Leeftijd: 31
Opleiding: MBO + MCNA, MCSE, CCNA
Werkervaring: 10 jaar
Werkgever: Cegelec
Huidige functie: ICT Manager
Laptop: Check
Vakantiegeld: Check 8%
Vakantiedagen: Check 42d
13/14e maand of winstuitkering: Helaas
GSM: Check
Auto: Check
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: CAO
Werkweek: 40+ (IT betekend ook op de zaterdag en zondag werken helaas)
Maand salaris(bruto): 3k5
Ik zie hier een hoop beginnende ICTers posten, als ik jullie 1 goede suggestie mag geven, is om niet te lang bij 1 baas te blijven zitten. Max 5 jaar en zeker in het begin.
Overal zijn er dingen die niet leuk zijn bij je huidige baas. De HR/PZ afdeling is bijna over butt, maar je collega's zijn altijd wel leuk. Dus zeker als je jong bent, hop van de ene naar de ander job. Zo doe je enorm veel ervaring op.
Daarbij. hou je studies up to date. Zeker als de baas betaald. Eventueel in je eigentijd. Aan je basis opleiding word nl niet zoveel gekeken.
Als ik mensen aan neem. Zegt een basis opleiding mij enkel dat een persoon een zekere mate van inteligentie bezit, niet dat hij hard werkt, intresse heeft en altijd maar vooruit wilt. Iemand die een hele reeks IT examens heeft gedaan, zegt dat hij een doorzetter is. Dus studies is absoluut een pre'.
Als laatste heb plezier in je Job, salaris is ook lekker, maar als je een leuke job heb, is dat zoveel beter, zeker als je job een grote ontdekkings reis is in nieuwe technieken, projecten, en die leuke receptie dame

nieuwe uitdagingen, ect, ect