Jups.quote:Reind schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:15:
Als je tijdcode vinyl en Traktor wil kun je niet anders dan aan de Audio8, das namelijk de enige kaart die zal gaan werken met tijdcode vinyl icm Traktor.
Ik draai nu ruim een half jaar met Traktor Scratch en heb inmiddels naast Traktor Scratch ook software als een mixvibes, serato, ms pinky en djDecks gebruikt... allemaal geweldig maar niet zo geweldig als Traktor Scratch. De enige software waar ik nog steeds warm voor loop is djDecks, kost geen drol geeft je meer dan een beetje en werkt eigenlijk bijzonder goed. Ik vind djdecks (ondanks dat het skinnable is) nog steeds een interface hebben van lik me vestje... dat roep ik al sinds dag 1! Aan de andere kant is Adion geen designer maar een programmeur en dat moet ook vooral zo blijven, zodra programmeurs zich gaan bemoeien met design gaat het fout en vice versa.
Wat alleen wel een keer mag gaan gebeuren is dat djDecks in de koppel verkoop gaat, oftewel kaal plukken die hap en mee leveren met een midi controller of een tijdcode vinyl systeem. Ik denk namelijk dat het programma in combinatie met een leuk geluidskaartje + tijdcode vinyl en cd tegen een goede prijs echt een potentiėle hit is. De vraag naar dergelijke systemen lijkt met de dag groter te worden en ik denk toch echt dat het hele tijdcode verhaal een beetje de volgende hype aan het worden is.
Als ik mij niet vergis, heb ik het gerucht gehoord, dat er misschien wel iets met Vestax (VCI-100) in het verschiet zit... Maar nogmaals, dat heb ik alleen van horen zeggen.
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb vroeger wel eens wat met de oude Traktor DJ Studio zitten kloten en vond het toendertijd wel aardig lekker gebruiken.
Als ik zou moeten kiezen, dan zou het of Traktor met bijbehoren worden, of djDecks.
Moet alleen nog beginnen met de aanschaf ben ik bang.
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?