Music is an expression of pure emotion
En dingen doen in de club die je thuis niet kan, dat is toch über? Uit proberen komen de leukste dingen.
Ik heb trouwens morgen een contest. Zal m'n eerste keer live worden. Heb al een boel cd's gebrand en de gear die er staat bestudeerd in verband met cue'en en dergelijke.
Numark CDN-35 en CM-200.
Ik moet openen en dan 45 minuten draaien. Zal jump, tek en hardstyle worden. Lullig misschien voor de gasten die na mij moeten met hun minimal en club, maar ik heb het niet zo ingedeeld.
Eens kijken of het beetje oké gaat, ga gewoon flink knallen en zie wel waar het schip strandt.
Drawer wijzigde dit bericht 22-11-2007 17:07 (47%)
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
The number one enemy of progress is question
Concord Pro... trust me.quote:Guumuus schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:07:
even een vraagje tussendoor: welke elementen gebruiken jullie voor thuisgebruik? ik heb nu twee super oem tafels staan waarvan de toen meegeleverde naalden helemaal afgeragt zijn (een plaatje draaien en ik moet die naalden ontdoen van een stofwolk)..ik ben zelf nogal een kwaliteitsfreak en audiofiel, maar het is puur voor thuisgebruik (misschien af en toe is op een verjaardagsfeesie), ik zat zelf te denken aan ortofon om pro's omdat die goed betaalbaar zijn, en een andere optie is night club E's. Ga ik het verschil in geluidskwaliteit merken met Night Club E elementen als ik hardcore/breakcore draai? want die night club elementen zijn bijna 2 x zo duur als de pro's...
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
draait fantastisch! ze zijn alleen super scherp, dus sla ze dus niet per ongeluk uit de groef want je hebt gegarandeerd diepe krassen. zeker niet geschikt voor beginners, want in het begin sla je wel eens af en toe de naald weg.
Vanaf heden ben ik Microsoft Certified Notepad Professional, nu nog m'n MS-Paint examen :/
Weer een erg lekker setje!quote:Michali schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:58:
Ik heb gister weer een nieuw setje gebakken.
Wat meer techno dan vorige keer en meer platen. Er zitten nog wel wat diepe en spacende platen tussen. Ik heb hem 'Waves' genoemd, want die term kwam bij me op. Misschien kun je horen waarom.
Micka - Waves - 21-11-2007
Enige minpunt is dat het nogal onverwacht eindigt.
Adion wijzigde dit bericht 23-11-2007 16:02 (5%)
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
Ben hem nu aan het luisteren en het klinkt echt goed! Helemaal in mijn straatje, ben gelijk ook meer van je gaan downloaden (van eerder in dit topic) :)!quote:
Waarom probeer je eigenlijk niet een iTunes Podcast License (ofzoiets) te verwerven? Moet zeggen dat dat ideaal is, een andere kerel hier op het forum (van kayintveen.com) heeft dit ook, en ik krijg netjes elke keer na een nieuwe upload ze gelijk binnen!
En ik moet bekennen dat ik dat bij jou "Demo's (veels te goed voor een demo
heaven.
Da's toch meer een kwestie van hoe zwaar je je element- arm hebt afgesteld?quote:X.ExceL schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:26:
Ik heb super oems (RP6000) met concorde pro s
draait fantastisch! ze zijn alleen super scherp, dus sla ze dus niet per ongeluk uit de groef want je hebt gegarandeerd diepe krassen. zeker niet geschikt voor beginners, want in het begin sla je wel eens af en toe de naald weg.
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
Bedankt voor de reacties!quote:Adion schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:51:
Enige minpunt is dat het nogal onverwacht eindigt.
Ik moest plots stoppen en heb hem gelijk uitgezet, dus vandaar. Heb hem nog via Audacity laten out faden, maar had wel een beter einde kunnen hebben.
Ik zal overigens eens checken of zo'n podcast wat is. Heb daar nog niet zo veel kaas van gegeten eigenlijk.
Music is an expression of pure emotion
Zit nu ook jou Anode mix te luisteren, en vind hem zeker goed. Zoals al eerder gezegd is de flow duidelijk goed aanwezig en is het echt een relaxte mix om lekker aan te hebben en weg te dromen. Echter kan ik Cathode niet meer downloaden, de link pakt niet meer! Heb je wellicht nog een alternatieve locatie waar ik hem kan downloaden?quote:universal creations schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:01:
...
http://www.fileoutpost.com/download/CF47816B93FEA7666C
1. Equitant - Last Night In My Body - DJ Pisces Phenotype Remix
2. Trentemoller, Buda - Gamma - Minilogue Remix
3. Adultnapper - Maxwell's Demon - Original Mix
4. Gill Norris - Forme - Jesse Somfay's Will of the Wisp Remix
5. Avus - Furry Hat - Original Mix
6. Eyem - Love Came Down - Original Mix
7. Duoteque - Lola - Original Mix
8. Sian - Flood - Gui Boratto Remix
9. Equitant - Elemente - Bubbledoor's Pre-Dawn Mix V1.00
10. Magik Parking - Velocity - Original Mix
11. Playane - Milky Synth - Anna Remix
12. The Base Boys - Nature - Original Mix
13. Undo - Atrau Me (Factor City) - Original Mix
14. Pjotr G vs Jay Rico - People In Closets v2
15. Trickski - Powerhorse - Original Mix
..
Alvast bedankt en ga zo door!
heaven.
Dank je. Heb Cathode even opnieuw geupped:quote:osc4r schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:19:
[...]
Zit nu ook jou Anode mix te luisteren, en vind hem zeker goed. Zoals al eerder gezegd is de flow duidelijk goed aanwezig en is het echt een relaxte mix om lekker aan te hebben en weg te dromen. Echter kan ik Cathode niet meer downloaden, de link pakt niet meer! Heb je wellicht nog een alternatieve locatie waar ik hem kan downloaden?
Alvast bedankt en ga zo door!
http://www.fileoutpost.com/download/B33D45A0A0919F305B
Mocht je nog interesse hebben in nog een andere mix zoals Anode, laat het me maar weten.
Canon EOS 450D | Sigma EX 18-50 mm F2.8 Macro | Sigma EX 50-150 mm F2.8 |
B+W UV F-Pro MRC 67mm | B+W UV F-Pro MRC 72mm | Lowe Pro Sling Shot 200 AW
Dan geef ik hierbij alweer door dat ik deze graag zou willen zien/downloaden. Wellicht voor jou ook een idee om eens te kijken naar hoe die Podcasts in elkaar steken? Ideaal concept toch, je upload ze, en alle mensen die geabboneerd zijn krijgen hem automatisch zo snel mogelijk binnenquote:universal creations schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:56:
[...]
Dank je. Heb Cathode even opnieuw geupped:
Mocht je nog interesse hebben in nog een andere mix zoals Anode, laat het me maar weten.
* osc4r wacht ongeduldig af tot ik meer download url's van je krijg
heaven.
Linkje van mijn Clubcharts DJ Contest (ik was winnaar). Heb ik al eerder gepost een paar maanden geleden geloof ik).
Ik zal zo een tracklist opzoeken en plaatsen.
Bij deze dus de tracklist:
1. Orbital - Halcyon & On & On
2. Chadwick Strange - Conducive - Original Mix
3. The Lounge - Flower - Original Mix
4. Moshic - Random Love - Original Mix
5. Peter Corvaia - An Eternity For You - Original Mix
6. Oxia - Bouni - Original Mix
7. Coldplay - Talk (Junkie XL Remix)
8. Abstract Theory - The First Theory - Re-Produktion Remiks Theory By Rubeck
9. Extrawelt - Soopertrack (met daarin de acapella van Phantasia - Violet Skies)
10. Solfusion - Systematic - Original Mix
11. Carlo Dall'anese - Introp - Original Mix
12. From Karaoke To Stardom - Emofeeliac - Original Mix
13. Jeff Alexander - Come Wander with Me
Persoonlijk vind ik dit mijn beste mix ooit. Hij klopt gewoon qua muziek, klanken, flow en techniek.
universal creations wijzigde dit bericht 23-11-2007 20:38 (56%)

Wat een ontzettend gaaf dingetje is dat. een Mixer met geluidskaart erin, die direkt via firewire aan te sluiten is.
Met die lage dollarkoers, zou je hem bijna hier gaan bestellen.
Hé, je had het over meer mixes zoals Anode.. Heb je deze toevallig ook ergens online staan? Ik moet persoonlijk zeggen dat dit degene is waar ik het meeste van geniet, aangezien ik denk ik progressive gewoon meer weet te waarderen dan club!quote:universal creations schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:56:
[...]
Dank je. Heb Cathode even opnieuw geupped:
Alvast bedankt, en hoop binnenkort nog eens wat van mezelf te laten horen als de financieën het toelaten
heaven.
Mijn laatste post was met een mix zoals Anode. Voornamelijk Progressive dus met een vleugje minimal in het laatste deel. Ik zal binnenkort met mijn laatste gekochte tracks wel weer een dergelijke set opnemen.quote:osc4r schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 22:41:
[...]
Hé, je had het over meer mixes zoals Anode.. Heb je deze toevallig ook ergens online staan? Ik moet persoonlijk zeggen dat dit degene is waar ik het meeste van geniet, aangezien ik denk ik progressive gewoon meer weet te waarderen dan club!
Alvast bedankt, en hoop binnenkort nog eens wat van mezelf te laten horen als de financieën het toelaten
http://www.numark.com/content37841
De meeste onderdelen van de set's zijn al een soort van verkrijgbaar als losse onderdelen alleen is er hier en daar wat extra's toegevoegd zoals USB audio in de line mixer van de pro set. Maar het gevoel van de knopjes, duurzaamheid en bedienbaarheid heeft daar weinig last van lijkt mij.
En ik ben ook benieuwd naar jullie meningover de nieuwe Cue v5.0
NBK wijzigde dit bericht 01-12-2007 17:42 (49%)
Voor dat geld in euro's koop je de d.4 pro bij feedback met een fatsoenlijke NL garantie regeling. Let wel op dat je de pro versie koopt en niet een gewone d.2 of 4 want daar zit GEEN geluidskaart in.quote:Ome_Les schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 03:04:
Een maat van mij wees me vanavond op de Mackie D2.pro.
[afbeelding]
Wat een ontzettend gaaf dingetje is dat. een Mixer met geluidskaart erin, die direkt via firewire aan te sluiten is.
Met die lage dollarkoers, zou je hem bijna hier gaan bestellen.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
prijzige mixer!quote:Guumuus schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:58:
iemand hier trouwens al ervaring met de xone:42? (http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=24360)kan helaas nog nergens reviews vinden van deze mixer (is in oktober uitgekomen volgens mij). Eind december gaat deze waarschijnlijk m'n brakke numark mixertje vervangen
waarom zou je dan niet op zeker gaan en djm700/800 kopen? of een andere bekende bewezen mixer uit het suptop segment
anders zou ik zeker in de winkel ff spelen.
Vanaf heden ben ik Microsoft Certified Notepad Professional, nu nog m'n MS-Paint examen :/
Omdat Xone technisch gezien altijd mooiere mixers heeft gemaakt dan Pioneer. Xone gebruikt over het algemeen onderdelen die net een tandje beter zijn dan wat er in de Pioneer zit. Daarnaast kost een DJM700 je pak hem beet 1200 euro... dat vind ik een behoorlijk groot verschil. Als er dan toch een effect mixer tegen aan gezet moet worden pak dan een Nuo5 van Ecler.quote:X.ExceL schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:31:
[...]
waarom zou je dan niet op zeker gaan en djm700/800 kopen? of een andere bekende bewezen mixer uit het suptop segment
anders zou ik zeker in de winkel ff spelen.
Hetzelfde geld voor de DJM800, prima mixer maar iedereen vergeet de EVO5 van Ecler die in dezelfde prijsklasse zit maar veeeeeel meer kan en technisch gezien mooier in elkaar zit. Htezelfde geld voor de Korg Zero4 en Zero8... beide mixers die veel meer kunnen dan een DJM800 maar simpelweg vergeten worden.
Er is meer moois in het leven dan een Pioneer DJM mixer, ga maar eens een middag spelen met een goed ingestelde EVO5. Ik heb er hier nu 1 staan en ik weet 100% zeker dat er geen DJM800 meer in komt
omdat ik niet verkikkerd ben op effecten (ik draai hardcore/breakcore, iets heel anders dan bijvoorbeeld techno waar je wel mooi effecten in kan verwerken), daarnaast vind ik de kwaliteit die je terugkrijgt voor deze 1200 euro+ pioneer mixers niet je van het.....allen & heath is gewoon het walhalla van de mixers voor mij, ecler nuo 5 zou ik trouwens wel overwegen: maar dan ook meer vanwege de kwaliteit van de mixerquote:X.ExceL schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:31:
[...]
Jups.. Pro versie met firewire kaart was inderdaad wel de bedoeling.quote:Reind schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:14:
[...]
Voor dat geld in euro's koop je de d.4 pro bij feedback met een fatsoenlijke NL garantie regeling. Let wel op dat je de pro versie koopt en niet een gewone d.2 of 4 want daar zit GEEN geluidskaart in.
Kan alleen deze serie van Mackie niet vinden op de website van feedback? Staan ze soms in de gedrukte brochure?
Ik heb nu nog een veel mooiere Traktor Scratch certified mixer staan,

En deze gaat als het aan mij ligt voorlopig niet meer weg
Mooie van de EVO5 is dat het ook meteen een midi controller is.. de eerste midi mappings zijn al gemaakt met als gevolg dat ik per screen een bepaalde functie binnen Traktor Scratch kan bedienen. Browse screen ziet er nu bijvoorbeeld zo uit,

Reind wijzigde dit bericht 04-12-2007 02:16 (18%)
Dit topic is gesloten. ![]()