Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] settlers 2 remake!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

Reageer Nieuw Topic
java/flex pimp

Ik ben geen vaste games post, maar iets waar ik me enorm hard mee heb geamuseerd, niet alleen toen maar regelmatig daarna nog is settlers 2. De settles die nadien op de markt kwamen vond ik veel minder, ze hadden de feel van settlers 2 verloren en leken al veel meer op een RTS game.

Maar nu, na al die jaren van stiekem hopen: the settlers 2 remake!

Ik heb nog niet zo heel veel informatie kunnen vinden maar hier heb je een link met al wat screenies:

http://www.ag.ru/games/settlers_2_remake_the

Er staat 2006 omringd door wat russiche tekst, hopelijk kan iemand hier op got wat russische en komen we nog meer te weten! ;)

Op de bluebyte site werd ik trouwens niet echt wijzer.

[update]
Ik zag net m'n eigen topic en d8 ik klik eens op de link,
nu noemt het zo:
http://www.ag.ru/games/settlers_2_next_generation
er staat nu ook een filmpje!!!!
http://www.ag.ru/files/vi..._generation/16515#mirrorb

en op bluebyte.de vind je meer info

het ziet er ongeloofelijk uit en ze hebben het over de "herbst 2006", ik kan echt niet meer wachten,
dit vult een leegte die ik dacht dat supreme commander zou vullen ;)

Apache wijzigde dit bericht 15-04-2006 23:48 (25%)

flex: java has so many sucky web view frameworks that you have to look elsewhere to get a nice frontend for a java web app

Turbo Turbo!!
Reg. datum: 22 februari 2001

Heb me heel erg vermaakt met deel 2, hij staat hier nog steeds geinstalleerd.
Ben beniewd.... ben bang dat je de "feeling" van deel 2 niet weer krijgt.

-= PSN ID: ScrooLoose * || * Xbox Live ID: ScrooLooze =- || Snoezig! || Round 1 - FIGHT!!!

Reg. datum: 06 juli 2004

Settlers 4 remake dus, als je kijkt naar die poppetjes..
LIEV! :> O+

Rare vogel
Reg. datum: 14 september 2000

Ik heb het geheel door Babelfish gehaald en dan staat er onder andere:
quote:
Status: in the development, it is planned to THE IV quarter of 2006
Eind dit jaar zou dat dus moeten zijn. Ik vrees dat ik toch niet helemaal het settlers-gevoel terug krijg. Maar goed, de tijd zal het leren. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Een settlers 2 remake is te compleet met een originele settlers 2 cd (inc uitbreidingen) en een xp patch.

Meer moeten ze niet doen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl

Humordenaar
Reg. datum: 18 februari 2001

Grappig, van mij mogen ze ook wel een remake maken van Colonization, C&C en Total Annihilation. :)

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

quote:
The new SETTLERS are the II real the original play of 1996?
Our goal is a modern conversion of the classical author. We want to let the original in 3D-Grafikstil up-to-date with easy Gameplay modifications light up. It will give a few changes. These do not have influence on the play feeling and on the player driving. For example we will insert a again arranged story-kampagne, give naturally it also free maps for settling for hours.
In addition a genuine multi-player mode comes. In addition we painted that from altogether four peoples in the original the SETTLERS II one, since they differed only in the optics.
Even de duitse site door Babelfish gehaalt. Klinkt veel belovend. Nu nog waarmaken.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl

Scope cleaned and mounted

quote:
disjfa schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:45:
Een settlers 2 remake is te compleet met een originele settlers 2 cd (inc uitbreidingen) en een xp patch.

Helemaal mee eens, net als "First decade", maar ik denk dat ze daar bij blue byte nog niet aan toe zijn :P

Acties: [view][quote]

Door: Thandor
DT Moderator OH/CSL / BBG'er
Rag Mama Rag

quote:
disjfa schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:45:

En een betere multiplayer optie zodat er ook over LAN gespeeld kan worden. Ook in cooperative modus.

Ik zie echter op de site dat :
quote:
Жанры: Strategy (Real-time) / 3D

Het Genre is dus 'Strategy (Real-time) / 3D' en dat 3D staat mij bij voorbaat al niet aan. De feeling van The Settlers II zal dus niet terug komen vermoed ik.
De screenshots laten overigens ook al genoeg zien. Desalniettemin ziet het er wel grappig uit. Het zal mij benieuwen :)

Deze is wellicht interessant. Een webkit van de nieuwe versie. Ook wat oude screenshots en een drietal animaties van de oude Settlers II erbij. Ik zie ook een cart.gif bij de \S2 Original\Animation. Deze ken ik niet, misschien enkel voor de MAC versie ?
Ik heb afgelopen week nog veel Settlers II gespeeld, dat spel blijft verslavend :9

Thandor wijzigde dit bericht 28-03-2006 23:14 (38%)

Profiel | http://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Reg. datum: 30 november 2001

YEEEEEEEEEEEES!

Settlers 2 is het beste strategie spel wat ik ooit heb gespeeld. Die paadjes... en ik kon uren naar de world-sounds luisteren van bakkers, molens, vogels en wat niet... of een jager volgen etc. etc.

Prachtig om dit in 3d te zien, dit project had ik al eens stiekem van gedroomd, ik hoop dat ze het niet verneuken.

((lol-&^_^hey mang wats^O_O--omg2002!!1^_^&-lol))

Mijn koelkast begrijpt me niet
Reg. datum: 10 maart 2002

van dezelfde site:
quote:

RTS-series The Settlers Brief information on game, not so long ago "restarted" by efforts Blue Byte Software and Ubisoft Entertainment, comes back to sources... Their diligence. In the end of 2006 admirers of this RTS will see three-dimensional remake The Settlers 2 Brief information on game, the recognized best game from all five parts. The Corner stone of a gameplay, as well as ten years ago, becomes the indirect control over units, and here the schedule will change cardinally. And business not only in a cursor created specially under needs of this project; Blue Byte it is measured to return to "multjashnym" to buildings, landscapes and characters.

Belligerent parties three: Romans, Asians and africans. At their order - 31 kind of buildings and as much useful resources, 25 trades for inhabitants, and also 5 types of military units. "Singlovaja" campaign totals 10 levels, 10 more is prepared for a mode of free game. Eight cards are allocated for multipleernyh battles (with support up to 6 players simultaneously).
Het ziet er naar uit dat er iets van netwerk (internet, lan) ondersteuning in zal zitten voor de multiplayer _/-\o_ Hoe kunnen anders 6 mensen tegelijkertijd spelen?

Zie signature
Reg. datum: 18 mei 2004

Ik vond Settlers 2 echt fantastisch indertijd... van de mijner die *clunk* *clunk* "Jippie!" ging, tot het afbranden van de storehouses waardoor honderden corpses overal kwamen te liggen.

Ik vind het juist geweldig dat ze de graphics updaten, maar de gameplay (zover ik gelezen heb) intact laten. Dat moeten ze met meer spellen doen, gewoon de graphics een beetje oppoetsen, compatible maken voor WinXP en dan opnieuw uitgeven (tegen budgetprijs of net iets hoger, natuurlijk niet voor 40 euro, dan speel ik net zo lief de oude versie).

Zie ondertitel

Reg. datum: 06 september 2004

Cool... zal me broer leuk vinden, die loopt maar telkens tegen me kop te zeuren dat er geen simpele spellen meer bestaan als "vroegah" (lijk me opa wel 8)7 ) als ik over moderne spellen begin. Hij speelde toen warcraft1 en settlers2 enzo... vindti nog steeds helemaal fantastisch....

Bunny Power!! ::: The more I think the more I wish I could push stop then hit rewind ::: GoT's knuffelgabber O+

Voorheen: T!m0n
Reg. datum: 04 oktober 2004

lal grappig ik heb net nog even settlers 4 geinstalleerd :P

Reg. datum: 04 november 2003

Ik heb settlers II wel werkend onder XP, vraag me alleen niet hoe :S
Helaas niet 100% stabiel, maar als je even zoekt kun je wel een manier vinden hoe je hem speelbaar krijgt onder XP.
Turbo Turbo!!
Reg. datum: 22 februari 2001

quote:
aapenootjes schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:24:
Ik heb settlers II wel werkend onder XP, vraag me alleen niet hoe :S
Helaas niet 100% stabiel, maar als je even zoekt kun je wel een manier vinden hoe je hem speelbaar krijgt onder XP.
Hij draait hier perfect zonder enige problemen, heb hem voor een paar euro uit een budgetbak gehaald ergens jaartje terug.

-= PSN ID: ScrooLoose * || * Xbox Live ID: ScrooLooze =- || Snoezig! || Round 1 - FIGHT!!!

Dolf is rechtvaardig!

Dat zou wel gaaf zijn. Settlers 2 was 1 van de beste RTS games die ik heb gespeeld! Alle delen daarna vond ik maar half half (nooit gespeeld maar ja). Ik hoop dat we weer bezig mogen gaan met het optimaliseren van de infrastructuur van je economie en op het einde je vijand verpulveren!

Best Priest on trollbane, Alucardu.

Reg. datum: 17 augustus 2001

WOOT!!!!!!!! Net de trailer bekeken. Dat ziet er SUPER uit! Helemaal Settlers 2, maar dan in 3D, met mogelijkheid in- en uit te zoomen. Heb destijds ZO vaak samen met een vriend van me Settlers 2 op één PC in split-screen met 2 (seriële) muizen aangesloten gespeeld. We spelen nu nog wel eens Settlers 3 via Internet, wat ook nog wel leuk is, maar toch al weer meer RTS en minder gefocussed op het hele "draaiende economie bouwen" van Settlers 2. En juist dat vond ik zo leuk!

Settlers 2 Next Generation zie ik helemaal zitten, om de nare smaak van Settlers 5 (alleen demo geprobeerd) mee weg te spoelen :)
Losing my edge.

Njah, en niemand valt het op dat Settlers V een ontzettende domper is geweest? Ik heb altijd in de Settlers reeks geloofd, maar wat Ubisoft de laatste tijd flikt geeft mij niet echt hoop op dat het beter gaat worden. Settlers hoort niet in 3d, althans, het is ze niet gelukt met het laatste deel. Maargoed, dan maar hopen dat het op een andere manier leuk gaat worden.

Last.fm | CC-TV
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

Reg. datum: 24 februari 2004

Hier word ik erg blij van :D
SII vond ik helemaal geweldig, de delen daarna vielen mij tegen.
Ik vond het leuke eraan dat je inderdaad je economie moest opbouwen en dat het goed plaatsen van je (militaire) gebouwen erg belangrijk was.

Bij de latere was dat niet meer, had je een strategische verdediging gebouwd liepen ze er gewoon omheen om midden in je land te gaan matten 8)7

Ik hoop alleen dat ze het laten bij het upgraden van de graphics, en dus ook de geluiden authentiek laten. Die vond ik geweldig :+

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

Voorheen Legion
Reg. datum: 06 oktober 2000

quote:
Kogando schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:49:
Grappig, van mij mogen ze ook wel een remake maken van Colonization, C&C en Total Annihilation. :)

Een remake van Total Annihilation komt eraan. Heet Supreme commander.
Gemaakt door Chris Taylor himself!!! Zoek maar eens en sta versteld. TA in mijn ogen DE beste rts tot nu toe.

En Settlers 2.... :'(
Wat een nostalgie.

Kweet niet of sommigen hier ook Oblivion spelen, sommige vogeltjesgeluiden zijn dezelfde als die van Settlers 2. 8)

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

Reg. datum: 02 maart 2002

Settlers 2 was inderdaad een geweldig spel.. ik kan dat intromuziekje nog zo meeneuriën :)

Ben benieuwd naar de remake, de gameplay hoeft iig niet veel verbeterd te worden.

Edit: net het filmpje gezien, ziet er goed uit zeg! Lijkt erop dat die unieke Settlers 2 feel gehandhaafd blijft, maar dan met veel betere graphics. Jammer dat het nog zo lang duurt :)

Mitt3nz wijzigde dit bericht 17-04-2006 02:19 (40%)

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
Mitt3nz schreef op maandag 17 april 2006 @ 02:11:
Jammer dat het nog zo lang duurt :)
Dat is misschien maar goed ook, als ze het net als EA afraffelen krijg je weer een net-niet spel :)

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

Hezbollah

Al die tijd die Ubisoft in settlers 5 heeft gestoken hadden ze ook in zo een project kunnen investeren.
Sommige dingen zijn echt niet te begrijpen. Doen ze dan soms geen onderzoek naar waar behoefte aan is..

Check mijn replies voor alle wijsheid op aarde....

Reg. datum: 17 augustus 2001

quote:
Flyduck schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:53:
Al die tijd die Ubisoft in settlers 5 heeft gestoken hadden ze ook in zo een project kunnen investeren.
Sommige dingen zijn echt niet te begrijpen. Doen ze dan soms geen onderzoek naar waar behoefte aan is..

Tja, oude succesvolle games in een nieuw jasje steken en opnieuw uitbrengen is sinds Doom 3 (oude Doom games in nieuw jasje) en Quake 4 (vervolg op Quake 2) misschien wel een nieuwe trend aan het worden.

Ben benieuwd of andere games-developers ook oude succesnummers opnieuw gaan uitbrengen...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: