocated for multipleernyh battles (with support up to 6 players simultaneously).
Ik vind het juist geweldig dat ze de graphics updaten, maar de gameplay (zover ik gelezen heb) intact laten. Dat moeten ze met meer spellen doen, gewoon de graphics een beetje oppoetsen, compatible maken voor WinXP en dan opnieuw uitgeven (tegen budgetprijs of net iets hoger, natuurlijk niet voor 40 euro, dan speel ik net zo lief de oude versie).
Zie ondertitel
Bunny Power!! ::: The more I think the more I wish I could push stop then hit rewind ::: GoT's knuffelgabber O+
Helaas niet 100% stabiel, maar als je even zoekt kun je wel een manier vinden hoe je hem speelbaar krijgt onder XP.
Hij draait hier perfect zonder enige problemen, heb hem voor een paar euro uit een budgetbak gehaald ergens jaartje terug.quote:aapenootjes schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:24:
Ik heb settlers II wel werkend onder XP, vraag me alleen niet hoe
Helaas niet 100% stabiel, maar als je even zoekt kun je wel een manier vinden hoe je hem speelbaar krijgt onder XP.
-= PSN ID: ScrooLoose * || * Xbox Live ID: ScrooLooze =- || Snoezig! || Round 1 - FIGHT!!!
Best Priest on trollbane, Alucardu.
Settlers 2 Next Generation zie ik helemaal zitten, om de nare smaak van Settlers 5 (alleen demo geprobeerd) mee weg te spoelen
SII vond ik helemaal geweldig, de delen daarna vielen mij tegen.
Ik vond het leuke eraan dat je inderdaad je economie moest opbouwen en dat het goed plaatsen van je (militaire) gebouwen erg belangrijk was.
Bij de latere was dat niet meer, had je een strategische verdediging gebouwd liepen ze er gewoon omheen om midden in je land te gaan matten
Ik hoop alleen dat ze het laten bij het upgraden van de graphics, en dus ook de geluiden authentiek laten. Die vond ik geweldig
[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
quote:Kogando schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:49:
Grappig, van mij mogen ze ook wel een remake maken van Colonization, C&C en Total Annihilation.
Een remake van Total Annihilation komt eraan. Heet Supreme commander.
Gemaakt door Chris Taylor himself!!! Zoek maar eens en sta versteld. TA in mijn ogen DE beste rts tot nu toe.
En Settlers 2....
Wat een nostalgie.
Kweet niet of sommigen hier ook Oblivion spelen, sommige vogeltjesgeluiden zijn dezelfde als die van Settlers 2.
Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
Reg. datum: 02 maart 2002
Ben benieuwd naar de remake, de gameplay hoeft iig niet veel verbeterd te worden.
Edit: net het filmpje gezien, ziet er goed uit zeg! Lijkt erop dat die unieke Settlers 2 feel gehandhaafd blijft, maar dan met veel betere graphics. Jammer dat het nog zo lang duurt
Mitt3nz wijzigde dit bericht 17-04-2006 02:19 (40%)
Dat is misschien maar goed ook, als ze het net als EA afraffelen krijg je weer een net-niet spelquote:
[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
Sommige dingen zijn echt niet te begrijpen. Doen ze dan soms geen onderzoek naar waar behoefte aan is..
Check mijn replies voor alle wijsheid op aarde....
quote:Flyduck schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:53:
Al die tijd die Ubisoft in settlers 5 heeft gestoken hadden ze ook in zo een project kunnen investeren.
Sommige dingen zijn echt niet te begrijpen. Doen ze dan soms geen onderzoek naar waar behoefte aan is..
Tja, oude succesvolle games in een nieuw jasje steken en opnieuw uitbrengen is sinds Doom 3 (oude Doom games in nieuw jasje) en Quake 4 (vervolg op Quake 2) misschien wel een nieuwe trend aan het worden.
Ben benieuwd of andere games-developers ook oude succesnummers opnieuw gaan uitbrengen...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last